Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

da, si pe la pompa tandem poate sa-ti bage motorina in ulei.... asa ca, e corect ce ti-au zis. Da, vin pe Pierburg, Luk, Bosch...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin, esti foarte de treba, cand ajung in bucuresti fac cinste. Eu pe masina am Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Laurentiu

 

Nu am apucat sa schimb pompa tandem k am patit altceva. Alimentez de la petrom in Bucuresti, platesc, ma sui in masina si ea porneste dupa vreo 5-6 chei de cate 6-7 secunde dat la automat si plec spre Valcea. Pe autostrada, masina a mers foarte bine, Dealul Negru la fel, cand ajung acasa, dupa 220 km pun VCDS-ul fara sa opresc motorul, intru in Engine si vad ca nu esti nicio eroare. MENTIONEZ CA LA RELANTI MASINA TREPIDA,  mergea ca un tractor si cand intru sa verific injectoarele surpriza!! atasez o poza sa va dati seama. Ii dai o talpa pe la 4500r/min si se deblocheaza injectorul 1 dar se blocheaza 2. Opresc motorul, il pornesc din nou, fac vreo 4 km si il opresc. EEE si de atunci masina nu a mai vrut sa porneasca nici in ruptul capului. Am dat la automat o gramada, am impins-o(nu trasa) si in treapta a 2-a nu a vrut sa o ia absolut deloc. Nici macar un semn ca ara vrea sa porneasca. Nu stiu ce sa ii mai fac.

post-98753-0-61409400-1377371066_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai reusit sa o pornesti in cele din urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De luni ma chinui sa o pornesc. Am schimbat pompa tandem cu una de la dezmembrari, aceleasi simptome. A pornit cu spray, merge, trage la fel si cu cealalta pompa dar porneste aleator. i-am facut alimentarea direct din bidon prin cadere am zis k e ceva pe traseu dar degeaba. am dat electromotorul jos, l-am curatat, avea ceva murdarie, dar tot nimic, invarte calumea, da sa porneasca dar degeaba....mai are cazuri cand porneste din prima. m-am uitat la relee, toate merg cum trebuie, am tinut releul de comanda pompa din rezervor pe inchis sa bage pompa mereu, nu 2 secunde la inceput si tot degeaba. Am scos mufele la injectoare, le-am dat cu spray de contacte si la mufa care intra la puntea comuna si tot nimic.Ieri am facut un drum de Bucuresti cu ea, i-am bagat motorina extra si solutie de curatat injectoare, iar cand am alimentat de la Bucuresti tot cu motorina scumpa, am oprit motorul pentru 3 minute si i-am dat la auotomat o gramada pana a luat-o. in final am ajuns acasa dupa 230km, am pus VCDS-ul si injectoarele sunt +/-0.5. Nu stiu ce sa ii mai fac....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 dc valorile tale sunt cele postate de u in poza iti spun din proprie experienta ca injectorul 1 si 3 sunt dead,si pana nu le schimbi nu o sa iti mearga masina bine,eu le-am schimbat azi si totul e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inteleg perfect domnul Bogdan, dar doar atunci mi-a aratat valorile alea.. Dupa ce porneste acum injectoarele sunt OK, dar porneste doar cu spray. Sa fie oare si pompa tandem pe care am luat-o de la dezmembrari dusa? cum pot sa o verific pe a mea daca e in parametrii?? Si de ce dupa ce porneste merge bine motorul si trage foarte bine/ Nu intrerupe decat foarte putin la relanti, cand coboara turatiile de la 920la 841. Si acum chiar nu am de unde sa fac rost de injectoare. Va tin la curent cu ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul nr. 3 nu e dus ci compenseaza pe primul care pare blocat. Scoate injectoarele 1 si 2 si fara rocada intre ele si uite sa vezi in ce stare sunt oringurile. Avansul l-ai verificat  pe VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, 3 este problema.

 

mai departe - cand scoti injectorul, la montaj e recomandat sa-i pui oringuri noi.

 

deci, primul lucru care l-as face este sa verific compresia pe cilindrii, dupa care, daca iese ok - verificare axa came si injectoare - inlocuire oringuri injectoare - abia daca tot asa face, trecem la inlocuire injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am mai schimbat o pompa tandem de la un prieten si porneste tot greu. In februarie i-am schimbat oringurile la injectoare iar acum i-am dat relantiul mai mare deoarece am observat ca daca este mai accelerata injectorul 1 este in parametrii aproape normali(-0.95) iar celelalte au valori mai mici.

zipp

Am verificat avansul si este 0.0 cateodata ajungand la -0.6 dar se pastreaza tot pe 0. Maine o sa fac schimbul intre injectoare sa vad daca se pastreaza eroarea. Eventual o sa cumpar un set de oringuri. DEci voi ziceti ca injectorul 1 ar fi problema, sau injectorul 3? multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor! Ieri m-am apucat sa desfac injectoarele la passat si am descoperit urmatoarele: cand pun imbusul sa desfc surubul la primul injector, nici nu a fost nevoie de parghie deoarece s-a desfacut foarte usor. Injectorul se invartea destul de usor in locul sau, l-am scos cu mana prin rotire, iar cand il scot, SURPRIZA...oringurile erau ciupite pe margine doar intr-o parte. Ma uit in chiulasa si raman uimit cum a frecat injectorul aluminiul, facand un sant mic, avand o miscare pe verticala putin inclinata(s-a deplasat fiecare injector cam 2 mm in sus) deoarece dobitocii aia de mecanici care mi-au strans injectoarele acum 12000km nu le-au strans destul. Am zis ca poate a fost doar la injectorul 1 treaba asta. Da de unde... la toate e la fel: oringuri roase si sant in chiulasa exact pe partea opusa unde strange surubul. Eu sper sa scap doar cu oringuri noi, cu suruburi de strangere noi si cu rectificarea putina a santurilor cu un smirghel foarte fin. Voi ce ziceti?? ms anticipat

Modificat de vladinsky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza sistemului de fixare intr-un singur punct, se intampla problema asta..... daca nu scapi, o sa trebuiasca bucsata chiulasa asta sau inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat oringurile, am dat putin cu smirghel fin sa nu agate inelele de cauciuc, am cumparat suruburi noi la injectoare si am montat totul la loc fara sa umblu la reglajul injectoarelor. Dupa doua chei mai indelungi, cred ca rampa era goala, la fel si injectoarele, masina a pornit. Dupa nenumarate repetari masina porneste la sfert de cheie. Am pus VCDS-ul si injectoarele aratau valori de 1-0.13, 2-0.02, 3-0.14, 4-0.01. DAR sa va spun ce se intampla(ce mi se intampla si la inceput) dupa un anumit timp scad turatiile cu cca 500rot/min, asta treptat. Si cand pun vag-ul din nou injectoarele aratau urmatoarele valori: inj1: -1.12, inj2: 0.14, inj3: 0.24,

inj4: 1.12. Din ce sa fie oare? Mi-am modificat relanti-ul la valoarea de 32850= 903rot/min, deoarece dupa ce ajungea apa la 90 de grade relantiul scadea de la 924rot/min la 812rot/min. In rest masina merge la fel. Trage bine si nu are intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greu de spus, din spatele calculatorului.... in general, trebuie sa ai masina sa vezi cum sta treaba.

 

scoate mufa la G62 - senzor temperatura apa si vezi daca mai face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monitorizeaza temperaturile pe gr. 007 si vezi daca sunt modificari atunci cand scade turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare.ajutati-ma si pe mine va rog cu urmatoarea problema la masina din semnatura.face probleme la cald cateodata cand o pornesc se ridica turometrul pana la 500 rpm si dupa 2-3 secunde se opreste.am incercat sa accelerez si cum ating acceleratia se opreste instant.la rece nu am probleme....ce poate avea pe tester nu prea da nimic din 5 scanari o singura data a dat senzorul de pe vilbrochen si sonda lambda 1.am fost la mai multi mecanici si nimeni nu stie ce are.am schimbat filtre bijii mai multe tiputi fise,distributie.nu imi dau seama ce poate avea.o parere e bine venita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... o singura data a dat senzorul de pe vilbrochen si sonda lambda 1...

 

E de ajuns sa-ti faca figurile de care spui. In afara de citirea erorilor, monitorizeaza si valorile din blocul de masuratori.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum monitorizez valorile din blocul de lumini?tot cu testerul?si ce treaba are sonda lambda sau zenzorul de pe vilbrochen cu pornitul mai ales la cald.a avut momente cand nu pornea nici larece dar venea mecanicul si nu stiu ce ii facea pe la cureaua de distributie si nu mai aveam probleme toata ziua si urmatoarea dimineata se repeta pana am dat bara jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blocul de valori.... cu VCDS-ul, pe meas block...007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult!o sa mai verific inca o data. eu cred ca a fost verificat si acolo.....stiu ceva de genul ca valorile de la sonda lambda sunt bune......au zis ca au incins masina ca sa poata sa citeasca mai bine nu stiu ce.....au incins si catalizatorul la 600 de grade parca.ramane eroarea pe senzorul de vilbrochen dar a aparut o singura data.ramanand turatia la 500 masina se opreste.....oare va salva vreo eroare ca sa o pot vedea pe tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca eu am non pd, cauzele pornirii greoaie la rece se aplica si in cazul meu?

aseara am avut vro 4-5 grade si astazi dimineata am pus contactul de 2 ori cate vro 10 sec apoi am dat cheie si a luato cam in 4-5 secunde..nici nu vreau sa ma gandesc la minus 25 grade....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca mai ai bujii...

Procedeul cu punerea contactului de 2 ori are succes pana crapa bujiile.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, bn de stiut...app de verificarea bujiilor...anul trecut cand am fost sa schimb antigelul intreb mecanicul daca ar fi cazul sa schimb si bujiile..ia un fir si le verifica: scoate mufa din capul bujiei pune firul acolo si face scanteie...dar nu mai stiu unde a pus celalalt capat al firului de facea scantei...si toate au iesit ok...intre timp am auzit ca nu asa se verifica...oricum le schimb toate, insa am o nelamurire:

-beru au 12 v-34 Ron

-NGK au 5 v 42 Ron...care e faza cu voltajul?

ca sa nu zic ca bosch au 14 v si sunt cat NGK la pret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de 14v se pun pe circuitul de racire. Cele de 5v s-or pune prin...''computere'' :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!