Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Din semnatura reiese ca are golf 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

poi.... si Andrei, in ce categorie intra ? la Golf 5... nu....  asta era raspunsul la postul tau. Nu exista probleme cu pornirea la cald, la generatiile mai vechi de PD-uri si care sa fie din soft.

 

Al doilea rand, din postul meu - era dedicat lui bysus, care a facut o remarca referitoare la postul lui Cuiu... cu AWX-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silevasilis

vw _boy spune mi te rog cum ai reusit  sa scazi cantitatea injectata de combustibil de la 11,3 la 4,4 -5 2mg/cursa si consum de 0,6 la relanti .la mine consumul afisat  pe BC este de 1,2-1,4.  ;     ai schimbat injectoarele. ,le- ai reparat, le- ai reglat pe vreun stand ,?? unde se face , e costisitor?    semnatura mea nu mai e actuala ,acum am pasat 19 TDI  131 cp motor AWX. multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr avansul la cat e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silevasilis

Avansul e 0. nu e bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

e foarte bine.... verifica senzorul G62, vezi daca ai erori pe Engine, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e 0. nu e bine?

 

Esti sigur ca masina are injectoare (cod) specifice motorului AWX?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silevasilis

Adevarul e ca nu stiu ce cod au injectoarele de pe masina mea.Ca sa vad codurile trebuie sa scot injectoarele?Daca le scot nu trebuie oringuri noi?Totusi poate sa mi spuna cineva unde in tara se verifica si se repara pompe duze? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

se repara, dar costa ceva / per injector - la Bosch, era undeva in jurul la 800-900 lei/bucata.

 

injectoarele - codul il poti citii si cu injectoarele pe masina - trebuie doar sa scoti capacul chiuloasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw _boy spune mi te rog cum ai reusit  sa scazi cantitatea injectata de combustibil de la 11,3 la 4,4 -5 2mg/cursa si consum de 0,6 la relanti .la mine consumul afisat  pe BC este de 1,2-1,4.  ;     ai schimbat injectoarele. ,le- ai reparat, le- ai reglat pe vreun stand ,?? unde se face , e costisitor?    semnatura mea nu mai e actuala ,acum am pasat 19 TDI  131 cp motor AWX. multumesc. 

 

 Cu Vag-com am reusit sa fac modificarea! Inainte de modificare si eu aveam consum 1,2-1,4 la relantii...acum e 0,6 :icon_cool:

PD-urile le-am reglat la cineva care se pricepe...de reparat nu cred ca se poate!

Verifica totusi sa vezi ce iti arata pe grupul 15 la cantitatea injectata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut calibrare din instrumente? Ca pe engine nu vad cum ai putut modifica ca sa scada consumul la ralanti de la 1,2 la 0,6 doar din VCDS. La TDI cu pompa clasica se poate ajusta IQ din VCDS dar la PD nu cred. Sau....poate exista o procedura :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TDI cu pompa poti sa modifici IQ foarte putin din VCD il poti doar ajusta mai bine zis, cel mai bine se poate modifica din capacul de pe pompa in dreapta sau stanga in functie de IQ pe care o doresti.(link demo aici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. cand pornesc dimineata trebuie sa scot senzorul de temperatura a apei ca sa porneasca. Are legatura cu avansul sau debitul pompei sau poate altceva? Chiar si dupa ce e cald motorul,trebuie sa scot senzorul ca sa porneasca mai bine. Ma chinui de o luna si ceva asa. am facut scanare vag-com si nu da nicio eroare. Stie cineva?

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maryus_yonutzz

Schimba senzorul de temperatura ca e defect. Nu da eroare pe tester pentru ca functioneaza dar nu vede temperatura reala. Eroare da doar atunci cand nu mai functioneaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat. E bun.  Lui ii arata in program aceeasi temperatura a apei ca si in bord. Dupa ce se incalzeste motorul porneste si cu senzorul pus, dar mai greu

Modificat de av.george
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu era nevoie sa deschizi un topic pentru asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mariusjurcau

Sal ma ajutati si pe mine cu o problema. La un prieten are un pasat din 2001 avb 101 cp. si dupa ce sta mai mult timp masina de seara pana dimineata sau invers nu mai porneste numa foarte greu parca ar porni intrun piston si pe deasupra mai si scoate un fum alb de motorina nearsa. cam de la ce  ar putea fi

Modificat de mariusjurcau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut domnilor. am si eu o problema la pornire la passat-ul meu 1.9 Tdi PD 116CP, cod motor ATJ. de la un timp de vreme( aproximativ o luna) masina nu mai porneste la sfert de cheie cum o facea pana acum. am schimbat G62, fitru de aer (mann) filtru de motorina (mann) si tot nu ii dau de cap. am citit pe forum ca ar fi pompa tandem de vina dar are toane cand porneste la sfert cand ii dau la automat cateva secunde (4-10s). postez un video

ca sa vedeti cel mai mare timp in care am dat la automat (exceptand vocea :blah: ) de atunci masina porneste la prima cheie dar e nevoie de cateva secunde sa tin pe demaror ca sa porneasca. am pus Vag-Com-ul nu imi da nici-o eroare. syncro-angle are valoarea 0, injectoarele sunt in parametrii (cil1= -0.73, cil2= 0.14, cil3= 0.33, cil4= 0.16 ), IQ= 4.9 mg/str la 840 rot/min. mentionez ca dupa schimbarea distributiei akm 11000km si schimbarea senzorului G62 consumul mediu pe pozitia 2 a BC a crescut de la 5.3 la 6.4. un sfat, o sugestie imi sunt de ajutor. ms
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Pare pompa tandem. Parcheaz-o  cu spatele in sus, pe bordura sau in panta undeva si vezi cum iti porneste dupa cateva ore. Daca porneste bine atunci inseamna ca pompa tandem se dezamorseaza si de aceea nu iti porneste la sfert.

Aporpo: nu mai da asa mult la cheie . Maxim 5 secunde si gata. Daca mai trebuie mai dai 5 secunde. Daca o tii mult atunci distrugi bateria si electromotorul.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a da atat de mult la cheie, motorul a fost oprit pentru un minut, maximdupa ce porneste nu intrerupe, trage bine. cand am facut distributia am schimbat si garnitura de chiulasa, am facut planeitatea ei si o-ring-urile la injectoare. o sa incerc ce mi-ai spus Laurentiu si revin cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplenicianu

Salutari.

 

Am cititi pe aici si vad ca posturile se leaga de motor...de VAG-COM...si vroiam sa va intreb ceva. Am de un an jumate masina si porneste impecabil...functioneaza la parametri....cu alte cuvinte n-am nici o problema cu ea. Dar cu proprietarul am mai tinut legatura si m-a mai invatat niste chestii. Scanare nu i-am facut niciodata si as vrea sa ma ajutati si pe mine cu chestia asta. Mi-a spus ca injectoarele nu trebuie sa scada sub un anumit procent...si trebuie curatate din cand in cand. Eu nu stiu la cat functioneaza acum si daca am vreo eroare pe care nu o stiu...

 

In concluzie daca e cineva dispus (in Bucuresti) sa-si piarda timpul cu un test....eu fac cinste. Ideea e ca trebuie sa astept pana la inceputul lunii...ca deh...atunci vine si salariul :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu - la injectoare, trebuie verificate valorile - compensatiile - la cald. In functie de asta, putem spune daca trebuie sa faci ceva .... ori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar baieti. daca o las cu spatele ridicat porneste la prima cheie. daca o parchez cu botul in sus, o opresc si in 5 minute vreau sa o pornesc dau la automat o gramada :unsure: . am dat pompa tandem jos, nu curge motorina pe langa capacul din spate si am observat k stiutul de la vaccum se misca, asa ca am dat cu poxilina pe acolo. nu s-a cunoscut deloc la franare. deci sa inteleg ca pompa tandem e de vina la mine in legatura cu pornireea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Exact. Trebuie inlocuita. Una noua e aprox 1100-1300 lei (depinde de magazin si marca). Dar daca ai noroc gasesti in dezmembrari cu aprox 300 lei una buna. Eu zic sa cauti in dezmembrari sa cumperi, dar sa o verifici si sa o probezi inainte sa da-i banii. Uita-te sa nu curga motorina din ea, sa nu se dezamorseze si stutul de la vacuum sa nu aiba joc (asta se poate rezolva cu bison epoxy metal usor). Si neaparat sa schimbi si garniturile ce vin puse intre pompa si chiulasa. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Nu stiu daca cineva a mai patit ca mine dar e tare interesant. Am ulei in motorina si cica din cauza la pompa tandem, chiar aveam probleme cu pompa cateodata pornea mai greu daca lasam masina mai mult timp nepornit adica dupa vreo 24 de ore incolo, stiam ca de vina ar trebui sa fie pompa tandem dar am zis ca inca nu schimb ca mai merge asa costa si aia vreo 1000 de lei si e criza :)

A mai patit cineva asa ca mine, oare sigur e de vina pompa tandem cum spun cei din service ca am ulei in motorina sau mai am si alte defectiuni?

 

Am facut comanda de pompa PIERBURG ce ziceti este bun, cei care au facut comanda au spus ca asta ar fi echivalent cu originalul.

Modificat de csomos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!