Jump to content

Golf 5 (Fiabilitate Si Numar Km)


4abc
 Share

Postare recomandată

tocmai de asta am deschis acest topic...sa ii ajute pe viitorii posesori.

:P Eu nu as da golful pe 10 toyote nici sa imi consume vreo 5 l de ulei :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4abc

    8

  • lile

    7

  • limac

    7

  • Cily

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

liviuxp2000

Salut red_one!

Imi permit sa adaug si eu ceva vis-vis de opelul tau, sa ma declar ca utilizator nemultumit de astra, acelasi model(92-96) doar ca pe benzina.Avea acelasi numar de kilometri cu al tau, si cu fostul meu golf 4.Astra m-a lasat de 2 ori in drum(o data plecand la mare) fara sa se mai clinteasca din loc.Nu pornea si pace.Am schimbat pe rand la ea, urmatoarele : modul electronic(100eur), filtru combustibil(dupa 2000 km de la revizie), termocupla ce-mi dadea dureri de cap(60 ron pe atunci), senzor acceleratie(50 ron), cutie!!!!(asta am luat-o sh ca noua era cat toata masina), caseta de directie, fise+bujii si acte or mai fi fost.Asta, la acelasi numar de km precum un golf 4 ce l-am detinut(~200.000) la acre nu i-am facut nimic pana la km astia.Nu compar cu golful 5, care se si simte si se vede ca are calitate+fiabilitate mai redusa, dar totusi vorbim tot despre un golf, si il putem lua drept reper in comparatie cu o astra.

Imi cer scuze pentru off-topic, dar masina mea chiar este fiabila, din punctul meu de vedere, si este de vanzare acum si tot un golf V ii va lua locul "in familie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1.6 nu prea are ce sa pice..... :P deci go go go :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt. incurajari :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce vrei sa spui.

Nu ai pete de ulei pe sub masina, in locul in care o parchezi? Este totusi destul de mare consumul de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura trepta fara sincron este marche arrier ul.

Din fericire si tr de mers inapoi este "sincronizata" - la cele in 5 trepte se foloseste pentru "sincronizare" sincronul de la tr a V a. Cand selectezi tr de mers inapoi o sa vezi ca se misca si furca de la tr a V a si franeaza - intr-o oarecare masura - arborele de intrare.

Nu cred ca se mai fabrica masina fara sincronizare la tr a I a, ca idee si dacia avea tr I sincronizata :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura, nici o defectiune pana la 60.000 km (exceptand intretinerea curenta si parbrizul spart din vina mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r&d, cand ai postat prima data eram 95% convins ca ai chef de glume. Pentru diferenta de 5% m-am abtinut sa nu fiu acid.

Dupa multi ani de benzinare stiam ca doar la un motor uzat sau cu probleme trebuie sa completezi ulei intre schimburi. Abia in urma cu cateva luni am aflat (cu surprindere) ca motoarele PD au un consum natural de ulei, in special in perioada rodajului. Dupa aceea consumul scade, insa tot trebuie sa mai completezi cate putin.

Pana la prima revizie (14k si ceva de km) un litru de ulei completat este relativ putin, avand in vedere experienta altor posesori.

Nu doar PD-urile au un consum natural de ulei. Sunt cateva benzinare mari (V6, V8 etc.) care functioneaza la fel. Inca un exemplu: un coleg de pe un alt forum, cu Accord 2.0 (benzina) spunea ca a completat in primii 11k 1.5L.

http://www.auto-motor-si-sport.ro/forum-au...5.html#msg55105

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . luna viitoare vreau sa dau comanda de un golf5 1.6 comfortline si sincer sa fiu m-am cam speriat citind acest topic. mi se par cam multe defectiunile aparute la golfurile vostre (...)

Poti sa vezi problema si altfel. Uita-te cati utilizatori sunt inscrisi pe acest forum, uita-te cat de multi sunt online in diferite momente ale zilei (eu acum vad 223 !!!) si gandeste-te la cati NU au postat probleme aici. Si asta probabil pentru ca nu au. Iar dintre cei care au postat, multi sunt multumiti. Toyota e intradevar o masina foarte fiabila, dar nu cred ca acest topic e un motiv sa-ti faci o parere proasta despre VW. Bafta :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12200 de km ... 750ml de ulei completati ... merge brici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cutiile vw schimbat in I din trepte superioare este un avantaj chiar f. mare pt. e cutia complet sincronizata, incercati cu una care nu e sincronziata in I cum is cele de la opel si vorbim apoi daca voi va plangeti ca la vw nu intra bine I

ex. la masina mea pot sa dau I la 30km/h si intra f. bine, la astra g nu intra decat sub 5km/h

lile, faptul ca ai fortat masina peste specificatiile din fabrica, chiptuning, e normal sa iti crape si ambreiaj si turbina si tot de vreme ce ai trecut de limitele lor garantate de producator

Domnule, vad ca ai jetta 1.9 tdi. Sunt foarte curios sa te intreb, cum ti se pare ambreiajul? Tremura cumva cand pleci de pe loc cu a intaia? Eu am schmbat la jetta mea ambreiajul cu totul(volant, ambreiaj, rulment etc) la 14500 km, masina cumparata anul trecut in nov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in prezent 12.000 Km nicio problema ! B)

Limac : Ai avut cumva ambreiaj LUK pe masina ??? Stiu ca au fost echipate si cu asa ceva motoarele de 1.9 si chiar au fost probleme si pe Skoda , dupa ce si au dat seama ca a fost o eroare de proiectare sa renuntat la ele si au mers pe Sachs .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana in prezent 12.000 Km nicio problema ! B)

Limac : Ai avut cumva ambreiaj LUK pe masina ??? Stiu ca au fost echipate si cu asa ceva motoarele de 1.9 si chiar au fost probleme si pe Skoda , dupa ce si au dat seama ca a fost o eroare de proiectare sa renuntat la ele si au mers pe Sachs .

da, LUK am avut pe masina si cei de la reprez. (buzau) mi-au pus tot LUK. Acu...Dumnezeu stie ce si cum e pe masina mea, dar pana la o dovada clara service-ul a facut ce trrbuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toate ambreiajele luk au avut probleme, numai o parte. si eu am tot luk si masina are 72.000km, acum cateva luni am dat jos cutia si ambreiajul si volant erau in stare perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, problema ambreiajului este una f.nasoala. Eu am deschis un topic ("inlocuire volant jetta 1.9tdi") si din aproape in aproape am ajuns la ELCAR GID BUZAU pt inlocuire volant pe garantie. Dupa 4 saptamani de asteptare a fost inlocuit tot chitul ambreiajului. Inainte defectiunea se manifesta ca un trepidat puternic la plecare de pe loc. Acum, acel trepidat s-a redus in proportie de 75% dar ce mi se pare mie ciudat este ca acum, la apasarea pedalei de ambreiaj (de la un pic pana la capat) se aude o bataie sacadata.

La prima constatatre la service mi s-a spus ca este o exploatare necorspunzatoare a ambreiajului, adica imi odihneam piciorul pe pedala si ambreiajul fiind hidraulic, deci f. sensibil, l-am uzat. S-a trecut peste asta si a fost inlocuit. Am asteptat 4 sapt. pe motiv ca se schimba producatorul (LUK) si ca se va pune de la SACHS. Bine, bine la un moment dat mi s-a spus ca va fi VALEO!! Ei, in final s-a pus tot LUK!

Ce am eu pe masina? Nu stiu. Nu-i invinovatesc pe cei de la service (in special pe Dl. Vlad Rusnacenko care este un tip de treaba) dar bataia de joc pleaca de la importator. Serviciile pe probleme mai delicate (vezi ambreiaj) sunt la pamant. In acest moment, chiar nu stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de interventie, dar pe masina ati avut Sachs...Mai astept si piesa comandata pentru a rezolva in proportie de 100% problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elad mama, da cu kitul de la Valeo ce se mai stie ? Ca tot spuneai pe undeva ca s-a montat unul pe la tine la service. Se poate comanda sau cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de o O1, iesita din garantie.Pot verifica in functie de tipul masinii si al motorului, daca pot aduce sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, acum am inteles, nu e domeniul meu de aceea le mai incurc.

Modificat de limac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, masina mea: Golf V 1.9 TDI 105 cp fab 09.2005, 2 usi. 6 trepte, in prezent 70.000KM.

Probleme si nemultumiri:

1. la 28.000km a crapat turbina - inlocuita pe garantie,

2. una pe care o are toata lumea, consumul de ulei,

3. la upgrade-ul de soft ambreiajul patina la un cuplu de 325NM in tr a 4 a , rezolvarea a fost coborarea la 305NM (altii le dubleaza caii si nu au probleme),

4. motorul este foarte zgomotos ... mult mai zgomotos ca la G4 (vorba unui prieten "se aude ca un tractor"),

5. porbagajul are un sistem de inchidere naspa, daca masina e murdara ai 2 variante, ori te murdaresti si tu, ori dai cu el sa muti masina din loc,

6. am varianta sportline si nu imi indica cand nu mai am lichid de parbriz (saraceala),

7. scaunul soferului nu se fixeaza bine uneori si mai sare cate un dinte in timpul mersului, pana te obisnuiesti faci cu inima. (la 2 usi),

8. uneori nu intra din prima in tr I-a,

9. accesul la scaunele din spate se face mai greu decat la alte masini in 2 usi (vezi bmw la care nu numai ca se trage scaunul in fata, dar se si ridica).

10. confirm si eu cu parbrizul, nu este inca spart, dar are 100 de puncte(gaurele).

Upgrade de soft? cuplu de 325nm?nu prea inteleg

in rest toate bune: consum redus, design deosebit (fiecare cu gusturile lui), fara probleme la suspensie, stabilitate buna, frane si directie foarte bune per total destul de multumit de masina. am 15.000 de km cu cip fara probleme.

Modificat de limac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@limac .... vroiai sa spui ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inteles faza cu cuplu de 325nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 79k km am schimbat urmatoarele (masina iulie 2004):

- brat inferior suspensie fata stanga dreapta (nu stiu cum draq se cheama exact)

- clapa hayon inghetata la spalatorie si ulterior rupta de mine :))

- ulei 1 - 1,5/revizie

- RCD 500 schimbat in garantie, acum defect iar dupa 1 an aproape

- parbrize 3 (luat pietre de la dragii soferi de TIR)

Per total masina e OK in afara de consumul de ulei care ma streseza...

PS: Golful din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lile-aspt si eu cu interes mai multe explicatii-cuplu 325 nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!