Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Nu poti desface stutul de acolo, este ambutisat.

Degresat bine cu spray curatat frane si apoi lipit cu poxipol sau poxiline, se face un manson in jurul stutului si a locasului in care intra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau te adresezi unui atelier specializat, care iti va da filet acolo si baga un stut cu filet - nu o sa mai aibe moarte.

In Bucuresti stiu un atelier care face asa ceva - iese superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog frumos da si tu niste detalii, macar pe PM. Cat costa, cine face, daca pretul include demontatul de pe masina...

Da eu zic ca nu e reclama si suntem interesati o gramada..., sper ca moderatorii sa fie de acord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai detaliile pe PM. Suni luni, din partea mea.

Nu vreau sa postez nr de telefon, atata timp cat nu am acordul persoanei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu pornirea.....dimineata sau deseori chiar si dupa 2 ore de cand am oprit masina,refuza sa porneasca frumos la prima cheie

banuiala mea este ca in acest interval de timp,presiunea din rampa se pierde

dupa ce porneste totul este absolut ok,daca e frig afara motorul se tureaza automat,etc

am incercat sa amorsez de mai multe ori pompa inainte de a porni dimineata dar nu am reusit acest lucru,doar la prima punere de contact amorseaza dupa care pompa nu se mai aude cand invart cheia a doua sau a 3 a oara

banuiala mea este ca acea valva unises de pe tur este defecta.unde este ea fizic?

masina este cea din semnatura

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc la toti pentru sfaturi !

Am dat de alta belea !

Releul de bujii e bun dar nu ajunge curent la bujii cand pun contactul

Deschid alt topic sau ...ma sfatuieste cineva ce mai e de controlat

Am inteles ca ar fi si g62 de vina in afara de siguranta .Astept propuneri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate intai mufa de la G62 si dupa aia verifica daca ajunge curent la bujii.

La temperaturile astea, bujiile nu sunt comandate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat fisele de bujii daca au curent inainte de a porni motorul, deci motorul era rece.

Inseamna ca g62 e de vina ?

Indicatorul de temperatura de la bord merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzor si vezi daca vine curent la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok ,asta am sa fac cand vine masina acasa .Revin pe post dupa verificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curent vine la bujii numai daca temperatura motorului e sub 4 grade (ceva pe acolo, nu sunt sigur dar nu gresesc prea mult). Daca scoti mufa de la G62, ECU va crede ca afara sunt mai putin de -30 de grade si va porni bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am apucat sa scot g62 si sa verific daca vine tensiune la bujii ca masina a venit noaptea ,dar cand pun contactul se aude releul .Face clanck si atat....O sa verific maine

Chiar ,ce temperatura trebuie sa fie ca sa activeze bujiile ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza, scoate mufa si vezi. Grija la galerie, daca e cald motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de pe senzor si cand pun contact vine curent la bujie !Asta e buba ..senzorul ???

Am citit topicul( )cu senzor daca nu mai e altceva pe traseu ramane sa schimb senzorul .Multumesc tuturor pentru sfaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate intai mufa de la G62 si dupa aia verifica daca ajunge curent la bujii.5

La temperaturile astea, bujiile nu sunt comandate

Ti-am zis....

sa fie de vina pentru ce ?

Inca nu e suficient de frig, ca sa iti comande bujiile.

G62-ul se poate verifica cu ajutorul VCDS-ului, comparand valorile de pe motor si ceasuri.

Asteapta sa vina frigul, dupa care poti trage o concluzie.

G62-ul, daca il cumperi - sa cumperi OEM - altfel,o sa le schimbi des....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rPentru pornirea grea dimineata. Cu spray porneam.In timpul zilei nu aveam probleme decat dupa multe ore de stationat-cand se racea motorul

Afara sunt 24 de grade .Am incercat sa pornesc ,a rotit motorul de 2 ori si am oprit.Nu dadea semne de pornire

Am scos mufa de pe senzor si ... am asteptat cca 2-3 secunde martorul de la bord nu se stinsese .

Si a pornit la sfert.Concluzia mea e ca bujiile intra in actiune dupa ...temperatura antigelului (asta e factorul de baza),mai putin dupa temperatura de afara

De aici denota pornirea grea cu motorul rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi G62-ul atunci - cumpara pe original, nu aftermarket. E vreo 120 lei.

Dupa aia, daca nu-si revine, verificam mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda .Revin dupa montarea lui.

VEMO

Senzor temperatura lichid racire

Cod articol: V10-99-0907

Cod EAN: 40 46001 28572 1

Unitate de impachetare: P

Numar poli: 4

Lungime [mm]: 50

Diametru [mm]: 25

Greutate (în kg): 0,02

Articol extins/Info extins: cu etansare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ti-am spus sa iei OEM ....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar sa vad ca asta e de vina ! Dupa aia o sa iau un OEM ,si ala sa fie rezerva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc intai cu senzorul montat in mufa ,fara a fi montat pe conducta.Sa vad daca activeaza bujiile .Daca nu activeaza nici cu ala nou ,alta e buba .Macar sa nu mai pierd antigel la scoaterea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!