Jump to content

Golf 5 (Fiabilitate Si Numar Km)


4abc
 Share

Postare recomandată

@Cily - te contrazic putin...a mea este varianta sportline si am rcd300, care este o rajnita penala... la masina sotiei, skoda octavia 2 cu radio Stream MP3 se aude suuuper tare si clar si cu rezonanta....chiar ma enrveaza cat de bine se aude.

Si nu este dotata Highline...este prima varianta de echipare de la skoda..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4abc

    8

  • lile

    7

  • limac

    7

  • Cily

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

Rog ramaneti OnTopic

Daca doriti sa comparati configurari, folositi-va de fisierul atasat si postati in topicurile corespunzatoare sau prin PM

Mersi

PS: RCD-ul 500 era standard doar la R32 parca :salut:

golf5.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am trecut peste revizia cea mare (90k) iar acum am aproape 92k. Ce am schimbat in toti acesti km: pe langa banalele consumabile gen ulei, filtre (si distributia + pompa de apa la 90k), maneta ce contine comenzile tempomatului, anul trecut, in garantie. Placutele de frana fata s-au schimbat la 60k, iar cele spate la 90k.

Suspensia cu articulatiile sale se tine bine, deocamdata nu am schimbat nimic si nici nu sunt uzuri imperative. Mai vedem cat se tine ... Si sa nu uit, zilele trecute am schimbat lamelele stergatoarelor.

Am avut un singur incident, la un moment dat am observat scurgeri in zona filtrului de motorina: eroare umana de montaj la schimbul anterior. S-a rezolvat pe garantie. In prezent exista o singura problema: motorasul de la geamul stanga-fata face un zgomot suspect la capatul superior al cursei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prezent exista o singura problema: motorasul de la geamul stanga-fata face un zgomot suspect la capatul superior al cursei.

Scoate un zgomot ciudat fix cand se imbina cu partea superioara a portierei (asa zisul cheder) ?

Si la mine se aude un fel de ''scartait fortat'' cand intra in cheder ca si cum ar vrea sa mai urce dar nu are unde :))

La mine face aleator si problema cred ca e de la cheder.Dupa ce il suflu cu aer la spalatorie o perioada nu se mai aude!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu e de la cheder. Mai multe detalii am postat aici , posturile 53 si 54. Deocamdata incerc sa ignor problema, insa sunt constient ca la un moment dat se va agrava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Masina mea are 133.000 km si exceptand consumabilele,are (/a avut) urmatoarele probleme:

1.schimbat compresor clima pe la vreo 80K (nu stiam k trebuie folosit si iarna si na..s-a busit)

2.o problema la care nu am gasit inca motivul: uneori nu se incuie masina! noroc ca face o 'fitza' casetofonul si stiu k urmeaza si faza cu (ne)inchiderea :icon_thumright:

3.pacanitul din partea dr a bordului (probl des intalnita la G5),rezolvata totusi cu combinatia climatronicului ECON+Aer Mijloc (reset)

4.geamurile din fata uneori se lasa jos in loc sa se ridice

5.motorasul d la ventilatie n-a mai pornit iarna trecuta,dar si-a revenit,cu mici fitze.

6.si 6...nu mai e 6! N-are rost sa spun k s-a desprins putin un cheder si alte nimicuri d-astea.In rest sunt maxim d multumit d aceasta masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Adryo

Felicitari pentru masina dar vin cu rugamintea de a da o tura si pe la Regulament

Pe l
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine aceasi problema ca la adryo, punctu nr.4 ;

adryo ai aflat de ce patesti acest lucru? si la mine e cam aceasi treaba, numai ca se intensifica la umezeala. pm pls.

Modificat de Cristian-Vn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina de la 75000 (n-am idee inainte ce a fost(istoricul)) , acum la 109000 pe langa consumabile(filtre ,ulei,placute,becuri) + distributia (inclusiv pompa apa)(la cumparare) ; a mai fost schimbat EGR-ul si bucsele bascule fata(1 stricata schimbate toate sa fie bine) . Pe deplin multumit la ce drumuri avem . Daca ar fi sa iau iar masina Golf VI ar fi dar nu din Romania .

Cu stima Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am masina din semnatura de 1 an, luata din Germania la 107k km.

Avea service-ul facut la timp, notat in cartea ei si, totusi, i-am schimbat uleiuri, filtre si distributia.

Am schimbat rulmentul de pe dreapta spate (masina huruia la 90-100 km/h).

Acum am 123k km si am o singura problema: nu mai merge tempomatul - tinand cont ca o maneta noua costa 350 RON cred ca o sa o schimb, dar dupa concediu :vwrullz: .

In rest masina este OK si cred ca este destul de potrivita drumurilor noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina oam de noua, are 2 ani si 45 000 km: singura problema momentan :D

- s-au rupt toate grilele de aerisire si sincer nu sunt genul care sa trag de ceva...

- citiva greierasi (de de la gropile din Bucresti banuiesc ca au aparut)

Altceva masina este super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens s-au rupt? nu cred ca se dup asa de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

107 mii km si al meu, schimbate consumabilele regulat, ultima revizie "mare" facuta in Germania in februarie, la 89 de mii. la 106 mii i-am schimbat uleiul si filtrele. distributia o voi schimba aproape de 120. pana acum a fost schimbat ambreiajul, alternatorul si EGR-ul. am probleme cu amortizoarele din spate (curg ambele) discurile sunt cam tocite si pe fata dreapta am o "troncaneala" nu stiu de la ce: pivotul sau bucsele mici de la bascula.... anyway, cam multe probleme pt o masina de 4 ani, a?

PS: e cea de pe profil....

:vaidecapulmeu: safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea voastra la cati km tampoanele de la motor si/sau cutie se pot uza atat de mult incat sa fie necesara schimbarea lor?

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ne putem face o id

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur problemele astea legate de tampoane apar de la pornirile violente. dieselul se zguduie puternic la pornire... :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5, 1.9TDI, 105cp,masina de la sfarsitul anului 2004 banuiesc printre primele serii.Am cumparat-o in vara lui 2008 din Germania,120 000km in prezent 134000km.La istoricul service am aflat ca a fost inlocuit electromotorul,kittul de distributie si bujiile in rest nimic in afara de consumabile.Pana in prezent nu am avut nici o problema si is foarte multumit in afara de uzura pronuntata a pneurilor fata pe interior(jante pe 16).Nu am reusit sa-i dau de cap problemei desi am fost la vreo doua service-uri(cei de acolo mi-au spos ca totul este ok),am fost la reglaj de directie de vreo 2 ori in decurs de 3 luni,am pus rotile de pe spate pe fata dupa reglajul directiei dar spre disperarea mea problema persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare si cred ca se incadreaza aici...vreau sa mi achizitionez un golf 5 1.9/2.0 TDI..poate sa mi spuna cineva cam cati kilometrii duc aceste motoare? nu vreau sa cumpar vreunu sa ma apuc eu sa bag bani in el, da nici bani de unul cu putini km nu am..multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_bbk 1.9 TDI PD este un motor foarte fiabil. Este o parere obiectiva nu subiectiva. In mod normal aceste motoare merg minim 500.000 km. Asa ca din punctul asta de vedere poti sta linistit. Vezi sa nu gasesti una cu 90 000 km pe bord si 190.000 inregistrati in calculotorul motor sau nici macar acolo. :beerchug:

Referitor la tampoane motor din cate am studiat se pare ca cedeaza mai repede la motoarele Diesel, care sunt asezate transversal.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens s-au rupt? nu cred ca se dup asa de la sine.

Bai inchipuie-ti ca am dat usor (si cind zic usor chiar este usor) spre stinga sau spre dreapta.... si am ramas cu obiectul in mina :)....

..explicatia data de toti a fost ca deoarece era f cald in masina la racirea f brusca de la AC plasticul a devenit f casabil si cum urechiusele care tin bunghiul ala de care dai stinga/dreapta fiind f subtiri au cedat ....

Modificat de DanTra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asta e singurul punct slab la G si cred ca si la Bora, se rup usor acele fante de aerisire daca nu esti atent si apesi direct pe lamele. Folositi cu incredere zonele prevazute de fabricant pentru asemenea operatiuni si vor rezista mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 10 sept 2008 mi-am luat si eu un golf 5 1.9 tdi 105 hp in leasing. l-am luat fara infrumari de la prieteni. singura greseala care am facut-o a fost ca eu nu am frut diesel dar.......... . aveam 3 zile decand venisem din voiaj(p.s. is navigator) si am vroiam o benzina 1.6. asta e, am semnat il luai ii fui multumit, ca de tehnologie germana tre sa fie bun. pe la 5.000 km zgomotu din masina la treapta 2 si 3 ca asa se circula in oras(constanta) a devenit deranjat. ii trecu cu vederea. am plecat in vaoiaj in decembrie masina avand 11.200km. fara incidente probleme si tot asa. m-am intors in aprilie masina avea 11.250 km. am mai arso prin cta la 13.300km m-am dus sa fac revizia de 15.000 km cu intentia de a pleca in concediu. intinerariu ........... + pana in timisoara si retur. per asamblu ma intorceam cu peste 16.000km.

am plecat in vacanta masina avea 14.300km iesire din CTA. pe autostrada la kilometru 14(4 km pana la centura bucurestiului) am simitit un fel de frana de motor [...]. nu am dat importanta am crezut ca ii fu un damb. dupa un km am vazut ca se tura. am iesit pe centur bucurestiului, am incercat sa plec de pe loc, motor turat la 2000rpm sarea la peste 5000. am reusit sa plec de pe loc(fara sa accelerarez) si la primul refugiu(langa Lukoil) am tras pe dreapta. cand m-am dat jos din masina am vazut dara de ulei, mi-am dat seama ca e de la mine, am deschis capota si pe scut era balta de ulei. am sunat la volksvagen cta si mi-au zis platform si un service din bucale posibil un furtun de la turbina....................

urcat platforma, platit 350 lei ca nu am gasit platforma de la ei. sediu din chiajna. pretu de platforma....masina dusa unde vreau. era vineri. noroc avut unchi in bucale sta in sat rosu.

volksvagen vest program lucru ..... vineri pana in 18.00 si sambata pana in 14.00. m-am dus luni sa vad ce are masina...... masina in parcare. nu se uitasera la ea. era ora 12.00. pe la 16.00 am sunat mi-au zis ca se uita. la 18.00 am resunat si mi-au zis ca au descoperit problema. dara de ulei nu era de la motor..

SE SPARSESE CUTIA DE VITEZE !!!!!!!!!!!!!

au zis nene esti bun de plata.

ce ai facut ce nu ai facut......... intrebari dinastia. marti la ei au zis ca e vina mea am replicat Protectia consumatorului si ca masina in leasing [...] si sa faca ce vor cu ea ca eu nu o mai vreau.

miercuri am plecat in CTA. fara masina de la ei ca cica nu se da. cu toate ca m-am certat pe treaba asta. nu mi se dadui.

am ajuns in cta si mau sunat si au zis ca e de la ei problema(p.s. fabricant cutie de viteze) si ei platesc.

treaba la cutie statea asa.....: pinionu care tine satelitii a sarit din loc si ii sparse cutia. gaura avea vro 8 cm lungime pe 1cm latime.

repara ei cutia.

ok.

la vreo 20 min ma suna din nou si imi zic: CUTIE NOUA SI TOT KITUL DE AMBREIAJ NOU. schimba pe banii lor.

ok.

am asteptat 2 sapt masina.

mi-am luat masina si dus am fost. intre timp am achitat-o si vreau sa o vand.

defapt ma gandesc sa o vand. nu mai am incredere in volkswagen romania...

intre timp m-am puca so si tunez. problema e ca intr-o sapt plec in voiaj. ma mai gandesc.....

o sa vad cand ma intorc ce o sa fac.........

posesor VW dintre prieteni isi luara cam in aceeasi perioda. ori jeta ori golf ori passat. dintre ei eu am ce mai multi km la ora actuala. defapt dublu lur. app 20,000 km. nu am cu cine ce sa vb. ce sa fac. vandut sau tunat(soft) si pastrat ?

:somnmare: :somnmare: :somnmare: :somnmare: :somnmare:

4. a) Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu

Modificat de WVWZZZ
Discutii despre viteze peste limita legala, jigniri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca ai avut ghinion, din pacate nu numai la un service VW ai fi patit asta, la orice reprezentanta ai fi patit la fel, oricum e bine ca pana la urma ti-au facut-o pe garantie ceea ce era normal. A fost un defect de fabricatie. Eu zic sa stai linistit sa pastrezi masina, ca este o masina ok, cu tunat-ul depinde la ce te referi daca vrei cai in plus e bine cam dupa 15000 km incolo sa-i faci dar atentie cu garantia, parerile sunt impartite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf v 2006 nou din romania

in afara de consumabile si motoras stergator spate nu am avut probleme

fiabila masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna. Am si eu o problema..Am un golf 5, 1.9tdi 2004 90CP, 143.000 km si de ceva vreme am o problema: dupa ce merg o vreme in aglomeratie si se incalzeste motorul, cand plec de pe loc daca n-o tin din ambreiaj imi moare motorul si imi da 2 suturi cand o turez.I s-a mai intamplat cuiva asa ceva?e chiar suparatoare problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!