Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Sigur ca este important senzorul la pornire. Inainte sa-l scoti de tot freci putin mufa in senzor poate-s pinii oxidati. Incerci pornirea, daca este la fel scoti mufa de tot, daca iarasi la fel cauti senzor g62, sau te duci la meseriasi sa-ti dea senzorul tau. Poate exagerez legat de meseriasi, n-ai cum demonstra ca ti-au schimbat senzorul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intuit bine . senzorul g62 era problema. L-am miscat putin si tot nu pornea, apoi am scos mufa de tot si a luat-o din prima. Interesant e ca pe tester nu aparea nici o eroare.

Faptul ca nu are putere cred ca e legat de functionarea necorespunzatoare a turbinei.

inca o data se confirma ca e bine sa studiezi cat se poate defectiunile si apoi sa o lasi pe mana mecanicilor.

Merci de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ralantiul si-a revenit ?

Acuma zi-ne istoricul turbinei. Fum scoate ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la relanti acul sta cu o linie mai sus, in jur de 800 rpm

cu lipsa de putere am mai avut problem si inainte. Cred ca e ceva imbacsit, sau ceva pierderi pe tubulatura de vacuum. Si Maf-ul cred ca e cam obosit.

Trebuie sa mai fac niste investigatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand tii ambreiajul calcat se "decupleaza" cutia ,deci electromotorul face un "efort" mai mic ,in special cand sunt temperaturi joase din cauza fluiditatii uleiului din cutia de viteze .teoretic ar trebui sa porneasca mai usor ,dar in practica nu cred ca este diferenta (daca totul functioneaza in parametri) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baieti am si eu o intrebare de la 2 injectoare stricate pe electric poate sa porneasca greu la rece?


la un passat din 2000 1,9 tdi 115 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles acum imi da 3 injectoare inseamna ca trebuie sa iau 4 multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am si eu o intrebare de la 2 injectoare stricate pe electric poate sa porneasca greu la rece?

la un passat din 2000 1,9 tdi 115 cp

 

ai verificat injectoarele...? mai greu cade partea electrica, la generatia asta.

 

verifica contactele din mufa injectoarelor - intrareste-le - verifica cablajul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data scoate mufele din injectoare si curata foarte bine cei doi pini de la fiecare mufa electrica ale fiecarui injector. ei sunt principala cauza de contact imperfect si implicit de eroare pe partea electrica la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am curatat mufele am schimbat si cablajul si degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee daca valorile astea la injectoare sunt ok: 1 -0.61; 2 0.78 ; 3 -0.16 ; 4 0.0 ? Unde am pus tester'ul mi-a spus ca ar trebui verificate, ca nu sunt bune. Mi-a verificat valorile doar la relanti, nu in mers si m-a cam băgat in sperieți :)) la fel am probleme la pornirea la rece, la temperaturi joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ok valorile - citirea acestora se face la relanti, cand motorul are peste 80grade. Deci, le-a citit bine, daca motorul era cald.

 

pt pornirea la rece - verifica senzor temperatura lichid racire - g62, bujiile incandescente, compresie motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62 schimbat, bujii schimbate, urmează oring-uri injectoare. Multam de răspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si injectoarele si tot nu porneste la rece, dupa ce pornes si o opresc porneste sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoare bune, oringuri bune... scoate atunci mufa la G62 si vezi cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a zis un mecanic ca se dezamorseaza pe la furtune ,choliere sau filtru o sa incerc si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa si tot greu a pornit clar se dezamorseaza sau e altceva? pe motor nu am nici o eroare

Modificat de aliosha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat injectoarele, dar le-ai pus oring-uri noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a zis un mecanic ca se dezamorseaza pe la furtune ,choliere sau filtru o sa incerc si asta

 

mai rar.... citeste ce te-a intrebat Cosmin. Asa ai facut ? daca nu.... pune oringuri noi si vb dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea e greoaie doar la prima pornire dupa cateva ore? Sau tot timpul?

As miza pe pompa tandem.

La B5 filtrul de motorina nu face probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar am alta pompa si asta sa fie defecta? doar dimineata sau dupa ceva ore bune

Modificat de aliosha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pot fi amble defecte. Ca precis nu e noua.

Ce cod motor ai? ATJ sau AJM?

La AJM nu ai pompa in rezervor. Dar oricum ar fi, daca pompa si injectoarele nu scapa, porneste bine.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!