Jump to content

Tdi Power - Dream Ride


Minu

Postare recomandată

De ceva timp ma tot gandesc sa imi prezint masina la sectiunea asta. Am achizitionat-o in ianuarie iar aproape tot ce are pe ea acum, au fost puse de fostul proprietar, si el membru VwForum si iubitor de VAG TDI. Pe scurt, iata dotarile ei:

Golf III 1.9 TDI, fabricat in 1994 in Belgia

120Cp / 265 Nm (Chiptuning by Upsolute), compresie 19.5:1

Culoare: Dusty mauve pearl

Exterior+mecanica:

faruri de Golf IV cu proiectoare, stopuri clare InPro

spoilere fata/spate Rieger, grila faruri badgeless Rieger

jante 15" BBS cu cauciucuri fata 195/50/15

servodirectie, tractiune fata, cutie manuala cu 5 viteze

suspensie de Golf III VR6

discuri de frane fata/spate, tot de VR6, ventilate pe fata

evacuare inox Super Sprint

Interior+styling:

volan sport Inxx

geamuri electrice fata/spate, oglinzi reglate electric si incalzite, trapa electrica transparenta, stropitoare de parbriz incalzite

folie 3M pe luneta, laterale fata (30%) / spate (60%)

cruise control, parktronik cu display

pedale din aluminiu Type-R, schimbator viteze din aluminiu

iluminare bord cu leduri rosii

Sunet:

Mp3/Wma player cu USB, 4 boxe + 4 tweetere Siemens VDO

post-3793-1179345760_thumb.jpgpost-3793-1179345798_thumb.jpg

Modificat de Minu
Link către comentariu
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Minu

    23

  • hangyouridols

    7

  • CGeorgescu

    5

  • mihuz

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iata si cum as vrea sa arate dupa ce o modific la exterior:

post-3793-1179347760_thumb.jpgpost-3793-1179347770_thumb.jpg

Link către comentariu

succes la planurile tale si o sa arate bine masina, sa o conduci cu placere si multi km fara probleme :cheers:

ps: baga si niste poze cu interiorul :icon_thumright:

Link către comentariu

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos!

...recomandare: renunta la ochelarii de la faruri, s-ar putea daca ii faci si capota Bad Boy sa arate mult mai bine.

Succes la proiect ! :)

Link către comentariu
...recomandare: renunta la ochelarii de la faruri

Asta am vrut sa zic si eu dar banuiesc ca farurile de Golf4 nu pica chiar perfect, ochelarii mascand imbinarile....

Link către comentariu

...Corect ICE, dar m-am gandit ca daca face lucrarea la capota, ar putea sa retuseze si aripile pe farurile de GIV...

Link către comentariu

Legat de aripa si de imbinarea cu farul de golf 4, stiu ca a fost o varianta de golf 4 cabrio care avea stopuri si aripi de golf 3, insa faruri de golf 4. Asta ar fi una dintre solutii. Vezi pozele de mai jos:

post-3793-1179515521_thumb.jpg

post-3793-1179515527_thumb.jpg

post-3793-1179515817_thumb.jpg

Link către comentariu

Nu a fost a lui Costi_Geo? O recunosc instant cand o vad...

Super tare masinutza... :Driver:

Link către comentariu

Felicitari pentru masina si la cat mai multi km fara probleme. :Driver: Succes si la modificarile pe care le vei face.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

andREI, da, a fost a lui Costi_Geo inainte.

oozz, uite si niste poze cu interiorul:

post-3793-1181106523_thumb.jpg

post-3793-1181106741_thumb.jpg

post-3793-1181106873_thumb.jpg

Link către comentariu

frumoasa. daca iti duci la sfarsit si planurile tale va deveni si mai frumoasa.

stiu, contravine putin regulamentului forum-ului, dar nu ma pot abtine sa nu te intreb: cum functioneaza cruise control-ul.? g3 nu are cablu de acceleratie?

Link către comentariu

:D Tempomatul la volkswagen golf 3 iti mentine viteza constanta prin gestiunea electronica a injectiei. Cand l-ai setat, odata cu mentinerea vitezei, testeaza senzorii de la pedalele de acceleratie, ambreiaj si frana si se decupleaza doar la apasarea ambreiajului sau franei si asteapta o noua apasare a butonului de setare pentru a seta din nou o viteza. La apasarea mai puternica a acceleratiei, masina va accelera, ajutandu-te in depasiri, iar apoi revine la viteza anterioara, mentinand-o constanta. Poti mari viteza setata prin apasarea mai indelungata a butonului de setare. Butonul de ON/OFF are posibilitatea ca dupa ce s-a decuplat tempomatul, prin culisarea lui spre ON, revine la viteza setata anterior decuplarii. In principiu, la golful 3 acesta este modul de functionare.

M-am obisnuit cu acest cruise control incat la drumurile lungi nu stiu ce m-as face fara el. Este foarte confortabil sa conduci la aceste drumuri cand ai o asa optiune. Mai ales ca si consumul e optim atunci cand tempomatul gestioneaza accelerarea.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Ma bucur sa-mi vad fosta masinuta desi de fiecare data cind o vad am un sentiment ciudat pentru ca in masina asta am investit ffff multi bani , timp si pasiune.

Marturisesc sincer ca si acum mai regret ca am vindut-o... dar asta e nu ma mai gindesc :P

Sper sa ai grija de ea macar cit am avut eu.

TIESTO: la golf 3 tdi 1z acceleratia este electronica nu pe cablu :P

Bafta multa si sper sa ne vedem la o intilnire ceva sa :D :)

Link către comentariu

Superba masinutza, confirm. Costi m-a lasat odata sa i-o conduc si a fost o placere..

Link către comentariu

am inteles costi_geo. mersi de lamurire. inca o data: frumoasa masina.

Link către comentariu

Frumoasa masina,sa o stapanesti cu placere.

Link către comentariu

Multumesc baieti. Si mie imi place asa cum este acum, insa am si ceva planuri de viitor. Sper sa se concretizeze mai repede :)

Link către comentariu
  • 1 year later...

Ceva poze cu masina ??? ( eram curios dca ai mai facut ceva modificari la fosta mea masinuta) :)

Link către comentariu

Nu am facut prea multe poze... pentru ca nu am facut cine stie ce modificari (inca). La un an dupa ce-am luat Golful, am cumparat si o Broscuta, pe care am inceput sa o reconditionez (si inca mai e in lucru). De-aceea cam toti banii au intrat in Broscuta. Ce-am facut a fost in principal schimbatul ledurilor la interior, cu unele (tot rosii) dar mai puternice, incat sa se vada si ziua. Uite niste poze din 2008 (ca de anul asta nu am, dar o sa-i fac si le postez aici).

Insa pregatesc ceva serios si la Golf, o restilizare majora la exterior si la interior (la bord), plus un upgrade de Climatronic.

Apropo, il mai gasesc pe la tine, ca stiu ca aveai tu ceva pe stoc acum 2 ani si ceva. O rezolvam cumva? Ce zici?

pic0186.jpg

pic0182.jpg

pic0183.jpg

pic0184.jpg

pic0185.jpg

O sa-i fac un album anul asta, niste wallpapere si un calendar.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

WOB-ul meu pe Transfagarasan, in 2008.

pic04071.jpg

pic0410.jpg

pic0411y.jpg

pic0419.jpg

pic0421.jpg

pic0422.jpg

pic0425.jpg

pic0434.jpg

pic0437.jpg

pic0440.jpg

pic0442.jpg

pic0444.jpg

pic0449i.jpg

pic0453.jpg

pic0454.jpg

pic0455.jpg

pic0456.jpg

Link către comentariu
hangyouridols

Arata f bine masinuta,ai modificat-o cu gust;am o intrebare,ai schimbat toata toba finala sau numai tipsurile?Daca ai schimbat toba,e sport sau normala?Si daca e sport,cum e sunetul?

Link către comentariu

Toba finala e schimbata complet si acum este pusa toba sport cu doua iesiri, SuperSprint. Sunetul este aproape de normal la turatii mici, dar la turatii mari sunetul este unul placut, sport, si nu deranjeaza. Totusi nu este sunet un "racing", ca la bolizii de curse.

Link către comentariu

Minu-le :icon_thumright: frumos golful si frumoase poze. Sa ai parte de multi multi km fara incidente :blah: Si eu am ceva idei sa pun numarul jos pe bara sa ramana cu un look clean :) Acum sa vedem :)

Niste idei :) dupa parerea mea, stopurile spate nu prea se incadreaza in stilul masinii. Ceva pe fond negru ar sta mult mai bine, si putin lasata mai jos ar schimbao total :) Iar daca esti cu ideea sa ii pui bad boy look-ul o grila fara semn si nu ii mai trebuie nimic :)

Link către comentariu

In primul rand, va multumesc tuturor pentru aprecieri. Ma bucur ca si voua va place.

Florine, ai dreptate, daca-i pun capota ca a ta, clean look la hayon, suspensie sport si "lowride" si stopuri cu leduri, nu i-ar mai trebui nimic.

Voi incerca incet-incet sa-i mai fac cate ceva, ca de mult timp nu i-am mai facut nimic. Sunt curios cum accelereaza golful tau, cu power box, in comparatie cu al meu cu cip, avand in vedere ca avem acelasi motor. Poate om afla anul asta, candva. Am idei mari si pentru motor. Tinta mea ar fi sa ajung candva la 200CP. Stiu ca se poate, ca am intalnit audiuri A3 cu motoare TDI de 90 CP si cu puteri de peste 200CP.

Urmeaza ceva tare si saptamana viitoare va dezvalui despre ce anume e vorba, si voi pune si poze. E ceva ce demult vroiam sa fac, dar nu s-a putut. De-acum sper sa pot avansa mai repejor.

Link către comentariu

Pai ateptam noutatile astea. Sa nu uiti de noi. In postul anterior am uitat sa mai zic ceva. Cred ca ar arata bine (nu stiu cum le zice) alea din plastic de pe aripi de la roti. Cat despre stopuri, incearca sa gasesti ceva pe fond negru cum am zis.Nu este greu sa ajungi la 200cv dar este un pic costisitor intelegi?:)dar nimic ce timpul nu poate face :P

Bafta

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!