Jump to content

Modificare Polo 2 In Polo 3


m14radu
 Share

Postare recomandată

salutare la toata lumea,

Acum 2 zile m-am despartit de polo-ul meu 86c, din 1984. Pot spune ca m-a slujit in ultimii 12 ani fara prea multe probleme.

Binenteles ca tot un polo fan am ramas, dar m-am innoit.mi-am luat un polo classic din 98. ( hehe..inainte de 86c am avut un polo1 a carui carburator mi-a mancat studentia....)

Hai sa nu mai lungim vorba, sa va spun ce modificari am facut.

Acum vreo 5 ani, a inceput sa ma lase motorul la masina. Era totul original, un polo din 84 cu motor clasic de 900 cmc, niste scaune de vinil pe care cand ma asezam vara in pantaloni scurti imi veneau tot felul de ganduri ...dar atunci eram multumit si fericit ca am si atat.

Asadar, a inceput sa ma lase motorul: simptomele clasice sunt : ulei in oala de la filtru de aer, mai ales in urma unui drum mai lung, si mai rau, nu mai puteam sa ies din garajul de subt bloc...trebuia sa las motorul vreo 5 minute sa mearga in gol, ca sa am presiune. ma rog.. :lol:

acestea fiind zise, am cautat un alt motor....am avut un noroc deosebit, si am gasit un polo 3, model 1992, de 1272 cmc, 75 de cai, o bijuterie.

In urma unor cercetari pe site-urile nemtesti, am gasit tot felul de idei..astfel ca am adoptat si eu ideea schimbarii mototorului, si a tot ce este pe modelul polo 3 pe caroseria de polo 2.

zis si facut...m-am hotarat, am facut monetarul ..si Go !

Operatiunea s-a desfasurat la un amic, partea electrica, adica bord cu tot cu volan, cablare motor, si legaturi electrice au fost facute personal , iar partea mecanica cu ajutorul unui prieten.

Caroseria de 86c a fost dezbracata la pielea goala, antifonata, si revopsita....vopsitul nu a iesit cum trebuie, ca nah suntem in romania si nu se poate mai bine...numai scump si cu afirmatia, "las ca tine...e bine asa ".

Am vrut sa fac si o sablare, si am lasat cam multe service-uri cu gura cascata la intrebarea daca fac asa ceva....si tot asa au ramas cand am intrebat despre garatie la vopsire..vroiam min 5 ani....dar sa continuam. Am vrut visiniu metalizat si asa a iesit.

Pot sa va spun ca totul s-a potrivit "aproape" perfect !

Ce nu s-a potrivit si au si ramas ca la polo2, sunt masca fata, farurile, capota, aripile, repectiv haionul spate si stopurile...caroseria de polo3 este putin mai lunga.

Dar in rest totul, geamuri, usi, bord, instalatie electrica, panouri usi, scaune, motor, directie, suspensie..tot tot s-a potrivit...fara nici o modificare majora.

Rezervorul e putin mai mare, dar se poate convinge sa intre :lol: ...si barile trebuie putin taiate cu flexul.

Nu va spun ca in urma acestui transplant, am aut o masina nou nouta, si si unica.

Asa ca sfatul meu, este sa cautati astfel de modele neanscrise, eftine, ( eu pe a mea am dat 300 de euro ) si sa faceti acest transplant. ganditi-va cat va costa numai cateva piese noi...si deja ajungeti la acei 300 de euro amarati....

Nu merita sa va complicati cu set motor, samd.......e o operatiune care chiar merita.

Voi incerca in masura timpului liber sa revin si cu niste poze....

Daca aveti intrebari, nu ezitati sa ma intrebati.

Ajut cu placere...

Radu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Tot respectul meu pt ce ai facut! Eu acum incerc sa reconditionez un polo 86c, varianta scurta cu motor de 1.3 carb dublu corp. Eu de fel sunt super pasionat de mecanica, masini s.a.m.d. Problema ar fi ca e pt prima data cand fac o chestie mai complicata si am anumite retineri. De ex mi-e tare frica de faptul ca nu o sa imi mai dau seama de ordinea furtunelor si a unor fire atunci cand il voi remonta. Pe viitor planuiesc sa montez pe caroseria asta de 86c un vr6. Dar pana atunci ma perfectionez. Daca esti din bucuresti, poate am mai putea lua legatura sa ma mai pui si pe mine in tema cu tot ce tine de polo. La ora actuala chiar circul cu un 86c prin buc, dar varianta 1.0 cu carb simplu. Am mari dureri de cap cu o piesa ca o pompitza care nu mai stiu exact unde venea pe carb... Exista 2 astfel de pompitze.

Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!