Jump to content

Digifant - Problema Mai Serioasa


Golfuletz
 Share

Postare recomandată

Deci, am un 1.8 GTI 8V, motor PF, injectie Digifant. De vreo 2 saptamani am schimbat bujiile vechi Bosch cu unele noi NKG. De doua zile a inceput sa balbaie motorul, apoi si-a revenit. Ieri a inceput mai serios, mergea normal iar dintr-o data pica in nas, dadea rateuri, nu se mai tureaza, scoate fum negru din abundenta. La relanti merge rotund. Am scos bujiile si toate erau negre. Le-am pus pe cele vechi, a mers 5 min OK dupa care iar a inceput. Le-am scos si pe astea si la fel erau negre :icon_thumright: . Aseara ne-am chinuit cu AB-33-WOB sa-i dam de cap, el mizand pe pompa de benzina, asta dupa ce legea lui Murphy si-a intrat in rol, adik am facut cateva ture bune si masina n-a mai avut nici o problema. La contact pompa se armeaza frumos fara zgomote ciudate. Aici intervine o alta problema f dubioasa, cand am ridicat masina pe elevator am observat ca nu am pompa de inalta presiune (sau cel putin nu stiu daca o am) la locul normal, sub sasiu, am doar filtrul de benzina. ECU incearca sa rezolve problema dar fara succes. Dimineata a pornit fara probleme atat ca dadea sa moara la relanti, am venit cu ea fara probleme pana la servici, am oprit motorul, am vrut sa-l repornesc...salut! Dupa mai multe incercari a luat-o si iar au inceput problemele. Asadar daca cineva s-a mai confruntat cu problema asta as fi recunoscator pentru un sfat bun. THX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut problema similara din cauza injectoarelor... dar difera tipu de injectie la noi...deci nu ma pot pronunta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mai gandesc la sonda de oxigen (lambda)...bujiile innegrite ma duc la concluzia ca am amestec bogat. Nu stiu de ce se intampla doar in reprize :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrebat multa lume si acum in austria pe cineva ce o lucrat mecanic la vw si zicea ca sonda aia nu influenteaza chiar asa de tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de benzina :P

asa am patit eu, pana cand m-a lasat de tot si a trebuit sa o imping pana la service ca sa-l schimb.

rateuri la greu, murea motoru din mers, ba mergea in 3 pistoane, bujiile erau negre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul are 2 luni! Sa se fi dus chiar atat de repede???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina... ai bagat din alta parte ultima oara ?? io cu lukoil am avut probleme...dar numa dintrun anumit loc...la toate benzinariile - chiar am fost disperat atunci...pana am fost la mecanic.... si mi-a zis sa bag benzina buna daca vreau sa mearga bine masina

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cu omv carerra 95 am aut o problema, am alimentat de la un petromv langa complex in timisoara, dupa ce am bagat 10 litri de benzol (trebuia sa ajung rapid la resita : ) ) dreq daca a mai pornit masina, dau si dau la cheie si nimic, numa fum is spatele meu de ziceai ca-s trabant, dupa aia dupa 5 min de dat la cheie (asta in benzinarie) in sf si-a dat drumu, dar nu vrei sa stii cum a mers pana la resita :)) pana la urma s-a dovedit a fi calitatea proasta la benzina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac astia mish mashuri...io nu mai bag de la lukoilu de pe aradului cat traiesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu o dam pe alta discutie, ca sa raspund totusi, eu nu am avut niciodata probleme cu OMV-ul. Ca si update la problema mea, ieri dupa ce-am iesit de la servici am facut o tura cu masinutza, a mers bine vreo 10 min dupa care din nou a intrat in balbaiala, fum negru, rateuri etc. Am deconectat CTS-ul (senzorul de temperatura - cel albastru care duce la ECU) si ca prin minune motorul mergea brici, atat doar ca trage mai slab si porneste mai greu ceea ce-i normal pentru ca asa facea si in alte dati cu el deconectat. Asa ca azi o sa ma duc sa-mi cumpar un senzor nou si sa vad daca de-acolo ii buba. Am sa postez cum se comporta dupa schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! as vrea sa-ti dau un sfat: - sub clapeta de acceleratie se afla un intrerupator,verifica da e ok!

-sonda de temperatura ptr motor verifica daca e in plaja(iti pot trimite pe mail documentatie)

-verifica daca presiunea de benzina in rampa.cat are cu si fara furtun de la regulatorul de presiune. in relantii 2.5bar si 3.0bar cu furtun scos.daca e mai mica presiunea,ai filtru de benzina infundat sau te-a lasat pompa de benzina sau regulatorul.daca e mai mare,poate fii infundat returul sau tot regulatorul si in cazul acesta merge inecat si scoate fum negru.

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Inainte de toate, bine ai venit pe forum! Merci de sfaturi,chiar am sa le iau in considerare. Deocamdata sunt la senzorul de temperatura (apropo, am si eu graficul cu plaja de rezistenta in functie de temp. - ms oricum), am cumparat unul nou azi, 40 RON l-am montat dar am ajuns la concluzia ca mi-e intrerupt unul din cele doua fire care se conecteaza la senzor. Am mai patit odata chestia asta, asa ca am miscat de fir si am sesizat diferenta in turatie. Maine dupa ce il schimb sau il izolez cum trebuie am sa vad daca exista o schimbare. Acum motorul merge bine cu mentiunea ca porneste mai greu si in primul minut de functionare da sa caleze in relanti.

Ai cumva digifant? Chiar am nevoie de cineva cu care sa discut pe tema asta :) - rzone mai era cu digi

Modificat de Golfuletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut.Oricand cu placere....in limita timpului disponibil. suna-ma 0723.030.855.Iulica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am urmarit topicul si m-am tot gindit daca are rost sa dau cu pareri sau nu...

Asta pt ca odata digifantul desi nu e foarte greu de depanat iti trebuie un minim de aparatura (majoritatea tin de electronica - plus cunostintele de rigoare). Prima impresie e ca nu senzorul de temperatura e problema ta, apropos - cind il decuplezi scade avansul si d-aia scade relantiul si nu trage la fel, iar computerul se gaseste intr-o stare de "calibration mode" (nu e exprimarea cea mai potrivita, da nici ora nu e... :D )

Sonda lambda nu influenteaza mare lucru, fara ea o sa creasca consumul cu max 15% si risca sa apara ceva detonatii pe care oricum nu o sa le sesizezi. Eu dupa ce am schimbat-o, prima data am simtit mai pronuntat frina de motor :D

Dereglarile astea care apar sporadic sint cele mai scirboase, pentru ca nu stii de unde sa le apuci. Banuiala mea e ca sint ceva fire, poate un contact de masa, nu neaparat piese cu "greutate".

Singurul care ar putea cauza probleme atit de mari e debitmetrul de aer, trebuie masurat, si ar fi bine sa nu fie umblat in el (se vede capacul de plastic lipit).

Dar repet, astea sint doar presupuneri, primul lucru e sa fie presiunea in alimentare ok, 2.5/3bar, e postat mai sus.

Si fiind vorba de fenomene sporadice, nu e deplasat sa te plimbi dupa tine cu un manometru legat la stutul rampei injectoarelor (eu am tras furtunul in masina, asa ca nu e imposibil ).

Daca ai ceva nelamuriri legate de masuratori discutam oricind. Restul sint presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cum am promis cu noutati sau concluzii. Ei bine, dupa ce-am schimbat senzorul (CTS-ul) si am reconditionat mufa am ajuns la concluzia ca de-acolo a fost toata povestea . Acum motorul merge bine, rotund si fara probleme :wub: . @rzone multumesc de indicatii, am mai discutat si stiu ca in mare parte problemele la digifant se depisteaza cu un multimetru in mana insa de multe ori se si da gres. Cum a fost acum in cazul meu, faptul ca senzorul imi facea probleme doar sporadic, in momentul cand l-am masurat la relanti era in grafic, asa ca pana nu l-am schimbat nu am putut fi sigur ca problema vine de-acolo.

Totusi, tin sa te contrazic la afirmatia cum ca digifantul ar fi usor de depanat. Eu sincer sunt foarte mandru ca am reusit sa dau in sfarsit un raspuns concret unei probleme digifant si poate am sa fiu de folos si altora. Cauta si pe vwvortex si ai sa gasesti zeci de topic-uri deschise pe seama unei probleme digi insa terminate 90% din ele fara nici un raspuns. Americanii is plini de digifant si chiar ei recunosc ca ii un "pain in the ass", in plus ii f f greu sa gasesti un mecanic priceput, mai ales in reglaje de finete - ex: avans (stii bine la ce ma refer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de pompa de benzina...digifantul are doua pompe sau numai cea din rezervor???? Sunt in ceata la capitolul asta pentru ca unele manuale spun ca ar fi doua, cea ridicatoare de presiune din rezervor si cea de inalta presiune amplasata sub sasiu in dreptul puntii spate, iar altele zic ca numai una. La un magazin de piese auto mi-au sups ca pentru tipul asta de motor exista doar pompa din rezervor. Daca ma gandesc logic la digi nu trebuie o presiune f mare pentru ca injectoarele se deschid pe impuls electric. Are cineva un raspuns sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce consideri ca americanii ar fi mai cu motz... :cheers: doar au acces la mai multe resurse. D-asta si apare cite un "guru" care e suficient de pasionat sa intoarca problema pe toate partile.

Probleme nerezolvate apar in momentul in care se incearca o abordare fara documentatie sau mai bine zis "dupa ureche", asa ca ce patim si noi patesc si ei. Diferenta e daca te apuci sa umbli in masina ca esti pasionat, sau ca s-a stricat si nu poti/nu vrei sau n-ai mecanic(sau bani) la care s-o duci.

Despre pompa ta am citit in haynes ca ultimele versiuni au una singura :lol: asa ca nu e cazul sa-ti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i consider mai cu mot, insa au mult mai multe digifant-uri ca si noi si se lovesc mai des de problemele astea - si totusi multe fara raspuns. Vezi ca pe vwforum la aria Mk1&Mk2 de-abia ne adunam doi-trei cu digi :). Iar pe vwvortex chiar is multi care stau cu Haynes-ul in mana si masoara toti parametrii.

Cat despre pompa, mi-ai luat o piatra de pe inima :cheers: , eram foarte nedumerit pentru ca in momentul cand am ridicat masina pe elevator si am vazut ca lipseste de sub masina m-am socat putin :) ! In plus fostul proprietar zicea ca el a schimbat-o si ca acolo trebuie sa fie :lol: . Tu cum ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!