Jump to content

Tdi Power - Dream Ride


Minu

Postare recomandată

@Minu am si eu o curiozitate, in acest moment unde se afla WOB-ul tau? In Romania sau prin tarile calde? :)

Link către comentariu
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Minu

    23

  • hangyouridols

    7

  • CGeorgescu

    5

  • mihuz

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stopurile pe fond negru nu prea imi plac pe masina mea. Vreau argintii, ca sa iasa in evidenta, sa fie un contrast mare. Stiu ca pentru a o duce la 200CP e nevoie de bani, dar sper ca in curand sa mai pot baga banuti in ea, ca voi termina celalalt "proiect" al meu, cu broscuta. Insa dupa surpriza de saptamana asta (sper), va urma anul acesta si un kit tuning de caroserie. Din pacate fara suspensie sport, desi acum am suspensie de VR6.

Cily, in momentul de fata masina se afla in garajul tatalui meu, mai vede lumina zilei cand si cand, si maine incepe sa faca "incalzirea" pentru ca miercuri se da startul in cursa pentru aeroport, cand va fi de fata sa ne salute cu sincere si calde urari de sanatate si fericire, la intoarcerea in tara!

Nu voi uita de poze.

Link către comentariu
hangyouridols

Si eu am un motor de 90cp plus box si se misca destul de bine fata de stock(fara box);intr-un timp ma gandisem si eu sa ridic puterea motorului(duze injectoare,cap pompa,intercooler,turbina),dar pretul se ridica f mult,pe langa astea mai ai nevoie de volant si ambreiaj sport si cine stie cat de fiabila va mai fi masina dupa aceste modificari.Facand un calcul total,cred ca se ridica undeva la 4000euro numai astea(nu mai pun in discutie ca vei avea nevoie si de alte frane,suspensii,implicit iar cheltuieli),deci parerea mea e ca nu merita.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Pregatisem o surpriza, dar din pacate nu s-a mai intamplat nimic. Comandasem faruri cu Xenon HID si daylights + luasem niste jante de 17" de porsche (pe care nu stiam sigur daca le pun pe Golf sau pe Broscuta) dar din pacate farurile n-au mai venit prin curier, iar jantele de Porsche Boxster nu se potrivesc la prezoane (desi sunt tot 5, dar distanta e mai mare). Asa ca decat sa mai modific fuzetele, cred ca renunt, si las jantele BBS de 15" la locul lor. Sper totusi sa reusesc sa fac ceva pana la urma cu farurile. Iar la interior, vreau sa lucrez putin la bord, pentru o mica "imbunatatire". Va anunt cand iese ceva.

Link către comentariu

Ce placere sa-mi revad fosta masinuta:) si acum ma mai gandesc la ea..... cu placere.

d-abea astept sa o revad live...:)

Link către comentariu
  • 6 months later...

Mos Craciun a trecut si pe la Wobulica (ca asa-l cheama pe micutul golfulet), si pentru ca a fost cumintel tot anul, si a depasit tot ce a intalnit in cale, i-a facut un cadou minunat si mult asteptat: Farurile Dayline de la Dectane, cu Xenon HID. Pana in revelion speram sa fie si montate. Asa ca Wobulica este fericit ca va avea iarasi faruri de Golf III cu look de Audi RS5, si va scapa de farurile de Golf IV si de masca Rieger care le acoperea.

Iata si o poza cu unul dintre faruri, care se incadreaza mult mai bine in stilul pe care vreau sa i-l dau.

26122009226.jpg

La Multi Ani !!!

Link către comentariu
Farurile Dayline de la Dectane, cu Xenon HID

Adica le-ai cumparat cu tot cu xenon sau pui tu un kit xenon aftermarket? Daca sunt farurile alea pe la 200-300 de Euro, io stiu ca astea nu-s pregatite pt. xenon.....chiar au pe ele un sticker de atentionare, gen "for halogen bulbs only", dar nah, romanu pune xenon si pe astea si la unii chiar si functioneaza {bine}! :salut:

Link către comentariu
io stiu ca astea nu-s pregatite pt. xenon.....chiar au pe ele un sticker de atentionare, gen "for halogen bulbs only", dar nah, romanu pune xenon si pe astea si la unii chiar si functioneaza {bine}! :D

Confirm eu ca merg bine :D ;la motor nu mai faci nimic?Eu mi-am pus injectoare de AFN 110cp si se simt bine,parca i-am facut chip :D ,acum urmeaza un mic FMIC si cine stie,poate si-un alt turbo mai potent...

Link către comentariu

Alex, farurile nu vin direct cu HID, dar ii pun eu. Nu am gasit nici un sticker pe ele care sa avertizeze despre HID. Ba chiar te contrazic, becul cu halogen degaja o caldura mult mai mare decat Xenonul HID care e mai "rece", deci nu are cum sa topeasca. Si mai stiu indivizi care-si modifica singuri farurile normale (eu sunt unul dintre ei, dar modific farurile de broscuta), si pun tot ansamblul acela cu lupa in ele, si nu se intampla nimic.

Cornele, am cip tuning de la Upsolute si rupe asa cum e. Cu toate modificarile, motorul de 90 CP a ajuns undeva la ~130 CP si urmatoarele modificari vizeaza o turbina mai mare, scurtarea traseului de la filtrul de aer, turbina, intercooler si admisie, ca sa reduc turbo lag-ul, si schimbarea injectoarelor cu unele sport (dupa asta, cu siguranta trebuie sa modific iar mappingul din cip pentru a-l adapta la modificari). Cu toate astea, cred ca urc cu ea pana la ~200 CP. La 200 CP va fi nevoie si de un ambreiaj sport si tractiune integrala Synchro (care e greu de procurat).

La interior urmeaza navigatie in bord si sub-woofer si statie JBL.

Cam astea-s pe scurt, principalele modificari pe care le vizez (mai am si altele), dar probabil ordinea lor va fi diferita, iar montarea lor va dura ceva timp.

Link către comentariu

frumoasa masinuta ta, m-ar interesa si pe mine un tuning hard la motor dar nu 200cp ca nu cred ca o sa reziste....

ma indoiesc sa suporte synchro 200cp poate 4 motion, la ce turbina te-ai gandit?

Link către comentariu

Vreau un Garett, ca-s puternice si durabile. Dau castiguri de CP de pana la 75 CP, pe motoare stock.

Injectoare inca n-am gasit. Aveti vreo sugestie? Cineva care si-a schimbat injectoarele cu unele sport, poate-mi spune si mie impresiile...

Synchro sigur suporta cei 200 CP lejer, din moment ce a fost pus din fabrica pe VR6-le de 175 CP. Am vazut pe plaiurile noastre VR6-uri Synchro si de 190 CP.

Link către comentariu

Pt injectoare gasesti pe kerma tdi.com,dar gasesti si pe forum care aduc asa ceva(cauta pe sectiunea prestari servicii) sau poti lua de pe ebay muuuult mai ieftin injectoare de T3 2,5tdi 140cp de 0,216mm;pt turbo,exista o problema care o intampin si eu,la noi turbo este wastegate si e actionaat pe presiune,nu pe vaccum ca un VNT,plus felul in care comanda ECU turbo.In cazul in care pui VNT trebuie schimbata si valva N75 si-ti trebuie un tuner bun care sa-ti faca chipul ca ECU sa poata controla turbina;eu ma gandisem sa pun un turbo tot wastegate,dar mai mare,eventual de pe T3;nu stiu,inca ma mai documentez.Internele stock la 1Z nu or sa reziste la 200cp,din punct de vedere constructiv are materiale mai slabe ca ALH-ul;personal nu am curaj sa o duc mai mult de 150cp fara sa umblu in motor.Ma indoiesc ca ai acum 130cp, un 115cp,poate 120cp sunt realisti.

Link către comentariu

Problema la diesel este ca are cuplul ala nesimtit, la 200 cp cred ca ai 500+Nm pe langa benzina care nu cred k are mai mult de 350Nm si nu stiu cat o sa reziste synchro....

Am studiat si eu putin problema tuningului la motor si ar fi ceva sa trecem pe geometrie variabila dar din pacate este complicat, pentru 200 cp cred k alegerea potrivita ar fi injectoare race 520, cap pompa 11 mm si bineinteles o turbina potent(pregateste de un ambreiaj sport si verifica suporti motorului) daca esti din pitesti poate ne putem intanli si discutam...

LA MULTI ANI!!!

Link către comentariu

Da, am mai auzit de schimbul cu piese de T3 (injectoare si chiar turbo) si ma bate gandul sa incerc asa. O sa caut piesele si sa intreb de preturi, ca sa-mi fac o idee mai intai, si apoi ma decid. Pana acum nu am mai auzit nimic de treaba cu materialele din care e facut 1Z in comparatie cu generatiile mai noi de 1.9 TDI. Si daca voi ajunge undeva in jur de 200 CP, nu vor fi folositi toti la demaraje. In ceea ce priveste cuplul imens pe care l-ar putea avea, nu-mi fac probleme ca nu ar rezista transmisia, insa in mod sigur ambreiajul se va uza foarte foarte repede. Chiar si acum am probleme in sensul ca schimb ambreiajele mult mai des decat ar trebui.

Robert, am sa ma documentez cu privire la varianta propusa de tine, in sensul de a afla ce piese sunt acelea, cine le-a mai pus pe masinile lor si ce castiguri au avut.

Am vorbit cu cineva pentru un Dyno in Bucuresti, ca chiar sunt curios sa vad daca puterea estimata de mine e cea reala. Cum imi fac putin timp voi merge cu ea la un test. Apoi dupa ce mai modific la ea, o mai bag o data ca sa vad efectiv castigul. Oricum estimarea de putere pe care am facut-o eu este cea a motorului, iar Dyno arata puterea transmisa la roata, ceea ce ar putea varia putin. Vom vedea.

Poate intre timp ii fac si un test eu insumi cu vag-comul, sa vad 0-100 in cat timp il face (ultima estimare facuta de mine prin 2007 era sub 10 sec, dar vreau sa stiu exact).

Weekendul asta montez farurile. Acum sunt in cautare de grila de radiator (ca o schimb pe-a mea) si de mufele originale ale cablajului din faruri (ca acum am mufe de golf 4).

Link către comentariu
Alex, farurile nu vin direct cu HID, dar ii pun eu. Nu am gasit nici un sticker pe ele care sa avertizeze despre HID. Ba chiar te contrazic, becul cu halogen degaja o caldura mult mai mare decat Xenonul HID care e mai "rece", deci nu are cum sa topeasca. Si mai stiu indivizi care-si modifica singuri farurile normale (eu sunt unul dintre ei, dar modific farurile de broscuta), si pun tot ansamblul acela cu lupa in ele, si nu se intampla nimic.

Cornele, am cip tuning de la Upsolute si rupe asa cum e. Cu toate modificarile, motorul de 90 CP a ajuns undeva la ~130 CP si urmatoarele modificari vizeaza o turbina mai mare, scurtarea traseului de la filtrul de aer, turbina, intercooler si admisie, ca sa reduc turbo lag-ul, si schimbarea injectoarelor cu unele sport (dupa asta, cu siguranta trebuie sa modific iar mappingul din cip pentru a-l adapta la modificari). Cu toate astea, cred ca urc cu ea pana la ~200 CP. La 200 CP va fi nevoie si de un ambreiaj sport si tractiune integrala Synchro (care e greu de procurat).

La interior urmeaza navigatie in bord si sub-woofer si statie JBL.

Cam astea-s pe scurt, principalele modificari pe care le vizez (mai am si altele), dar probabil ordinea lor va fi diferita, iar montarea lor va dura ceva timp.

..ce inseamna "rupe" ? si r32 rupe...

..de unde 130cp ? mai exact, din ce anume ? doar din upsolute ? pe ce te bazezi cand declari 130cp ?

..si apropo de targetul "200cp": DACA vei ajunge acolo, desi ma indoiesc (Succes!) .. mods alea te vor costa mult mai mult decat masina in sine; iar de syncro.... nu mai zic nimic......

mcornel: subscriu la afirmatia legata de internele 1Z vs ALH :D

Link către comentariu
..ce inseamna "rupe" ? si r32 rupe...

..de unde 130cp ? mai exact, din ce anume ? doar din upsolute ? pe ce te bazezi cand declari 130cp ?

..si apropo de targetul "200cp": DACA vei ajunge acolo, desi ma indoiesc (Succes!) .. mods alea te vor costa mult mai mult decat masina in sine; iar de syncro.... nu mai zic nimic......

"Rupe" a fost o afirmatie "mai pe Romaneste" si ma refeream la faptul ca demarajul este foarte bun, pentru un Golf 3, fie el pe benzina sau diesel.

Mihai, am sa-ti explic mai exact, ca vad ca te miri de ce am aproximat asa:

- stock era de 90 CP

- +26 CP ==> Chiptuning Upsolute

- +4 CP ==> filtru sport de aer, avand diametrul mare (nu l-am masurat, dar daca te intereseaza am sa-l masor)

- +4 CP ==> eliminare catalizator

- +6 CP ==> evacuare sport dubla, Supersprint

Adunandu-le, iti cam da 130CP, corect? De-aia am spus ca-i aproximare, avand in vedere valorile "garantate" de catre cei ce-au mai facut acelasi lucru

Vreau sa o pun si pe Dyno ca sa vad realmente puterea transmisa la roata, care cu siguranta e putin mai mica.

Referitor la Syncro am tot vorbit, iar pana nu-l am pe masina nu mai deschid subiectul, ca vad ca starneste semne de intrebare si chiar mistouri.

Referitor la targetul de 200 CP - NO COMMENT...

Incearca si tu la a ta cateva "trucuri" ca cele facute de mine, si din 110 CP ai tai poate reusesti sa o mai ridici putin. Si tu ai o comoara, asa ca bafta multa si tie!

Link către comentariu

In primul rand, departe de mine dorinta de a "face misto".

Dupa aceea: valorile alea sunt informative si/sau aproximative...asta ca sa fiu indulgent. Apoi, una e matematica 4+6=10, alta e pe sosea. Pune-o pe dyno, pune foaia cu rezultatul aici si toti vom fi multumiti... intr-un fel sau altul. :)

In legatura cu targetul tau de 200cp, ma scuzi, eu sunt mai realist. Stiu...internetul e plin de asemenea realizari...nu am zis ca e imposibil. De la 90 la 200 e destul, chiar si pentru un tdi. Despre masina mea, multumesc pt sfaturi, dar stiu f bine ce am de facut. La momentul oportun, vor fi modificari importante, nu tobe, catalizator, filtre aer. Succes inca o data!

Link către comentariu

Mi-am facut timp ieri sa-mi montez noile faruri Dectane si, dupa ce-am terminat treaba, le-am testat. Ce pot spune... Am ramas fara cuvinte in clipa cand le-am vazut montate, cu grila pusa si aprinse. Schimba total aspectul. Si-au meritat fiecare banut cheltuit pe ele...

Mai bine las pozele sa vorbeasca.

P.S. Mai ramane de vopsit noua grila, care-i visinie, insa mami astept putin pana am timp sa-mi fac si celelalte modificare pe care le vroiam (eliminare emblema VW si hayon "curat"), ca voi avea nevoie de ceva vopsea, si o sa ma ocup de vopsit atunci.

ziua.jpg

noaptea.jpg

farh.jpg

Link către comentariu

Acum trebuie sa-i pui neaparat un kit xenon. ;)

Trei lucruri care nu imi plac: semnalizarile din bara ar trebui sa fie albe sau fumurii, grila ar merge una fara semn, iara bara nu sta bine deloc.

Parerea mea, sper sa nu te supere.

Link către comentariu

"iara bara nu sta bine deloc." -> aceeasi parere si aici

:offtopic: Real Nice Golf :scratch:

Link către comentariu

Salut Minu-le. Farurile sunt frumoase si dau un alt stil masinii, dar alea pe fund negru nu iti placeau?parerea mea ca dadeau mai bine pe masina ta, dar si cu astea arata bine. Dupa cum a spus si taz21 o grila fara semn si semnalizarile albe, parerea mea se incadreaza mai bine in ceea ce vrei tu de la masina:)

Bafta

Link către comentariu

uite aici diferentele dintre 1z/ahu si alh http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6506.0 ;daca intr-adevar vrei sa te apuci de tunat motorul ala,ai face bine sa te documentezi bine ce pasi ai de urmat si ce trebuie facut,ca altfel,fara suparare,ai sa mai faci afirmatii ca filtrul sport iti da 4-5cp in plus si scoaterea catalizatorului la fel :coolpics: ;daca ai nevoie de ajutor,cu cea mai mare placere si eu fac ceva cu motorul asta si m-am documentat ce am de facut sa tin lucrurile cat mai simple,cu costuri decente si castig de putere realistic.

Link către comentariu

... corect si foarte frumos spus...eu am fost poate mai dur - no hard feelings minu :))

ps. bara nu prea arata bine, iar drl..acum se pun si pe ratb....

....fa-o speciala! merita!

Link către comentariu

Multumesc mult tuturor pentru parerile pro si contra. Nu ma supar, chiar daca imi spuneti ca ceva nu va place. Fiecare are dreptul la parerea lui.

Intr-adevar, un kit HID ar pune in valoare simai mult farurile. Saptamana viitoare montez kitul de 6000K, 55W, H1, care-mi va da o lumina mult mai buna (pe primul loc se afla siguranta in trafic pentru ca merg destul de mult si noaptea).

Grila fara semn - este unul din proiectele urmatoare... peste cateva saptamani o voi modifica pe asta sa o fac fara semn si sa o vopsesc.

Semnalizarile deocamdata raman asa, pentru ca urmeaza sa fie schimbate peste ceva timp cu unele cu leduri (productie proprie), asa ca nu are rost sa le schimb acum cu unele albe, si apoi sa le schimb iar.

Bara stiu ca nu place multora, dar mie-mi place foarte mult, si-i da o nota de unicitate. Desigur, as vrea sa-i fac mici modificari (eu insumi) dar mai la vara. Oricum, va ramane pe masina. Nu vreau sa o trec inapoi la cea originala.

De putere, ce sa mai spun. Promit sa nu mai afirm nici ca are 130 CP si nici ca vreau 200 CP. De azi inainte va ramane 90 CP, ca nu am nevoie sa demonstrez nimanui ce poate masina mea. Eu stiu, si sunt multumit de ea.

Voi mai pune niste poze saptamana viitoare...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!