Jump to content

Tdi Power - Dream Ride


Minu

Postare recomandată

Nu-ti pune 6000k 55w ca-s de c_acat!Eu am asa ceva si lumina este albastra,noaptea sunt f obositoare si vizibilitate destul de scazuta;ca sa-ti dai seama despre ce vb,stii ca sunt baruri cu lumina difuza cu neoane albastre,rosii,ei dupa ce stai cateva ore intr-un astfel de bar,iti obosesc ochii,exact aceeasi senzatie e si cu astea,nu mai zic ca 55w e un consum mai mare pe baterie fata de 35w.Am comparat pe ale mele 6000k 55w cu alea unui prieten care are 6000k 35w si la mine lumina era albastra,la el era alba,cu o tenta usoara de albastru;acum vreau sa schimb numai becurile(balastrul ramane) cu 4300k,bineinteles de 55w.Mergi ori pe 6000k 35w,ori 4300k 55w,trust me!Uite aici un filmulet cu masina si se vede clar ca lumina e albastra http://www.youtube.com/watch?v=iDSbW3oYuqg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Minu

    23

  • hangyouridols

    7

  • CGeorgescu

    5

  • mihuz

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cornele, am vazut filmuletul acela si-mi place mult cum arata masina ta, noaptea. Luminile mi se par ok, chiar si cu tenta albastruie. Pe un website unde se vand kituri de HID era o prezentare si arata ca la 6000K e lumina alba cu tenta bleu, iar la 8000K tenta e albastruie, la 1200K tenta e de mov. La 3000K lumina e galbuie, asa ca nu ma tenteaza. As vrea sa vad cum o sa iti lumineze a ta, cu becurile de 4300K. Eu deja am kitul de 6000K dar nu e inca montat. Un alt prieten care are tot 6000K are lumini super bune, le-am vazut si mi-au plcut. De-aia am vrut sa iau de 6000K si 55W. Cred ca pana la urma, dat fiindca sunt chinezarii, nu respecta toate un standard exact, asa ca sunt diferite de la producator la producator, chiar daca au aceleasi proprietati (K sau W).

Intre timp am gasit stickerul care spune ca sunt interzise HID-urile pe farurile astea noi. Oricum am sa instalez kitul, dar am sa verific care ar putea fi problema. Am sa le reglez, ca sa nu orbesc pe nimeni.

Link către comentariu

Cand am avut si eu faruri de genul pe masina aveam 35W 6000K. Poti pune HID dar trebuie sa maresti un pic soclul becului ca sa iti intre, cel putin asa era la mine. Lupele care sunt pe farurile astea de obicei accentueaza si mai mult efectul de albastru, mai ales cand vii din departare; cu cat te apropii scade ca intensitate si culoare. Sa stii ca sunt deranjante oricum, mai ales ca daca le pui sa bata la perete o sa vezi ca bat asa__/. Imagineaza-ti cand iei curba la dreapta si iti vine unul din fata ce primeste si cate injuraturi primesti tu. Cand le aveam am facut un drum pana in Poiana Brasov si vreau sa iti zic ca pe langa clasicele flashuri la fiecare viraj luam si claxoane. Numai bine si te sfatuiesc sa alegi 4300K :)

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Cornele, am vazut filmuletul acela si-mi place mult cum arata masina ta, noaptea. Luminile mi se par ok, chiar si cu tenta albastruie. Pe un website unde se vand kituri de HID era o prezentare si arata ca la 6000K e lumina alba cu tenta bleu

Sunt de acord,dar asta 35w ,nu 55w!Ti-am spus de comparatia facuta in postul precedent,la mine lumina este albastra,nu alba cu tenta albastruie ca la cele de 35w;deocamdata nu mi-am luat becurile de 4300k ca acum nu prea circul noaptea,dar la urmatorul drum mai lung,le schimb.

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Parerea mea e ca nu merita sa ridici o masina de la 90 cp pana la multi cai ca trebuie sa schimbi mult prea multe plus ca nu stii daca caroseria o sa tine la torsiunea care il produce motorul respectiv deci siguranata e scazuta. Masinile care sunt facute pentru putere sunt si concepute ca, caroserie pt a tine. Mai bine iti luai un vr6 si il modificai cum vroiai ca ala era facut pt ce vrei tu. Cu luminile iar e problema ca majoritatea isi pun lumini cat mai puternice insa nu se gandesc ca ii orbesc pe cei din fata lor si poate sa intre ala in tine ca l-ai orbit daca nu sunt reglate foarte bine iar majoritatea chiar nu au farurile reglate dupa achizita xenonului sau a altor modificari aduse la faruri.

Link către comentariu

...daca nu ai cap pe umeri, eventual si cu ceva in el...nu esti in siguranta nici in tanc!...ne-au demonstrat-o in timp cei ce au patit-o in masini ..foarte sigure...n-are rost sa exemplific..

ontopic: soft, alte injectoare..ar face masina sa se miste ceva mai bine..in niciun caz nu ar crea probleme caroseriei...

Modificat de mihuz
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am montat becurile HID si lumineaza extraordinar de bine. Ca sa nu orbesc pe nimeni, le-am reglat putin mai jos decat ar trebui, si tot lumineaza departe. Lumina este de un alb intens, si limita dintre lumina si intuneric este foarte clara. Circoloco avea dreptate, limita luminii nu este de forma ____ ci este de forma __/, insa dupa cum stiu eu, este normal pentru farurile LHD (left hand drive). Ar fi interzise in Anglia sau alte tari unde se rircula pe celalalt sens. Apropo, chiar si farurile originale de VW (toate) bat putin in sus spre dreapta, ca sa vezi indicatoarele. Asa ca toate sunt ok. Promit sa pun poze cu iluminarea asa cum era cu becurile halogen vechi si cum este acum cu HID.

Insa vestea proasta e ca am "agatat" bara aceea joasa din fibra de sticla, de un bolovan bine ascuns in zapada, si am rupt-o in doua. Cand am tras masina inapoi, a si cazut din nituri (era prinsa pe bara originala). Pana o voi repara, merg cu masina cu bara originala. Unii vor spune ca arata mai bine, dar mie-mi pare rau pentru bara aia. Am poze cu masina asa cum e acum, cu bara ei originala, si am sa le postez mai tarziu.

Blordc, golfurile 3 toate (in afara de cel cabrio) au aceeasi caroserie, indiferent de motorizare. Nu este "ranforsata" cea de VR6 cum crezi tu. Este identica. Se potrivesc chiar si basculele, bucsele, etc. VR6-le a avut (ca si GTI-ul) frane cu disc pe spate, din motive lesne de inteles. In rest sunt identice.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Si eu as merge pe varianta cu bara originala...si farurile cred ca ar fi dat mai bine pe fundal negru dar si asa arata brici.

Sa o stapanesti sanatos in continuare.

Link către comentariu

cand vad masina ta imi amintesc de vorba unui mecanic.....vechi dar bun....a fost un model reusit....sa o folosesti sanatos si bafta cu modificariile....

Link către comentariu

Update: Astazi am facut consumul si m-am ingrozit! Poate ca nu ma veti crede sau poate veti avea impresia ca ceva nu e ok la masina mea. Dar va spun ca la mersul "sportiv" :Driver: pe care l-am adoptat (accelerari bruste si mers cu viteza, urmat de franari bruste), in regim mixt (autostrada, oras si drumuri nationale), cu cauciucuri de iarna, rezervor plin si 4 persoane in masina (mai mereu), am reusit impresionanta performanta de a scoate un consum de 8,6 l/100Km. Nu ma intelegeti gresit, nu ma laud cu consumul asta :vaidecapulmeu: . Dar eu il consider ca fiind maximul pe care-l pot scoate, cu acest stil sportiv de mers.

Peste cateva saptamani voi incerca sa refac consumul, utilizand un mers "economic", si cauciucuri de vara. Sunt curios cat de jos il pot aduce. Urati-mi multa bafta! :)

Datorita calitatii proaste a drumurilor (si a mersului sportiv mentionat mai devreme), am fost nevoit sa schimb capetele de planetara, tripodele, bucsele, placutele de frana si cablul de frana de mana (poate va intrebati ce-are a face ultimul :biggrin: dar va ramane secret). Acum e iarasi "ca noua". Ma intreb oare pentru cat timp...

Referitor la look-ul cu bara originala care va place voua atat de mult, iata inca o poza:

post-3793-1269328719_thumb.jpg

V-am mai spus, nu sunt prea mandru de look-ul actual, si sper sa remediez in scurt timp situatia.

Inca o data multumesc pentru aprecieri si pentru critici, totodata. Asta-i tot farmecul acestei arii :lol: .

Geo, cand mai termin cu ce-am planuit eu pentru ea, dau o tura pe la vreo intalnire spontana prin Bucuresti si o sa o mai vezi LIVE.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Una bucata prelungire capota bad-boy look din fibra asteapta pentru a fi montata pe o grila badgeless si urcata pe masina. Si inca ceva: un set de blocaje-incuietori "racing" pentru capota motor isi asteapta si ele de ceva timp randul.

de asemenea o modificare a spoilerului de hayon ii va da un look "racing" cand va fi gata.

Voi re-vopsi si jantele in August, si apoi pun poe noi.

Link către comentariu

Hai sa traiesti, stiu ca te-ai plictisit sa tot citesti dar bara aia nu da bine deloc....fa-i ceva, la fel si cu grila....

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!