Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Nu incerci cu el in mufa, ca nu te ajuta.

Cand scoti mufa, ECU substituie valoarea cu cea generata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie neaparat sa stea in antigel.Cu el in mufa afara nu merge.Poate si asta e bun.Se poate verifica fara sa il dai jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il poti baga doar in mufa, pe cel nou - daca la asta te gandesti.

Acum, depinde cat de cald e....eventual in bagi intr-un pahar cu apa la temperatura lichidului de racire.

Daca te misti repede, nu pierzi mult antigel - max 200 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu noutati .. Am pus senzorul in mufa si NU vine curent la bujii .Curent la bujii vine atunci cand scot mufa.Care ar putea sa fie problema.Ce as mai putea verifica .Stiu ca 2 fire duc la bord si 2 la ECU.Nu aveam probleme cu indicatorul temperaturii de la bord.Poate e bun si senzorul vechi.Ce ziceti ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie bun si cel vechi.

Inseamna ca nu e destul de frig sa porneasca bujiile. Te-ai agitat degeaba. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga senzorul intr-un pahar cu apa rece de la frigider. Sau intr-o punga de gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca porneste greu dimineata !Azi dimineata cand am scos mufa de la senzor si am avut curent la bujii a pornit la sfert. In concluzie nu se aprind bujiile pentru pornire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca si la nonPD e ca la PD, dar poti mari timpul de actiune al bujiilor. Ar trebui sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa mai verific maine dimineata .Acum motorul era cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga senzorul intr-un pahar cu apa rece de la frigider. Sau intr-o punga de gheata.

Nu-i normal nici asa.... e ca si cum i-ai scoate mufa la G62.

Problema e ca porneste greu dimineata !Azi dimineata cand am scos mufa de la senzor si am avut curent la bujii a pornit la sfert. In concluzie nu se aprind bujiile pentru pornire .

normal ca nu sunt actionate bujile, ca nu e suficient de frig afara.

Un motor care are totul ok, porneste si sub 0 grade, fara bujii - urat, dar porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor care are totul ok, porneste si sub 0 grade, fara bujii - urat, dar porneste

Pana acum porneam la sfert indiferent de gradele de afara.Cand a inceput sa pornesca greu am verificat bujiile .Toate 4 erau arse .Am schimbat bujiile si...tot asa de greu porneste dimineata -cu spray.Deci ce am facut acum dimineata .16 grade afara -am pus mufa pe senzorul nou afara fara montare ,nu a venit curent la bujii.Bun ,am scos mufa si am pus contact -a venit curent la bujii-cronometrat 15 secunde a stat martorul la bord aprins-la 20 secunde a intrerupt si curentul la bujii. Nu stiu ce sa mai fac .Nu cred ca daca il montez pe conducta o sa schimbe ceva. Sfaturi va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi si fa o diagnoza. Sigur nu e din cauza bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca motorul e cam uzat. Oricum, nonPD-ul nu porneste usor fara bujii, daca scade temperatura.

Am vazut ALH la 60.000 de km care in luna mai, fara releul de bujii a pornit la a 3-a cheie.

Fa un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tinut senzorul la congelator 10 minute

Am pus mufa pe el si ...3 secunde a stat martorul aprins si 7 secunde am avut tensiune la bujii

Se poate modifica parametrii cu vag

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin - cauta si vezi ce probleme are.

Daca acum, la 15-20 de grade, il pacalesti.... la iarna la - 15,...-20 de grade, ce o sa-i faci - pui foc sub el ?

Exact - verifica compresie, verifica pompa, etc.

La scanare nu apare nicio problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul are 235mii ,raspunde la comenzi fb tinind cont de varsta lui .

Ce treaba are pompa ???Daca ai pun bujia in nas o ia la sfert ,daca nu - ma rog sa tina bateria . Mecanicul a zis ca asta e treaba electrica

Daca nu rezolv nici cu vag ,mufa de la senzor are 4 fire -2 bord 2 ecu

Le las pe alea de la bord ca merg si alea 2 le tai ca sa am tensiune la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba o are, ca nu trebuie bujiile ca sa porneasca la temperatura asta.

Faptul ca tie iti trebuie incalzita camera de ardere ca sa detoneze amestecul, la temperatura asta, denota ca ai o problema - posibil mecanica sau nu.

Si eu si Cosmin, ti-am zis ce ai de verificat.

Ai senzorul - schimba-l - pierzi 10 minute de munca si cativa ml de antigel. Daca tot asa porneste - poate sa fie probleme de compresie, injectie... poate chiar ECU cu probleme.

Pana nu te apuci sa faci niste masuratori..... povestim doar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da baieti am sa il montez (maine dimineata cu motorul rece )cu toate ca si asta cred ca e bun,si va spun cum sta treaba.Dar intrand prea mult de la panou, la relee si bujii cred ca trebuie deschis alt topic.O zi buna la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema care se manifesta la temeperaturi mai joase, cat timp a fost vara si temperatura peste 25 de grade dimineata nu a fost nici o problema, odata ce temeperatura scade sub 20 grade dimineata motorul porneste la sfert de cheie ca intotdeauna dar are o variatie de relanti in intervalul 800 rpm (turatia normala de lucru) - 850 rpm (turatia avans la rece) timp de 5-10 sec si tot pret de 10 sec scoate putin fum alb chiar alb abastrui.

Saptamana asta am fost cu ea undeva la munte la o altitudine mai mare (2000 m) si cand am pornit-o seara erau undeva la 17 grade, a pornit la sfert de cheie, s-a "balbait" de 2-3 ori si a murit motorul, la a doua cheie a pornit tot la sfert si nu a mai murit motorul doar ca am avut aceiasi variatie de relanti timp de 5-10 secunde.

Asta cu altitudinea mi-a dat de inteles ca e ceva in legatura cu debitul de aerul care e mai rarefiat la 2000 m altitudine si de aceea a murit motorul.

Eu am presupus ca e de la bujii (pe care o sa le schimb urgent) dar asta cu muritul motorului imi creeaza alte suspiciuni. Ultima scanare am facut-o acum 3 sapt si nu avea nici un cod de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat senzorul g62 si tot asa porneste dimineta ,greu

Am facut test si am gasit si G72 defect .Ramane sa il schimb si pe asta daca il gasesc ......si sa vad cum porneste

johnf

fa scanare ,pana atunci poti verifica bujiile !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@johnf

Nu prea ai nevoie de bujii la pornire la 17grade.

Eu zic sa verifici traseul de alimentare cu motorina: pompa rezervor, filtru, O-ringuri la injectoare, etc. Astea nu genereaza erori ...poate valori aiurea la injectoare.

Nu e rau sa verifici si bujiile care te vor ajuta la temperaturi sub -5 grade.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEAU

Si eu am aceeasi problema , mie mi-a spus mecanicul ca ar fi oringurile de la injectoare , am facut o programare sa le schimb.

Sper sa fie aia problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate.... oringuri injectoare, pompa tandem cu probleme.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi-am facut timp si am aruncat o privire la stutul de la pompa tandem. Am observat un joc al furtunului. Initial am crezut ca e colierul slabit sau ceva, insa cand am scos furtunul am vazut ca se misca stutul cu totul in locasul unde intra in pompa. Dupa ce am scos furtunul, miscandu-l mai mult am auzit un fasait, ca o scapare de aer. Mergand pe furtunul respectiv, am ajuns pana in locul unde furtunul intra in partea de tabla de sus, din spatele motorului, unde e trecuta si seria de sasiu. Ei, la imbinarea aia, daca il misc, rasufla aer. Intrebarea mea e, de ce nu arasufla la capatul ce intra in pompa? E acelasi furtun....

Cat de mult imi place mie surubaitul, cred ca ma duc la un service pana nu fac cine stie ce boroboata pe acolo. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si senzorul g72 ( Intake Manifold Temperature Sensor) .La scanare VAG totul e OK

Insa pornirea dimineata tot grea e.Nu mai ramane decat sa umblu la pompa de injectie.Mecanicul spune ca pompa e in grafic si mai mare (a zis ceva de 2.6).Dupa parerea mea,si ceea ce am citit pe forum nu toate pompele funtioneaza corect in grafic Unele merg bine la 4.6.Sa modific cu vag sau sa dau avans mecanic ? Ce parere aveti ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!