Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

si acum te intreb: traducerea unde o gasesc...?? :)

 

sper sa nu te superi insa nu stiu despre ce e vb...eu vazand acel voltaj acolo ma gandeam ca e 'puterea' scanteii...care are mai mult e mai ok la temperaturi mai joase... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca faci confuzie intre bujii. Sunt mai multe feluri de bujii. Pentru diesel bujiile sunt incandescente, nu fac scantei, se inrosesc la trecerea curentului si ajuta pornirea la temperaturi scazute. Acestea merg pe 12v. Cele de 14v merg pe instalatia de racire, ajuta la incalzirea mai rapida a lichidului de racire, functioneaza dupa pornirea motorului. Bujii de 5v n-am vazut, dar tensiunea o gasim in calculatoare, a fost o gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scz...era vb intr'adevar de incandescente...insa e vb de mai multe site-uri care afiseaza la NGK tensiune de 5 v....am introdus ca si mod de cautare seria sasiului...sa inteleg ca e vb la incandescente doar de 12 v??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai despre incandescente vb aici legat de motorul tau. Ia-ti beru, sunt bune. Pune un link sa vedem ce este cu acei 5v. Poate sa fie vorba de alimentare filament la sonde lambda.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele de 2.0 care au bujiile sub capacul de la culbutori sunt de 4,4 resp 5V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Girleanu Adrian

Salutare am si eu o dilema cu a mea masina,aceasta fiind: un passat de 2005-1.9 TDI-130cp si sa revin,dimineata cand pornesc masina ptr 3-4 secunde de la pornire se simte o trepidatie o '' balbaiala'' care oscileaza foarte putin turometrul.mentionez ca intotdeauna inainte sa pornesc masina las sa se stinga toti martorii din bord si inca ceva asta se intampla doar dimineata cand motorul e rece in rest porneste normal.O seara buna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand verifica bujiille incandescente. E posibil sa ai una sau mai multe arse.

 

Daca nu e niciuna arsa, atunci e de la alimentarea cu carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Girleanu Adrian

TIn sa precizez ca sunt in Germania iar ultimi 10.000 km i-am facut numai aici,iar carburantul este FOARTE bun,masina trage bine de tot iar bujiile nu vad ce sa aibe atata timp cand pun contactu iar acestea se sting in 2-3 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alimentarea cu carburant - sistemul..... nu ce ai pus tu de la pompa....

 

matorul care se aprinde cand pui contactul - spira - se stinge chiar daca ai toate bujiile arse.... deci, verifica ce ti-am recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat ar fi sa-i scoti bornele pentru 30 min sa le pui la loc si sa o pornesti a doua zi Cauta  procedura corecta +/- sau invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cu ce sa o ajute, faptul ca-i scoate borna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La 0 grade mi-a pornit greoi in sensul ca a luat-o la prima cheie dar lunga. S-au verificat bujiile (atat cu firul de plus cat si scoase si puse pe baterie) - toate cele 4 bujii arse, nefunctionale.

 

Bosch erau, Bosch am pus - acum e totul okei. Ideea este ca, daca lucrurile sunt in regula oricum trebuie sa porneasca (chiar daca mai greu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine problema cu pornirea grea sta in felul urmator

dimineata trebuie sa dau de 4 5 ori la automat cate 10 15 secunde pana porneste ,asta dupa ce sta cateva ore nepornita,pe timpul zilei porneste bine de fiecare data.

bujiile schimbate toate 4 acum 2 zile,deci exclus.

am obervat ca uneori la relanti are o intrerupere ca de alimentare asa...subliniez uneori ,nu face mereu asa .

pierderi de motorina nu se vad pe la filtru sau pe la furtune,ce e de verificat mai intai ?

mentonez ca pe tester nu am nicio eroare ,si injectoarele sunt in parametrii normali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri la ora 12 prima pornire dupa 6 chei .azi dimineata la ora 8 la sfert ....ce sa mai cred

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine problema cu pornirea grea sta in felul urmator

dimineata trebuie sa dau de 4 5 ori la automat cate 10 15 secunde pana porneste ,asta dupa ce sta cateva ore nepornita,pe timpul zilei porneste bine de fiecare data.

bujiile schimbate toate 4 acum 2 zile,deci exclus.

am obervat ca uneori la relanti are o intrerupere ca de alimentare asa...subliniez uneori ,nu face mereu asa .

pierderi de motorina nu se vad pe la filtru sau pe la furtune,ce e de verificat mai intai ?

mentonez ca pe tester nu am nicio eroare ,si injectoarele sunt in parametrii normali

 

oringuri injectoare, pompa tandem, senzor g62 - toate astea, le-ai verificat ?

 

incearca intai cu mufa scoasa la G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fac proba cu senzorul atunci cand nu porneste ? Sa ii scot mufa ,si daca porneste inseamna ca e de la senzor ? Dar e posibil sa nu mearga tot timpul ?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai scoate mufa, dupa care incerci sa o pornesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum imi dau seama ? Ca ea ba porneste ba nu porneste .daca se nimereste atunci una din zilele cand porneste si o sa schimb senzorul degeaba

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pornirea grea la rece ce cauze poate avea. Bujiile le-am schimbat,functioneaza. Bateria e buna cred. Pana a venit frigul a pornit normal. Acum porneste mult mai greu. Adică porneste la prima cheie dar greu...Ca si cum ar fi-20 de grade...se balbaie asa. A si g62 e nou. Nu am erori la scanarea cu vcds

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa ma ajutati cu un sfat...

bateria are 88ah, bujiile tocmai leam schimbat noi noute ngk..le-am schimbat degeaba...daca dau sa pornesc din prima se balbaie....daca pun de 3 ori contactul pana se stinge bujia o ia imediat, insa chiar si asa da sa porneasca in 3 apoi imediat la interval de nici o secunda merge linie;daca pun numai odata contactul si dau sa pornesc exact ca tractorul o ia...

 

ce ar putea fi?, zicea odata un coleg ca de vina ar fi injectoarele, insa pe tester doar 3 imi apar si toate au valori plus..pana in 0,3..sa incerc mai intai sa dau din avans???mie cam teama ca e metoda aia tampita hammer...??are vro treaba daca umblu la iq??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metoda hammer nu influenteaza pornitul, degeaba maresti IQ injected daca sa zicem nu e avansul bun, incearca sa maresti avansul peste linia albastra din TDI Timing prin rotirea pompei. La modelul tau iti arata doar 3 injectoare pe tester este adevarat dar avand si eu pe vechea masina acelasi motor ca al tau am patit sa porneasca in 3 pistoane dar totul a fost bine dupa o calibrare pe banc a injectoarelor, schimbat duzele din cap la injectoare si bagat solutie pt curatat injectoare LIQUI MOLY direct din recipient nu pus in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar putea fi?, zicea odata un coleg ca de vina ar fi injectoarele, insa pe tester doar 3 imi apar si toate au valori plus..pana in 0,3..sa incerc mai intai sa dau din avans???mie cam teama ca e metoda aia tampita hammer...??are vro treaba daca umblu la iq??

Mai repde compresia ar trebui verificata, si in loc de 3 contacte puse la rand, trebuie marit timpul de actiune al bujiilor, ca asa ai sa schimbi bujiile in fiecare saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

 Am un passat ajm 116 cp din 99 1,9tdi. Dimineata porneste la sfert de cheie  dar daca fac 0,5 km si il opresc si nu se incalzeste apa nu mai porneste masina. Tin sa precizez ca scoate fum, invarte bine dar nu porneste. Daca incalzesc apa gen 5 km sa merg cu ea,  nu am treaba toata ziua Porneste fara probleme. Am bujii noi. Masina scoate fum cand dau la automat. Impinsa porneste in jumatate de metru daca o da peste cap. Motorul metge frumos odata pornita. Poate cineva sa ma ajute cu un sfat. Pe tesster nu da nici o eroare. Poate fii ceva injector? Sau distributie sarita? Pompa din rezervor functioneaza.Astept raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!