Jump to content

Probleme Lupo 1L


blue lupo
 Share

Postare recomandată

Stie cineva cum se dezactiveaza airbag-ul pentru pasager la un Lupo 1.0i ? Sau nu se dezactiveaza...?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    14

  • djpagany

    7

  • mm05htp

    6

  • nickisnic

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

dezactivare in vderea unor lucrari ca de exmplu la volan,sau dezactivare ca la alte masini prin cheie,gen pornit/oprit?

Pentru prima varianta scoti borna de la baterie,egal care si lucri in liniste.

Termini de lucrat si pui borna la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija la casetofon ... daca e cel original VW ... iti va trebui codul cas`ului ... din cate stiu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezactivare in vderea unor lucrari ca de exmplu la volan,sau dezactivare ca la alte masini prin cheie,gen pornit/oprit?

Pentru prima varianta scoti borna de la baterie,egal care si lucri in liniste.

Termini de lucrat si pui borna la loc.

Dezactivarea airbag-ului in vederea punerii unui copil pe scaunul din fata dreapta. Ca la alte masini, spre ex. Fiat Punto, se dezactiveaza de undeva din laterala dreapta a bordului (exista un contact in care se introduce cheia de contact a masinii si unde avem pozitiile On si OFF), iar la unele Polo de undeva din torpedo... Dar la Lupo?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cite stiu nu exista la lupo........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut, saptamana trecuta am fost sa schimb cauciucurile de pemasinuta mea, vw lupo, 999cm, din 2001, si baieti de acolo la roata de pe fata dreapta mi-au stricat filetul prezoanelor si cel din interior, intrebarea mea : filetul din interior pe ce este pus , discuri , fuzeta ca am auzit mai multe variante ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! filetul e pe fuzeta si daca ti l-au stricat sunt buni de plata ca e destul de scumpa .

numai bine.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut...am si eu un lupozaur motor 999 cm3 si am o defectiune aiurea la ea...de mult mi se aude un zgomot prin motor, un zdranganit,knd iau piciorul de pe acceleratie nu se mai aude, knd demarez nu se aude, dar knd motorul ajunge la un punct intre ele se aude...cum sa explic??!atunci knd nu mai este in sarcina sau in relanti...dar ieri ma intorceam de la bucuresti si zgomotul a devenit tot mai puternic...se auzea ca un ims diesel batran...ce ar putea fi???ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o urci pe o rampa si sa te uiti bine la esapament. Ar putea fi un tampon de la motor . La relanti motorul vibreaza si din aceasta cauza apar acele zgomote. Daca o turezi , dispar din virbratii ... si zici ca e totul ok .Mai poate fi si o rola intinzatoare, dar dupa cum zici ca e un zgomot urat , se pare ca e de la un tampon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult...am gasit problema...sunt cuzinetii de la biela...nu mai au pasta pe ei deloc...au inceput sa se manance si toate "aschiile" au fost gasite in baia de ulei...vestea buna e k nu mi.a afectat arborele cotit...ms mult pt rasp...drumuri bune!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

MA UITAM PE FORUM,CARE CE PROBLEME A AVUT. IERI M-A SUNAT SOTIA SA-MI SPUNA CA BECUL LA ULEI E APRINS SI NU ARE UNDE SA OPREASCA DIN CAUZA ZAPEZII. BINEINTELES CA A MERS CATIVA KM CU BECUL APRINS.MAINE DESFAC MOTORUL SA VAD SURPRIZA. LUPO E 1.0 MOTOR ALL SI DE 3,5 ANI,N-AM BAGAT BANI IN EL,DAR O SA ECHILIBREZ ACUM BALANTA. CE STIU E CA S-A BULIT POMPA DE ULEI...EEE... ACUM O SA URMEZE SURPRIZELE. :censur: O SA VA INFORMEZ CE A MAI RAMAS BUN DIN MOTOR. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau. Poate scapi doar cu segmentare si cuzineti. Pana la urma s-a gripat motorul? Pt ca de obicei daca nu mai are presiune de ulei deloc nu mai poti merge asa mult (din cazurile pe care le-am auzit eu).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA.Sunt proprietarul unui lupo si am ceva probleme in ultimul tip:

1. Mi se inunda cilindrul 1 si 2 nush cu ce ...ori benzina ori ulei..o sa vad maine dimineatza

2. imi scade nivelul de antigel, nu inteleg unde se duce

3. scoate un fum alb dens cand accelerez masina

Va multumesc mult pentru raspunsuri. o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scade nivelul de antigel inexplicabil+fum alb dens=garnitura de chiulasa =>remediere urgenta

Cum adica se inunda cilindrii, adica se ancraseaza bujiile si ai pe acolo urme lichide? Probabil fisele respective sau bujiile nu-si fac treaba

Antigelul se mai poate pierde si pe la pompa de apa dar fara fum, de obicei apar zgomote (chitaieli, scartaieturi etc) si se uda curelele.

Iti recomad sa gasesti un mecanic bun, nu par a fi probleme de rezolvat pe forum, doar de dat cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

Sunt pe cale de a cumpara un vw lupo an 1999 de cilindree 997 cc. Este adevarat ca are motor de SKODA? Si ca dupa anul 2000 VOLKSWAGEN a inlocuit motorul de pe lupo cu 1.0 MPI de cilindree 999 cc de constructie VOLKSWAGEN? Imi puteti da niste sfaturi privind acest motor ? care motor este mai bun? multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Imi poate spune cineva de ce un lupo cu motor de 1000 are consum de 11 L/100km in oras?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In conditii de iarna, oras ... creste consumul. Cu toate astea, 11l / 100 km e putin cam mult. Incearca sa verifici sonda lambda. Atata timp cat masina porneste OK, functioneaza OK ...dar consumul e mare... eu zic ca asta ar fi un inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, dar avand in vedere titlul topicului "Lupi 1.0i" poate ma puteti ajuta si pe mine, am un VW Lupo din 2001, 50 cai putere, tip motor auc, capacitate cilindrica 999, cu geamuri electric , la geamul din dreapta nu mai functioneaza motorul ( stie cineva de unde pot sa cumpar un motor nou pentru macara geam dreapta) , defapt motorul functioneaza cand are chef, de exemplu vreo 3 luni nu am reusit sa cobor geamul, pe urma a mers vreo 2 luni, iar timp de 7 luni nu a mai mers dupa care a functionat 2 luni si acum nu mai merge, acum cand apas pe buton se aude un ticait in usa stie cineva daca este de la motor sau altceva ?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Lupo 1.0 AUC si mananca ~ 9 L/100. Adica variaza. Mai ia si 8.8 si 9.4. Asta e consum pe gerurile alea maxime din februarie si cu anvelope de iarna. Porniri de la ~ -15 grade, etc. Si mie mi se parea mult 9. 11 e deja cam foarte mult.

In fine. Am si o mica problema sa zicem. E deranjanta mai ales pentru cei ce nu cunosc masina. De exemplu stau pe loc la relanti si cresc turatia la 1500 rpm. Sta vreo secunda la 1500 apoi coboara la 1300 si sta constant asa. Am uitat sa spun ca si relantiul parca sta putin cam jos si trepideaza toata masina. O fi clapeta de acceleratie?

Problema e la plecarea de pe loc adica da sa moara motorul si trebuie sa mai dai din gaz ca sa nu se opreasca motorul. Pentru incepatori am vazut ca e dificil. In rest eu ma descurc asa, dar nu m-as supara sa gasesc rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, stie cineva pe unde se completeaza ulei cutie viteza vw lupo ? si cati litri intra daca in cutie nu se mai afla ulei deloc ? pentru masina vw lupo 999 cm, 50 cai putere, cutie manuala 5 trepte , tip motor auc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!capacitatea cutiei de viteze este de de 2,7 litri deci trebuie sa iei 3 litri cu norma SAE 75w 90 GL4.ai grija sa nu pui GL5 pentru ca are o alta compozitie chimica si s-ar putea sa ai probleme mari mai tarziu.

ps.aceeasi motorizare o am si eu cod motor AUC si cod cutie de viteze ESY.

completarea cu valvolina se face desfacand busonul de umplere de pe cutie iar daca acesta e gripat si nu se desface atunci ii bagi valvolina pe la sonda de marsarier dar in acest caz iti trebuie o rampa de 45 grade sau un elevator pentru ca sonda se afla mai jos decat busonul de umplere si nu poti baga 2,7 l in cutie daca masina e paralela cu solul.

numai bine.respect.

Modificat de djpagany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !! am un lupo din 2001, cutie manuala 1,0 cmc. I-am curatat astazi motorul si am scapat cam multa apa prin firele si mufele de acolo...s-a aprins in bord Check si EPC :D ...cand pun contactul pompa de benzina nu mai trage de fiecare data si cand nu trage motorul nu se accelereaza. Am acceleratie pe senzor..am desfacut mufele iar cateva erau oxidate..n-am avut de unde sa iau spray asa ca le-am curatat cu-n ac...degeaba..se auzea un clincait sub filtrul de aer..era o supapa cu un senzor si un motoras...care este actionat probabil de acceleratie...cred ca e supapa de aer asta ca vine filtrul de aer in ea. am curatat-o si degeaba...cand o accelerez in suturi asa se aude un pufait la acea supapa. Cand trage pompa .. pornesc motorul si se aprinde dupa cateva secunde semnul rosu de alte pericole ( cel care se aprinde cand tragi frana de mana) .. se aude un piuit care se opreste dupa 5-7 secunde iar martorul alte pericole licare in bord alaturi de EPC, Check care stau aprinse..... Am verificat becurle de frana si sunt oky, inclusiv intrerupatorul de la frana.

Motorul merge oky...doar ca atunci cand nu se aude pompa de benzina tragand din rezervor ca de fiecare data cand pun contactul, masina porneste...sta cam sub-turata si nu se accelereaza decat foarte putin ..200 de turatii peste 1000 si nimic altceva..( EPC si Check sunt aprinse ... ( ! ) alte pericole este stins , acesta se aprinde cand la punerea contactului pompa trage , motorul porneste si se accelereaza iar dupa cateva secunde incepe sa piuie si concomitent se aprinde si alte pericole. Cand o las cu contactul pus si apas acceleratia se aude un clinchet la acel motoras care actioneaza supapa conectata la filtrul de aer. imi spune cineva ce e de facut ? sa-mi iau un spray sa incerc sa curat...si ce sa curat ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! ai scapat cam multa apa cand ai curatat motorul???? si acum ai probleme nu?

in primul rand cand mai faci aceasta operatie este bine sa ai si un compresor de aer pentru a sufla mufele si contactele care sunt expuse mai ales fisele de la bujii ,bujiile si modulul electronic de la aprindere,alternatorul si cutiutza cu sigurante cel mai bine le acoperi cu cate o punga sau sac menajer pentru a le proteja.

acum in situatia ta nu ai de facut decat sa-ti cumperi un spray de contacte.

1.trebuie sa cureti contactele acelea oxidate.

2.verifica daca nu cumva fisele de la bujii sunt umede pe interior si la ambele capete.

3.verifica mufa de la clapeta de acceleratie sa nu fie apa si acolo.

4.verifica sa nu ai apa si in cutiutza cu sigurante.

5.ii deconectezi borna plus de la baterie vreo 10 min asta daca nu ai radio original pentru ca daca ai iti mai trebuie si codul de deblocare al acestuia.

6. ii pui borna si pornesti motorul.

daca problemele nu dispar atunci trebuie sa ii faci o diagnoza pentru a vedea exact unde e problema pentru ca s-ar putea sa mai fi intrat apa si in mufa la unul sau la mai multi senzori.

numai bine.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru "teaching", aseara cand am vazut problemele n-am avut de unde sa iau un spray de contacte...o sa merg acum sa cumpar. Le-am curatat aseara dar probabil ca n-am facut-o bine. O sa incerc faza cu bateria sa vedem poate o ia..nu am casetofonul original asta n-ar trebui sa fie o problema. Multumesc pentru ajutor , si multa bafta !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! cum stau lucrurile ? ai rezolvat ceva sau pana la urma trebuie sa-i faci diagnoza cu vag-com?

numai bine.respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!