Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

eu cred, ca mai repede ai probleme cu bateria sau electromotorul decat cu motorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zipp..

ms de sfat, oricum prin febr vin 4 injectoare de afn...

 

42miticutza..

cum maresc timpul de actiune al bujiilor?compresia se face numai la reprezentanta, locul unde nu mai calc niciodata...sau cel putin asa zic acum...

 

 

ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine in oras numai reprezentanta face test de compresie ? Nu se poate ...daca e asa iti faci drum la Galati. Inainte sa te apuci sa faci schimbari de injectoare, faci macar un test de compresie ca sa stii cum stai.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Detin un VW PASSAT 1.9 TDI 4motion AVF 2004. In urma cu 2 luni masina s.a oprit in mers . S-a intamplat de 2 ori, dar de fiecare data cand am repornit-o(spray+amorsare filtru) nu s-a depistat ce ar putea fi . De 1 saptamana nu-i mai dau de cap. Masina a fost parcata , iar cand am incercat sa o pornesc nu am mai reusit . Am zis ca ar putea fi pompa de motorina din rezervor si am zis haide sa o schimb . Am schimbat-o ...am mers 2 ore si masina iar a inceput sa tremure ( ca si cum nu s-ar mai alimenta ) iar dupa 1 minut  moare de tot. Am repornit-o tot cu spray.ul . Nu stiu ce ar putea fi ... s-a mai intalint careva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris si in pm, oringurile de la injectoare sunt praf.

Amavut un caz asemanator. Masina pornea uneori bine, alteori greu, dar sfarsea la fel: se oprea in mers, chiar in plina intersectie. Am schimbat de la filtru pana la pompa din rezervor. Nu s-a rezolvat decat cu oringuri noi.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoriile injectoarelor sunt in regula . Unul singur are valoarea de 1,2 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba valoarea aia cu oringurile de care iti spune Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa nu avea debitul suficient de puternic.... abia baga motorina.

 

acum, problema nu mai poate sa fie decat de la oringuri sau pompa tandem.

 

Asa cum zise si Cosminu, as merge pe oringuri - fac des probleme plus ca sunt mai ieftine decat pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari!

 

Si mie imi pleaca destul de urat de cand avem temperaturi negative afara, adica la prima cheie, dar mai lunga, 4,5 secunde... Si inca 2 secunde merge in 2,3 pistoane si apoi se linisteste. Aceste primele 2,3 secunde scoate fum alb-albastru.

 

In rest, merge f. bine masina chiar sunt multumit.

 

Senzorul G62 la ultima scanare era cu erori si inteleg sa porneasca mai greu dar pornitul in 2,3 pistoane si fumul albastru ma indoiesc sa fie de la senzor sau de la bujii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bujiile, ai cel putin una arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu e problema la pornitul la rece . Problema se manifesta dupa . Bujiile sunt schimbate in vara , le am verificat si sunt bune . Porneste doar cu spray .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai spray-ul inlocuieste motorina. Inatalatia de alimentare se dezamorseaza in timpul parcarii. Motorul porneste cu spray pana ajunge motorina in presiunea nominala (daca ajunge). Mai sus Cosmin ti-a spus de oring-uri la injectoare. Motorina se duce-n baie. Nivelul in baie creste sau cel putin nu scade, desi motoarele astea consuma ulei. Ai verificat nivelul ? Uleiul diluat cu motorina nu prea face bine acolo.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge neaparat in baie. Daca e dus al doilea oring, turul se duce retur inapoi in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu m am exprimat eu destul de corect . Masina se opreste in mers. Porneste bine iar dupa un timp ( 20 de minute , nu neaparat poate sa dureze si mai mult sau mai putin ) masina se opreste in mers si ca sa o repornesc e nevoie de spray. Am crezut initial ca ar fi de la pompa de motorina din rezervor pt ca nu dadea suficienta presiune . Am schimbat pompa si aceeasi presiunea o avea si dupa schimbarea pompei . Dupa ce am schimbat pompa s a oprit iar in mers . Am zis poate o fi cea de a doua pompa ( cea de transfer din rezervorul 2 ) . Am facut plinul si am eliminat si cea de a 2-a pompa pt ca avand plinul facut era suficienta motorina si in rezervorul unde se afla pompa care duce motorina in filtru . Filtrul de motorina este si el eliminat pt ca am doar 12.000 de km facuti cu el si nu cred ca el ar fi de vina ( bag motorina doar de la OMV si PETROM V) . Nu cred ca are legatura cu farurile xenon oem ( asta se afla in capul meu pt ca prima oara s - a oprit dupa ce mi am montat farurile xenon in locul celor cu halogen. Daca voi spuneti de oringuri , o sa incerc cu ele .... Dar eu nu inteleg care este treaba cu aceste oringuri ce fac ele si de ce ar fi ele de vina . Ma gandesc ca pompa tandem nu ar fi de vina pt ca din cate cunosc eu ... ea face vaccum si probabil presiune pt motorina ...dar din moment ce motorina ajunge in filtru ar fi trebuit sa mearga si sa nu se opreasca in mers . Asa cat de putina ajunge ... Am citit pe net si am vazut ca pompa de motorina face presiune in jurul valorii de 0,5 bar , Iar motorina ce este adusa de la rezervor pana cand intra in filtrul de motorina aia e de presiunea respectiva si nu intervine pompa tandem ca sa faca mai multa presiune . Adica daca pompa tandem facea presiune pana in filtrul de motorina se vedea daca e defecta sau nu( nu " pisa motorina" si avea un jet mai mare ). Gresesc ?! Adica greseala mea e ca am inceput cu pompa de motorina, pt ca daca stiam de la inceput ca are valorea de 0,5 bari nu incepeam prin a schimba-o pe ea ...... Pompa tandem poate fi de vina daca ea preia si face presiune pt motorina din filtru si mai departe . Injectoarele ies pt ca aveau corectii bune , dar tot n am inteles cu oringurile . Daca e treaba cu oringurile stiu ca e nevoie de o anumita firma (cea OEM ) si de cineva care stie sa le regeleze.

Multumesc si sarbatori fericite in continuare . Sper sa fi scris cat de cat corect ... scriu de pe telefon.

Modificat de unSTOPpable
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite care e legatura. Injectorul la PD se afla in interiorul chiulasei. Nu merge o teava la fiecare injector in parte (serpisorii aia pe care ii vezi tu la diesele de obicei). Ca sa fie alimentat cu motorina, acolo unde este el bagat in chiulasa, este prelucrata o conducta de motorina care merge la toate injectoarele de tur si una de retur. Pe injector (cum e el asa ca un morcov) sunt trei oringuri care inchid conducta de retur la partea superioara, separa turul de retur la mijloc si etanseaza returul la partea inferioara. Ce spune Cosmin e ca unul sau mai multe oringuri, cel mai probabil cel de la mijloc nu mai etanseaza. Trebuie sa mergi sa iei un set de oringuri OEM si sa le schimbi la cineva care stie ce face pt ca trebuie reglat jocul la axa cu came cu un ceas comparator. Uite, pun si o poza sa intelegi. 

post-12520-0-43676000-1388149505_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seturile de oringuri marca Bosch sunt bune? A pus cineva? Merita?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am cumparat o-ring-uri de la reprezentanta era punguta cu eticheta bosch in alta punga cu eticheta VW   :tuktuk: . nu stiu daca au facut ei vreo manarie, dar de atunci am cumparat numai de la bosch, deh, le dau mai ieftin  :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu vrea sa porneasca la rece.

am avut probleme cu axul cu came si l-an schimbat.

de atunci la rece scoate fum alb albastrui si porneste destul de greu.

dupa ce se incalzeste un pic merge foarte bine.

ceva solutii???

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoză nu dă nicio eroare?

Prima dată ar fi bine să verifici senzorul de temperatură al lichidului de răcire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este boala lor dupa schimbarea axului si a tachetilor.rezolvarea,din cate stiu eu nu s-a gasit inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trece saptamana sa nu am probleme !

 

Ieri pe parcursul unui traseu de 600km, dupa doar 200 km, in mijlocul unei intersectii, la plecarea de pe loc , a murit motorul  dar si toti martorii dIn bord. Au ramas aprinse numai luminile de fundal, Pana si  clima a decedat.

Parca cineva ar fi scos cheia din contact. Avand la mine laptopul si interfata am incercat o diagnoza... rezultat=0.

 

In prima pozitie a cheii, masina nu facea nimic, dar demaroul functiona si invartea motorul.  Am desfacut capacul la ecu, miscat relele, scos mufe, sigurante, etc, Rezultatul tot negativ. Am dat si cateva pumni si picioare in bord praguri, jante, bordura de langa, am injurat o cioara cara caraia deasupra,  am transmis telepatic cateva measaje producatorului .... Nimic. totul a fost inutil. 

 

Intr-un final dupa ce am invartit cheia in contact de n'spe ori, s-a apirns braduletul, (martorii) si mi-am putut relua itinerariul.

 

Ce-i drept simptome de deces ale bordului am mai primit in trecut in sensul ca la rotirea cheii, martorii din bord palpaiau...si nu stateau ferm aprinsi decat dupa ce motorul pornea.

 

Presupun ca, virgula, cauza o constituie un releu. Care, unde, ce si cum habar nu am ???

 

Unde se afla acel releu de pornire ?

 

Multumesc anticipat.

 

Rudolf F.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu poate fi din contactul electric? cel pe care il actioneaza cheia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie chiar de la bord.... verifica sigurantele, eventual jos ceasurile si verifica placa de baza - lipiturile din mufe - incearca sa le refaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dau de el sub bord. Acolo am releele: 167, 202, 267, 370 377...

Unde este situat x75?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!