Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

pornirea greoaie dimineata la rece combinata cu fum alb se poate datora si tachetilor neoriginali INA care nu deschid suficient supapele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

daca firul din poze (negru simplu) e de la masina din semnatura  ,atunci e o alimentare cu (+) prin contact ,la ecu .releul lipsa ar trebui sa fie de la temporizarea stergatoarelor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce induci lumea in eroare? Releul de stergatoare ocupa 2 sloturi si se gaseste mai sus, nu e vizibil in poza.

Locul indicat e liber si la mine si la alte Passat-uri ce le-am vazut, chiar daca are papuci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca firul tras iti merge la respectivul buton - am gasit si eu o asfrel de tiganie, pusa pe un B5.5 - ... iti trimite plus direct in releul de bujii - ca sa sara peste comanda ECU...

 

in general este pus de catre cei care nu cunosc cum functioneaza sistemul de comanda al bujiilor.

 

deci, in primul rand verifica G62-ul - si verifica daca masina porneste bine, cu mufa scoasa la G62 - daca da si circuitul e bun, atunci inlocuieste G62.

 

verifica daca mai ai releul de comanda al bujiilor si daca acesta functioneaza.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Multumesc Cosmin si Florin. Intradevar temporizatorul la stergatoare imi merge deci nu e releu acolo. Am sa verific g62 . Unde mai exact e releul la bujii? Pornea masina fara releu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste ... PD-urile se descurca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Releul de bujii e cel albastru (202)? Are si siguranta? (e cumva cea din ecu, 80A crem?) Cum verifici un releu?

Si inca o intrebare (stiu ca e off-topic dar tot suntem la relee): De ce fac zgomote releele? Cel de la temporizator cred face tzac-tzac mereu cand pornesc stergatoarele. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, releul este cel albastru - siguranta este S125 - cea de 80 A.

 

Releul ii alimentezi bobina si vezi daca ai continuitate cand inchide circuitul

 

Leaga la pinii 3 si 4 un ohmmetru (daca are buzzer il pui pe aceasta treapta) si cand aplica la pinii 1 si 2 tensiunea de alimentare buzerul va suna(0 ohm).

 

Face zgomot cand este comandata bobina si inchide circuitul

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie "autodata" i-mi da in pozitiile  3,5,6,  windscreen wash/wipe intermittent relay . l-am vazut pe al sau (cel dublu ) , dar poate e pt alte echipari cel din pozitia 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornirea greoaie dimineata la rece combinata cu fum alb se poate datora si tachetilor neoriginali INA care nu deschid suficient supapele?

merita sa mai bag cateva milioane in masina sau..lucian din sb mi-a recomnadat sa-i schimb pe cei AE care ii am acuma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ursachicatalin

Am testat 2 dintre bujii ( la celealte nu ajung, trebuie sa scot filtru de motorina) cu un fir de la plusul bateriei. Nu dau nici o scanteie. Sunt moarte sau nu am facut eu testul bine? trebuie contactul pus? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie contact. E bine cum ai testat. Alea 2 sunt arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arse sau nu un Tdi-Pd la temperaturile ce sunt acum trebuie sa porneasca bine si daca toate 4 bujii sunt arse!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

acum porneste bine. cand a fost frig pornea mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
silevasilis

buna .eu am oproblema asemanatoare,doar ca la mine pornea greu la cald, si bine la rece. amfost sfatuit sa schimb chulasa pt ca a mea era bucsata in zona injectoarelor.am schimbat chiulasa dar nici oschimbare in bine dimpotriva acum in mod aleatoriu porneste la fel de greu si la rece .pe tester nu apare nici un defect.mecanicul m a sfatiut sa schimb si injectoarele.nu stiu ce sa mai fac am cheltuit f mult fara nici un folos. ma ajuta cineva cu un sfat ? multumesc.inainte de a schimba chiulasa am schimbat contact electric, pompa tandem,oringuri PD,verificat pompa electrica de alimentare ,curatit rezervor,furtune de alimentare  combustibil,etc. am un motor AWX de 131cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat avans? daca distributia nu e pusa cum trebuie sau sarita de la punct? Cam din cate tine de alimentare cam ai schimbat din cate am citit mai sus. Posibile cauze ar mai fi: presiune scazuta in cilindrii(uzura) sau injectoare nefunctionabile in parametrii. In vag ce-ti arata la injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silevasilis

buna zipp. cind a fost schimbata chiulasa s a verificat starea cilindrilor mi sa spus ca e buna, am schimbat si distributia totul e la semn. a  afost reglate si PD-urile ,fost verificat si avansul  cu vag comul, e bun,valorile pe testera PD urilor e normala. cum si unde pot sa verific daca injectoarele PD sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cat e setat avansul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste bine la rece si greu la cald nu cumva este editia la care trebuie corectat softul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silevasilis

dupa cite stiu eu  avansul e reglat la 0



cum  se poate sti daca trebuie corectat softul? cine o poate face mai aproape de tg mures?? cit ar costa si daca nu cumva va fi la fel sau mai rau.

stie cineva??   un diagnostician auto a spus ca trebuie sincronizati senzorul de la axul cu came cu senzorul de pe vilbrochen. asa o fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la pornirea grea la cald verifica cantitatea de motorina injectata la relanti!

La mine nu pornea nici cum cand era motorul cald...de fapt pornea si si se oprea motorul dupa 1 secunda!

Dupa multe investigatii am vazut pe grupul 1 cu ajutorul vag-com-ului ca aveam 11,3 mg/cursa cantitate injectata la relanti cu motorul la 90 de grade!

Acum am 4,8-5,2 mg/cursa cu consum 0,6 la relanti si porneste la sfert fara pb si la cald si la rece!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, nu am auzit inca Passat de 131 AWX care sa fie cu problema de soft in cazul pornirii la cald. Problema e sigur mecanica. Masoara si presiunea generata de pompa din rezervor, valori ale injectoarelor pe 013, 018, 023.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cazuri, mai rare ce-i drept, in care pd- urile nu se pupa cu ecu. Cele de prin 2001,2002.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca porneste bine la rece si greu la cald nu cumva este editia la care trebuie corectat softul?

 

Numai la generatia urmatoare - Golf 5, etc... e problema de soft.

 

La B5.5 nu exista asa ceva.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!