Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Uita de reparatii. Cauta alte injectoare ok si inlocuieste-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baros_arpad
Aceiasi problema am avut-o si eu la passat, 1.9tdi, ATJ, 116CP: pornire greoaie, dadeam de vreo 3-4 ori la automat cate 10 secunde pana pornea, fum alb la pornire, mers cam in 3... Am verificat pompa din rezervor-OK, am schimbat filtrul de motorina, am schimbat doua pompe tandem, am facut alimentare prin cadere direct in pompa, am verificat electromotorul-OK (imi spunea cineva ca trebuie sa ai minim 250rot/min cand dai la automat) si IN FINAL am ajuns la injectoare. Dintr-un montaj monstruos, neconform aveam problemele astea (mecanicii nu le-au strans la cuplu si jucau in chiulasa). Am rezolvat problema prin inlocuire oringurilor (bosch) si ATENTIE! SURUBURILE de prindere injectoare, urmate de reglajul injectoarelor la 180 grade. Consum 0.4l/h pe vcds. De 2 ani porneste brici! 
Treaba cu fumul nu am rezolvat-o decat prin schimbarea motorului (tachet spart, ax came tocit...). Cum spunea si Cosmin, care a avut aceiasi problema cu fumul, problema sigur e de la chiulasa, supape strambe care nu mai etanseaza cum trebuie, simeringui duse.

Cosmin, am schimbat motorul, dar crede-ma ca nu am avut timp sa il desfac pe cel vechi sa vad cum arata chiulasa, supapele, de aveam un rontait in plus si fum la pornire. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Tot la un Passat 1.8T benzină din 2003, a apărut de vreo 2-3 săptămâni o problemă. Prima pornire nu o face la prima cheie ci la a doua. După aia în ziua respectivă nu mai am probleme. A doua zi la fel . Prima pornire o face la a doua cheie apoi normal. Deci de pe o zi pe alta face așa, apoi dacă circul în ziua respectivă nu mai am probleme. Până acum nu a mai făcut așa. Chiar și iarna pornea la prima cheie. Aveți vreo sugestie? Cu stimă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna a regulator de presiune pensionat pe caz de boala. Merita incercat altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C-am ce preț are piesa nouă ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Passat 1.9TDI  2001

am si eu o problema mare am schimbat garnitura de chiulasa, 1 injector, oringurile de la injectoare, varfurile uzate de la inectoare(acel tija de sub surubul de atacare injector), INJECTOARELE AM ALINIAT CU SUBLER, tachetii hidraulici, cuzineti, intercooler nou, si de cand am facut operatiunea asta masina la prima pornire dimineata invarte de aproximativ 5 ori motorul pana il ia, primadata da un semn si apoi invarte de 4ori... si de fiecare data dimineata la fel cu toate ca nu este frig... sau si daca nu am pornit o zi si am pornit ziua la +30 de grade tot la fel pornea, ce poate sa fie problema? :( si mai inainte de toate astea am schimbat supapa egr, kit-ul de distributie+curele de altelnare,+ turbo dar pana nu am schimbat piesele scrise mai inainte nu am avut nicio problema cu pornire, lua la jumatate de cheie, nici nu apuca sa invarta odata si era pornita chiar daca era si mai rece afara.

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoare avans? Au fost reglate injectoarele la 180 grade? Ce marca de oringuri ai pus ? Uzura chiulasa in locasul injectoarelor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

valoarea avans unde se poate regla?si asa ceva nu am reglat pentru cainainte imi pornea bine si nici nu m-am gandit ca ar trebuii reglat asa ceva, injectoarele au fost reglate la 180grade, oringuri bosch luata din Germania, uzura cum se vede mai exact? 

Modificat de Passat 1.9TDI 2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avans: vcds grupul 004 ,la edc 15 trebuie sa fie 0

Se regleaza din axa cu came (de la fulie)

Uzura se vede in locasul unde intra injectoarele

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

se vedea ceva acolo dar si pe injectoare,(ca si cu ar fi facuta canal sau asa ceava si tot acolo se vede si pe injectoare, si se vede si pe injectorul pe care am cumparat) m-am gandit ca este normal, da si inainte tot asa erau si pornea fara problema :o 

si uitati si un videoclip despre ce vorbeam cum porneste:

20160918_204915_800x450.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai posta 20 de poze ca umpli pagina inutil. Ti-am facut eu curat.

Cel mai probabil la introducerea injectoarelor in chiulasa, ai ciupit noile oring-uri. Sau pompa tandem nu mai etanseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

Cred ca la montare camasii de pa axul cu came am prins putin garnitura de la ax ce sta catre pompa tanden iar apoi am scos sa nu mai fie prinsa, poate sa fie si aia problema? Si daca trebuie sa schimb garnitura dintre pompa tandem si chiulasa pot sa dau jos pompa fara sa mai dau jos multe alte piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

demontezi tubulatura de aer, etc - si poti demonta pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

M-am gandit ca ma scap mai usor de schimbul de garnitura fara sa mai demontez toate cele tubulaturi :D oricum multumesc mult de raspunsuri o sa ma intorc cu rezolvarea, astazi daca reusesc comand garnitura, 

 

Si inca o intrebare scurta: DACA AM MOTOR ATJ DE CE IMI ARATA PE TESTER AJM???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

astazi am dat jos pompa tandem si ce credeti ca am gasit? exact cum m-am gandit garnitura era sucita, pt ca cum am spus mai sus cand am montat am vazut caam prins garnitura si apoi am asezat putin doar ca se vede ca tot nu s-a asezat si mi-a facaut probleme la pornire, am si o pompa secand cu garnituri bune pun pe aia cu totul si ma intorc cu rezultatul.   

 

prima poza cu pompa veche cu garnitura prinsa si a doua cu pompa secand luata nu de mult cu garnituri bune

IMG-20160920-WA0038_800x450.jpg

IMG-20160920-WA0040_450x800.jpg

IMG-20160920-WA0041_450x800.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun baiat! Si te mirai ca nu porneste. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 1.9TDI  2001

ce parere aveti la montare ar fi mai bine sa folosesc si silicon sau nu?(inainte am avut si silicon, am vazut cand am dat jos) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, 

 

Am și eu o problema cu un Passat 2003 1.9 tdi cod motor avf.  Dacă sta mașină mai mult în frigă iarna, nu mai pornește. Adică dau la cheie de 20-30 de ori și nici nu învârte. Se aude doar un clank și aia e. Dacă insist pana la urma pleacă, dar poate sa dureze 5 minute, 10 minute... Are cineva vreo idee ce poate sa fie? Vara nu am probleme la pornire. Iarna trecuta a făcut la fel și am dus-o la service. După ce au pus testerul pe mașină, cei de acolo mi-au spus ca nu are nici o eroare. Menționez ca bateria e noua. 

Va mulțumesc frumos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul nu da eroare. :D

Iar ei stiu sa repare doar ce da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P:P:banghead::scratch: Buna asta de dimineata!! Zi frumoasa tuturor si scuze de off dar..nu m am putut abtine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Tot electromotorul era si la mine suspectul. E greu de desfacut de pe masina? Am vazut ca la service iti cer astia o gramada de bani...adica fara 300-400 de lei nu scapi la reparatie. Si inca ceva, as avea cum sa il verific ca sa fiu sigur ca el e vinovat? Mentionex ca azi dimineata a pornit din prima pentru ca tin masina intr-o parcare subterana si e cald acolo, dar aseara dupa ce a stat in fata biroului meu 9 ore in frig, nu mai vroia sa porneasca. Deci face doar daca e frig afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu prea ai cum sa l probezi/banuiesc ca doar bobina"arunca"iar carbunii sunt blocati/uzati de nu invarte.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!