Jump to content

Problema Toledo

marius_bh
 Share

Postare recomandată

Am un toledo 1.9 TDI 110CP motor AHF si cateodata in depasiri se plafoneaza sau daca apas pedala de acceleratie pana in fund parca nu trage numai daca o tin apasata la jumate din cursa. Tin sa mentionez ca am schimbat debitmetrul, filtru de motorina si pe tester au iesit valori bune(sau cel putin asa mi-au zis de la reprezentanta), masina incepe sa traga de la 2500 de ture. Ma poate ajuta cu un sfat careva. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa ai turbina infundata(vane intepenite),vezi ca s-a mai discutat(TDi Forum).incepe sa traga in momentul cand intra turbina.bafta.

Link către comentariu

Asta ce ar presupune. Sa dau jos turbo. Daca poti sa-mi dai un link unde s-a mai discutat sau ce cuvinte cheie sa caut. Sunt mai incepator in partea de motor si nu prea stiu nici toti termenii.

Link către comentariu

• 2 weeks later...
trage un ochi aici

am fost la mecanici. Turbo imbaxit si clapeta care activeaza si inchide turbo era blocata. problema sa rezolvat. trage masina ca animalu acuma - mananca asfaltu. Multumesc de sfaturi

Link către comentariu

Fac si eu un pic pe moderatorul: ;)

1. pune un titlu concludent la topic. Problema poate sa insemne multe lucruri. Ne ajuti atat pe noi cat si pe cei care vor cauta in viitor ceva similar.

2. Chiar daca esti in criza de timp uita-te si tu putin la regulament si la modul de organizare a forumului. De asemenea o cautare dupa "turbina" de exemplu te-ar fi ajutat foarte mult.

spor la forumit! ;)

Link către comentariu

Topicul se inchide. Multumesc bj pentru ca i-ai facut tu instructajul. ;)

Link către comentariu

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

• Activi pe această pagină   0 membri

• Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
  • Create New...