Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Cand te-ai inregistrat pe acest forum de ce nu ai binevoit sa-ti completezi INTREG profilul, ca sa stim si noi ce motor ai???

In functie de tipul motorului, cauza poate diferi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu profilul e complet dar zimi ce te intereaza si iti spun. Motoru e de 1.9 pompa duze

Modificat de aliedvin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alooo... tu stii cate tipuri de motoare 1.9tdi sunt? COD MOTOR?

Nu intreb de-al dracu'. Ai ori AJM, ori ATJ. Unul are pompa electrica in rezervor, altul are doar sorb cu supapa. Si acolo s-ar putea sa ai o problema. Sau oring-urile de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem a fost schimbata cu una noua ? daca da, inseamna ca problema e in alta parte, daca nu - verifica daca tine si face presiune cata trebuie. Ca sa verifici presiunea pe care o face, trebuie o scula speciala - un manometru care se fixeaza intr-un orificiu de pe pompa.

Altfel, trebuie sa schimbi si oringurile la injectoare - poate sa fie una dintre cauze - sa verifici si daca nu exista uzura in orificiile injectoarelor - pe chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau supapa din sorb. Dar... cel mai probabil tot oringurile la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de tandem este noua. Eu cred ca daca erau oringurile de la injectoare pornea greu tot timpu nu doar cand e cu botu in sus. O sa verific supapa aceea din sorb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele oringurilor uzate sunt aceleasi cu ale pompei tandem. Si e normal, in ambele cazuri, cauza fiind dezamorsarea instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu probleme cu pornirea. Daca pun contactul, las sa se stinga toate luminile in bord si dau sa pornesc, nu o ia, sau o ia dar daca tin foarte mult la automat.

Am observat ca daca pun contactul dau odata scurt la automat, opresc si dau a doua oara o ia aproape imediat. Dar nici asa cateodata nu o ia.

Sa fie de la alimentare, switchul din usa cred ca are legatura cu pompa din rezervor.

Doar cand pun contactul se aude acolo in spate ca porneste.

Masina este un passat 1.8 20 valve non turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

In cele mai multe cazuri cand s-a pus contactul scurt si apoi inca unul rapid si masina porneste era de vina senzorul de la axa cu came.Insa iti recomand sa faci o diagnoza,e primul pas important care sa- l faci pentru a afla cauza .problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

ieri mi s-a intimplat un fenomen ciudat,dimineata am pornit masina totul normal,am ajuns la joob,iar cand sa plec mi-a pornit foarte greu ,adica la a doua cheie cam 7 secunde.Totul normal ,am ajuns acasa iar dupa 6 ore am plecat ,pornire normala,iar la la o trecere de pietoni cand am redus viteza,pus frina mi s-a oprit motorul.Dupa 4,5 incercari am reusit sa o pornrnesc si am ajuns acasa.Sa fie vorba despre electrovalava pompa injectie?Motor AFN 110 cai.Am facut o scanare cod 04D5 dispozitiv oprire elecrtica ELAB-intrerupere scurcircuit masa.

Modificat de danutz67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... incearca sa scanezi cu un VCDS, ca sa depistam despre ce e vorba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut , eu am un Passat din 2002 , 131 cp (DI rosu) , volan dreapta. Am cumparat masina de curand

Am mers cam 80 km , dupa am oprit masina 5 min , am dat sa pornesc iar , a pornit dar s-a oprit imediat.

Acceleratia nu functiona, nimic , nu se aude nimic ciudat. Doar ca nu porneste cand e cald motorul. Pot sa incerc de 100 de ori si tot nu o ia , doar daca e in viteza si ii dau shoc...asa porneste , dar nu e normal sa faci asa ceva de multe ori

Dupa ce se raceste porneste foarte bine , merge perfect , nimic nu pare defect.Nici un bec in bord nu e aprins , nimic.

Pe tester cand am bagat-o nu a aparut nimic.

Daca stie cineva ce poate fi , as fi foarte recunoscator pentru ajutor.

Va multumesc anticipat. O zi buna

Modificat de C o s m i n
post dublu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut! Desi am vandut masina (Vw Passat), am ramas tot membru al comunicatii VAG trecand la Skoda Octavia 2 motor 1.9 TDI 105 CP. Am o problema tare ciudata cu masina pe care o sa o expun aici sperand ca ma poate ajuta cineva. Cateodata cand afara sunt mai putin de 20 de grade masina nu porneste la prima cheie sau porneste foarte foarte greu dar daca pun contactul de 2 ori si apoi dau la cheie masina porneste absolut normal. Tin se precizez faptul ca in timpul cat invart la automat in cazul in care nu porneste se aprinde becul de la bujiile incandescente. Masina are toate filtrele schimbate. Dupa cum suna problema ce credeti? e o probleme cu bujiile incandescente sau se dezamorseaza si cand pun contactul de 2 ori pompa de alimentare din rezervor impinge motorina pe instalatie? Bujiile incandescente pornesc la temperaturi de 15-18 grade celsius? Va multumesc!

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile nu merg la aceasta temperatura doar cand sunt afara undeva pe la 3-4 grade.

Eu zic sa verifici senzorul de temperatura al antigelului (g62). Ar fi fost ideala o scanare sau macar sa vezi cat iti arata senzorul g62 pe Vcds,pe engine si pe instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanari, senzorul G62 este in regula. Ma gandesc doar la ceva ce nu iese la diagnoza. Am o singura eroare ce are legatura cu motorul si anume :

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 118

Mileage: 151350 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 09:13:26

Dar nu stiu practic ce inseamna si de la ce poate fi... daca ma poate ajuta cineva, raman dator. Am verificat in seara asta bujiile incandescente si sunt toate in regula, as vrea maine sa verific si releul de la bujii. Stie cineva ce releu controleaza bujiile? Locatia o stiu sau cel putin o banuiesc, cred ca e pe undeva pe sub volan. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe temperaturile astea motoarele pd pornesc si fara bujii. In orice caz, bujiile acum nu iti intra in functiune, doar cand sunt afara 3-4 grade. Degeaba controlezi bujiile si releul caci nu alea sunt cauza pornirii greoaie, chiar de-ar fi stricate toate.

Eroarea ta pe engine se refera la Ecu(calculatorul masinii) si zice ca nu comunica. Verifica si siguranta Ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314 - Engine Control Module

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

  • CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty
  • Fault(s) stored in Engine Control Module
  • Engine Control Module recently flashed or re-mapped

Possible Solutions

  • Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module
  • Check Measuring Value Blocks (MVB)
    • Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

01314 - Engine Control Module: Check DTC Memory

Possible Causes

  • Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

  • Check Engine Control Module for Fault Codes

Special Notes

  • Engine Control Module stored a Code which influences other Control Modules Functionality.
  • To clear this Fault Code you will need to correct the Problem in the Engine Control Module first.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am vazut si eu asta! O sa incerc azi sa vad ce valori am in measuring blocks! Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ai o problema electrica sau una interna a ECU. Nu ai si alte erori pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema a aparut si la mine, de aproximativ 2 zile. dupa o stationare mai lunga, in momentul cand ii dau cheie, porneste si se opreste imediat. Apoi sunt necesare tot vreo 4 sau 5 incercari si o ia. Dupa pornire, merge impecabil. La tester nu mi-a dat nici o eroare. Am gasit o pompa tandem noua la 11 milioane, bani pe care nu vreau sa ii arunc pe geam. Frigotehnistii la care am fost, se uitau la mine ca rama la bordura. Schimb-o, si daca nu e asta problema...asta e. Ai pompa noua :blink:. parere de mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa parchezi masina, cu spatele pe o bordura mai inalta si vezi cum porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat. Am parcat-o la jumatatea pantei in garaj, cu botul in jos. Dimineata a plecat la cheie. Tot ce am vazut la motor mai ciudat, sa zic asa, se vede in poze. ulei excesiv la striatii, in prima poza, si o chestie ( nu am idee ce este ) ce atarna pe la motor in poza 2. I-am gasit locasul si am fixat-o. De asemenea, ceva urme de motorina am gasit si in locul marcat din poza 3 ( sper ca am identificat bine pompa tandem :)) )

post-108517-0-05532400-1347460135_thumb. post-108517-0-96460200-1347459984_thumb. post-108517-0-30187100-1347460222_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, ultima poza. Stutul ala, trebuie lipit bine, altfel piezi vacuum pe acolo.

Mai testeaza cateva zile faza cu parcatul. Daca porneste de fiecare data bine, treaba e clara - trebuie alta pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!