Jump to content

Golf 5 (Fiabilitate Si Numar Km)


4abc
 Share

Postare recomandată

Dragi posesori de Golf 5 am deschis acest topic in ideea de a afla cat de fiabile sunt Golfurile nostre,pe mult iubitele drumuri ale patriei :beer: si cat de bine s-a comportat aceasta masina in numarul de km pe care il aveti.Mie mi s-a parut o idee buna tinand cont ca topicul vechi despre problemele mici si mari ale acestei masini in timpul utilizarii s-a aglomerat cu unele probeleme care uneori nu sunt asa semnificative.

Asa ca va rog sa postati numarul de km pe care ii aveti si piesele care au fost inlocuite,indiferent daca au fost pe garantie sau din banii d-voastra,si de asemenea cum se comporta masina dupa un anumit numar de km(in opinia d-vostra)

Sper sa va surada acest topic poate astfel vom ajuta pe viitorii posesori in vederea achizitionarii acestei masini!

Imi permit eu sa incep :lol: prin a metiona ca la ora actuala Golful meu cumparat in 2005 are 65.000 km.In acest timp au fost inlocuite urmatoarele piese:

1.Senzor temperatura-Garantie -20.000 km

2.Switch frana-Garantie -30.000km

3.Cotiera-Rupta de mine.Cost 500 ron(doar o parte din ea)

4.Cheder usa dreapta fata-Garantie -20.000 km

5.Scutul-foarte slab(rupta de un carton la viteza mare-casco(cost 1600 ron)

Cam astea ar fi inafara de consumabile.Masina se comporta foarte bine dupa acet numar de km si ma declar foarte multumit de ea.Vom vedea cum vor decurge lucrurile in timp!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4abc

    8

  • lile

    7

  • limac

    7

  • Cily

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

liviuxp2000

@4abc - 6 parbrize....pe casco....nu le mentionezi? :P , tot de fiabilitate tine...daca era unul mai zdravan, de exemplu cum sunt cele de pe golf IV - se face picatele, picatele, nu se crapa precum porcariile astea de turcisme de pe golf V

ON-TOPIC :

Golf v 1.9 TDI - 77 kw - 105 CP - DSG - 80.000 km aproape

- 1 parbriz usor fisurat - urmeaza a fi inlocuit pe casco

- 1 cauciuc rupt/taiat intr-o gaura - janta nu a avut nimic

- vopsea foarte pretentioasa(cum a facut pipi vrabuita pe ea, cum nu se duce chiar cu 3 spalari cu spuma activa/sampon, etc)

Cam astea sunt singurele mele nemultumiri, deocamdata.Am mai avut eu niste belele, dar care s-a dovedit a fi vina "meseriasilor" din service, atat la aparitia lor, cat si pana la rezolvarea problemei, msina si piesele nepurtand nici cea mai mica parte de vina.

Din punctul meu de vedere, golful inca este o masina fiabila, iar zvonurile de genul " e facuta pentru romani" sunt nule si prea slab argumentate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hh..tamponul sef?? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful din semnatura, din august 2004, 24.000 km doar.

Senzor noxe defect pe la 15 000 km. Schimbat pe garantie.

In rest nimic.

Masina se comporta perfect dupa 3 ani in ciuda gropilor pe care le-a incasat. Bine, are si putini km! Insa nu am remarcat nici o schimbare de comportament: frinele sint frine, directia, suspensia, scaunele sint ca noi. As zice ca e o masina robusta care isi merita cota ridicata pe piata second hand prin faptul ca se uzeaza foarte greu.

Alte observatii: cutia de viteze intra greu uneori in treapta 1 dar dupa ceva rodare fenomenul aproape a disparut, vopseaua e cam sensibila la zgirieturi, a aparut si un mic greieras dupa cam 1 an de gropi insa e mic si cu bun simt (mama nu il aude :offtopic:, senzorul de presiune in pneuri merge aiurea (s-a aprins o data cind nu aveam pana, iar cind am facut o pana nu s-a aprins- totusi am simtit imediat pana si m-am oprit poate daca mergeam mai mult se prindea si el...)

Modificat de Ahile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o preoblema... am luat o piatra cam mare si mi-a fisurat puntea fata si mi-a spart scutul...in rest sanatate si voie buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, masina mea: Golf V 1.9 TDI 105 cp fab 09.2005, 2 usi. 6 trepte, in prezent 70.000KM.

Probleme si nemultumiri:

1. la 28.000km a crapat turbina - inlocuita pe garantie,

2. una pe care o are toata lumea, consumul de ulei,

3. la upgrade-ul de soft ambreiajul patina la un cuplu de 325NM in tr a 4 a , rezolvarea a fost coborarea la 305NM (altii le dubleaza caii si nu au probleme),

4. motorul este foarte zgomotos ... mult mai zgomotos ca la G4 (vorba unui prieten "se aude ca un tractor"),

5. porbagajul are un sistem de inchidere naspa, daca masina e murdara ai 2 variante, ori te murdaresti si tu, ori dai cu el sa muti masina din loc,

6. am varianta sportline si nu imi indica cand nu mai am lichid de parbriz (saraceala),

7. scaunul soferului nu se fixeaza bine uneori si mai sare cate un dinte in timpul mersului, pana te obisnuiesti faci cu inima. (la 2 usi),

8. uneori nu intra din prima in tr I-a,

9. accesul la scaunele din spate se face mai greu decat la alte masini in 2 usi (vezi bmw la care nu numai ca se trage scaunul in fata, dar se si ridica).

10. confirm si eu cu parbrizul, nu este inca spart, dar are 100 de puncte(gaurele).

in rest toate bune: consum redus, design deosebit (fiecare cu gusturile lui), fara probleme la suspensie, stabilitate buna, frane si directie foarte bune per total destul de multumit de masina. am 15.000 de km cu cip fara probleme.

Modificat de lile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe;....

MAsina din semnatura, cumparata in August 2004 - actualmente 172K + km

Probleme de noua:

- greierasii

- consumul de ulei

- unul din claxoane picat (nu l-am mai bagat in seama)

- pacaniturile de la clapetele(motorasele) de clima/ventilatie

pana la 110.000

- schimbate cateva bucse pe fata (multumit, de altfel, avand in vedere santierele pe care a umblat masina)

- schimbat cheder usa dreapta (garantie)

peste 110.000

- schimbata puntea fata la 20.000 km dupa accident - ca urmare accidentului si a neatentiei celor din service

- schimbate amortizoare spate (iara santiere)

- picata turbina la 161.000

- semne de oboseala pentru volant - il mai tin cat ma mai tine... sau pana vand masina

- probleme temperatura lichid racire la 172.000 (in curs de rezolvare ?)

Altele:

- parbriz sablat

- ciobituri in vopsea pe capota si aripa

- schimbat nu stiu cand un halogen

- scut schimbat de cateva ori (iara santiere - dar pe tema asta ar fi putut sa puna un scut metalic, separat de pachetul de drumuri grele)

Concluzii:

In afara de problema cu turbina si ultima cu lichidul de racire, sunt mai mult decat multumit de masina. Celelalte probleme ar fi putut sa apara, zic eu, la orice masina.

Final: VAG rulz for me.

LE: Ah, si nu a aparut de numai 2 ani. :icon_thumright:

Modificat de chiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC In legatura cu intrarea in trepta 1 de viteza.....nu intra cand ai o viteza destul de mare pt a trece din a -n- a in 1 si asa se comporta la multe masini dar daca vreti sa o bagati in 1 lasati o pt 1-2 secunde la punctul mort si incercati ca miscarea sa nu fie agresiva.......si garantat va intra ! :icon_thumright: :D

Modificat de xqzme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura a fost livrata la inceputul lunii februarie, anul acesta. Cutia este M6. Pana acum am rulat putin peste 14k, saptamana viitoare am prima revizie. Nu a aparut nici o problema. Consumul de ulei este in limite rezonabile, pana acum am completat fix 1 litru. Ca rigiditate/suspensii/greierasi nu se simte vreo modificare in timp, masina este foarte solida. Consumul este rezonabil, avand in vedere ce poate si ce i se cere, mai ales la o asemenea masa proprie (1.5 t).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lile

Portbagajul se inchide cam naspa dar te obisnuiesti in timp sa tragi de locasul din interior atit cit trebuie ca sa inchizi usa fara sa bubui masina. E cam greu dar imi iese de obicei. Deci nu trebuie neaparat sa te murdaresti sau sa bubui masina...

Iar unele probleme ale tale sint cam fortate: n-a tinut ambreiajul la remapare..., consumul de ulei... lipsa indicatorului lichid de spalare parbriz... Astea nu sint probleme ale masinii. Consumul de ulei e in limite absolut rezonabile, nicaieri nu scrie ca VW e de acord remaparea motorului, iar indicatorul e meschin ca lipseste dar nu poti zice ca e un defect.

Vad ca sint ceva probleme cu turbinele astea...

@xgzme

Nu intra intr-a 1-ia la plecarea de la stop! Cel putin la mine asa facea si mai face dar foarte rar. Maneta schimbatorului nu mergea decit o jumate din cursa si atit. Nu cupla treapta 1 decit daca apasai din nou pe ambreiaj si repetai manevra sau daca veneai ca la Dacia 1310 sa arunci dintr-a 2-a intr-a 1-a... Dupa rodarerea cutiei fenomenul tinde sa dispara, insa oricum e neplacut la o masina de 'jda mii de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa fie mai a I-a fara sincron la opel?! Ar pocni la prima plecare tare. Singura trepta fara sincron este marche arrier ul. Nu merge sa bagi a I-a din mers pt ca exista o protectie pt asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Consumul de ulei este in limite rezonabile, pana acum am completat fix 1 litru. ...

:icon_thumright: :icon_cool: :eek:

sigur nu curge pe undeva? :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sandumbogdan

turbina a crapat cand masina avea 28.000km si absolut nici o modificare .... nici cip, si nici macar pleoape pe faruri :icon_thumright:, daca citeai cu atentie ce am scris vedeai lucrul asta. cip am pus la 54.000km.

cat despre intratul in tr I-a unii dintre voi vorbiti in necunostiinta de cauza, nu intra uneori cand vrei sa pleci de pe loc, nu are legatura cu frana de motor sau altceva, dai a 2 a si apoi a I a si intra .

decat sa postati de dragul de a-i critica pe altii mai bine cititi tot ce au scris, nu printre randuri!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca se mai poarta discutii in contradictoriu... :cheers: dar ma bucur ca lumea este sincera si scrie frumos probelmele pe care le-a avut.Acest studiu de fiabilitate poate ajuta foarte mult pe viitori posesori.

Astept cate mai multe posturi si as putea paria ca Golful este una dintre cele mai respectate masini si mai fiabile masini din clasa ei.

Legat de nemultumiri de genul nu are senzor la lichidul de spalat parbrizul nu cred ca ar fi o problema.Eu nu am simtit lipsa acestei optiuni.Doar cand se termina nu mai stropeste...nu e clar :rolleyes: :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand dai 20.000 euro pe o masina .... ar putea avea senzor pt lichidul de parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi se pare mie total gresit este faptul ca nu are senzor la haion si la capota...pai daca uit capota deschisa ce se intampla....ceva rau tare..sau haionul..dar m-am obisnuit cu ideea si sunt atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu are din astea ... tailgate open si la motor nu stiu exact cum zice ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: :Driver: :blink:

sigur nu curge pe undeva? :mop:

Nu inteleg ce vrei sa spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face si el misto...ca la Renault nu consuma ulei dar pica restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi se pare mie total gresit este faptul ca nu are senzor la haion si la capota...pai daca uit capota deschisa ce se intampla....ceva rau tare..sau haionul..dar m-am obisnuit cu ideea si sunt atent.

Pe alea le are.. cel putin CL si GT au.

Optional e senzorul de lichid de parbriz. Mai nasol e ca el costa cam 400E. ( e drept ca nu el costa asa mult.. insa tre sa pui un pachet care costa atat ca sa il ai.) Mie mi se pare o aberatie enorma chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si eu si mie mi se pare jenant. Ca sa fie mai clar, sensorul de de nivel lichid spalare vine cu instalatie de spalare faruri care contine si un rezervor de lichid mai mare (5L). Jenant oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: :blush: :(

sigur nu curge pe undeva? :mop:

;) Ce carcotash nenea asta cu Maybach II 16.000V - made in france :P ;)

Modificat de xqzme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: cu scuzele de rigoare,ala e Zweibach... :blush: :mop:

Modificat de homeboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . luna viitoare vreau sa dau comanda de un golf5 1.6 comfortline si sincer sa fiu m-am cam speriat citind acest topic. mi se par cam multe defectiunile aparute la golfurile vostre si sa va spun cu ce fac comparatie:

1- acum am o toyota yaris verso 1.3 vvti are 98000 de km,eu o am de la 50000 si nu i-am schimbat sau reparat nimic la ea in afara de ulei,placute,filtru de ulei si aer. primul proprietar i-a facut vreo doua revizii la momentul respectiv si el sustinand ca nu i-a inlocuit sau reparat nimic. asa ca citind acum despre senzori si scuturi stricate la 30000,consum de ulei care dupa parerea mea nu trebuie sa existe la o masina mai ales noua(la toate masinile pe care le-am avut,opel astra 1.7d `94 , ford fiesta 1.5d `99,inclusiv un golf4 1.9tdi `2001, nu-mi aduc aminte sa fi completat mai mult de 2-300 g intre schimburi), ma cam ia cu razgandeli in privinta urmatoarei mele masini;

2- opel astra 1.7d `94. pe asta am avut-o de la 70000 pana la 160.000 de km si la 150.000 i-am schimbat termostatul si atat;

3- ford fiesta 1.5d `99 de la 0 la 140000 de km, la o revizie pe la 50000 au fost schimbate bucsele de sustinere si pe la 100000 discurile de frana.

Cam astea au fost problemele pe care le-am avut cu masinile cu care am mers si repet mici in comparatie cu ce am citit pe aici. Dar probabil ca tot golf o sa-mi iau pt.ca m-i s-a cam pus pata. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

red one, vezi ca toata lumea se declare foarte multumita de masina in ciuda unor probleme pe care unii le-au avut si altii nu. Pina la urma asta conteaza, daca esti multumit de masina sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!