Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru sfaturi.....o sa tin cont de tot ce ma sfatuiti !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o dracu' de supapa unisens. Tai furtunele degeaba.

Schimba pompa tandem si n-o sa mai ai probleme.

In prealabil ar trebui sa verifici cu un vagcom si temperatura de pe Engine a motorului, la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care este de vina pompa tandem , se poate si repara ?..sau doar se schimba ... am inteles ca este destul de scumpa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi si .....Craciun Fericit colegilor de forum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin , revin cu o intrebare ( si cu scuzele de rigoare ca te bat la cap ) . Avand in vedere ca pompa tandem este destul de scumpa si cunoscand "meseriasii " din majoritatea service-urilor care invata meserie pe masinile noastre si normal pe banii nostrii ( sunt patit ..si nu doar odata ) , cum iti dai seama ca este pompa tandem defecta ? Am fost in mai multe service-uri si daca le-am dat ideea despre ce ar putea fi de vina , normal s-au oferit sa o schimbe fara sa verifice ceva.... inteleg ca anumite defecte trebuie aflate prin eliminare , dar nu cand asta costa din start atat de mult ! Si asa am schimbat bujiile fara sa se remedieze problema .

Multumesc si inca odata scuze , dar sunt total de dinafara in materie de mecanica !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai sigur e sa mergi la un service care are manometrul special de verificare a presiunii pe care o baga.

Altfel, incearca sa o parchezi cu spatele mai sus decat fata - minim 20 cm - si vezi cum porneste a doua zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwblabla, mergi cu capacul de pe motor dat jos si verifica cand te mai opresti: tragi capota si vezi daca nu cumva iti pierde motorina pe la capacul pompei tandem. Baga mana prin spatele ei asa si cobori si vezi daca e umed acolo. Mai stiu un coleg de pe forum care patea ce spui tu dar ii pierdea motorina prin spate, pe la capacul pompei tandem. A pus o garnitura de clingherit acolo, in locul celei metalice si a zis ca ii porneste la prima cheie dimineata, totusi o imbunatatire majora pana la o noua pompa tandem. Verifica te rog sa nu ai pierderi de motorina la pompa tandem si spune-ne ce ai gasit, poate te ajutam si rezolvi repede cu problema asta.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aseara masina parcata cu spatele mai sus decat fata si dimineata parca a pornit mai bine .

ionutctn am sa caut azi unde este pompa tandem ( am cautat pe net dar inca nu am gasit ) si am sa verific daca pierde motorina . Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierderile de motorina nu sunt un semn ca masina porneste greu.

A mea pornea perfect, dar pierdea la motorina de-ti venea acru.

Dealtfel am intalnit pompe ce nu aveau scurgeri deloc, dar porneau foaaaarte greu.

Pompa tandem e una din problemele caracteristice ale acestui motor. Depinde care cum ii e norocul, asa cedeaza.

Cand porneste foarte greu... e primul si aproape singurul suspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa tandem e vinovata in 95% din cazuri..eu am schimbat la masina mea pompa acum cateva zile. costa 750 lei noua BOSH si isi merita totii banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cautat pe net si am gasit doar la 1100 -1200 lei...poti sa imi dai pe PM , ca sa nu se considere reclama , unde ai gasit oferta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate AVF , eu chiar am o banuiala cu aditivii de pus in motorina care iti garanteaza curatirea injectoarelor si alte prostii ! Dupa ce am pus un flacon in juma de rezervor de motorina a inceput si pompa la scurt timp sa faca cum povestesc colegii mai sus( acum vreo 2 ani); poate fi doar o coincidenta dar ideea e ca pompa merita schimbata plus, mai ales ca face si vacumul daca nu gresesc deci o functionare necorespunzatoare din acest punct de vedere e mai dificil de evidentiat doar din clasicele "simptome".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, stiu ca nu este o legatura directa, eu am vrut doar sa ajut omul. Este un user pe forum care a avut problema asta: ii pierdea destul de serios motorina si nici nu ii pornea dimineata bine si a rezolvat cu garnitura aia din clingherit. Dupa ce nu i-a mai pierdut motorina, ii si pornea dimineata la prima cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, multi ani...la modelul din semnatura exista pompa tandem...??un coleg zicea ca nu, insa nu prea am fost lamurit...daca nu e pompa tandem ce ar treb sa fie care sa aiba aceeasi functie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai pompa tandem, ai pompa de motorina clasica cu cap hidraulic, ea iti trage motorina din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pompa tandem si nici altceva sa o inlocuiasca,PD ul are tandem @pop cristian,pompa tandem nu trage motorina din rezervor,doar amplifica presiunea bagata de pompa elecrica

Modificat de razvi_gyl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar partial adevarat. La AJM - PD nu exista pompa in rezervor, doar pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvi vad ca te bagi fara sa citesti, ce am scris? de unde ai dedus tu ca zic eu ceva de pompa tandem la motor nonpd? Fanbarcelona care are un motor NonPD a pus o intrebare si eu am raspuns, raspuns corect dupa mine,punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am evitat punctul la primul raspuns care se adresa colegului FanBarcelona si de acolo confuzia ta,a doua parte era pt tine,asa am dedus din finalul raspunsului de la postul #642 ,,ea trage motorina din rezervor,,Poti fi mai ponderat in raspuns totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca pd-ul cu pompa in rezervor ajuta la amorsare mai rapid, chiar de se strica acea pompa din rezervor masina tot porneste atat cat pompa tandem lucreaza in parametrii. AJM-ul meu e fara pompa si porneste la sfert de cheie indiferent cum ar fi pozitionata masina, concluzia o tragi singur.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Multi Ani si An Nou Fericit tuturor membrilor forumului!!!

Eu am inceput anul cu stangul ... ce s-a intamplat? Va prezint un scurt istoric al masinii ( de cand am cumparat-o)...

De cand am cumparat masina (August anul trecut) martorul galben cu simbolul motor este aprins insotit de mesajul "ABGAS WERKSTATT" fostul proprietar mi-a spus ca se datoreaza unui chip tuning montat de el. Mesajul apare la fiecare 300 km, dupa ce l-a sters din calculator - asta mi-a spus fostul proprietar!

Toate bune si frumoase... dar masina mai si scoate fum negru cand este ocupata de 5 persoane! ... in fine, am circulat cu ea asa vreo 2000 - 2500 km in Danemarca + plus 2500 km drumul pana in Romania.

Precizez ca masina a pornit de fiecare data fara probleme.

Din 30 Decembrie insa (eu locuiesc in Sf. Gheorghe, jud. Covasna) odata cu frigul am sesizat ca masina nu pornea de la prima cheie... doar dupa 2-3 incercari reuseam sa pornesc motorul.

In 31 Decembrie, dupa ce am pornit mai greu (asa cum v-am aratat mai inainte) am parcurs cca. 5 - 7 km (am facut ceva cumparaturi) am oprit de 2 ori masina, iar dupa cea de-a 2-a oprire, nu am putut sa merg mai mult de 100 - 150 metri, ca s-a oprit motorul din mers. Precizez ca nu mi-a aparut niciun mesaj pe bord in afara de martorul care il aveam aprins + martorul AIRBAG "AIRBAG FEHLER". M-am speriat!!!... am crezut ca s-a rupt cureaua de la distributie!

Am apelat la un mecanic care a constatat ca nu s-a rupt cureaua de distributie. Mi-a spus ca motorina este de vina si ca bateria este slaba ( dupa ce a verificat-o, a constatat ca lucreaza la 40% din capacitate), Astfel, a conectat acumulatorul la un aparat, iar dupa 20 minute a reusit sa porneasca motorul!!! Mentionez ca motorul a functionat bine.

Bineinteles ca am schimbat filtrul de motorina cu unul nou. Mecanicul cand a golit motorina din filtrul vechi, mi-a aratat culoarea la motorina...era neagra. Mi-a atras atentia ca motorina ar trebui sa fie de culoare cel mult maronie. Dupa ce am schimbat filtrul de motorina si am pus si aditiv pentru motorina, motorul a pornit la sfert de cheie. Mecanicul mi-a spus sa las motorul sa mearga cel putin o ora pana reuseste sa se amestece aditivul cu motorina din rezervor si sa se incarce acumulatorul cum trebuie.

Sincer, nu am avut cum sa las motorul sa mearga in fata blocului pentru ca trebuia sa ma pregatesc pentru Revelion si imi era frica sa nu-mi fure cinevamasina (am considerat ca o jumatate de ora ajunge sa las motorul sa functioneze).

Surpriza, dupa cca 4 ore dupa toate pregatirile, m-am imbarcat in masina cu tot "alaiul", dar masina nu a mai vrut sa porneasca!!! Bateria a invartit motorul bine de tot, dar motorul tot nu a vrut sa porneasca nici dupa 4 incercari. La a 5-a incercare deja bateria nu mai avea putere ... si GATA! nu a mai pornit.

Azi dimineata am incercat cu 2 alte masini sa dau curent, dar degeaba cu toate ca am avut curent, motorul nu a vrut sa porneasca. Am incercat sa pornesc masina si prin metoda tractare, dar chinga s-a rupt de fiecare data...dupa 3 incercari, m-am lasat pagubas...nu am reusit sa o tractez nici 10 metri (am inteles ca nu este bine sa pornesc masina astfel, este adevarat?).

Maine masina este programata sa se intoarca la acelasi mecanic sa reluam procedura de pornire, asa cum am facut in Ajun de An Nou.

Pana maine la ora 11,00 cand trebuie sa vina mecanicul dupa masina (sa o tractam pana la service) va solicit parerea voastra pentru ca sincer (dupa ce mecanicul mi-a spus sa pun 1-2 litri de benzina in motorina ca sa curete si sa porneasca motorul) nu prea am incredere in acest mecanic!!!

Puteti sa ma ajutati cu un sfat pana sa ajung la service?

P.S.

Cer scuze moderatorilor daca m-am intins cu vorba, dar am considerat ca este necesar sa prezint toate informatiile legate de aceasta problema. Multumesc pentru intelegere!

Modificat de mh_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mai mentionez faptul ca pedala de frana este tare ca piatra, iar frana nu "prinde" cum trebuie si asta se intampla uneori dupa ce pornesc masina si parcurc o distanta relativ mica in care trebuie sa folosesc frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa frana, aia e alta poveste.

In primul rand trebuiau scoase pe rand furtunele din pompa tandem, pentru a te asigura ca pompa primeste si la randul ei baga motorina cand pui contactul respectiv cand dai la automat.

Apoi verificat erorile in amanunt cu un tester.

Apoi verificat temperatura de pe Engine a senzorului de temperatura motor.

Ai uitat sa specifici ce an e masina.

Eroarea de ABGAS poate fi de la EGR cu membrana sparta sau o problema de vacuum, poate chiar membrana de la tulumba de frana rupta, dar asta nu afecteaza pornirea.

Sincer, si mie mi se pare cam pe dinafara mecanicul tau, dar eu zic sa faci (sa faca) ce ti-am descris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!