Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Maniack ai verificat bujiile (+ sonda de temperatura g62 in vag-com)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific si revin cu informatii . multumesc zipp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stresez lumea cu o întrebare: cum mama lu' proces verbal dau pompa tandem jos de pe motor? Am desfacut cele patru suruburi si un mecanic mi-a spus ca trebuie data si distribuția jos? Nu mai înțeleg nimic. Mulțam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur era mecanic?

Ce nu reusesti? Scoti cele 2 furtune, dai pompa in spate si o scoti pe sus. Bineinteles dupa ce ai scos tubulatura de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine, e țeapană. Nu se mișca neam. Am urmat sfatul altuia și am dat și capacul chiuloasei jos, degeaba. Ăsta îmi cere 3 mil ca să îmi dea pompa jos și să schimbe garniturile.

Am 3 furtune care vin în pompă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e lichita.... verifica sa fie scoase toate suruburile, dupa care luat cu japca... daca altfel nu vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tembel ce sunt, am montat totul inapoi. M-a speriat mecanicul lu` peste, cica sa nu o fortez ca o dereglez de pe punct. Si eu, boul, l-am crezut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai alta pompa de schimb studiaz-o un pic si ai sa vezi ca nu o poate bloca acolo nimic , nici distributie nici chiulasa, doar suruburile; si orice pseudonim poate fi bun pentru prietenu' asta al tau in afara de "mecanic". Insista!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 3 furtune care vin în pompă.
Da, 2 motorina si unul de vacuum.

Probabil s-a intepenit garnitura. Forteaz-o cu o surubelnita.

Si mai lasa "mecanicii".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Mâine o iau de la capăt. Mulțam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Stie cineva sa-mi spuna cat ma costa o pompa benzina ptr un passat din 1998 limuzina,eventual din dezmembrari,ca am impresia ca noua e ,,durere"...tocmai m-a lasat,in sensul ca se blocheaza.Am demontat-o,am deblocat-o si cand o pun la loc,in presiune,se blocheaza din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu urmatoarea problema, masina porneste greu, adica invarte de cateva ori pana sa porneasca, am incercat s-o parchez si cu botul in jos si cu botul in sus, nici o diferenta. Masina porneste greu doar dupa cateva ore bune de stat, adica cam in fiecare dimineata, in restul zilei porneste bine. Am verificat stiutul de la pompa tantem si n-am joc. Altceva ce-ar trebui sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, nu prea ai ce sa mai verifici... acum poti incepe cu schimbatul - intai oringurile de la injectoare, ca nu sunt scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema si la mine care persista demult timp.am schimbat si oringuri si pompa tandem dar degeaba...tot se pierde undeva motorina,tot din alimentare e dupa cum se manifesta dar nu stiu ce.Poate fi chiar ceva injector?chiar daca valorile pe injectoare sunt bune?sau sa incerc cu alta pompa? pompa tandem am pus unsa diferita de pe un passat 131 cutie automata dar care nu curge deloc.in restul zilei sfert de cheie,fara fum,merf frumos si regulat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor o problema ciudata cu un passat 101 cai tdi 2003 ,dimineata cand e frig porneste greu nu totdeauna problema e ca dupa ce o pornesc se opreste din mers la semafor sau cand schimb viteza,mentionez ca la relanti cate o fractiune de secunda la un minut se smunceste si oscileaza turometru.Aici in italia la reprezentanta mi-au schimbat cablajul ce trece pe la fiecare injector nu stiu cum se numeste,dar nimic,i era unica eroare ce dadea diagnoza,in rest baterie noua bujii bune schimat filtru ulei ,schimbat senzor G62,test pe injectoare totul normal..dar masina mea tot se opreste.A mai intalnit cineva asa ceva?multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de motorina murdar, aer in circuitul de motorina de exemplu. Daca zici ca injectoarele sunt ok  atunci problema e undeva pe la alimentarea  cu motorina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce e mai ieftin si mai la indemana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi din nou nu a pornit dupa ce am dat la automat,a aparut Stop motore oil pression si semnul de la ulei pe rosu dupa care a pornit si toata ziua a mers bine.Am citit toate problemele colegilor,pare ca suspectul sa fie senzorul de presiune ulei...hmmm,atunci de ce smunceste la relanti.?.Azi am fost din nou la reprezentanta aici in italia,mi-au raspuns sec 51 euro plus tva ora de lucru pentru aprofundarea problemei...doamne sfinte nus normali..mai astept poate se incalzeste afara.Intre timp mai citesc pe forum poate mai are cineva vreo problema similara.Felicitari moderatorilor si tuturor care ne ajuta cu raspunsuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că chestia cu uleiul se poate să fi apărut din cauză că ai dat mult la automat. Dacă după ce a pornit nu a mai apărut semnul nu cred să fie o problemă cu asta.

Maşina face probleme (mă refer la smucitul la ralanti) numai cu motorul rece sau tot timpul?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai calm ac dan , treaba cu lampa rosie de la ulei e pt ca ai dat mult la automat si motorul nu a pornit=nu a facut ungere...

si eu am avut o pb asemanatoare..dupa 3 zile in care nu a fost pornita cand am incercat dimineata sa o pornesc, surpriza...am dat vro 5 chei, intre timp sa aprins lampa de ulei, nu stiam atunci despre ce e vb, am completat cu ulei(gheorghe de mn), am incercat iar, am vazut ca nu e nici un rezultat, lampa tot aprinsa..m-am lasat pagubas...dupa amiaza cineva a pus contactul vro 5 minute si apoi ia dat cheie....si a luat-o...atat..

 

pune si u contactul lasa-l vro cateva minute apoi incearca sa pornesti poate merge si la tn....

numa de bn!

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, pompa tandem data jos ( da, era lipita), curatata si toate cele. Cum un chit de reparatie costa 450, am luat un tub de silicon de la locktite, am dat garniturile jos, le-am curatat si le-am fixat inapoi cu silicon. Am schimbat si g62. Ieri mi-a luat vreo 40 de min sa pornesc dar am reusit. Surpriza insa am vazut-o in mers. Trage mult Mai bine si parca simt aia 115 cai. Acum dimineata a pornit, insa la a treia cheie.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns lupo,smuncitul il face si la cald dar mentionez ca nu tot timpul ,de aia e dubios.multumec si lui fanbarcelona acum m-am linistit sigur e de la automat,caci imediat se stinge semnul,se aprinde numai cand dau la automat.azi dimineata am observat si un consum mai mare la relanti 1.0 fara clima..??.mentionez ca masina se opreste numai iarna,e a doua iarna cand imi face figura.Pana acu am cheltuit inutil 1000euro..caci e la fel ca la inceput.Cand am cumparat-o.(ianuarie 2012) fostul proprietar mi-a spus ca o sa-l pomenesc pentu masina ce mi-o vinde ...oho il pomenesc si acu cand scriu...Succes in ceea ce face-ti,o zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că proprietarul nu are nici o vină dacă la el a mers foarte bine, în fond poate fi o problemă minoră, de exemplu senzorul de temperatură al lichidului de răcire, care la vârsta asta a maşinii te poţi aştepta să crape, uneori se întâmplă chiar mai devreme.

Cred că problema este una de management al motorului şi pentru a evita să tot dai bani degeaba la reprezentanţă (dacă erau profesionişti adevăraţi rezolvau problema de prima dată), te sfătuiesc să cumperi o interfaţă de pe net, nu trebuie să fie ultima generaţie sau originală. Uite exemple:

http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_nkw=VAG%20USB%20DIAGNOSTIC%20CABLE%20409%201%20OBD2%20II%20LEAD%20VAG%20COM&_itemId=330399696070

http://www.ebay.co.uk/sch/sis.html?_nkw=VAG%20USB%20DIAGNOSTIC%20CABLE%20409%201%20OBD2%20II%20LEAD%20VAG%20COM&_itemId=330399696070

Eu îmi fac damblaua de exemplu cu un 409.1

Sfaturi ce şi cum să verifici, nu cred că o să duci lipsă, sunt mulţi colegi pricepuţi.

Chiar presupunând că o cumperi degeaba şi nu rezolvi acum problema asta, preţul este insignifiant faţă de cât îţi cere pentru o diagnoză la reprezentanţă şi s-ar putea să mai ai nevoie de ea altă dată.

 

Pentru început ţi-aş zice să verifici senzorul de temperatură al lichidului de răcire, dar cum nu ai vagcom, încearcă să vezi cum merge cu mufa scoasă. Pentru identificare vezi pdf-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu urmatoarea problema, masina porneste greu, adica invarte de cateva ori pana sa porneasca, am incercat s-o parchez si cu botul in jos si cu botul in sus, nici o diferenta. Masina porneste greu doar dupa cateva ore bune de stat, adica cam in fiecare dimineata, in restul zilei porneste bine. Am verificat stiutul de la pompa tantem si n-am joc. Altceva ce-ar trebui sa mai verific?

Aceeasi simtome le-am avut si eu .Dupa multe verificari am gasit problema . Senzorul de temperatura al combustibilului era defect ( arata o temperatura de 90-100 grade dimineata cand era motorul rece ). La asta se adauga si bateria care nu era la parametrii normali. Am schimbat senzorul  , am incarcat bateria si am scapat de probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!