Jump to content

Golf 5 (Fiabilitate Si Numar Km)


4abc
 Share

Postare recomandată

@tzakapaka despre ce piesa este vorba? Ca m-ai facut curios. Catalizator? Calculator motor? Centrala ABS? Turbina? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4abc

    8

  • lile

    7

  • limac

    7

  • Cily

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator
caseta de directie inlocuita dupa numai 1 an si 22.000 km :D

ce sa mai zic...

@tzakapaka despre ce piesa este vorba? Ca m-ai facut curios. Catalizator? Calculator motor? Centrala ABS? Turbina? :scratch:
caseta de directie :Driver:

Nea Cily, bag de seama ca ai cam imbatranit :D

OnTopic: 31k km, aproape 2 ani, 2 revizii si atat...

ma declar f multumit, mai ales pe consumabile tren rulare unde, datorita jantelor 17" si a suspensiei anticipam o uzura ceva mai accentuata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis sa mai postez aici fiind si initiatorul topicului!

Sa recapitulam! :D

Masina cumparata de noua,in prezent are 131.000km si pana acum s-au inlocuit:

1.Bucse brate fata (inferioare si superioare)

2.Bielete antiruliu

.....

Am mai inlocuit pe garantie senzorul de temperatura exterioara,un cheder la usa dreapta,un maner distrus de inele de la usa dreapta fata si cotiera care am rupt-o eu :D !

Ma declar extrem de multumit de fiabilitate :angry: .Partea cu bucsele se datoreaza drumurilor noastre mioritice si jantelor de 17''! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa postez si eu

masina luata sh din romania la 43.000 km.

momentan am 80.000 km si in afara de consumabilele de la revizii am mai schimbat placutele de frana si un rulment spate dreapta.

Ma declar si eu extrem de multumit de ea. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Dimineata,

Pana acum 2 saptamani ma declaram si eu multumit.Masina (G5 1.6) din Iulie 2007 acum la venerabilul numar de 41000 km a inceput sa faca galme (sincroane treptele 1 si 2) schimbate in garantie:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor.

golf 5 de la sfarsitul lui 2004, in prezent 100.000 km nu mi-a facut mari probleme. a ramas fara freon in instalatia de clima. s-a aprins inexplicabil ptr mine eroarea sondei lambda (nu ma injurati, nu stiu cum se scrie) si cam atat. ah, sa nu uit si cd-ul nu mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant rau acest topic.

Offtopic: D-l Sef Dudu imi cer scuze ca nu am fost atent. Probabil ca eram prea "infierbantat" cu modificarile de la masina si nu am fost capabil sa citesc cateva postari in urma. Bine ca nu mi-ai dat warning pentru acest lucru. Legat de varsta, iti marturisesc sincer ca sunt destul de batran, am 26 ani lumina! :icon_thumright:

ONtopic: Bucsele brat fata( cele mari) schimbate ieri pentru a doua oara. Nu exista masina la care sa nu cedeze nimic in timp.( ce vorba inteleapta :vaidecapulmeu:) Legat de bucsele astea pe care din cate am observat le voi schimba anual, se distrug pentru ca ele sunt cele care iau cele mai multe socuri dintre toate piesele care formeaza mecanica in partea fata. Parerea mea, a unei tentative de cunoscator. :Driver:

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cliy, dar asta e un lucru bun. Daca schimbatul lor anual, protejeaza celelalte piese din fata, eu zic ca e foarte bine. Cat costa bucsele astea? Nu cred ca sar de 60-70 ron/ bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V 1.9 TDI 33.000 KM

Problemele pe care le am eu cu masina am observat ca au mai fost semnalate si de altii.

1) Cateodata la plecare nu vrea sa intre in treapta I. Trebuie sa las ambreiajul si sa-l reapas din nou. Foarte enervant mai ales la stopuri cand esti primul :D

2) Schimbare pe garantie kit ambreiaj pe la 13000 KM

3) Cateodata agata la o schimbare putin mai rapida din treapta II in III

4) Cam exasperanta treaba cu uleiul. Trebuie sa am grija tot timpul sa am un bidon de ulei de rezerva ca niciodata nu se stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V 1.9 TDI - 93000 km, cumparata din Germania la 79000km

Din ce am citit in istoricul masinii luat de la Porsche inainte de a cumpara masina, nu avea nimic schimbat in afara de anvelope si consumabile (filtre)

De cand am luat-o eu, nu am facut decat 1 revizie si cam atat.

Am avut o sg. problema: la scanare imi aparea o problema la 1 bujie, dar am rezolvat fara dureri de cap prin simpla scoatere a fisei de la bujii.

A mai fost problema cu pornirea grea la cald, care am rezolvat-o cu VAG-comul.

In rest nimic pana acum, chiar sunt multumit de Golf :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 40 000km cu Golful din semnatura si pana acum am schimbat pe garantie asa: 2 rulmenti din capetele amortizoarelor fata (huruia urat cand invarteam de volan pe loc sau la viteze mici), goarna claxon joase, goarna alarma (e un mister motivul pentru care s-au stricat...), o garnitura pe unde curgea ulei (acuma e foarte curat motorul :) ), au mai completat cu antigel la revizii, fara sa-mi ceara bani si cam atat :)) Intre revizii completez cu ~1l ulei/15 000km. Pe la 33 000km am schimbat stergatoarele, poate mai mult din exigenta :P Sper sa nu apara probleme reale nici pe viitor :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut pragul de 20.000km si eu. Din fericire nu am patit inca nimic pana acum in afara de clasicii greierasi prin grilele de aerisire si usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din iulie 2006, luata de noua, motor 1.6 MPI, 47000 km.

Singura problema a fost o eroare de airbag care provenea de la mufa scaunului de la sofer si cativa greierasi la interior.

In rest 3 revizii, un radiator de AC si o bara fata sparte de mine si schimbate pe casco, am completat cu antigel de 2 ori. Desi merg cu roti pe 17", la trenul de rulare nu am umblat.

Placutele de frana inca nu le-am schimbat si nu dau semne de oboseala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gHapciu bucsele respective costa intre 110 RON si 250RON, bucata. Eu am dat acum doua zile 300 Ron cu tot cu manopera.

@twist3r Legat de agatat la schimbatul treptelor ambreiajul tau este destul de nou. Probabil ca tine destul de jos. Este posibil ca atunci cand tu ai impresia ca iti agata putin sa nu calci ambreiajul total pana la podea. Mi se mai intampla si mie atunci cand ma grabesc. Si la mine ambreiajul tine jos. Plus ca din cate am observat si la alte Golf-uri, treptele de viteza sunt extrem de fixe, "rigide". In sensul ca daca nu ai dus maneta exact in pozitia care trebuie pentru treapta de viteza x, intra putin mai greu.

Legat de completatul cu ulei intre revizii te sfatuiesc sa nu mai te deranjeze acest aspect. Este un lucru absolut normal pentru motoarele TDI, tehnologie PD. Asa au fost ele facute sa consume putin ulei. Nu am inteles exact care ar fi motivul logic, dar daca asa le-a facut "mama lor" atunci asta trebuie sa fac: sa completez ulei intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

angry_spitfire

salut!

am si eu un golf 5,din noiembrie 2006,acum am 87 de mii de km!

Multe probleme nu prea am avut,masina a fost noua,si p garantie am schimbat doar un calculator d comfort,care s-a ars din kuza electricianului cand mi-am pus muzica,si pompa d aerisire d la ambreiaj,in rest nimic!o sa urmeze acum ambreiajul,k am o problema si la 90000 trebuie sa ii schimb distributia! deci sunt f multumit deocamdata d masinuta mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am cu masina 118 000km si in afara de distributie pe care am schimbat-o acum de curand mare lucru nu i-am facut.bucsele de la brat schimbate.In rest doar consumabile,filtre, ulei, placute si anvelope.Pana acum isi merita banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ajuns si eu la 35 k si ma pregatesc de a 3a revizie, ce pot sa zic in afara de o problema din fabricatie a displayului maxidot care a fost schimbat in garantie alte probleme nu are machineta , merge, toarce ca un motan batran :

- fara completari de ulei , pierderi , etc.

- completarile cu antigel de la revizii NU se pun, sunt normale.

- stergatoarele ?? inca sterg in parametrii ( uneori cel spate Haaraiee dar este de la ceara data de "meseriasii" de la spalatorii :|)

- aaaa unii mici greierasi ( pe la grila centrala ) mai ales in perioada de vara cand motanul umbla incaltat cu 17" DAR ar trebui sa nu se puna nici astia la drumurile noastre este "natural" sa cante si ei.

Sa auzim numai de bine !

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina luata din Deutchland in martie 2009 la 107000km.

Schimbat in Deutchland distributia si cam atat. Cand am cumparat-o i-am luat si 4 cauciucuri noi pentru cele pe fata erau cam duse iar cele de pe spate faceau galagie.

In Romania schimbat 4 bucse bascula fata, tampon cutie.

Se vedea clar ca totul era original pe sub masina, normal sa fie doar a mers in tara in care orice masina si-ar dori sa fie circulata.

Urmeaza schimbat ulei si filtru cutie si probabil la anul pe vremea asta amortizoare tot din Germania.

Asta in cazul in care ma mai prinde anul viitor cu aceeasi masina.

In rest idee proasta cu hayonul datorita sistemului de inchidere care ori te murdaresti ori risti sa-i spargi luneta pentru a putea inchide.

Totdeauna am fost fan Golf si sunt multumit de calitate/pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Wug: Daca tot folosesti termenul, scrie-l corect: DeutSchland. :)

On-Topic:

Km. la achizitie: 25.000

Data achizitiei: 08/2007

Km. in prezent: 94.311

Schimbat:

1 maneta tempomat (garantie),

1 boxa mare dreapta fata (garantie).

Service-uri in Romania:

30.000 km. Euro Tehno Group, Pitesti

45.000 km. Autoworld, Cluj-Napoca

60.000 km. Autoworld, Cluj-Napoca

75.000 km. Autoworld, Cluj-Napoca

90.000 km. --- inca n-am ajuns.

Placutele sunt cele originale, nu troncane/scartaie/zornaie nimic.

La 120.000 vreau sa-i fac distributia + tren de rulare complet (bucse, bare de nush'ce, amortizoare, etc) insa asta o s-o fac in Germania.

:banghead: safe, y'all :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal la toti stiu ca nu ne-am mai vazut de mult dar promit ca de acum o sa revin mai des

eu unu am un g5 1.6 si are 2 ani sincer singura problema care o are masina este ca senzoru de centura sofer nu mai merge :D

sincer mie nu mi se pare o problema pentru ca tiuitul ala era ff enervant:)

in rest mi-a sarit vopseauau de pe porbagaj un pic de tot

Masina inca imi place si sunt ff multumit de ea

Dudu ce mai faci ma? Nu ne-am mai vazut de mult :D cand bem o bere? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G V este o super masina, si normal ca daca nu scapi nici o groapa pe drumu si treci de la 15 direct la 17 cu suspensii stock, sa se duca rapid bucsele si barile fata, sa consume ulei in timp daca te dai la viata ei cand e motorul rece, si asa mai departe.

Al meu G V are 120.000 km acum si in afara de consumabile si distributie nu am schimbat absolut nimic, singurele "probleme" fiind 2 senzori care s-au aprins in timp in bord, unul rosu cu lichidul de racire (s-a completat 50 ml si a fost totul ok) si unul galben pentru sistemul de evacuare al gazelor (s-a rezolvat prin mers cu treapta a IV-a 5 minute cu 100 km/h).

;)

Concluzie : daca ai grija de ea are si ea grija de tine.

Best car ever. :)

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io am schimbat rulmentu pe fata,by me,si se pare ca si cel de pe spate ,pe aceeasi parte vrea schimbat ca,cam huruie....masina are 97000km,a mai schimbat cineva pina in km astia?mie mi se pare cam devreme...si senzorul de temperatura cam face figuri,o ia razna.

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Un prieten cu o skoda Octavia 2, s-a dus la revizia de 1 an cu 13000 km in bord, i-au descoperit un rulment pe fatza si cica nu se schimba pe garantie rulmenti si amortizoare decat pana-n 10000 km a auzit cineva de asa ceva? Si cica au fost indulgenti si l-au schimbat pana la urma in garantie ca-l cunoastea pe unu acolo. Mi se pare o mare aberatie. ;)

On topic: am doar 1 an si 3 luni cu masina din semnatura si 12000 km, deocamdata nimic nu ma deranjeaza nici un greiere nimic, numai ca pe spate cand merg pe drum foarte denivelat, pietris, se aude niste troncaneli. Cateodata o carai cand ma grabesc sa bag in treapta a-3-a parca intra mai greu nu imediat, si rareori la semafor ma trezesc ca nu vrea sa ia treapta 1, pur si simplu e rigida, mai debraiez odata si o ia, dar foarte rar, mi s-a intamplat poate de 4 ori. Ma gandesc cu groaza la cate ma pot lasa, citesc pe aici, grile aerisire rupte, compresor clima, volant si altele, chiar vreau sa merg cu masina mai mult poate daca-mi cade ceva sa fie pe garantie. Nu prea sunt multumit de receptia radio a lui RCD300, e destul de naspa ca "pleaca" de pe frecventa. El practic receptioneaza bine dar nu sta pe frecventa nu-mi dau seama de ce face asa. A rezolvat cineva cazul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate playerele audio care vin stock pe orice masina sunt destul de slabe din toate punctele de vedere, cu exceptia variantelor de echipare highline sau sportline.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!