Jump to content

Consum Mare Relanti


Hooya1985
 Share

Postare recomandată

Climatronicul era pe economic iar compresorul nu functioneaza atunci. Relantiu are valorile astea fara consumatori(faruri, cd,pornite) ventilatie doar pe prima treapta si motorul la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul este mai mic cand aerul este mai "racoros". Are de-a face cu racirea mai eficienta a aerului comprimat de turbina. Cu alte cuvinte creste randamentul motorului. Asta pana la un punct, ca teoretic daca ar fi -100 afara se va intampla exact invers. Sper sa nu spun prostii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar azi am gasit in vag com o setare la Instruments pentru adaptarea consumului afisat de BC. Era o formula de calcul, cu procente, ca sa arate mai real consumul. Nu am modificat..

Subscriu si eu cu AXR cu 0,7 la relanti fara nimic si 0,9 - 1,0 cu clima.

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu eram ingrijorat si ca aveam 0,7 si vad ca voi ziceti ca 0,9 e o valoare normala.

Am facut azi o poza cu motorul lal cald

ce turatie aveai la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

900, acul era la jumatate intre 1000 si [cenzurat] dinainte.

Exact ca in poza de mai jos. Daca arata corect BC, eu sunt multumit de consum. Aici aveam consumul mediu dupa un drum de 2 ore cu sotia (incepatoare) prin oras, la o ora cand traficul e lejer

post-14011-1184473457_thumb.jpg

Modificat de Kitaro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie de ex. nici nu imi arata consumul in relanti, ramane afisata ultima valoare de consum, sau valoarea mediei de consum, hmm... , e normal?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie de ex. nici nu imi arata consumul in relanti, ramane afisata ultima valoare de consum, sau valoarea mediei de consum, hmm... , e normal?!

pai mai apasa si tu pe butonul din capatul manetei de stergatoare parbriz pana dai de ..consumul instant... da e normal daca nu ti-ai setat sa-ti arate consumul instant.... da la ce va ajuta asta? doar sa innebunesti sa vezi ce consum ai la un demaraj?? lasa-l asa pe consumul mediu... e mai putin ''cu durere de cap'', parerea mea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are functia de afisare consum instant :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si eu cu vag-ul pe consum si am, 0.4l/h ceea ce e bine si la injectoare am max +-0.2 corectie iar avansul este axact pe linia albastra in TDI timming. E super bine si am 71K Km. Motorina am bagat doar de la Rompetrol si in ultimul timp Efix de cand a aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Cam vechi topicul, dar poate cineva imi raspunde si in 2013.

Masina in cauza, golf 4 1.9 tdi, ALH , consum instant intre 4,00 si uneori e chiar  8.00 l/h, nu stiu daca e vreo eroare de bord sau chiar e adevarat ce afiseaza. Stiu doar ca la restul masinilor ce le-am avut era intre 0.7 -0.9.

Problemele ce le are masina momentan sunt :

-senzor temperatura 

-bujii praf 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kitaro 0.4 l/h ? :tuktuk:  Esti tare !!! :)

 

Eu aveam 0.9 l/h si anul trecut cand m-a lasat un injector de pe pistonul 3 si l-am schimbat cu unul SH imi arata din cand in cand si 0.8, dar in general 0.9 si dupa cativa zeci de km 1.0 l/h :(

 

Pe cati am intrebat, mi-au zis ca consumul mare la relanti e de la injectoare si tind sa cred ca este adevarat.

Unul dintre cumnati are Skoda Superb din 2008 si are la relanti 0.5 l/h :icon_redface:

Probabil cand va ajunge la 250.000 de km cati are masina mea, atunci va creste si la el :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
anghel stefan viorel

  Golf 4 1,9 tdi axr 101 cp 2005 variant 190.000 km     achisitionata in 2010 cu 149000 km din germania

Am si eu probleme cu consumul la relanti marit. Problema a aparut in urma cu 9 luni cand am schimbat distributia, filtru ulei si schimb ulei si schimbat meniul din gemana in engleza.

  La momentul schimbului aveam motorina din alte surse,  nu de la pompa (de obicei flosesc mtorina maxx motion omv). Am facut schimbul in provincie al elementelor mentionate anterior, iar pe A2 i-am dat pedala la fund dar peste 187 km/h nu a urcat (cu cate luni bune inainte i-am dat 190 fara sa dau pedala la fund, dar cu maxx motion), la intoarcere la fel 187 km/h. Dupa aceea am observat consumul crescut la relanti de la 0,6  la 0,9, cu motorul cald. Cand temperatura motorului ajungea la 90 consumul ajungea la 1,0 sau 1,1 fara consumatori. 

  Am schimbat iarasi uleiul (la 400 km-Castrol edge 5w-40 + filtru +aditiv ulei) crezand k acesta ar fi de vina, dar surpriza, consum la fel marit.

  Dupa 2 luni cred meniul a revenit din nou in germana ...ciudat...

  Nu am pus testerul pe ea deocamdata (urmeza  curand)

  Puterea motorului este aceeasi de cand au aparut modificarile. Ciudat este k dupa ce merg mai mult prin oras si merg mai sportiv ( scimbat treapta la 3500 rpm, de obicei la 3000) consumul creste, cateaodata la 1.2 ,ceva ce nu-mi explic; doar nu e Tuareg dao-n spanac.

   O sa revin cu infomatii dupa diagnoza (suspicionez distributia pusa aiurea sau softul busit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
anghel stefan viorel

 In urma diagnozei nu s-au gasit nereguli de nici un fel. Totul merge in parametrii normali. Persoana respectiva a sugerat faptul k e posibil k din distributie se poate face ceva cu consumul la relanti , dar masina nu va mai trage la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Aceeasi problema o am si eu , am facut diagnoza si era avansul cam maricel  ,s-a facut reglajul avansului normal dar nu s-a dus consumul mai jos de 0,7-0,8 l/h si nici nu mai era asa intepata ,tragea ceva mai slab si am revenit la avansul putin marit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi confirma si mie numaratoarea cilindrilor la motor? Numarul 1 este langa distributie sau langa volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema asemanatoare la consum. La relantii imi sta cam pe la 1.1-1.2, motorul rece.

 

Iar consumul strict in oras e cam 8%, la o viteza medie de 31kmh. BC-ul neresetat de 900km.

 

Ce ziceti e normal un asa consum urban?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Cine ma poate ajuta si pe mine? Am si eu consumul destul de crescut in relanti, 0,9-1,2L, are momente când fluctuează...si poate ajunge și la 13L în ralanti... Am schimbat senzorul G62, am curatat debitmetru MAF, filtrul de admisie, bujii, curatat inclusiv EGR... Ce poate provoca fluctuatia asta mare de consum in ralanti?

 

Multumesc anticipat pt niste explicatii si raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut....verifica avansu si vezi ce valoare are....daca e ok avansu.....regleaza injectoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact -  intai verificare - avans axa came, valori injectoare - verificat uzura axa, uzura injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Injectorul 3 G80-ul imi da eroare pe el - open or short to plus. Poate sa fie de la el problema asta? Parametrii la injectoare fluctuează intre 0,15 si 0,45 + si -.

Uzura la axele cu came cum se poate verifica?

Modificat de a_gora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uzura la axe - doar cand demontezi capacele, poti vedea.

 

injectoarele - compensatiile par ok, doar ca asta inseamna ca sunt uzate similar, nu obligatoriu ca sunt perfecte toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglarea injectoarelor cum se face, e complicat, se poate face si prin VAG-COM??? ... Adică, se poate face și in-house, sau trebuie cunoștințe foarte avansate de mecanica, desfăcut capace, chei speciale samd? Am in prezent aprox 197.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am achizitionat recent un bora 1.6 si am o problema la consum cu el, imi ai la oras 16 - 17, stau la relanti si imi creste consumul, imi arata instantul alta data si la 40l , nu stiu ce sa fac cu el, am fost la un test motor, din punct de vedere electric nu au gasit nimic. mecanicul imi spune ca mi destul de dus ambreajul, ca imi patineaza, pot sa ajung la asa consum din cauza ambreajului? mi e frica sa nu schimb kitul degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica abreiajul creste consumul? O prostie.

Iti patineaza cand schimbi vitezele? Adica se tureaza in gol, dar viteza nu creste? Daca da, atunci e dus ambreiajul.

 

Referitor la consum, posibil sonda (sondele daca are mai multe) lambda e dusa.

Ai schimbat toate consumabilele? Stilul tau de condus e sportiv? Daca da, impreuna cu celalte posibile probleme, ajungi la consumul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi patineaza destul de des cand schimb vitezele, mai ales in a 4 a pese 100/h imi creste la 4000 de ture da parca nu mai imi da cuplu, am schimbat consumabilele , am fost la test motor, sonda lambda ii ok, si nu stiu ce clapeta, nu mi a iesit nimica. nu conduc sportiv de cand am maisna asta schimb la 2000 de ture sa nu imi fac consum de 17- 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!