Jump to content

Golf 5 (Fiabilitate Si Numar Km)


4abc
 Share

Postare recomandată

twodark știu, e frustrant sentimentul, dar asta e. Vorba francezului: shit happens. :D Bine că ai rezolvat-o pe garanție, ca nu ai plătit nimic, și că ai cutie nouă și ambreiaj nou acum.

Totuși, pentru at

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4abc

    8

  • lile

    7

  • limac

    7

  • Cily

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

the_punkreas2003

Si tu, Ghapciu, nu mai scrie cu diacritice ca vad numai patratele pe monitor :icon_thumright:

A mea furie rosie turbo 2.0TDI 140cp - fabricatie feb 2006, pana in martie 2009 a facut vreo 47.000km, acum are vreo 67.000km. Si sta la odihnit, nu o sa mai faca asa multi km :) Singura problema este tempomatul, din cand in cand se decupleaza. Il schimb sapt viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt putin cam dezamagit in primul rand de ansamblul EGR care nu pare a fi atat de fiabil. Scria undeva ca durata de viata a supapei egr este cam de 45 000 km.Corectati-ma daca gresesc. Eu am un G5 BXE, masina are 2 ani si 48 000 km, si mi-au aparut probleme cu EGR-ul. (chiar si dupa curatarea clapeta / supapa)

Unii ar spune ca e de la motorina.. i-am pus numai motorina buna, nu de tractoare. Motorul merge la fel de bine, dar e suparatoare eroarea respectiva, mai ales cand nu gasesti meseriasi sa-ti spuna exact ce are. "schimba si tu asta si mai vedem" am auzit de la toti.

Ma nemultumeste putin si faptul ca trebuie completat cu ulei. Uleiul care-l papa motorul (pe la semeringul turbinei din cate am inteles) se duce pe la EGR in admisie si formeaza calamina aia neagra si urata ce blocheaza EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesor de Vw Golf 5 4motion 1.9tdi SL, din 2005 luat de la reprezentanta din Romania, cu 120.000km: am schimbat filtre, distributie, placute, cauciucuri.

Probleme: pornea greu la cald dar s-a rezolvat cu resoftare + motoras stergator luneta. Am rupt 2 cleme de la gurile de aerisire, n-am tras tare, cred ca pur si simplu a cedat plasticul acela de la diferenta rece dimineata/cald ulterior si viceversa vara.

In rest, smooth riding.

Modificat de medley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V 2006,1.6 benzina, 45.000 km. Nici o problema la el, un bec ars odata la lampa spate. Intr-o iarna era foarte frig afara, am pornit casetofonul (nu stiu de ce), si dupa aia am dat cheie. Display-ul a inceput sa palpaie, dupa care si-a revenit. Am ramas cu o banda de 2 degete latime, exact pe mijlocul display-ului arsa total. Nu mai afiseaza nimic pe prtiunea aia. In rest nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V 1.9 TDI din semnatura ---> probleme

Recomand cui vrea sa isi ia Golf nu sa nu isi mai ia ci sa mearga la mai multi dealari sa vada ce oferte exista pe piata plus sa ii roage sa faca un test vagcom chiar in ziua predarii , altfel nu semnezi. Am impresia ca la noi in tara se livreaza rebuturi in general romanul dealer fiind avid de oferte ,,tari".Ca sa concretizez spusele dau detalii despre ce defecte din fabrica am avut de cand am luat-o :

- senzor de turatii --- cca 150 Ron

- nu se deschide de la butonul de mijloc hayonul

- se intrerupe din mers / pe loc tempomatul

Pentru ultimele 2 nu am facut nici un demers inca deoarece nu prea ma deranjeaza.Insa pentru primul am fost nevoit sa schimb ambreiajul fara sa stiu ca nu avea nimic de fapt :D .... pentru ca se oprea masina din mers...

Asa ca... daca stiti replica din ,,300" : ,,Luati-le tot.... si nu le dati nimic" asta ar trebui sa aplicati cu dealerii avizi de comisioane (ca de unde am luat eu masina nici macar desfacator d-ala de bere de care se da de obicei nu am primit) , dar in schimb acum la 2 ani de la cumparare a avut grija sa imi mai trimita sms despre buyback la golf si polo....Sunt niste escroci.

P.S. Nu as da masinuta asta pe nimic dar...mare griija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Am cumparat masinuta din semnatura anul trecut din Germania .Este din 2004, a avut 130000 km, acum 162000. Pana acum am schimbat consumabile(placute frana, filtre, etc) si pe spate dreapta rulment inclusiv butuc si bucsele mari brate fata. Cred ca ar cam trebui sa ii schimb turbina ca imi cam consuma ulei, iar in rest merge ca vioara.

Scrierea cu

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In curand o sa fiu noul proprietar al unui Golf V, 1.9 TDI, 90 C.P. . Masina am luat-o din Germania (inca e pe drum, ajunge vineri) la 105.000 km. Dintre dotari tin sa remarc: geamuri full-electric, navigatie, bord computer, scaune sport (presupun ca e varianta Sportline?), parctronic, pilot automat. Are reviziile facute la zi la reprezentanta, distributia schimbata, etc.

In schimb, am o nedumerire: mi-a spus cineva ca s-ar putea ca motorul sa fie EURO 3 (!!!). Poate cineva sa-mi dea mai multe detalii despre aceasta masina? Fiabilitate in timp, motor, consum, etc. De asemenea, m-ar interesa un chip-tuning(am inteles ca scade consumul cu 1l/100km si creste puterea pana la 122 C.P.). Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele de pe Golf V indeplinesc norma Euro4 asa ca nu ai de ce sa iti faci griji!In legatura cu remaparea sunt topic-uri dedicate din care poti afla diferite pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am inteles ca scade consumul cu 1l/100km si creste puterea pana la 122 C.P.). Multumesc anticipat!

Si nemtii cand au proiectat masina au fost idioti sa o faca sa consume mai mult? Sa creasca puterea, da, dar sa scada consumul nu are nici o logica. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu ma intereseaza neaparat tuningul motorului cat masina, in general... De asta am si cerut mai multe unformatii despre acest tip de Golf V. Si pana acum nu m-am lamurit :D

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Am si eu golful din semnatura este din 2004 iulie (proaspat aparut ca si model 3 usi) si achizitionata in august 2007 cu 153.000 km in prezent am 194.000 km in afara de consumabile si intrerupator pedala frana nu am schimbat mecanic nimic, acum va trebui sa investesc ceva banuti in distributie, rulment dreapta spate, bucsarae si telescoape fata. dar avand in vedere conditiile drumurilor noastre consider ca nu producatorul este de vina ce t a r a in care umblam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, goful din semnatura are 96.000 km, adus in tara de la 70.000.

In tot acest timp am schimbat 4 bucse in total pe rotile din fata, si am facut 2 revizii (ulei, filtre aer, motorina, polen).

La capitolul obiecte stricate : motoras stergator, pur si simplu a refuzat sa mai miste. 250 lei din dezmebrari de pe un VW Caddy. Nou ar fi fost 550 lei.

De 2 ani de cand e la mine sunt mai mult decat multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
firestorm1312

Golf V 1.4 MPI achizitionata octombrie 2008 cu 0 km de la Scorpion Focsani in prezent 26600 km si pot sa spun ca am intampinat si eu cateva probleme:

- pietre la etriere;

- sunete ciudate de la instalatia de climatizare;

- cateodata intra greu in treapta I;

- pornirea grea, cateodata;

- vopsea sarita de pe capota si portbagaj;

- protectii praguri sparte si schimbate pe CASCO;

- carenaj roata stanga fata spart si schimbat pe CASCO;

- mesajul "OIL SENSOR GARAGE" - a aparut de 2 ori pana acum si nu am reusit sa ii dau de capat. Cei de la Scorpion Focsani au spus ca nu este nimic in neregula cu senzorul sau cu orice altceva. Daca aveti solutii va rog pe aceasta cale sa ma ajutati! Multumesc!

Modificat de firestorm1312
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maruntele....

4 injectoare schimbate, in 195k km (la 58.000, pe la 150.000, pe la 165.000). cablaj schimbat la injectoarele 2, 3 si 4. Pompa de motorina schimbata. Resoftat de vreo 3 ori de cei de la vw. Toate reviziile si reparatiile facute la reprezentanta.

Cum pot scapa de o masina pe care am vrut sa o duc la 400-500 k km? :cool:

Nu mai vorbesc de necesitatea unei revopsiri, schimbarea parbrizului (ambele din cauza sablarii), costul de motorina (trebuie sa pun numai OMV super diesel, altfel se supara cei de la vw ca nu bag motorina buna).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V 2004, BKC, 135000Km:

-vesnica problema cu fantele de aerisire (3 din 4 rupte numai de la simpla utilizare normala);

-greierasi prin bord;

-un piston cu gaz de la hayon defect (inlocuit);

-cablaj rupt la trecerea prin burdufurile de cauciuc dintre hayon si caroserie (doua fire sectionate si alte citeva fire care se mai tineau in citeva lite in burduful din stinga, un fir sectionat in burduful din dreapta - si astea rupte doar din utilizarea normala a hayonului;

-oglinda de pe partea soferului dezlipita de pe suportul ei (inlocuita cu una AM de care sunt multumit, deocamdata)

-volant- da semne de oboseala (caraie mai tare cand e rece la plecarea de pe loc si la anumite turatii)

In rest sunt multumit. Am avut si Dacia. Si de ea am fost multumit. Diferenta e ca era mai ieftina.

Modificat de licurycu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina cumparata la 54.000 km, acum, la aprox 119.000 km, pe langa consumabile ca filtre, ulei, curea distributie + role, placute de frana, becuri am schimbat:

Bucse mari de pe bascula fata stg+dr

volant - la 99.000 km - am schimbat si ambreajul daca tot am dat jos cutia de viteze

Cilindru receptor de pe cutia de viteze

Intrerupator pedala frana

Intinzator curea alternator inlocuita de 2 ori. A doua oara pe garantie + cureaua de alternator

Fulie alternator (blocata)

Gura ventilatie stg - i-am rupt clema de reglare

Resoftat pentru pornirea grea la cald

Pot sa spun ca sunt multumit de masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 2008, 1.9tdi-105cp, 42.000 km in prezent

- parbriz gasit crapat in parcare asta iarna pe gerurile alea(inclin sa cred ca totusi a fost de la o piatra si nu de la diferenta de temperatura)- schimbat casco

- colt usa sofer indoita de la gheata - remediat pe garantie(defect de proiectare, a montat dealerul niste capacele de scurs apa in aripi)

In rest functioneaza perfect, sunt destul de multumit ca si fiabilitate de masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 1,6 102 CP Comfort Line, 2007/0 km - 2010/117000 km

S-au rupt toate cele 6 parghii ale gurilor de aerisire dupa un an, becul din torpedou nu se mai aprinde si nu e ars.

In rest nu am schimbat decat cureaua de distributie, rola si pompa de apa la 105000. Masina merge excelent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor......am un golf din 2005 1.9 tdi bkc achizitionat la 83 000 km din germania ..acum are 140 000km

- am schimbat rola la alternator

- intrerupator pedala frana

- distributie ( curea,rola,pompa de apa,la 115 000km)

- iala haion

- inlocuit baterie (varta)

- in rest consumabile (placute frana, ulei ,filtre,

sunt foarte multumit de masinuta......bafta tuturor...

post-25358-1273950181_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Masina din semnatura, anul ,decembrie 2007. pana acum nu am schimbat nimic , (nici macar un bec) are 40 000 km.

probleme ;

1. de cateva ori mi au ramas aprinse avariile in bord, (afara nu erau aprinse) rezolvare ; luat borna de la baterie cateva secunde,

2. cu vopseaua nu am avut probleme , doar cu boi din parcare, care deschid toata usa fara sa se uite daca au loc+o vecina care parcheaza asa de aproape ca mi a luat un pic de vopsea :D

3. o clapa de la aerisirea din spate sarita din lacas. rezolvare; cand o sa am timp si chef

4. alt bou in parcare , mi a spart stopul si mi a crapat bara in spate stanga, a fugit (200 e , stopul + bara lipita ) era 800 e .cu totul schimbat

5. de ceva timp imi face probleme inchiderea centralizata; usa dreapta fata ramane inchisa , cand le deschid pe toate; rezolvare.... ( cine stie e binevenit sa-si dea cu parerea ,) sau tre sa ma duc in service , nu stiu ce are.

in rest , totul OK, motorina si talpa.. am uita sa mentionez .. masina merge in tara doar cateva zile pe an (max 20) . foarte multumit de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V , 2005 , trendline ( cred ) 1.4 bci , 75cp , achizitionat 2007 , adus din germania

In prezent 95.500 km , schimbat ventilatoare , vopseaua sarita ( probabil a fost revopsita , si eu nu stiu ) , usa dreapta se inchide greu , consum mare de combustibil (parerea mea ) clamele de la aerisire , s au rupt 2 din 4 in conditii de utilizare normala , per total sunt multumit. Daca era putin mai "nervoasa" era perfecta pentru mine .

http://www.99poze.ro/Vw/

Modificat de RoNdy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf V, goal, 1.9tdi din 2007 adus din germania la 138 000 km de cineva , la 150 000 km (august 09) kk cumparat de mine acum are 165 000 km :

-problema cu mufa senzor airbag de de sub scaunul din dreapta (rezolvat ieftin cu un tester si un pic de spray de contacte)

-tacanitul climei

-cojit in unele locuri vopseaua de pe pragul dreapta nu stiu de ce si unele linii pe capota de prin parcarile patriei

-un bec far si becurile de la nr schimbate

-acuma se aude un zgomot la pornire ca o smucitura din ce in ce mai des

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un golf V variant , luat de nou cu 0km in bord acum am 30.000 km

La 10.000 km schimbat computer gateway pe garantie, am ramas cu masina in drum de 3 ori din cauza lui.

La 19.000 km schimbat tripla spate pe garantie, a intrat apa a inghetat s-a exfoliat oglinda si se ardeau becurile din ea din cauza umezelii.

La 24.000 km demontat si reparat chedere usi spate imi PLOUA in masina ( da ati inteles bine , imi intra apa) , greseala recunoscuta de fabrica, tot pe garantie.

La 26.000 km schimbat garnituri fete de usi interioare imi PLOUA dinnou in masina, tot pe garantie.

La 30.000 km am probleme cu semnalizatoarele din usi, merg cand vor ele , tot pe garantie o sa le fac, urmeaza volant pe garantie, motorase la clima ca pacane, etc.

Tehnologie din nemtia. Calitatea I. Nici in dacia din 79 nu imi intra apa.

Sunt super dezamagit de o masina de 25.000 de euro, mai bine imi luam logan. Concluziile le trageti si voi singuri. Daca e cineva care nu ma crede am fisele service le pot scana si pot sa i le trimit.

Mai mult am stat in service decat sa merg cu masina.

Mentionez ca am mai avut o masina la fel, dar cu 11.000 km si avea primele doua probleme. VW rules...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!