Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

mda urmatorul pe lista e senzorul de temperatura motorina.....cat despre acea interfata eu o cumpar f.problema,de esti amabil sa-mi explici cum functioneaza.Am inteles ca mufa o conectezi la auto si usb cred ca la pc..nu?iti trebuie un program special banuesc,scuzati-mi nepriceperea.. si inca ceva..acu am venit de la masina m-am tot uitat atat cat ma duce mintea si am observat trei lucruri: la pompa tandem in partea stanga intra un tub negru care se misca rau de tot acolo la imbinare parca are o bila in cap,apoi problema smuncitului,cand se intampla se misca destul intinzatorul de la cureaua de servicii,si trei am vazut un senzor cred ca de la presiune ulei (pt.ca intra in blocul de sub filtru de ulei si motorina)ce are numai un fir si acela cam subred,nu ar trebui sa fie doua? deoarece cablul e cam gros.nu l-am miscat mai tare de frica sa nu il rup..sper ca m-am exprimat bine si ati inteles ceva..multumesc tuturor..



uitasem senzorul g62 l-am schimbat..40 euro,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pompa tandem se misca stutul de vacuum. Nu trebuie sa se miste deoarece poti pierde vacuum pe acolo. Il poti lipi cu Bison Epoxy Metal de jur imprejur astfel incat sa nu se mai miste si sa nu scape vacuum pe acolo. Legat de smucit e posibil ca intinzatorul sa fie vinovat. Probabil cateodata patineaza cureaua pe role si apoi brusc face aderenta ceea ce iti provoaca un soc in distributie si de aici smucitura. 

Legat de senzorul de ulei e posibil sa ai firul intrerupt sau sa faca contact imperfect pe el. Verifica cablajul , curata contactele cu spray de contacte, strange putin papucul firului si vezi daca mai face. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc laurentiu ma duc sa mai mesteresc pana nu intuneca...revin negresit .cred ca cu voi rezolv problema pana la urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipeste stutul si lasa-l sa se usuce bine..macar vreo 10 ore...sa se intareasca. Vezi ce e si cu firul de la senzor. Spor la treaba.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă pierzi vacuum pe la ştuţ, atunci este afectată funcţionarea corectă a EGR şi a turbinei şi poate provoca simptomele reclamate de tine. Nu zic că este neapărat de acolo, dar trebuie eliminată această cauză.

Despre vagcom, ţi-am ataşat un manual în limba română,programul şi driverul vin pe cd o dată cu interfat şi bineînţeles îţi trebuie un laptop, alte explicaţii o să-ţi dau pe pm după ce o cumperi pt. că aici este cam off topic.

La senzorul de ulei trebuie să fie un singur fir, celălalt este masa care se închide prin corpul senzorului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ma sfatuesti sa-l cumpar..?tu ziceai ca folosesti 409.1 dar cam toate sunt asa..multumesc pt.amabilitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwblabla - am verificat ambii senzori si G81 si G62 si indica bine, am sa schimb si oring-urile la injectoare, sper sa porneasca bine dupa.

Modificat de chocko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ac dan

Eu cred că pentru ce ai tu nevoie un 409.1 ar fi suficient şi nu ar trebui să dai bani mai mulţi pentru o interfaţă mai nouă care în fond o să facă acelaşi lucru.

Pentru mai multă siguranţă pune o întrebare aici

http://vwforum.ro/topic/40322-hai-sa-invatam-cum-sa-folosim-vag-com-ul/page-22#entry2038298

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o pb cu masina si anume ca nu mai vrea sa porneasca nici cum...invarte dar nici vb sa porneasca!

Am pus vag com-ul pe ea si imi da eroare la senzor axa cu came.

Eroarea e 19464 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal Out of Range P3008 - 00-00 - -

 

De unde sa incep rezolvarea pb?

Motorul e AVF, Masina Passat B5.5 

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bingo,am lipit stutul de la tandem si pare ca sa rezolat,e adevarat ca din cand in cand mai smanceste un pic motorul dar prea putin..dar in schimb porneste bine dimineata si nu se opreste din mers,ma bucur enorm,ce usurare...uhhhh.multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In stutul de la pompa am gasit ceva resturi ce par sa fi fost o supapa sau ceva de genul. Aveam resturi de plastic topit pe paletii din interior si o ramasita de membrana portocalie in stut. Are cineva idee despre ce e vorba si ce rol are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In leg cu pb mea descrisa mai sus ma poate ajuta cineva cum pot afla daca e sarita distributia de la punct?

Si eventual cu niste sfaturi sau o schema (  pt motor AVF) pt a o pune la punct?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În autodata la eroarea aia zice: insecure rotor, camshaft alignment.

Pentru distrib. vezi ataşamente.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna colegi,stie cineva de unde gasesc garniturile de la pompa de inalta presiune(tandem) cele 3 buc(cred) de passat 1.9 131 cai 2001,va multumesc mult...ca abia porneste dupa ce sta ceva timp si dupa ce porneste scoate un fum cateva minute..multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În autodata la eroarea aia zice: insecure rotor, camshaft alignment.

Pentru distrib. vezi ataşamente.

Multumesc pt pdf-uri...intre timp am reusit sa o pornesc... pb era de la avansul prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu,stutul l-am lipit cu o solutie bicomponenta ce am gasit aici,e asemanatoare cu Bison Epoxy Metal pana si culoarea e la fel,dupa 24 de ore era dur ca fierul,numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

La masina din semnatura am pompa tandem? daca am stie cineva unde este amplasata?

de asemenea senzorul G62 unde este montat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de faptul ca porneste foarte greu dimineata (dau cam de 4-5 ori la automat) cand o accelerez ,pe liber,apas acceleratia-eliberez acceleratia,la 4000 de ture se misca toata masina timp de cateva sec dupa care se opreste motorul,dupa cateva minute bune mai pot porni masina.

A mai patit cineva? stie cineva vreo solutie la aceasta problema?

cam in genul acesta face -              

                -

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

La masina din semnatura am pompa tandem? daca am stie cineva unde este amplasata?

de asemenea senzorul G62 unde este montat?

Multumesc

NU, tu ai pompa rotativa distribuitoare,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

La masina din semnatura am pompa tandem? daca am stie cineva unde este amplasata?

de asemenea senzorul G62 unde este montat?

Multumesc

 

Referitor la senzorul G62 - pe circuitul lichidului de racire - ca zona - intre alternator si filtrul de ulei, jos - nu ai cum sa-l ratezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

La a 2 a problema stie cineva de ce intrerupe asa?



adica asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu de ce face aşa, dar uite ce mi s-a întîmplat azi: am purjat filtrul de motorină să văd daca are ceva apă (nu avea nici o picătură după 20k :D ), am pus nişte motorină la loc în filtru, dar se pare că a rămas ceva aer în el pentru că după ce a pornit vreo 2 sec a avut o manifestare care m-a făcut să-mi amintesc videoclipul pus de tine. N-am apucat să văd fumul pt. că a fost scurt şi neaşteptat momentul.

Oricum la tine este ciudat că se manifestă după turare.

Să pui un vagcom să vizionezi ceva parametri în momentele alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu ea la service si mi-au spus ca ar fi TURBO ,trebuie demontat si verificat.

Stie cineva unde se reconditioneaza turbo si cam cat m-ar costa?  (sau o solutie,dezmembrari ceva)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!