Jump to content

Octavia Rs Tdi Vs Leon Fr Tdi


sweed
 Share

Postare recomandată

Salut! Vreau sa imi cumpar o skoda octavia rs tdi dar am vazut si leon-ul fr tdi, fapt ce m-a facut sa ma razgandesc putin. As vrea sa aflu din punctu vostru de vedere care este mai buna si rog posesorii de autoturisme specificate mai sus sa imi spuna si de eventualele probleme ce pot aparea.

Modificat de sweed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine e mai buna? Demi Moore sau Madonna?

E doar chestie de gusturi.

Probleme nu sunt, dar e o masina. Se mai strica... o repari, te bucuri iar de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal ti-as recomanda fr tdi. nu cred ca are probleme cu filtrul de particule cum a avut rs tdi-ul. nu stiu sigur insa nu am auzit.

off-topic: ar trebui sa se mute la versus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS TDi-ul n-are probleme cu filtrul de particule, a avut probleme cu softul calculatorului de motor dar s-a remediat. La cele mai vechi se face update, cele mai noi vin direct cu versiunea buna din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul e acelesi, restul e problema de gusturi in ale formelor exterioare. Personal apoi nu pot sa inghit forma bordului de la Leon fie el si FR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SPYDDY.....ma interesaza si p mine cat consuma acest motor....in oras si afara.Mai zi-mi si mie cate ceva de acest motor.....eu mi-am comandat un FR aceeasi motorizar...nu stiu parca mi s-a parut mai sportiva decat RS-ul(fara suparare), si in suspensii pozitia la drum,pozitia la volan......precum si sunetul motorului care imi place la nebunie....:P !Siiii.....FR-ul este un pic mai rapid!! Ms!!!

Modificat de AndreiFR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul cred eu ca este mai mult decat decent, extraurban nu sare de 7,5 indiferent cat de tare o agiti, pe oras maxim 9. Cel putin la Skoda a aparut acel up-date pentru mai buna gestionare a filtrului de particule, up-date pe care masina mea inca nu l-a primit pentru ca inca nu am ajuns in service, dar am auzit ca Seat-urile nu ar fi avut probleme cu filtrul.

Pentru mine motorul trage excelent, cuplu foarte bun , zgomot redus, consum la fel. Am impresia ca FR-ul este putin mai usor din aceasta cauza s-ar putea sa fie putin mai rapid. La RS suspensia este decenta , cel putin in cazul meu deoarece am jantele stock, adica pe 17. La inceput masina pare foarte rigida dar apoi te inveti cu denivelarile carosabilului si felul in care reactioneza suspensia masinii.

Pozitia la volannu stiu cum este la Fr dar in RS totul este excelent din punctul asta de vedere.

Sunetul motorului nu este foarte sportiv vis-a-vis de benzina, insa pentru un diesel se aude excelent si mai ales se misca.....

Oricum te felicit pentru alegerea facuta pentru ca fiecare trebuie sa ne bucuram de masinutele pe care le avem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Spydy! As vrea sa stiu daca in interior apar zgomote, troncaneli, greierasi nu de alceva dar acum am un renault megane si cand opresc muzica am impresia ca ma aflu in 1310. Tu cati km ai cu ea acum?

Modificat de sweed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar aici vorbim de Rs si Fr! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar aici vorbim de Rs si Fr! ;)

Despre RS sau ai si un Fr in portbajul de la RS :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt felicitari....dupa cum vad esti multumit d masina ta....ma bucur sa aud ca am ales o masina ok.Mersi pt informatii!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motoarele sunt identice iar design-ul caroseriilor e chestie de gust, atunci sa atacam INTERIORUL !

Parerea mea este ca din acest pdv Octavia RS da clasa FR-ului...calitate materiale, dispunere comenzi, feeling...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dah....este adevarat ca interiorul FR-ului este mai urat.....cred ca asta este singurul lucru care-l dezavantajeaza....asta e.Oricum se revanseaza la exterior avand o forma mult mai aerodinamica si sportiva. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa, si apropo de dinamica si forma exterioara, cum era regula masinii in trei volume fata de hackback? Masina mea este foarte stabila..... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!