Jump to content

Passat B6 Il Achizitionam Din Romania Sau Din Germania


mirceap
 Share

Postare recomandată

Salutare,

am o mare nedumerire: vreau sa-mi achizitionez un Passat si nu stiu daca merita sa-l cumpar de la reprezentanta din Romania sau direct din Germania.

Am inteles de la cativa prieteni ca masinile destinate pietei din Europa de Est (Romania) nu ar fi identice dpdv calitate ca cele produse pentru Germania, motiv pentru care sunt probleme destul de frecvente cu acestea. De fapt, se pare ca anumite piese componente folosite pentru masinile destinate Europei de Est nu au aceeasi origine ca cele "originale". Nu stiu ce sa cred sincer.

Eu nu sunt adeptul masinilor second hand, insa, daca as stii ca asa este si ca dupa ce dau in jur de 24000 euro (cam asa este bugetul stabilit) si nu am siguranta calitatii VW, mai bine as merge in Germania sa-mi cumpar ori un Passat ori un Audi A4 din 2006.

Daca stiti ceva legat de subiect, va rog help me.

PS

Nu am gasit nimic legat de acest lucru prin forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut o comparatie intre pretul din romania si cel din germania ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exact, m-am uitat pe cateva site-uri si am vazut ca un VW Passat B6 din 2006, pana in 30.000 km (cel putin asa scrie acolo) 140 CP, Confortline, costa intre 20.000 - 23.000 euro; la noi unul nou in configuratia asta costa cam 24.000 euro cu tot cu taxe. Apropos, nu stiu daca la ei pretul are inclus sau nu TVA-ul. Oricum preturile sunt usor asemanatoare, deci clar ar merita unul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- sa inteleg ca tu compari.... masina de pe nu stiu ce site din germania ( nu noua ) cu o masina din "targ" de la noi ( nu noua) ?

- nu stiu de unde ai tu preturile astea spui ca masian e din 2006 si costa 23 , pai 23 si un pic costa in magazin la noi , noua..... deasta intreb ce compari tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu compar o masina sh din Germania (insa destul de noua, 07/2006, de ex) cu una noua nouta de la noi. Insa, eu v-as ruga sa ma ajutati cu urm: este posibil ca masinile destinate pietii din Romania sa fie mai proaste dpdv calitativ/ fiabilitate decat cele destinate pietii vestice? A mai auzit cineva de aceasta practica a VW?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punct de vedere al materialelor nu cred ca este vreo diferenta.

La pretul din germania mai adaugi taxa de prima inmatriculare ~1000 euro, plus drum, plus cazare daca nu te duci la sigur.

pana la urma masinile daca sunt aproximativ cu aceeleasi dotari eu as alege una noua :)

Succes la alegerea masinii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-clar una noua decat "sh" ..... lucru nou e lucru nou... si nu cred ca este vreo diferenta din punct de vedere calitativ.... si chiar daca ar fi cea "sh" e deja uzata cand o iei tu asa ca mai bine una noua de la noi decat una 'sh" de la ei.

- vb lu oozz : taxa de prima inmatriculare , plus drum, plus cazare, plus alte cheltuiei ......

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai mentionat in topicurile trecute... ca nu merita subt nici o forma sa cumperi o masina noua din ro.! 1. transport jalnic... 2. diferente de dotari... (din aceasta cauza o masina din germania este mai scumpa) materialele daca sunt de calitate sau nu.. nu se stie.. cert este ca un bun prieten la un audi A6, si a schimbat ceva la electronica si pe o carcasa scria made in ro! asa ca..! calitativ..!

raman ptr a cumpara pe viitor masina de afara..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si BMW-seria 3, 5, 7, Rolls Royce, Mini Cooper face tot ce inseamna cablu electric in masina la Pitesti, Timisoara si Arad cu materiale 100% aduse din Germania. In aceleasi fabrici se fac si pentru Audi, tot partea electrica. Este o firma ce poarta denumirea de Dralxmaier, au conducere si supervizare nemteasca. Nu cred ca la noi se fac lucruri proaste. Aici daca se greseste ceva se da inapoi toata productia si cei care au gresit platesc. Cunosc cateva persoane care lucraeza acolo si am vizitat si eu fabrica din Pitesti. Fiecare coloana de cablu poarta semnatura celui care a facut-o pentru ca in caz de greseala sa se stie cine este vinovatul, asa ca, chiar este calitativ...

Sa-ti mai dau un exemplu, Mercedes face ornamentele de lemn, rulmenti si alte componente la Cugir. Din cauza asta Mercedes produce masini slab calitativ :8:

Si exemplele pot sa curga....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu sunt de acord cu ideia ca masinile pt Europa de Est sunt diferite d.p.d.v. calitativ. Sunt aceleasi masini cu cele comercializate in Occident, nu cred ca un producator de talia lui VW se preteaza la asa ceva. Eu cred ca sunt legende ideile astea.

Sfatul meu e sa cumperi masina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raman sa spun doar atat...! lucrez in domeniu... ca ai adus vb de cutie de viteza facuta la cugir...ma abtin...! tratez termic cutie de viteza de raliu ptr mitsubisi si subaru, raliul romaniei, frantei, angliei, spaniei, italiei... si cei de la cugir sunt batuti in cap!

ma refeream la dotari... ca cele ptr afara sunt mai dotate...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as cumpara din Germania numai sa nu cotizez la Porsche Romania. Atat.

Alte beneficii nu cred ca sunt, dar astia nu mai merita sa castige de pe urma noastra.

Oricum ne frig in service-uri, dar...macar la cumparare sa ne ferim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un director de la VW masini Comerciale i-a cumparat sotiei un VW Golf V acum un an din Germania cu zero km, cand l-am intrebat de ce a luat-o de acolo mi-a zambit si atat.Cu toate ca putea sa cumpere masina cu reducere din Romania a preferat sa o cumpere din Germania.

Modificat de geocara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A comparat cineva un Passat luat din Germania cu unul luat din Romania? Sunt diferente la materiale?

Oricum eu am vazut pe strazile din Bucuresti o gramada de masini frantuzesti cu defente la sistemul de lumini (chiar azi un Peugeot 407 caruia ii clipea stopul de franda amplasat pe luneta si era chior pe lumini pe partea drepta). Am un prieten apropiat care are un Clio 2 de servici si i-a cazut de 3 ori climatronicul iar pana la urma a renuntat la el. Zice oricum ca i-a cazut tot ce se putea pe partea de electrinica si gadgeturi de pe acel Clio 2 plin de senzori si alte nebunii. In schimb, nu am vazut Passat care sa se comporte asa pe strada, iar aici includ modelele care imi plac mie, B5 si B6.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am comparat vw passat b6 cumparat din germania cu b6 cumparat din RO.

comparatia facuta dupa codurile pieselor vizibile (aripi, suporti motor, cutie, plastice, etc)

Al meu din RO are aceleasi coduri ale pieselor si ale producatorilor cu cele ale prietenului meu.

El a cumparat-o noua din Germania si eu sh dar luata de la noi.

A mea 2006 a lui 2008.

CONCLUZIA noastra aceeasi calitate, nu cred ca exista linii de productie diferita pentru est si vest.

Ca lucreaza si straini acolo e alta problema.

Cred ca diferenta este la platile pe care le facem noi in service si la "meseria" meseriasilor. :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ca unele sunt fabricate in germania si unele in polonia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la subansambluri personal nu cred ca difera la vw.

Stiu ca la skoda erau oaresce diferente insa nu pot sa bag mana in foc (cauciucurile, jantele, aparatorile de noroi, etc).

Stiu insa ca in mod cert la dotari standard pentru un nivel de echipare, difera. La fel si unele motorizari.

Exemplul il dau pe masina din semnatura. Luata din Franta am avut standard Xenon, pack optic, folie pe luneta, optional alcantara sau valetta etc. In Anglia dau in schimb nappa obligatoriu ca piele, scaune incalzite (optiune in Franta), jante de 18 (la fel optiuni). Nu dau xenon (se plateste in Anglia).

Practic cred ca suma iese per total optionale la fel, cert este insa ca eu cu scaune incalzite personal nu prea am ce sa fac intr-o tara cu ierni peste 10 grade.

Implicit daca iei din Germania nu m-ar mira sa fie ceva gen scaune incalzite si oglinzi electrice in loc de pachet de drumuri grele si incalzire nu stiu de care in Romania. S-ar putea deci ca lista de dotari sa nu fie chiar echivalenta. Unora le convine, altora nu.

E doar o parere.

Modificat de docman2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locul unde a fost fabricata se poate afla cu ajutorul unui VIN-decoder, de asemenea tot cu un VIN-decoder se poate vedea si programul national pt care a fost fabricata masina. Dar asta nu inseamna ca se folosesc mai multe nivele calitative, ci doar ca pe anumite piete difera datorita legislatiei echipamentele minime ce trebuie sa existe pe o masina noua. Un exemplu ar fi ca pe piata germana toate masinile noi trebuie sa fie echipate cu ABS. Pe cand la noi legea nu obliga producatorii sa echipeze masinile cu ABS. Asta e si cauza pt care in germania o masina va avea alte dotari la un nivel de echipare, fata de cele oferite pe piata noastra.

Cu toate acestea eu personal cred ca nu exista diferente privind nivelul calitativ al masinilor livrate pe piata noastra, constructia unor modele in paralel avand nivele de calitate diferita ar implica niste costuri suplimentare care cred ca nu pot fi recuperate prin reducerea calitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista diferente calitative, aruncati o privire pe forumul WhatCar din UK si o sa gasiti o lista lunga rau de defecte identice cu cele semnalate la noi in topicul corespunzator. In concluzie, ne bucuram de acelasi tratament, cel putin in privinta pieselor defecte :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea este aceeasi , diferenta de fiabilitate apare datorita conditiilor improprii de rulare . Din punctul meu de vedere exista avantaje si dezavantaje atunci cand cumperi o masina second hand :

Pro second hand : pret de achizitie mult mai mic , eventualele vicii de fabricatie ale masinii ies la suprafata si sunt de obicei remediate , daca este cumparata "pe firma" nu se plateste tva-ul

Pro masina noua : garantie ( utila atunci cand masina este intens utilizata ) , masina fara vicii ascunse , configurare conform necesitatii utilizatorului

Impotriva second hand : istoricul real este greu de aflat ( recomandat sa fie verificata masina "la sange" ) , de evitat masinile foarte ieftine pentru ca nimeni nu vinde masina buna si ieftina , configuratie optima greu de gasit ( fiecare vrea o functie in plus pe care nu o gaseste ) , chiar daca este rulata in alte tari partile de cauciuc ale trenului de rulare oricum imbatranesc si in contact cu drumurile noastre vor cadea una cate una , pot aparea defecte a caror remediere este foarte costisitoare ( caseta de directie , volant + ambreiaj si anexe , injectoare , turbina )

Impotriva masina noua : sistemul de garantii oferite la noi lasa de dorit ( si in general politica producatorului este cam "clientul e vinovat de multe " ) , pot aparea probleme a caror rezolvare se gaseste foarte greu sau dureaza foarte mult ( vestita pompa de motorina si altele ) , pretul mare de achizitie urmat de o devalorizare foarte brusca

Poate mai sunt si alte plusuri si minusuri care imi scapa, dar inainte de a alege intre nou si vechi trebuie sa te gandesti foarte bine ce faci cu masina , iar dupa mine sunt 2 variante : utilizare intensa=masina noua ( >50-60k km/an ) , utilizare casnica = masina sh

Modificat de IbizzaDream
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o firma ce poarta denumirea de Dralxmaier, au conducere si supervizare nemteasca. Nu cred ca la noi se fac lucruri proaste. :))

Aici te cam inseli. Am prieteni foarte buni care au lucrat la Draexlmaier si unii care lucreaza acolo si in prezent. Conducerea nu e chiar nemteasca ci, in pare parte, e autohtona, si e asa cum o stim cu totii. Cat despre supervizarea nemteasca, ce as putea sa zic e ca unii dintre noi sunt inca melancolici dupa vremurile cand tot ce insemna Germania era sinonim cu calitatea.

Depinde de masini, de exemplu mi se spunea ca pentru BMW, intr-adevar, lucrarile se fac de calitate, ca atunci cand vin cei de la BMW in audit e jale, verifica la sange absolut tot. Pe cand la Audi, prietenul meu m-a sfatuit sa nu imi iau in veci Audi fabricat in ultimii 2-3 ani, ca partea electronica e varza. Ce mi-a putut povesti m-a ingrozit. El acum lucreaza la partea electronica de la Q5 si mi-a zis ca e praf. Si este direct implicat in productie, nu sta la birou. Si, de asemenea, nu vad ce interes ar fi avut sa ma minta, mai ales ca nu ii sta in caracter. E un om deosebit, cu care ma stiu de peste 25 de ani. Stiu ca e greu de crezut, si eu am fost foarte sceptic la inceput, dar dupa ce am stat pe indelete de vorba si mi-a povestit unele lucruri m-am cam lamurit.

Scuze de OT, daca se doreste putem deschide un topic separat pe tema asta. De asemenea, cei care nu cred sau care au alta parere (sau care nu vor sa creada), va rog nu dati cu pietre :huh: , eu v-am spus doar ce am auzit de la o sursa, dupa parerea mea, sigura, chiar din interiorul Draexlmaier. Cine vrea sa creada bine, cine nu ... asta e, pana la urma suntem o tara libera (sau ne place sa o credem) ;)

Apropos de Draexlmaier, am inteles ca sunt in curs de a muta productia din Romania in Republica Moldova. Ma intreb ce reactii or sa aiba proprietarii cand or sa citeasca pe anumite componente "Made in Republic of Moldavia" :)

Modificat de alxrro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mereu ne intrebam daca ce cumparam din tara e sau nu de calitate, dar de ce nu vedem ca totusi platim niste bani "buni", deci nu cred ca vreo firma care se respecta vinde diferentiat si PRODUCE diferentiat. Daca vedem asigurarile putem trage o concluzie supraevalueaza tot - la casco ma refer.

Chiar la valoare noua e mult peste ce se plateste, de ce? Sunt masinile proaste - nu trebuie sa-si scoata banii.

Deci la noi totul se reduce la cat se castiga rapid. In service aceeasi problema dar mai putin garantia :))

In orice caz masina noua ramane o alegere buna chiar daca se pierde la revanzare.

Doar daca stii istoricul real al uneia uzate merita, daca nu cum o ingrijesti asa o ai pe cea noua evident.

deci :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca indiferent de unde achizitionam masina este bine sa fie noua. Nu cred ca sunt diferente intre masinile comercializate in Vest si cele din Est. O firma care se respecta, de tipul VAG, nu face astfel de diferente.

De ce noua? Pentru ca te poti baza pe ea si poti merge fara teama ca se va rupe sub tine. Pentru ca nu are vicii ascunse de fostul proprietar. Pentru ca are garantie. Pentru ca este curata si nu stai in jegul altuia. Apropo de "jeg" - azi stateam la semafor si in fata mea un BMW care avea cam 4-5 ani vechime. La volan un manelist care se zgarmana cu sarg in nas si-si intindea mucii pe volan... Asta este riscul second-handului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun si parerea mea...

Eu am varianta comfortline. cumparat de la cardinal motors constanta. un preiten f bun are un highline adus din germania. la preturi..asemanatoare, doar ca al meu e 4motion si are de 3 ori mai putini km. calitativ, sincer, masina este la fel. nu vad diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai discutat tema asta, pe aria Versus ( Masina SH vs. Masina Noua ) si s-au expus 58942340 de motive pro si contra pt ambele variante ...cel mai mult depinde de fiecare om in parte, de caracterul lui, de pitici lui si de bani de care dispune :unsure:

eu sunt PRO masiniilor noi pt cateva din celele mai bine de 29424020 de motive, dar NU regret nici un moment ca mi-am luat Passatul meu SH, tot din 8989 de motive :blink:

so, ca sa rezum idee in cateva cuvinte "Fiecare poate sa-si i-a masina de unde ii vrea muschiul, important este ca el sa se simta OK in ea, sa-i placa ce-a ales si sa-i faca placere s-o conduca"

...pt restu' exista acest forum, exista 988904894834 de link-uri pe net si tot atatea pareri :)

Numai bine domnilor :blink:

Regards,

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!