Jump to content

Uf Probleme


andleutzu
 Share

Postare recomandată

Salutare, bine v-am gasit.

De vreo 2 luni am achizitionat un Golf 2 1.6 din 86.

De atunci am tot lucrat la masina, in ordinea asta :

- pompa de apa, de la dezmembrari, cam 70RON

- schimb de ulei si filtru nou

Dupa aceasta serie au urmat problemele...

- se incalzea in exces

- cam la 1 ora de mers scadea turatia pana cand se oprea motorul, in special cand era pus in sarcina.

Finalul a venit in momentul in care nu a mai pornit.

Am luat calea tractarii, am gasit un mecanic (ok, zic eu) si ne-am apucat sa desfacem...

Motorul era gripat, axa cu came era practic sudata de chiulasa :) ...

Era atat de infundat incat uleiul nu mai ajungea pe unde trebuie si a trebuit dat tot jos si curatat bucata cu bucata.

I-am curatat si sorbul, pompa de ulei am dezmembrat-o si am degresat-o, bibilit-o si restu...

La fel si cu baia si tot ce am mai gasit infundat :lol: .

Am schimbat cureaua de distributie si garnitura de la chiulasa.

Am pus tot la loc, am pornit masina la prima cheie :) si dupa 5 secunde filtrul de ulei s-a umflat pana aproape sa se sparga

si a inceput sa tasneasca ulei undeva la 3 metri inaltime pana pe la 6-7 metri distanta. :)

Am desfacut iar baia, am dat jos pompa de ulei ca sa-mi dau seama ca era blocata refularea, de asemenea gripata.

Am luat decizia de a schimba pompa cu una noua (undeva la vreo 230 RON).

Ei acum masina porneste la cheie, indiferent de conditii, fie ca e rece ori cald motorul, in schimb am probleme cu turatia.

La pornire sta la 2000 ca sa se aseze cam in 5 minute la 1500, ceea ce este enorm...

I-am scazut avansul pana la maxim dar nicio modificare. am umblat si la delco, intru-cat mai dadea un rateu-doua, iar nimic (in schimb am scapat de rateuri)...

Urmatorul pas ar fi sa incerc sa-i schimb carburatorul (acum este unul electronic cu 2 camere), dar as vrea sa stiu daca merita investitia si daca nu cumva problema poate fi din alta parte...

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

este posibil ca jiglerele de la carburatoare sa iti dea un amestec bogat si masina sa iti stea turata....

ciudat oricum

o sa mai citesc o data ce ai scris si o sa incerc sa vad cu ce pot sa te ajut ... cand ajung acasa acum sunt la munca si sunt cam obosit

orium tind sa cred ca e de la jiglere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La carburatoare cind stau turate cel mai des se intimpla sa traga aer fals. Verifica furtunele, flansa, eventual suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre carburator si galeria de admisie este o flansa de guma care de la trepidatii si greutatea filtrului de aer se crapa si motorul trage aer fals

porneste motorul si misca de filtrul de aer si vezi daca apar fluctuatii in turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate spui inteleg ca ai carburator Pierburg 2E E.Acest tip nu are reglaje.Totul este controlat electronic.Ori ai incurcat ceva cand l-ai montat ori s-a bulit regulatorul de relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

multam de raspunsuri.

intr-adevar imi lipseste garnitura dintre carburator si galeria de admisie. in weekend o sa

incerc sa remediez problema. sper sa fie doar atat. cu aceasta ocazie o sa schimb si niste

furtune. va tin la curent, sper sa fie doar garnitura de vina...

Modificat de andleutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica iti lipseste garnitura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am aruncat un ochi mai pe-ntuneric, am scos filtrul de aer si la intrarea in carburator are un sant pentru o eventuala garnitura.

am pornit motorul, si am urmat sfatul lui gokey si am inceput sa misc filtru. in momentul in care apasam pe filtru, scadea un pic turatia.

mai pe bajbaite, cred ca de acolo e, dar pana cand nu ma uit mai cu atentie, m-am grabit cu afirmatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca era vorba de flansa de cauciuc dintre carb si galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!