Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

G72 nu te afecteaza.....sau nu te ajuta, la pornire.

Fa un grafic al avansului, sa ne uitam la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu o problema, masina mea porneste greu dar numai dupa ce sta nepornit jumat de zi, am mai observat daca sta drept atunci porneste mai usor. Am citit cap coada forumul, au scris multi ca trebuie sa tine mult cheia, eu tin aproximativ 5-6-7 sec si porneste, dupa ce a fost pornit dupa aia toata ziua nu are nici o problema, porneste la jumat de cheie, dar totusi este deranjant si vine iarna si banuiesc ca o sa fie si mai rau. Buji am schimbat deci nu erau stricate, am citit de oringuri de la injectoare de pompa tandem si furtunase unde pierde motorina sau prinde aer conducta de motorina. A si am pus si pe tester nici o eroare o singura problema am remarcat ca injecorele sunt pe terminate, adica toate erau in grafic dar nici unu nu era pe zero ci undeva intre -1 si +1.

Ce pareri aveti de unde sa incepi? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta e de la oringurile de la injectoare sau pompa tandem.

Cum alegi sa incepi, tu decizi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am reusit sa ajung azi la test .Avansul era 1,3 grade ,sub standard .Modificat direct 4,6 .Sa vedem maine dimineata cum porneste .Revin cu stiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul a ponit la sfert in dimineata asta.In concluzie pornirea grea dimineata si numai dimineata ,si cateva ore bune dupa ce sa racit masina pe langa alte probleme pe circuitul de alimentare (pompa ,filtru ,oringuri,relee) si avansul trebuie reglat la niste parametrii ,in functie de codul motorului .Se poate sa nu fii fost suruburile stranse bine la pompa de injectie.Asta e o parere.O zi buna tututror !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! V-am prezentat anterior problema mea legata de pornire. Credeam ca am rezolvat, dar se pare ca nu e asa! Atunci am descoperit ca senzorul de temperatura motorina (G71, cred) avea traseul de comunicatie intrerupt sau contact imperfect (cu toate acestea nu dadea nicio eroare la scanarea cu vagcom). Am refacut cablajul si timp de 2 saptamani masina a pornit normal, fara probleme, dar de 2 zile problemele au reinceput sa apara dar de aceasta data fara influenta temperaturii, adica mi-a pornit la fel de greu si la 25 si la 20 si la 15 grade. Am fost ieri la mecanic si mi-a spus ca se dezamorseaza, nu inteleg cum de 2 saptamani nu s-a dezamorsat si acum se dezamorseaza, el mi-a spus sa parchez masina pe o panta cu fata in sus, am facut asta si dimineata la 16 grade mi-a pornit normal. Nu stiu ce sa mai cred. Erori pe motor nu am, am o singura eroare intermitenta pe blocul "Instruments" si anume 01314 no signal/communication with ECM. Din cauza acestei erori nu porneste masina, sau aceasta eroare apare in momentul in care motorul se invarte si nu porneste? Tin sa mentionez ca pornirea greoaie se manifesta in urmatorul fel. La prima cheie invart 4-5-6 secunde si nu porneste iar la a2a cheie porneste la sfert. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Acu doua luni si mie mi-a facut probleme la pornire si am luat la verificat pompa ,filtru ,oringuri,relee si avans fara succes.

Apoi mi-a aparut injectorul1 cu valoarea +2.99. Cumparat altu, schimbat, dar eroarea a ramas. Atunci mecanicu a spus ca e ceva din motor.

Solutia a fost schimbarea semeringurilor la supape.

Asa ca poate ar fi bine sa va verificati si compresia daca toate celelalte sunt bune.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai remarcat astazi o chestie. De cele mai multe ori cand dau la cheie cat timp motorul se invarte se aprind becurile la ASR si ABS, iar la pornire acestea se sting. E normal? sau aprinderea celor doua becuri arata ca exista o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cod 01314 -http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01314

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai remarcat astazi o chestie. De cele mai multe ori cand dau la cheie cat timp motorul se invarte se aprind becurile la ASR si ABS, iar la pornire acestea se sting. E normal? sau aprinderea celor doua becuri arata ca exista o problema?

Vezi starea bateriei - se pare ca este pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine facea la fel inainte sa schimb bateria. Pregateste-te sa o schimbi sau macar sa o pui la incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria e noua! e posibil sa se fi descarcat din cauza ca am dat de vreo 30 de ori la cheie inainte sa rezolv problema cu senzorul G81. De la alternator se incarca sau trebuie pusa pe redresor? E posibil ca asta sa fie problema si de asta uneori masina sa nu vrea sa porneasca la prima cheie?

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca s-a descarcat.

Daca mergi suficient cu ea si daca porneste, atunci se va incarca pe masina.

Daca mergi putin si cu consumatori multi porniti - atunci dureaza ceva pana se incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce dimineata a pornit greu, dar la prima cheie cand erau 16 grade afara, acum cand s-a racit si sunt 10 grade nu vrea sa mai porneasca deloc la fel ca si data trecuta... nu stiu ce sa mai fac... daca ar fi problema in ECU, e posibil ca aceasta sa apara numai cand temperatura scade sub un anumit prag? mi se pare foarte ciudat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice e posibil... la scanare, ce erori iti apar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare nu imi apare absolut nicio eroare pe motor. Imi apare o singura eroare pe blocul de instrumente si anume 01314- no signal/communication with ECM-intermitent, Acum vin de afara. Am demontat furtunul care intr in EGR am dat un jet foarte scurt de spary de pornire si masina a luat-o la sfert. Nici nu am apucat sa invart motorul si a pornit. Am oprit-osi am pornit-o de 0 ori dupa asta masina a pornit normal. Asta ma face sa cred ca nu e din ECU... dar nu inteleg ce poate fi... Va rgo, daca aveti vreo idee... ajutati-ma... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar - daca porneste cu spray-ul, nu e de la ECU.

La G62- valorile sunt bune ? Eventual incearca sa- schimbi cu unul nou, OEM

Altfel, ma duc cu gandul la oringurile la injectoare sau pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Mi-ai luat o piatra de pe inima. am remarcat acum un fapt ciudat privind injectoarele. cu clima pornita toate injectoarele stau cuminti in jurul valorii de 0- 0.2. cu clima oprita injectorul 4 ajunge la valoarea 1.6 si celalte 3 incearca sa compenseze valoarea. La pompa tandem aveam o problema, la turatii mari (3500-4000 rpm) imi umezea pe la garnitura, asa ca am dat jos am pus silicon am pus-o la loc si acum totul e ok, dar masina a avut acelasi comportament si inainte sa ii pun silicon si acum. Pe vcds valorile pentru g62 sunt bune. As incerca sa scot senzorul g62 si sa incerc sa o pornesc fara el cand e la fel de rece afara. Ma ajuta cu ceva acest test sau sunt sanse mari sa fie oringurile la injectoare mai ales dupa ce am mentionat si problema descoperita de mine astazi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, scoate-i mufa la G 62 si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc maine dmineata. Deocamdata nu am reusit sa ii depistez pozitia, mai caut. Dar e posibil sa fie oringuri la injectoare numai la temperaturi mai mici de 12 grade? pe mine ma duce cu gandul la o chestie influentata de temperatura, cu toate ca mi-a facut figuri si la 16 20 si 25 de grade (adica sa porneasca la a2a cheie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ..masina imi porneste foarte greu..am facut un test si il pun aici sa va dati cu parerea masina este cea din semnatura

16705-engine speed sensor(g28)

17564-manifold pressure sensor...open or short to ground

17569-manifold temperature sensor(g72)...open or short to ground

16989-internal control module.ROM error...intermitent

18072-control circuit for PD injectors..electrical malfunction

......iar injectoarele sunt in felul urmator si va rog sa imi spuneti care trebuie schimbat k toti isi dau cu parerea

inj1 +2.54

inj2 +0.66

inj3 -3.01

inj4 +0.54

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am rezolvat problema pornirii, cel putin temporar, prin montarea unei supape de sens pe traseul de alimentare intre filtrul de motorina si pompa tandem. Acest lucru ma duce cu gandul faptul ca pompa tandem se desamorseaza, probabil pe la garnitura dintre blocul motor si pompa. O sa incerc remedierea ei sau inlocuirea pompei deocamdata ma mai gandesc, cert e ca acum merge. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti!

Si eu am rezolvat problema temporar :lol: , daca intru pe pordura cu rotile din spate, masina porneste la sfert de cheie. oare pierde motorina undeva? Am vorbit cu vechiul proprietar si mi a spus ca odata lui i sa umplut uleiul cu motorina :( atunci e de la garniturri-oringuri injectoare este problema?

Modificat de csomos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 pompa tandem se dezamorseaza

2 ulei in motorina posibil pe la pompa tandem,oringuri injectoare sau sant in chiulasa,aparut in urma vibratiei injectorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!