Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

pompa tandem are un racord unde poate fi montat un manometru .scoti furtunele de alimentare tur-retur motorina si obturezi stuturile pompei ,presurizezi pompa (max 7bar) si o monitorizezi pe manometru .daca scade presiunea ,ai probleme la o-ringurile injectoarelor sau pompa tandem . daca ai miros de motorina in vanul motor ,controleaza nivelul uleiului sa nu fie mai mare (tot una din cele doua poate fi de vina ,o-ring sau pompa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect

 

radu, deci ai ca posibilitati

 

-senzor G62 decalibrat - verifica cum porneste cu mufa scoasa

-pompa tandem cu uzura - se verifica

-oringuri injectoare uzate - necesita schimbare

-injectoarele - nu prea cred.... dar chiar daca ies bine ca valori, cu testerul, asta nu inseamna ca nu au uzura.

 

... asta sunt primele lucruri la care ma gandesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu unele detalii in legatura cu ce am postat eu(GOLF4 TDI 101 CP, 74 kW 2002):

- se pare ca motorul se oprea din cauza debitmetrului...Am cumparat cateva piese la gramada, SH desigur (EGR, ceva furtunase vacuum, debitmetru, pompa vacuum inainte de EGR(N246 parca)). 

 

Prima data am inlocuit debitmetrul, am zis sa fac schimbarile pornind de la punctul de unde intra aerul in sistem. Si a mers ca unsa dupa aceea. Desigur ca am inlocuit si furtunasele de vacuum care sunt ffff coapte. De asemenea din cate am obs, se pare ca si furtunasele de motorina sunt coapte. 

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar sa se opreasca de la debitmetru....

 

cand acesta se strica, ECU substituie valoarea cu una de baza, in jurul la 500mg/str - ca sa poata functiona motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raduleanovici

corect

 

radu, deci ai ca posibilitati

 

-senzor G62 decalibrat - verifica cum porneste cu mufa scoasa

-pompa tandem cu uzura - se verifica

-oringuri injectoare uzate - necesita schimbare

-injectoarele - nu prea cred.... dar chiar daca ies bine ca valori, cu testerul, asta nu inseamna ca nu au uzura.

 

... asta sunt primele lucruri la care ma gandesc....

 

Multumesc pentru raspunsuri. Senzorul G62 este cumva senzorul de temperatua care e pe circuitul  de racire motor?

Caci daca este acesta tocmai ce l-am schimbat ca nu prea i-mi incalzea iarna.

 

Ar putea avea vreo legatura acea pompa de vacum (din zona EGR-ului) de care mi-a zis ultima data acel mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut all !! 

  Am tot cautat ceva legat de distributie dar nu am gasit nimic concret care sa ma ajute ,,sper sa nu se supere careva ca am deschis un nou topic :*

 

 la masinuta din titlu mi-a fost schimbata distributia..si la aproximativ 1 saptamana au inceput problemele :

 2 saptamani porneste bine si brusc nu mai vrea .

la prima scanare am gasit mesajul asta:

 

19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range
P3008 - 00-00 - -

 

 Logic ca la recomandarea mecanicului am dat aproape 5 mil pe acest senzor!!! dar la scurt timp acelasi defect.

Am achizitionat o mufa vag-com VCDS 12.12 si va atasez 1 prin cu rugaintea sa ma sfatuiti...daca sa mai merg cu masina ...ce risc  si ce poate fi in neregula si cum pot remedia problema...

Momentan circul cu mufa acestui senzor scosa .(g40)

Valorile de la Synchro angle variaza intre 8.8 si 9.3 :(( ????

 

 Va multumesc pentru ajutor!!!

post-13501-0-01777800-1407262323_thumb.j

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza avansul intre +3 si -3 si nu or sa mai fie probleme. Probabil ai schimbat distributia la un atelier de tamplarie.

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact! :)) un prieten laudat care a lucrat la Midocar 6 ani :( lucru care m-a motivat sa merg la el...

Masina este pompe duze... se regleaza sigur avansul si la pompe duze?

Reglajul este din rola de sus de la axa cu came?

"+" este inspre roata dreapta cum stau cu fata la volan si cu ochii inspre acea rola?

Si legat de variatia de la Synchro angle  8.8 si 9.3  este normal sa varieze ???

 

 Multumesc mult pentru raspunsul rapid si pt ajutor!

Modificat de hades25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum e + sau -. Chiar azi mi-am schimbat distributia si mi-am reglat avansul dar nu retin sensul. Trage un semn cu o surubelnita pe surubul rosu si rola. Apoi slabesti cele 3 suruburi marcate cu verde si iti alegi o parte. Misti in partea aia vreo 2 mm apoi strangi cele 3 suruburi de 13 si te duci si verifici avansul pe vcds. Daca nu porneste. Repeti procedura, numai ca de data asta misti 2 mm in partea opusa unde ai mutat prima data. Ideal avansul ar fi pe 0. Daca il duci pe + o sa iti scada consum dar o sa fie si mai puturoasa, pe - o sa traga mai bine dar o sa consume si mai mult.

 

 

L.E. Ti-am zis 2 mm pentru ca tu ai avansul la 8 si trebuie miscat mult. Cand ajungi pe la 3 , 4 misti numa juma' de mm, chiar mai putin.

post-72374-0-90372500-1407263443_thumb.j

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult !!!

 

 destul de greu cred ...cu acesti milimetrii : trebuie mana de ceasornicar:))

Vad ca exista un blocaj in rola.....este un tool special s-au pot folosi un inbus s-au o surubelnita ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala se foloseste doar la schimb de distributie. Rola e blocata de curea. Tu, practic, misti axul cu came. Am uitat sa specific ca dupa ce slabesti cele 3 suruburi de 13, cu o cheie de 18(sau 19) pusa pe surubul marcat cu rosu bati cu podul palmei pe cheie. Bati de 2 ori, mai urmaresti semnul. DUpa cateva incercari te prinzi de faza. Nu e greu, dar numai sa ai grija ca atunci cand pornesti motorul sa ai stranse cele 3 suruburi de 13. Uite si video, numai ca in video el alege sa miste toata distributia in detrimentul axei cu came. 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Super !!

 

 Maine ma apuc de treaba si revin cu raspuns :D

 

 Multumesc mult pt ajutor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

dupa ce ajunge motorul la temperatura de lucru, opresti motoru, bagi a-I-a, slabesti cele trei suruburi, bagi cheia de 18 pe surubul de la axa si aplici lovituri spre dreapta ta (adica spre alternator.)cu podul palmei pana cand suruburile cad perfect la mijloc in excentricul lor. adica sa fie pe mijloc sa aibe stanga-dreapta acelasi spatiu in excentricul lui. strangi pornesti motorul si vezi iar ce unghi avans ai.

deci daca bagi cheie de 18 pe surubul de la axa cu came si rotesti spre filtru de aer dai pe plus. daca rotesti spre alternator dai pe minus. cativa milimetri sunt cateva grade. la 8grade unghi avans cred ca este surubul la maxim spre filtru de aer.(adica spatiu gol in excentric spre alternator. cauta in aria tutoriale cum se face daca nu ai inteles. acolo sunt si poze . iar daca nu te pricepi mai bine ii explici mecanicului care ti-a facut distributia sa iti regleze unghi de avans, sa nu faci vreo boacana.

in orice caz maine dimineata topicul o sa fie inchis. cosmin o sa aibe dreptate sunt topic-uri . . . . .deh' dar se intampla ca atunci cand le cauti sa nu le gasesti sau sa nu AI rabdare sa le cauti . .;)

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiti voi ce dor dejtele de la dat click-uri cand cauti...

I-am facut un bine lasand informatiile, Poate mai atenuez si febra musculara la unii. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. intai verifici unghiul cu VCDS-ul, dupa care te apuci sa-l reglezi/dereglezi....

2. motorul rece/cald.... tot aia este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru ajutor si pt informatii precise. !!!

In urma cu 10 minute am reusit sa aduc acel reglaj la -1  cred eu acceptabil avand in vedere ca este normal intre -3 si +3.

Poate maI incercam sa -l aduc spre 0.0 dar :

Zgomotul motorului s-a modificat in bine..suna mult mai placut nu mai vibreaza la ralanti

Consumul la ralanti este de 0.4.

Masina trage acum de rupe !!! :

In timp ce se schimba distributia am cumparat jante de 225 45 17 si am asociat lipsa lui de putere cu aceste jante.

Astazi am vazut ca se poate da scartz si cu 225 45 17 :P

sI LOGIC am scpat de problema cu pornirea aleatorie .

Porneste la sfert de fiecare data si daca nu ma insel si oprirea daca are vreo logica parca este mai placuta si anume nu mai tremura cand ai iau contactul...

 

 Multumesc mult !! :*

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am un passat b5 3bg din 2001 tip motor awx 131 cp si cand dau avansul pe 0 numai porneste de la ce sa fie ?avansul e 8.8 srynco angle sau cum se zice O zii buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hotzule, sa vezi ce warn iti iei daca mai scrii asa dezordonat!

Distributia e la semne? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu.... din moment ce porneste numai cu avansul la 8.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
caldararuliviuionut

Salut am si eu un passat 1.9 tdi 101 cp an 2002 cumparara recent, la inceput a pornit ok dar dupa un timp am probleme la pornire or8 porneste perfect ori porneste si moare motorul si dupa trebui sa dau ceva la automat , dar chestia e ca nu face mereu asa. Dupa ce o alerg si vreau sa o pornesc acelas lucru dau sa o pornesc si se balbaie de parca ar merge in 3. Nu stiu de la ce ar putea sa fie ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caldararuliviuionut

Si inca ceva dupa ce o pornesc acum a inceput sa stea la relanti si sa se balbaie destul de rau. Dupa ce plec de pe loc isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 


Sper sa ma ajutati cu urmatoarea problema (macar un sfat o idee ceva). Ieri a trebuit s afac un drum cu masina si cand am vrut sa plec motorul s-a inecat si s-a oprit. I-am dat cheie, apornit dar in ff scurt timp a inceput sa "tuseasca" (desi nu cred ca e o expriomare tocmai potrivita) si au scazut turatiile pana s-a oprit. Am luat contactul, am repetat operatiunea si a 2-a oara a facut identic doar ca si-a revenit si a urat la 800-900 de turatii si acaolo a ramas. Treaba cu opritul de la pornire cred ca se intampla in 4-5 secunde de cand ii dau cheie. Era in jur de ora 13, deci nu era frig. Dupa ce a pornit am oprit motorul si l-am repornit dar a plecat normal, fara probleme. Odata ajuns acasa am mai pornit motorul de 2-3 ori in cursul zilei si iarasi a pornit normal. Dimineata am vrut sa vad daca face figuri la pornitul la rece si spre bucuria mea a pornit normal. Dupa cateva ore a trebuit sa mut masina si problema a revenit, pornit - inecat- murit, la 2 incercari a murit la a 3-a a luat-o dar greu (mai mai sa moara iar). Daca ii dadeam pedala nu se intampla nimic, ca si cand nu apasam acceleratia. Locul in care sta masina e putin inclinat (sta cu botul in sus dar foarte putin). Nu se aprind leduri in bord si merge ok dupa ce porneste, nu are fluctuatii de turatii, se infige.... Nu stiu ce ar putea sa fie. O sa o duc in service cat mai repede dar daca are cineva idee si poate da un sfat ceva.


Passat 1.6 2001 102CP


consumabilele schimbate acum aprox 600-700km.


Multumesc anticipat.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ar fi"sfanta". Pot sa fie injectoare, senzor ax cu came/motor, dezamorsare instalatie alimentare, etc.

Seara faina tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut  am un vw passat  din 1999 pompe duze 116 cv si prrneste foarte greu dau la automat foarte mult bujile sant noi   ma poate ajuta si pe mine cineva  va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu si sincer ajutor: citeste macar ultimele pagini din topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!