Jump to content

Curea Distributie 1.8 8v


rzone
 Share

Postare recomandată

Ieri m-am apucat sa demontez totul pina la tacheti (ii aud putin la relanti si uneori si cind merg incet cu geamul deschis) sper ca daca ii curat se linistesc.

Partea delicata e la cureaua de distributie, daca la pinionul arborelui cotit si cel intermediar e destul de clar, la arborele cu came nu-mi dau seama din manuale unde ii pun semnul: la muchia chiulasei, a ramei capacului...poate fi un dinte diferenta.

Daca ati mai facut careva operatia orice pont imi puteti da e util, binevenit....:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la a mea fixez arborele cotit folosind reperul de pe volant, care se vede prin fanta folosita pentru reglarea avansului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La axa cu came pui semnul la muchia chiulasei. La vilbrochen cel mai sigur e sa pui pistonul nr1 sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
La axa cu came pui semnul la muchia chiulasei. La vilbrochen cel mai sigur e sa pui pistonul nr1 sus.

Mai exact de atata nu se poate, stai numa linistit ca astea nu's tate la milimetru. Spor la munca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam...

Tocmai ieri am semi-finalizat operatiunea, adica am pus cureaua, asta dupa cum ati zis voi, arborele cotit la PMI, cel intermediar dupa luleaua delcoului inspre crestatura, iar arborele cu came s-a aliniat undeva la muchia capacului, mai precis la tabla suportului, altfel nu cadea dintele la locul lui (pica dinte pe dinte in loc de dinte pe gaura). post-2799-1180355668_thumb.jpg cind am facut poza deja rotisem motorul dar semnul vine exact pe tabla indoita care protejeaza pinionul.

Semnele de pe fulie si pinionul intermediar sint aiurea la mine, nu prea pot face mare lucru dupa ele.

Mai trebuie sa ma invirt de o lampa stroboscopica pt avans, momentan l-am pus cum mi s-a parut ca merge mai bine, si sa vopsesc capacul de protectie a curelei (singura vopsea pe care o mai am pe-acasa e sprayul de retus in culoarea masinii :) )

Si fiindca era vorba de tacheti sa ajung si aici:

pt ca un tachet avea joc n-aveam decit sa-l schimb, asta dupa ceva agitatie pe la wolksparts "cum sa vindem noi unu singur ?? e la set".

La prima pornire, desi bagasem ulei in el cu siringa, vreo citeva minute a tacanit motorul intr-un hal de ma gindeam ca il desfac din nou si-l infig pe cel vechi la loc, plus @#@$%#@$wolksparts. Dar s-a linistit, acu merge super.

Inca o data tnx! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!