Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

A pus testerul si nu a iesit nici o eroare,acum porneste numai cu spray-ul,vrea sa schimbe si filtrul de motorina si apoi sa verifice pompa tandem.Este posibil sa fie vre-un senzor ceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la alt mecanic, ala nu e in stare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A pus testerul si nu a iesit nici o eroare,acum porneste numai cu spray-ul,vrea sa schimbe si filtrul de motorina si apoi sa verifice pompa tandem.Este posibil sa fie vre-un senzor ceva???

 

verifica/inlocuieste oringurile la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema prin schimbarea pompei tandem.Multumesc pentru sfaturi!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ma numesc george.. sunt din ploiesti am un passat din 1997  motor 1.6  am o problema cand o pornesc dimineata porneste masina, cand plec cu ia in oras si o opresc nu mai vrea sa porneasca  porneste foarte greu. iar in timpul mersului simt ca  nu imi trage are momente cand nu trage, iar la semafor cand stau da sa se opreasca motoru. aveti ideie din ce cauza poate fii. va mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinderea in ce stare e ? (bujii ,fise ,bobina )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisele le-am schimbat  bujile nu  nici bobina..


ce nu inteleg eu. este ca  la rece masina porneste bine.. la cald nu mai vrea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat masina pe testar si imi da senzoru de temperatura. stie cineva se schimba greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,am si eu un passat din 2002 ,1,6 benzina si ca sa il pornesc trebuie sa dau vreo 3-4 chei asta dupa vreo 6-7 ore de stat .Da sa porneasca dar parca nu se alimneteaza, se chinuie sa  porneasca, iar cand porneste scoate un miros de gaze de paca ar fi oua clocite asa urat miroase. Am facut un test si mi-a dat eroare la EGR .Imi poate zice careva care ar fi buba? Sa fie din cauza EGR-lui?

Modificat de bogdyantm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ROBERT GOLF 3

salut,KARPETU2 aceeasi problema am avut-o si eu,zic ca am avut-o,pt ca masina imi e la mecanic,a schimbat senzoru si m-a sunat ca nu mai face,maine imi iau masina si sa vedem,il intreb unde ii locu senzorului,ii fac o poza si o postez pe site,sper sa fie asta,mie imi mai dadea si rateuri in toba si nu tragea deloc cu apa la 80-90grade,la rece totul era ok

Modificat de ROBERT GOLF 3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ROBERT GOLF 3

Nu sa rezolvat nimic cu senzoru,tot asa face motorul cand se incalzeste,la relantiu totul e ok,cum ating pedala de acceleratie intrerupe,la 3000de ture incep rateurile in toba,ce as mai putea schimba?pe tester zice ca nu ii da nimik

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holy_andrei

hello, de curand am achizitionat si eu un Golf 4. Motor 1.9 TDI ATD din 2001. Am urmatoarea problema la el: cand este rece afara porneste greu de tot cateodata, o las sa mearga putin la ralanti dupa care la cateva minute se opreste motorul(nu mai merge rotund, trepideaza si scad turatiile pana la 500 rpm dupa care moare). Daca tin motorul turat la 2000 rpm(cateva minute) si temperatura in bord urca putin(martorul ce indica temperatura), nu mai am probleme(motorul merge rotunf, frumos, nu moare, nu trepideaza). Mentionez ca am dat cheie si am plecat direct cu masina, iar dupa 1 km a murit motorul in mers. De asemenea a doua zi am dat cheie a pornit la sfert, am tinut-o turata pana a ajuns la o anumita temperatura, dupa care am mers cu ea 350 km fara nici un fel de problema! 

 

Pe diagnoza cand imi indica cu 10 grade mai putin(pe bord 80 iar in VAG erau 70, nu era nici un DTC legat de G81)

 

Din ce am citit pe net,forumuri, dupa anumite pareri -> se pare ca atunci cand e motorul rece, se trimite mai multa motorina si se inneaca cu combustibil.(dupa ce moare motorul nu mai porneste decat dupa vro 4-5 incercari si greu) <- am ajuns la concluzia, si sper sa fie asa(scap ieftin), ca este senzorul G81. 

 

Voi ce parere aveti?

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totalsender

Eu nu am inteles, temperatura motorinei cat este?

Ce ai verificat tu aculo este temperatura antigelului - G62.

Modificat de Totalsender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

la tine pica faza cu temperatura motorinei. pentru ca tinand cont de faptul ca ea porneste cateodata bine, iar cateodata nu. . se dezamorseaza. ea merge cu motorina din tandem sau filtru dupa furtune, dupa care se opreste. verifica traseul tur retur al carburantului, eventual punei o supapa de sens pe tur. poti face si cateva probe. parcheaz-o undeva cu botu la vale si vezi cum porneste si daca porneste ok si nu se opreste . citeste topicul "motorul porneste greu" acolo sunt mai multe informatii ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Senzorul de temperatura a motorinei G81 nu creeaza astfel de probleme.

Iar ce ai masurat tu e senzorul de temperatura motor G62. Si nici macar el nu creeaza astfel de probleme.

In cazul lipsei informatiei la unul din acesti senzori, ECU alege o valoare default dupa care gestioneaza injectia. Nicidecum nu moare motorul.

 

Ai o problema de alimentare cu motorina. Undeva prinde aer si se dezamorseaza instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holy_andrei

ok multumesc de informatii! de curand am schimbat filtrele(toate + ulei) si pentru 2-3 zile a pronit la sfert si mergea bine. Stiti cumva daca problema aceasta este intre a)rezervor si filtru sau b) intre filtru si motor? Nu am furtun transparent sa vad daca sunt bule de aer intre filtru si motor, dar am oberva la cineva in service(tot diesel dar un Mercedes A class) ca sunt cateva bule de aer pe aceasta parte si l-am intrebat daca e ok sa fie asa -> raspunul e ca da :sly:

Scuzati de putin off topic o sa mut problema pe "motorul porneste greu"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Avand in vedere ca ai schimbat filtrele, eu as zice sa schimbi oring-urile de pe T-ul de retur al filtrului de motorina. E posibil sa fie ciupite ori slabite.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit la masina din semnatura la fel. Erau furtunele de alimentare defecte, cele care ajungeau in filtrul de motorină :) pur si simplu era deteriorata captusala din ele si bloca alimentarea cu motorina :)

Modificat de iciceu92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holy_andrei

@iciceu92     problema e ca dupa ce se incalzeste putin motorul, totul merge ca uns. Presupun ca daca e problema de captusala, ar trebui sa se opreasca la un moment random, indiferent de temperatura motorului...

 

@Cosmin   o sa arunc o privire la oringuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nup. La prima pornire ii dadeam de 6-7 ori la automat pana sa porneasca. Daca stationa mai mult de 2 ore cu motorul oprit evident ciclul se relua. Dar de oprit masina in timpul mersului nu am patit.

Daca masina era oprita pentru juma de ora pornea mai greut dar pornea de la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am avut si eu o problema cu pornirea in dimineata asta , a pornit normal numai ca imediat dupa pornire circa 4-5 secunde a avut un tremurat continuu destul de simtitor , dupa care am oprito si am repornito si nu a mai tremurat . daca cunoasteti cauza sau a-ti patit .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

"A-m" patit si noi. Pana am "oprito".

Cauzele pot fi multiple. Daca nu se repeta, nu e stres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare, am un passat din 2002 1,6 benzina si am probleme cu pornitul. Dimineatza sau in timpul zilei cand masina sta oprita mai mult timp ,imi porneste greu si da rateuri sub capota.....am fost la mai multi asa zisi mecanici si fiecare mi-a dat cate un diacnostic.Ciudat este ca pe tester nu imi da nici o eroare...Care ar putea fi buba? ma poate ajuta careva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
raduleanovici

Salut Tuturor!

 Vreau si ei eu sfat referitor la o problema cu  pornirea si turbina!

Masina este passat Diesel 1,9 TDI - 2002 - 101 CP - 74 KW. Am si eu o problema pe care tot  o port dupa mine de vreo 4-5 ani de cand am cumparat masina.

Am observat initial ca uneori pornea mai greu, invartea 5-6 secunde pana pornea. Asta se intampla la 1 din 4 porniri. Apoi, in timp problema s-a mai agravat,si am constatat ca iarna la rece porneste incredibil de bine. O alta constatare a fost ca porneste incredibil de greo (10-15 secunde), daca mi s-a oprit in mers. Desigur si vara am observat ca porneste mai rau decat iarna sau porneste foarte prost cand e calda in general.

-Dealungul anilor, am fost pe la diversi mecanici care nu mi-au inspirat incredere deloc, sa ma apuc sa schimb ceva. 

Ex: Unii mi-au cerut 200 euro pentru rescriere soft computer. Unii au zis sa-mi schimbe supapa de sens dar am inteles ca modelul meu nu are.

Altii mi-au zis injectoarele, desi ulterior pe computer iesiau super  bine. Altii mi-au recomandata sa schimb total altceva, caci pana nu schimb acel lucru nici nu se ocupa de problema cu pornirea. Alt mecanic, acum mai recent, mi-a zis ca nu stiu ce supapa de vacum, aflata pe lang EGR acolo, ar trebui schimbata ca raman fara frana (nu stiu ce sau daca are legatura cu pornirea). 

-Am schimbat tot alternatolrul  (carbuni perii) acum vreo doi ani, am schimbat distributie complet, am schimbat bateria , aceeasi problema.

-Am mai avut o problema cu pornirea turbinei, un furtun fisurat tragea aer fals si nu mai comanda turbina (nu stiu daca are vreo legatura). L-a carpit cineva acum vreo 4 ani caci eram departe de casa, si daca nu mi-a mai facut probleme nu am mai investigat. Dar in schimb acum tot o saptamana am sesizat ca nu mai treceam de 90 in a patra cu pedala la fund. Dupa 10 min de chin in mers, am tras pe dreapta, am oprit si repornit motorol si totul a mers ca inainte.

-Am incercat si varianta de parcare inclinata pe bordura stanga / dreapta si parca cand o parcam pe partea dreapta inclinata o lua bine (citisem asta pe forumuri).

-Acum doua saptamani dupa un drum de tara neasfaltat, am sesizat ca-mi baga miros de mototina cu AC-ul pornit. Cand am deschis capota am simtit un miros puternic de mototorina. Se simte miros de mototrina si cand stau langa ea afara, dupa ce am oprit motorul.Cand o pornesc dimineata nu miroase a motorina imediat.  Mirosul de motorina apare la vreo 5 minute dupa ce am pornit motorul. Pe sub ea am verificat si nu am vazut nici o pata de motorina. Acum parca dupa faza cu mirosul de motorina parca invarte din ce in ce mai greu,vdar porneste pana la urma.

Dati-mi va rog si mie niste sugestii sau ceva recomandari de mecanici profi in Bucuresti. ca m-am sauturat de neprofesionisti. Pe unde ma duc stiu eu mai multe ca ei de pe forumuri.

Am citi si eu aproximativ 30 pagini de post dar nu vad pe cineva cu o rezolvare concreta similara cu problema mea. Am vazut ca una din solutiile date, ar fi schimbarea pompei tandem, dar parca nu mi se pare k, sa dau 1500 Ron sa o schimb si sa constat ca problema persista. Nu se poate diagnostica intr-un fel ,  sa fii sigur de la inceput,  daca e pompa tandem problema,  sau nu (stiu eu ... pe la niste furtune sa-ti dai seama ca nu mai ajunge motorina imediat)?

 

Va multumesc!

Modificat de raduleanovici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!