Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Revin cu problema de  mai sus: Unde se afla releul care alimenteaza bc, clima, si restul ... in momentul in care este pus contactul ?

 

Multumesc

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Salutare. La mine nu porneste greu dar parca simt unele diferente intre pornirea cu ambreiajul calcat si pornirea fara ambreiaj calcat.

Eu stiu de mic..de cand avea taica-miu Oltcit...ca orice masina e bine s-o pornesti cu ambreiajul calcat...stiu si o mica explicatie...dar n-are rost sa mi-o verific.

Voi ce credeti? Eu de fiecare data cand pornesc...in 98% din cazuri cred ca o fac cu ambreiajul calcat..din instinct, dar parca porneste mai bine cand nu e ambreiajul jos. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

am tot citit pe-aici dar tot nu mi-e clar, asa ca va rog sa ma ajutati cu o parere.

motorul porneste greu la prima pornire din zi ( urmatoarele e ok). La prima cheie aproape ca porneste, merge 0,5 sec dupa care se opreste....abia la a 7 -8 a cheie porneste si atunci merge urat cateva secunde. Pe langa aceasta, nu are putere in mers ( abia trage in a 4-a). Turbo e ok deci cred ca problema e de la alimentare.

Ar putea fi oring-uri injectoare, pompa tandem, sau pompa motorina.

Dar avand in vedere ca urmatoarele porniri din zi sunt ok, doar ca nu are putere in mers, care varianta de defect ar fi mai probabila?

Merci de pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si parcheaza masina cu botul la vale ca sa vezi daca iti porneste usor a2a zi.Daca porneste usor,este pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile pentru pornirea la rece, pentru restul zilei alimentarea. Verifica si cum spune cosminw.

Sunt mai multi factori de care depinde puterea. Trebuie s-o iei pas cu pas. De unde stii ca turbo e ok ?

Fa un log in mers

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tester nu da nici o eroare

la turbina se aude " fluieratul acela normal"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate afecta,ptr ca ea ridica presiunea motorinei la o anumita valoare.dar fa prima data proba cu botul la vale.te orientezi si tu,cand o parchezi sa fie catusi de cat in vale cu botul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluieratul acela nu arata ca turbina e ok. Arata doar ca se invarte. Fa logul si mai vedem dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate parcarea cu botul in jos n.are nici un efect. La fel de greu a pornit de dimineata.

Se poate exclude pompa tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se exclude nimic. Ai verificat bujiile ?

Sent from my HTC ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pai nu..dar urmatoarele porniri sunt ok..doar ca nu are putere motorul. Urca greu in ture in sarcina. filtrul de motorina e nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Deci am ajuns de unde am plecat. Incepi cu un log in mers si-l  postezi in aria dedicata. Informeaza-te, vezi cum se face, sa-ti iasa bine din prima.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca ai AJM iar faza proasta e ca nu ai pompa de motorina in rezervor. Daca pompa tandem e bolnava si se dezamorseaza dimineata e clar ca dai la automat de rupe. Vezi sa nu ai scurgeri pe langa pompa. Partea buna la PD-uri e ca pornesc si la temperaturi cu minus destul de usor fara bujii. Cand am cumparat masina am avut 3 bujii duse si pornea destul de bine pana la -10. Apropo, verifica un pic si avansul.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul cum se verifica? ( asta se poate deregla singur de la o zi la alta?


dimineata la prima cheie porneste ..ca sa zic asa...dar dupa ce las cheia.. merge cam 0.5 sec dupa care se opreste. Si tot asa vreo 9-10 chei.

Modificat de kuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se deregleaza singur.... verifica cu VCDS-ul, in Engine, blocurile de masura, campul 004, casuta a 4a - valoarea trebuie sa fie in marja -3, +3.... ideal, la un motor fara probleme, sa fie la 0.0.

 

lipsa pompei din rezervor = nu e o problema, daca motorul este ok.... eu am avut AJM, pornea perfect....

 

poti incerca sa schimbi oringurile de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu-ti faca figura vreun furtun imbatranit si sa traga aer pe alimentare.

Verifica furtune de motorina in zona colierelor, sa nu fie ude, crapate, etc.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa cred ca cele doua probleme ( porneste greu la rece si faptul ca nu prea are putere) nu au legatura una cu alta.

Cu pornirea nu am avut probleme si totul s-a intamplat brusc dupa ce un mecanic  mi-a schimbat o piesa din sistemul de racire

E vorba de asta post-94579-0-32878500-1389980129_thumb.j   si vad ca acolo e si senzorul acela g 62 . Ma gandesc ca ceva nu a  pus bine inapoi pe acolo chiar daca nu apare eroare pe tester.

Si inca ceva , la relanti acul turometrului sta cam asa post-94579-0-01735000-1389980481_thumb.j  Nu ar trebui sa fie mai sus?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa aceea a schimbat-o cu totul sau a pastrat senzorul ? Vezi daca mufa senzorului este la locul ei. Ca sa vezi mai bine dai la o parte cotul care intra in egr. Ralantiul de cand este asa redus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tot de atunci ( dupa cum imi amintesc inainte acul statea ceva mai jos de 1000).Nu stiu ce putea sa.i faca de este scazuta turatia la relanti

Asta cum se poate aduce la o valoare normala?

Modificat de kuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva cu senzorul si cred ca-si revine si turatia, daca nu, pui un vcds.  Nu ai raspuns intrebare, cum a facut schimbul, cu senzor sau fara ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sincer...nu stiu...atunci nu stiam de acel sensor si nu m-am interesat de acest aspect

 

...pfffff.........mecanicii astia....la ei si la doctori sa nu ajungi... :)

prea tarziu mi-am dat seama ca e un mecanic de 2 bani.Cand sa plec mi-a completat lichidul in vasul de la servo directie si am vazut ca l-a umplut pana aproape a dat afara. Am vrut sa-I zic - " Omule nu vezi ca este indicator de nivel maxim?" N -am mai zis nimic si am plecat, pana am juns acasa ,cam 5 km, tot vasul era plin de lichid aruncat afara. A doua zi dimineata cand sa pornesc masina........mai greu

Modificat de kuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal ar fi sa te duci peste ei, sa-si termine treaba, ca banii ti iau luat pe lucrare la gata.

Si normal ar fi fost sa incepi cu istoricul asta adus la sfarsit, dupa ce s-a umplut pagina.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu risc sa merg inapoi la ei. Cine stie ce belele mai fac pe acolo. O sa verific senzorul Acela. Am inteles ca are un rol foarte important la pornirea la rece, si cum e singura zona a motorului unde s-a lucrat, inclin sa cred ca de acolo e problema. Oare daca ii scot mufa ar trebui sa porneasca mai usor sau nu porneste de loc?

Modificat de kuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!