Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

salut, am descoperit ca o bujie nu mai lucreaza. Voi ce ziceti sa le shimb si pe celelalte? Ce sa pun Beru sau Bosch?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru au fost in echiparea de fabrica!

Modificat de alexpopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru nu e foarte diferit la pret. Parerea mea e sa le schimbi toate, de obicei se schimba toate odata in momentul cand se arde una, iar bujiile fiind cam aceeasi serie si producator rezista cam la fel. Plus ca e cam delicat cu schimbatul, vezi ca e topic separat. Ma indoiesc insa ca pana acum in toamna asta au fost vreodata utilizate la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am descoperit ca o bujie nu mai lucreaza. Voi ce ziceti sa le shimb si pe celelalte? Ce sa pun Beru sau Bosch?

toate - Beru si NGK - sunt cele mai bune - cumpara Beru GN 855

Beru au fost in echiparea de fabrica!

exact

NKG...si asta sunt bune..lasa bosch

corect

Beru nu e foarte diferit la pret. Parerea mea e sa le schimbi toate, de obicei se schimba toate odata in momentul cand se arde una, iar bujiile fiind cam aceeasi serie si producator rezista cam la fel. Plus ca e cam delicat cu schimbatul, vezi ca e topic separat. Ma indoiesc insa ca pana acum in toamna asta au fost vreodata utilizate la pornire.

cel mai bine si corect - schimbate toate 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu detalii.

Dupa demontare bujii am constatat ca echiparea de fabrica a fost BOSCH N 105 792 01 (96 mm) iar cele noi achizitionate sunt BERU, pe cutie scrie GN 855 0 100 226 227 iar pe ele scrie 231 0 100 226 227 (91 mm). Diferenta de 5 mm este exact la electrod iar tipul de la magazin a zis ca nu este specificata lungimea. Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca iti trebuie de 96 mm, astealalte sunt mai scurte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu detalii.

Dupa demontare bujii am constatat ca echiparea de fabrica a fost BOSCH N 105 792 01 (96 mm) iar cele noi achizitionate sunt BERU, pe cutie scrie GN 855 0 100 226 227 iar pe ele scrie 231 0 100 226 227 (91 mm). Diferenta de 5 mm este exact la electrod iar tipul de la magazin a zis ca nu este specificata lungimea. Voi ce ziceti?

ce an este masina ?

La B5.5, s-au bagat si bujii mai lungi. Cel mai bine e sa te duci sa-ti identifice dupa seria sasiului, ce e pentru tine.

recomand Beru, nu Bosch - poate au mai fost schimbate..... in echiparea de fabrica, veneau Beru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2002, are sigla WV pe bujie. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema..Am un Passat 2001 1,9TDi ,si azi dimineata ii dau o cheie am obs ca porneste mai greu..o las si se tot tura si sub tura...Cand a ajuns motorul la temperatura de 90grade nu mai statea la relanti,efectiv murea motoru,,ii dau inapoi o cheie si asa urat facea turometrul era la 600 dupa 10 secunde a murit si tot asa....ma opream la semafor iar murea....ce ar putea fi!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare, sa vedem despre ce e vb. Pare sa fie o problema de alimentare.

P.S. - Passat, anul... 2000 - ca din 2001 (de fapt sfarsitul lui 2000), a intrat B5.5-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FLORIN , nu care cumva e vb de compresie, el zice ca ii scad si turatiile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incat sa nu-i stea motorul la relanti ? nu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze am gresit....defapt ii 2000 luna 6!azi am fost cu ea in service si a pus testeru si a gasit senzoru de la recire apa ceva de genu..l-a schimbat si tot asa merge......culmea cum ajunge motoru la temperatura de 90grade moare motoru ,nu mai sta in relanti...ma tot gandesc sa nu fie ceva grav..acuma ii tot in service si maine astept un semn ceresc...sper sa nu fie injectoarele..chiar azi am mers cu ea cu 180km/h si tot in regula ,fum nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, am si eu o problema cu passat-ul, dupa 7-8 ore de repaus porneste foarte greu. am schimbat oringurile de la injectoare toate garniturile posibile, iar acum mecanicul a sugerat sa schimb chiulasa pe motivul ca s-a largit probabil una din gaurile de la injectoare si scapa presiunea.

aveti vreo sugestie ?

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun mecanicul,eu nu am auzit ca se largeste gaura de la injectoare.Eu zic sa mai consulti si alt mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa te puna mecanicul sa schimbi toata masina verifica pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum mecanicul a sugerat sa schimb chiulasa pe motivul ca s-a largit probabil una din gaurile de la injectoare si scapa presiunea.
:coffee_lol: :biggrin: Sfatul zilei...

Schimba pompa aia nenorocita, apoi bate-i obrazul mecanicului !

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu Un Passat din 2003,1.6 GTI 150 CP si imi porneste greu si cand e cald motorul eu cred ca bateria e salba este pe masina de cand estr masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am si eu un passat 1.9 tdi 131 cp am o problema cu pornirea,porneste foarte greu,recent iam schimbat si bujiile si releul si tot asa porneste,daca stie cineva care ar fi cauza va rog spunetimi si mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibile cauze : baterie batrana, probleme pompa tandem, reglaj necorespunzator avans, uzura motor(compresie slaba), injectoare murdare(dupa ce pornesti masina cateva secunde balbaie toata masina )....etc. Dar mai verifica daca la bujii ai curent cand incerci sa pornesti. Cauzele sunt multiple trebuie sa le elimini una cate una pana ajungi unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca bateria ii de cand ii masina asta ar fi singura cauza...Pt inceput eu te sfatuiesc ori sa verifici cu o alta baterie sau dute si cumparati una noua ii undeva la 350lei si nu o sa mai ai treaba...Motorul nu are probleme nu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am postat gresit ,rog un moderator sa mute ...acolo unde trebuie . Nu este o problema caracteristica Passat B5.5 dar nu reusesc sa ii dau de cap , nici eu nici service-urile unde am fost . Despre ce e vorba : De vreo 2 saptamani porneste fff greu dimineata. Dau la cheie de 2-3 ori cate 8-10 sec ( nu e de la baterie fiindca invarte ) si nu o ia decat , daca in momentul in care porneste ajut cu pedala de acceleratie...altfel daca iau mana de pe cheie , s-a oprit si trebuie sa o iau de la cap . Bateria este noua ( are 1 an si am verificat-o acum 2 zile ) , bujiile le-am schimbat acum 3 zile , injectoarele sunt in parametrii normali , filtrele le-am schimbat acum 2 luni. Am facut testare....nu da nici o eroare . Daca reusesc sa o pornesc si tin motorul pornit 15-25 min sau merg cu masina 10 - 15 km , opresc masina si dupa 6-7 ore porneste la sfert de cheie ! Am schimbat statiile si felurile de motorina...degeaba . Doar dimineata la prima cheie , dupa 12-14 ore de stat degeaba porneste ff greu ! Astept un miracol de Craciun de la voi :) ..o idee despre ce ar putea sa aiba masina , eventual un service " destept " care sa ma ajute fara sa invete meserie pe masina ?!

Multumesc !

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceacrca sa pui o supapa de sens sa vezi daca mai pleaca motorina inapoi in rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!