Jump to content

Consum Mare Relanti


Hooya1985
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema si nu imi dau seama de la ce e?

Este vorba de un Golf tdi de 74 kw ,consumul instant (la relanti ) statea la 0.6-0.7

De vreo 2 zile sta 0/9 fara consumatori si seara cu lumini aprinse 1.0,cand dau drumul si la clima se duce undeva la 1.4 l/h.

In acelasi timp am sezizat si pierdere cat de cat de putere.

Ce as putea face?

De la ce mi se trage aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva?

Sunt interzise bumpurile pe ariile tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vezi daca ai vreun defect pe senzori. Daca nu pote fi si din debitmetru. Ma gandeam la caldura, dar nu prea are nici o legatura caldura sufocanta din ultimul timp, fa o scanare si verifica debitmetrul. La altceva nu ma pot gandi momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am acelasi motor, si mie nu mi-a coborat niciodata sub 0,8, indiferent de cati consumatori am aprinsi. Mie mi se pare chiar normal. Oricum valorile indicate de BC nu sunt foarte exacte, asa ca nu stiu de ce-ai intrat in panica. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acelasi motor si am consum de 0.7 cand e cald motorul (90 grade).

Chiar cateodata scade la 0.6 dar numai cu motorina de la MOL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Popa Iulian

La mine , la masina din semnatura consumul la relanti oscileaza : 0.6-0.7 l/h cu clima pornita 1.0 - 1.1l/h si pierderea de putere e ceva normal pentru ca intra compresorul ....daca clima e pe ECON consumul revine la 0.6-0.7 l/h si se simte si cresterea relantiuului (scuzati limbajul dar nu sunt mecanic de meserie)

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie senzorul de temperatura defect.

La mine iarna din cauza senzorului (g62) nu imi porneau bujiile (indica motorului o temperatura exterioara muuult mai mare) si imi arata pe bord consum de 06- 05 . Dupa schimbare acuma vara cand sunt 20-30 grade imi arata 0.6 - 0.7 l/h .

Cel mai bine e sa faci o testare cu vag com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

este vorba de consumul in relanti cu motorul rece sau cald?

ai schimbat cumva norma de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intinzatorul de la cureaua de distributie sau injectoarele in grupul 13 pe vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine imi indica 0.8l/h cate odata chiar 0.7l/h (ptr cateva secunde) si 0.9-1.0l/h cu clima, nu stiu daca este consumul normal. Urban in Buc in medie 8-8.3%, traversez zona Unirii de doua ori pe zi cu aglomeratia aferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie la AXR fara consumatori la 20-30 Grade Celsius imi arata 0.7 - 0.6-0.5 depinde... Iar cu ac pornit si faruri mai mult de 0.8 -0.9 nu arata.

eu zic ca depinde de motorina Eu folosesc Numai EfiXDiesel . Si mentionez ca masina are ceva km 250k km ....

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si mie imi arata consum mai mare la relanti dupa ce i-am dat o talpa scurta de 4000 ture, pe la inceputul zonei rosii. Am inteles ca-i bine din cand in cand sa-i dai talpa scurta ca sa se curete nush ce.

Acum is ingrijorat. Mi-a sarit consumul la relanti de la 0,5l/h la 0,7 si turatia a crescut de la 900 la 950-960.

O sa incerc si variantele cu consumatori cuplati si decuplati sa vad ce valori o sa am.

Chestia ciudata e ca a crescut turatia numai dupa ce i-am dat talpa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul meu AXR 101CP consumul e constant 0.9 l/h in stationare sau 1.0 - 1.1 cu clima

nu mi se pare nimic deosebit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai avut rabdare pana la 4 cand plec de la servici. Am fost la masina si am pornit-o. La rece consum 0,6l/h; cu climatronic pornit la maxim 1,0-1,1. Dupa ce s-a incalzit apa la 90*, consum 0,4l/h; cu climatronic pornit la maxim 0,8-0,9

Se pare ca de la talpa de azi dimineata a ramas putin turat motorul, dar si-a revenit dupa ce s-a odihnit cateva ore. Turatia a revenit la normal: 900 rpm; e exact la jumatate intre 1000 si [cenzurat] de sub ea care banuiesc ca e 800.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca suntem multi cu problema consumului la relanti. Din cele citite mai sus rezulta diferente in functie de tipul motorului, dar nu este nimeni care sa stie valorile exacte corespunzatoare fiecarui motor? si de ce relantiul in cazul alh-ului meu nu mai scade decat foarte rar la valoarea zic eu normala 0,5l/h. Iar 0,4l/h nu am avut niciodata. Ma refer la aceste valori avand motorul la 90 grade si fara alti consumatori porniti. Precizez ca am scanat cu vag-com(ok) am debitmetru si toate consumabilele noi+ distributie schimbata recent si de curand am facut 300km turat sa se "curete" dar tot asa este relantiul(0,6-0,7) Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca la ralanti numai turatia motorului poate fi considerata o constanta; computerul de bord urmareste mentinerea acestei valori modificand activ si in timp real cantitatea de motorina injectata, avansul, etc. Exista diferente mecanice intre doua motoare, date de rodaj/uzura, calitatea uleiului, volant, intinderea curelelor, numarul de consumatori, efortul depus de curea la antrenarea compresorului de clima si a alternatorului etc. Iar consumul instant si cel mediu pot fi eronat afisati de catre BC. La mine sta de cand am luat-o din martie 2006 la 0,6-0,7 fara consumatori si ajunge maxim 0,9 cu clima si faruri (motor cald).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie la AXR fara consumatori la 20-30 Grade Celsius imi arata 0.7 - 0.6-0.5 depinde... Iar cu ac pornit si faruri mai mult de 0.8 -0.9 nu arata.eu zic ca depinde de motorina Eu folosesc Numai EfiXDiesel . Si mentionez ca masina are ceva km 250k km ....
misto frate eu am 0.9 de la MOL chiar daca e rece sau cald motorul si am tot AXR. daca bag efix cum am tot bagat in ultimul timp are 0.8 uneori 0.7 fara consumatori . eu nu stiu cum ajungeti voi la 0.5-0.6 :P
La mine imi indica 0.8l/h cate odata chiar 0.7l/h (ptr cateva secunde) si 0.9-1.0l/h cu clima, nu stiu daca este consumul normal. Urban in Buc in medie 8-8.3%, traversez zona Unirii de doua ori pe zi cu aglomeratia aferenta.
exact asa imi arat si mie exact. nu stiu cum au ceilalti 0.5-0.6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu eram ingrijorat si ca aveam 0,7 si vad ca voi ziceti ca 0,9 e o valoare normala.

Am facut azi o poza cu motorul lal cald

post-14011-1183648173_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce va sperie consumul la relanti??? cat stati la relanti cu masina? :icon_thumright: plus ca ce arata pe CB e pur orientativ.....pot exista diferente destul de mari cu ce consuma in realitate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai unora le arata uite spre exemplu 0.4 si eu am 0.8 cand e cald motorul fara consumatori turatie 940-950 RPM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o clapeta de admisie murdara poate duce la ridicarea turatiei de relanti => consum mai ridicat la relanti. Cine experimenteaza acum consum mai mare decat la inceput ar putea incerca o curatare a clapetei de admisie.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai unora le arata uite spre exemplu 0.4 si eu am 0.8 cand e cald motorul fara consumatori turatie 940-950 RPM

te-ai gandit ca difera tipul motorului?!? Eu am acelasi motor ca si tine si la relanti cu clima pornita am 0.8 - 0.9 L/h, si consumul asta il am de cand am luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred k ai dreptate ca toti ceilalti au ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Oare sa influenteze temperatura exterioara? ieri si azi am avut 0,5l/h toata ziua, a plouat si a fost mai racoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Oare sa influenteze temperatura exterioara? ieri si azi am avut 0,5l/h toata ziua, a plouat si a fost mai racoare.

daca ai climatronic probabil, pt ca nu mai e nevoie sa raceasca ampatamentu in consecinta compresorul nu lucreaza la capacitate mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!