Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

1. Daca ai doar cativa litri de motorina in rezervor si ai bagat 2 de benzina.... o sa porneasca greu...

2. Dupa ce ai dat la cheie, ai motorina in filtru ?

3. Daca da, scoate mufa de la senzorul G62 si incearca sa pornesti asa.

4. Nu porneste ?

Poti intra pe ECU sa scanezi ?

verifica, cu mufa scoasa de la g62, bujiile incandescente primesc comada ?

motorul invarte normal, cand dai la cheie ?

5. cand dai la cheie, iese fum pe esapament ? daca da, ce culoare ?

... sunt multe de zis, greu daca nu esti langa masina,,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna .

am un passat 2002 cod motor AVF pana sa se deecteze scotea ceva gaze foarte intepatoare la miros gen rabele vechi . dar motorul mergea rotund. acum problema in sine . mergeam cu 20 km/h si de odata s`a oprit motorul dau iar la automat nimic , pun testeru pe motor nici o eroare . singura eroare care o gasit per total ar fi de la senzorul de apa (g12) open short .

exculs

pompa de motorina merge

am desfacut la filtru de motorina am dat toata motorina jos din el(a ajut ceva apa ) am pus la loc, contactul de 6 7 ori si s`a refacut plinu . am scos si furtunl de retur la motorina, in momentul in care dau la automat vine motorina pe retur.

distributia verificata e intinsa si cureaua arata fff bine am abia 40 k km cu ea

am desfacut la axa cu came sa vad mufele de la injectoare totul ok bateria e ok sigurantele alea de pe stalpu din stanga toate bune.

ati mai avut careva problema asta aveti vreo solutie ce as putea sa ii mai fac?

ca am ramas fara ideei ...

precizez ca la mine nu mai porneste deloc . mai mentionez ca furtunu de la pompa tandem era iesit din inbinarea care duce la pompa servo frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai erori, e o problema mecanica sau de alimentare cu motorina.

Dar cum spunea si Florin, e greu de reparat la distanta.

Eu cred ca ai avut vreun dop de gheata undeva pe traseul de motorina.

Desi nu e recomandat, daca o faci cu atentie... eu zic sa o pornesti trasa. Mi s-a intamplat si mie la B5.5 sa schimb filtrul de motorina si sa nu porneasca decat tractata... in doar cativa metri.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lui Cosmin si Florin pentru sfaturi.

Este ora 12, 50 si mecanicul nu m-a sunat. Am vorbit cu alt mecanic care va fi disponibil luni sa verifice motorul...are tester (celalatul nu are nici tester).

Am facut poze cu sfaturile voastre ramanand sa le pun in aplicare luni.

Va tin la curent...

O ultima intrebare: puteti sa-mi recomandati un mecanic serios in zona Covasna? Am vazut ca este un moderator din Zarnesti, jud, Brasov, oare ma poate ajuta el ?!

si inca o data va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o lista cu baieti care te-ar putea ajuta. Suna-i pe cei mai apropiati de locatia ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Cosmin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! La un octavia 2 era problema de pornit greu dimineata trebuia sa dai la demaror de 3 ori 10 secunde ca sa porneasca.

solutia la probelma era schimbatul garniturilor de pe innjectoarelePD. Daca garnitura intre intrare motorina si surplus se duce, atunci curge motorina din pompa tandem si chiulasa inapoi(prin surplus) in rezervor. De atunci masina porneste la sfert. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati:

Am dus masina la service. La scanare cu VAG-COM-ul, mecanicul a gasit o eroare (senzorul de temperatura la lichidul de racire indica 120 grade Celsius) si asta din cauza unui chip-tuning instalat de fostul proprietar. Dupa ce s-a indepartat chip-ul mootrul a pornit din prima. La scanare, temperatura lichidului de racire inidca 0,98 grade Celsius. Acum am rugat mecanicul sa faca revizia la motor pentru ca de cand am cumparat masina nu am facut nimic la masina. Acum (ora 14,05) astept sa ma sune mecanicul ca sa iau in primire masina. Se va schimba tot kitul distributie, curelele accesorii, filtrele si intercooler-ul pentru ca era foarte foarte imbicsit cu ulei si daca tot am dat jos toata fata la masina sa nu mai fiu nevoit sa-l schimb in viitorul apropiat. O sa revin dupa ce primesc masina....SINCER, am o presimtire ca pompa tandem o sa-mi faca figura, sper sa ma insel. Revin cu noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala nu e chiptuning.... ci o maimuta.... dar, nu cumva era pe senzorul de temperatura a motorinei - daca da, ala e powerbox.... de fapt o rezistenta care sa pacaleasca ECU.

pe senzorul de temperatura lichid racire, se pune ca sa porneasca mai usor... dar trebuie sa iti arate ca e mai rece nu mai cald.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Florin, "maimuta" era montata pe conducta de la motorina. Din cauza asta imi dadea eroare ABGAS WERKSTADT?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura la motorina.... nu ar trebui...

maimuta - o porcarie... dar tragea mai bine cu ea - o sa vezi diferenta acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cel mai nimerit topic, dar voi expune problema aici.

Nu mai porneste un Passat b5.5 care nu a mai fost folosit din ziua de Craciun. Alarma merge, pana si radioul porneste, luminile interioare, dar cand vine vorba de dat cheie se stinge tot, clipesc avariile o data si cam atat.

Am legat bateria cu cabluri la o masina mult mai noua. Cablurile au mai fost folosite acum 2 ani asa ca ma astept sa fie bune, dar nu au schimbat rezultatul.

Baterie are 4 ani.

Intrebare de noob:Se poate sa fie si de la motorina inghetata pe traseu sau este sigur bateria?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bateria. Daca insisti mult la automat nici alarma n-o sa mai mearga si o sa ramai blocat pe afara :)

Sent from the 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si cablurile de slaba calitate. Masina care dadea curent, era pornita sau oprita ? daca era oprita, cabluri proaste si baterie descarcata - nu pornesti B5.5 ul diesel, decat daca il lasi vreo 10-20 minute sa ii dea curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu cabluri proaste am paţit-o şi eu o dată când am dat curent cuiva. Am verificat cu instrumentul de măsură pe maşina mea aveam 14.2, pe maşina lui (cablurile conectate şi la el şi maşina mea pornită) arăta 12 V iar când încerca să pornească scădea vertiginos.

Deci pentru a-ţi da seama pune un voltmetru pe bateria ta şi trebuie să aibă tensiunea cât mai apropiată de bateria donoare şi să nu scadă tensiunea prea mult când încerci să porneşti (poate cablurile în sine sunt bune dar s-au oxidat în timp contactele de la cleşti, aruncă privirea puţin pe acolo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil inlocuiesc bateria cu o Varta de 74Ah. Incredibil de greu se scot bornele si bateria de pe b5.5, mai ales ca e pusa aproape pe centru si are o acoperitoare cat toata latimea capotei. In situatii de genul acesta prefer de o mie de ora ieftineala si degajarea de langa bateria de pe G6 :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Recomand Varta. Recent am schmbat-o si eu. Tot Varta de 74 gama Silver si pot sa-ti spun ca porneste la sfert in temperaturi de -23 grade si lasata 2-3 zile nepornita. Bineinteles ca nu doar bateria conteaza la pornire insa aceasta Varta isi face cu brio treaba.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati:

Dezastru!!!

Dupa ce am schimbat consumabilele asa cum am prezentat anterior, am facut ieri un test prin oras cu masina. Florin are dreptate: fara maimuta masina nu mai trage asa, dar imi place mai mult cum suna motorul acum, INSA a aparut o problema! Nu am apucat sa fac 7-8 km pentru ca dupa ce am plecat de la semafor si am accelerat pana aproape de 3000 rot/ min am auzit o buibuitura (puscatura) la motor... furtunul de la intercooler (cel scurt - cotul acela) a puscat ( a fost dat afara) de pe intercooler. Am uitat sa precizez ca mecanicul mi-a spus ca nu-i place sunetul motorului pentru ca baga aer in furtunul care vine de la filtrul de aer. El, mecanicul, crede ca din cauza ca evacuarea gazelor nu se face cum trebuie, gazele se intorc prin turbo si refuleaza prin chiulasa (sincer nu-mi aduc aminte exact cum mi-a spus, dar ceva de genul acesta). M-a indrumat catre un service care se ocupa cu repararea tobelor de esapament. Acolo, mecanicii au constatat ca este infundat catalizatorul, furtunul flexibil este ars si un racord dupa catalizator, pana la bifurcatia spre cele doua tobe finale, este ars, scapand gaze. Astfel, mi s-a schimbat catalizatorul (mecanicul mi-a spus ca din cauza asta imi inregistra eroarea ABGAS - WERKSTADT), furtunul flexibil si racordul (alti bani alta distractie). Catalizatorul nu a fost schimbat de cand masina a iesit din fabrica si a facut 260.000 km - mecanicii mi-au spus ca de regula la 150.000 km, catalizatorul se schimba.

M-am intors la mecanicul meu care, dupa ce a schimbat furtunul (pentru ca zicea el - nu intra asa strans cum trebuie pe intercooler si urechiusele care fixeaza siguranta sunt uzate), motorul nu mai baga gaze in furtunul care vine de la filtrul de aer. Astazi am pornit si am facut un test cu VAG-COM-ul in mers. Precizez ca inainte sa repar teava de la esapament mecanicul mi-a spus ca pe VAG-COM apareau erorile: gaze evacuare necorespunzator (era in limba maghiara si nu am inteles eu bine) si suprapresiune in turbo. Deci, sa revin, dupa ce am reparat teava de esapament si am schimbat furtunul care intra in intercooler in partea de jos cu unul nou nout, am pornit la drum sa facem un test din mers. Testul a fost OK...nu au mai aparat erori nici la evacuare si nici la turbo! Motorul nu mai baga gaze in furtun (adica atunci cand gatuiam - prindeam in pumn - furtunul care vine de la filtrul de aer si merge la motor, nu mai simteam ca se umfla in ritmul in care evacua gazele).

M-am bucurat ca in sfarsit totul s-a rezolvat ( am platit 3350 RON ca sa schimb kitul de distributie, fulia alternator, intercooler-ul (original), toate filtrele - ulei, aer, polen, cele doua curele de accesorii, furtul mai scurt care intra in intercooler in partea inferioara, reparat sistemul de esapament, schimb ulei 5W- 40 - 50501 DPF CASTROL), DAR NECAZ MARE!!! Dupa ce am terminat testul in mers ( cca 8 km cu motorul cald), am zis sa fac un drum mai lung... si astfel am facut 100 km azi dupa-masa de la 17,00 am facut un drum Sf. Gheorghe - Covasna. Mentionez ca nu am calcat acceleratia mai mult de 2200- 2500 rot/ min. Masina a mers frumos (sincer imi place mai mult cum merge acum fara maimuta - are o acceleratie mai lina, nu dura ca inainte - cum piscam pedala, cum si zbura masina), dar la intoarcere in Sf. Gheorghe, cand mai aveam inca 8 km pana sa ajung acasa, dupa ce am pornit de la stop si am schimbat vitezele in plaja de 2000 - 2200 rot/min, am zis sa calc un pic mai tare acceleratia sa vad cum se manifesta motorul (parca nu ar fi vrut sa traga mai mult de 3000 rot/min, fapt pentru care m-am decis sa o "fortez" peste 3000 rot/min)...cand eram in treapta IV si am ajuns pe la 3200 rot/min, iar am auzit puscatura (bubuitura) iar motorul incepea sa nu mai traga cum trebuie ( mai mult de 1800 - 2000 rot/min nu vroia sa mearga) - aceeasi problema ca si ieri cand am plecat de la semafor!!!

Si uite asa, cu morcovul in fund, am condus restul de 8 km pana acasa. Era ora 23,30...din cauza asta nu l-am sunat pe mecanic, ca altfel il sunam imediat...deci maine la ora 09,00 INAPOI LA SERVICE.

Acum va intreb pe voi, dragi colegi, ce poate sa aiba motorul asta pentru ca eu Luni trebuie sa plec inapoi in Danemarca si zau cu un astfel de motor mi-e si frica sa pornesc la drum...MA PUTETI AJUTA CUMVA, sa clarific a ce problema are motorul?

Va multumesc anticipat!

Noapte buna!

P.S. imi cer scuze moderatorilor pentru eventualele greseli de ortografie sau exprimare...este miezul noptii si de suparare si oboseala poate am "scapat" vreo greseala.

Modificat de mh_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci un log in mers. Din cate spui tu turbina face o presiune prea mare sau e o problema mai serioasa la imbinarea aia de unde iti tot sare furtunul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata!

Am gasit problema...siguranta de la intercooler.

Intercooler-ul nou (marca Hella - este produs bun? mecanicul mi-a spus ca este original) a venit echipat cu sigurante, care aveau profilul rotund, iar materialul era slab. Datorita faptului ca nu strangea cum trebuie, la presiunea din sistemul turbo, legatura a cedat (ambele piese sunt noi). Ieri cand m-am intors la service, mecanicul a schimbat sigurantele cu cele vechi, care au profil rectangular si bineinteles materialul este mai de calitate. Dupa ce am schimbat sigurantele nu mai am probleme...am condus in jur de 100 km. Azi mai fac niste drumuri sa o testez. Intrebarea mea este: in ce plaja de turatii ma sfatuiti sa exploatez motorul, atat in regim normal, cat si cand trebuie sa fac o depasire, deci in regim fortat? Aici ma refer in ce plaja de turatii este bine sa circul cu masina?

Consider topic-ul inchis si multumesc moderatorilor pentru intelegere pentru ca subiectul topic-ului, cel putin in ultima parte, s-a schimbat de la "probleme la pornire" la "probleme cu sistemul turbo".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste-l pana in 2500 rot/min pana ajunge temperatura la 90°.

Dupa 90° schimba treptele in jur de 2500-3000 rot/min iar in depasire poti urca si la 4000 daca ai nevoie de tot ce poate masina. Dar asta, repet... EXCLUSIV dupa atingerea temperaturii de regim.

Cat despre IC... Hella este un produs foarte bun, dar atat timp cat nu vine ca produs OEM, nu respecta standardele impuse de producatorul auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Cosmin inca o data!

Azi dimineata cand am pornit masina motorul mergea ca un taietor de lemne, parca mergea in 3 cilindri. Mecanicul a desfacut capacul de la chiulasa si a gasit un capacel din aluminiu sarit de la locul, unde zice el pierdea compresie(?!) si nu mai facea ungerea in partea superioara a motorului. Mi-a zis sa mai fac un drum sa vad cum merge motorul...iar pufnea...trebuia sa fac ITP-ul...asa ca am dus masina la o statie ITP si am lasat-o acolo oadata cu numarul meu de telefon, in ideea ca motorul va ceda, stiind ca cei de la ITP tureaza motorul peste 4000 rot/ min. Am fost sunat ca testul este ok, fumul este ok, facandumi-se observatia ca furtunele de la frana spate sunt crapate si ar trebui sa le schimb + o uzura mica la basculele inferioare fata...in rest totul functioneaza corespunzator.

Am luat masina de la ITP, dar nu-mi placea ca motorul nu tragea, iar turatiile de-abia daca atingeau pragul de 3000 rot/min. Insa dupa vreo 3 km am auzit un tiuit prelung (ca si sunetul cand ma avertizeaza computerul in legatura cu ceva, numai ca s-a auzit cam 5 secunde fara intrerupere), dar la bord nu s-a aprins niciun martor. M-am enervat ca asa nu mai merge, am calcat acceleratia fara sa ma intereseze daca explodeaza sau nu motorul, cand stupoare motorul a prins putere si tragea lejer peste 3500 rot/min, chiar si 4500 ajungea, sunetul schimbandu-se de la pufanit la un tors frumos. Am mers inapoi la service, s-a pus VAG-COM-ul sa faca un test general. Rezultatul: test motor - fara erori (nici inainte nu-mi dadea erori), test ABS - fara erori, test sistem climatizare - fara erori, erori fiind identificate la senzorul fata stanga (cel de la roata) la sistemul de lumini, usa fata stanga - nu functioneaza deloc si spate dreapta - functioneaza cu intreruperi, senzor parcare spate mijloc stanga - defect. Am mers la un alt mecanic sa-mi faca un test (acesta are un tester pentru care a platit 12.000 RON la achizitionare si plateste cca 1700 RON anual pentru actualizarea sofului) care mi-a verificat sistemul TURBO - functioneaza corespunzator (am reusit sa vad ca valoarea data de producator era 1094 (nu cunosc unitate de masura), iar valoarea turbo-lui era undeva 984), motorul fiind turat pana la 4500 rot/min. In rest nu mi-a gasit nicio eroare la motor, fiind identificate aceleasi erori ca si la service-ul precedent. Chiar nu stiu ce sa mai cred??? Doamne fereste sa ma lase masina in drum spre Danemarca - luni dimineata la 4,00 pornesc la drum. Maine mai fac un drum sa vad cum se comporta masina.Mi-ar fi placut sa-i fac o vizita lui Florin sau Cosmin sa ma consult si cu ei...dar?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cam departe... :)

Nu stiu ce capac a putut sari pe sub capacul de la culbutori... dar parerea mea sincera e ca de masina asta si-a cam batut joc fostul proprietar. Prea multe probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am passat-ul din semnatura 1.9 td b5.5 2002 avf 131cp si in iarna asta a inceput sa porneasca greu .Dupa ce iarna trecuta a avut o baterie Bosch de 55 ah , baterie care a fost pe masina de cand am cumparat-o respectiv august 2011 si a pornit chiar si la temperaturi de -16 grade de la prima cheie , iarna aceasta am observat ca bateria cedeaza si am inlocuit-o cu Varta de 80 ah . Toate bune si frumoase pana acum cateva zile cand la -8 grade a trebuit sa dau de vreo 3 ori la automat pentru a pornii, bateria invarte bine si de atunci cum e temperatura sub -2 grade porneste greu cel putin fata de iarna trecuta cand pornea la ''sfert '' cum se spune. Masina trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!