Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Azi, la -16 grade, am pus contactul, am pus bujiile si cand am dat la automat nu a miscat nimic,am mai incercat inca o data si la fel, mort nu a schitat nici un gest.Curent aveam, mergea clima la maxim.Bateria am schimbat-o acum 2 zile, bujiile sunt noi.Se poate ca din cauza gerului sa se fi blocat electromotorul sau sa am vreo protectie ceva?La noi in satul Mangalia toti electricienii auto sunt ocupati, iar ceilalti nu lucreaza pe gerul asta.Un sfat, va rog.

Am dat jos electromotorul, era totul perfect.Electricianul mi-a schimbat vasilina, dar nu era de acolo problema.Se poate sa fi ramas ancrasate arcurile de la carbuni( citez electrician).Nu mi-a mai facut probleme, de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..

si mie mi sa oprit motorul intr-o intersectie si nu am mai putut porni...am sunat un mecanic si mia spus ca mia ramas de fapt blocata valva egr.Am deblocato si am pornit ..dar era vara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o problema la passatul meu 1,9 tdi AHU acum 2zile dimineata am incercat sa pornesc masina la minus 26 grade dupa mai multe incercari am reusit sa o pornesc mergea in 2,3 injectoare si tremura toata masina am oprit si repornit totul era ok in timpul zilei dupa vreo 50 km masina parca nu mai avea putere iar daca incercam sa accelerez incepea sa vibreze am fost nevoit sa merg asa 20 km fiindumi frica sa o opresc finca nu stiam daca mai porneste, ajuns acasa am scoso din viteza relantiu normal. am oprito si dupa 1 ora am incercat sa o pornesc si nu am mai reusit .am verificat daca am pompa in rezervor dar nu am, am schimbat filtru de motorina .acelasi lucu nu porneste miine imi aduce un prieten 4 injectoare si sai facem o scanare mentionez ca am masina de 5 ani cu revizile la zi as aprecia citeva idei unde sa mai caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit , am inlocuit toate injectoarele insa nu am obtinut nici o schimbare

am luat curent de la alta masina ca sa o invirta mai mult.. la scanat cu vagul nu apare nici o eroare

ceva idei?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorina vine... Pompa de injectie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vezi ca la pompa de injectie,are o supapa care da drumul la motorina catre injectoare,vezi sa nu fie dusa,a patito un coleg la un Vento.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin din nou

treaba este destul de urita am reusit sa o pornesc foarte greu insa mergea in 2,,3 pistoane, atunci am decis sa desfac capacul de la tacheti spre surprinderea mea 1 tachet rupt la pistonul 2 evacuare si la pistonul 1 1 tachet blocat sper sa reusesc sa il deblochez fara sa dau jos chiulasa

ce mi se pare interesant este ca nu sa auzit nici un zgomot ciudat tacanit ,,bataie.

miine ma duc la cineva sa iau tachetii

am sa va tin la cuent totusi nu imi dau seama care a fost cauza?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,ma alatur si eu celor care nu le porneste masina....la foarte frig doar...la cald,no problem...

deci AHU,non PD..,bujii,baterie,motorina =ok

simptome:la foarte rece porneste la cheie tureaza 2-5 secunde la 1200-1300 dupa care gata..moare..

daca dau la automat iar , cam 10-15 sec pana ii vine din nou motorina(asa zic eu) porneste greu si tremura ..iar dupa alte 30 sec se stabilizeaza si toul este ok...plec,opresc,pornesc toul ok..

pls help.....

P.S: poate fi G62?

Modificat de danutzx35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea... ai facut si tu o scanare, sa vezi daca ai vreo eroare pe motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Va rog sa ma ajutati intr-o problema.Am un passat b5 din 1998 si de vreo cateva zile dupa ce merg un timp cu ea si ajunge la 90 de grade (temp de lucru), incepe sa se tureze iar la relanti urca pana la 2000 de ture.Daca opresc motorul si incerc sa-l repornesc,porneste f.f. greu.Daca il las sa se raceasca ,porneste la prima cheie.Mentionez k i-am schimbat EGR-ul de 1 an aprox.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O verificare.:D Dar ne poti da mai multe informatii depsre masina ( KM , cod motor )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor AHL-SYMOS,aprox 203.000 km...nu stiu ce infformatii sa-ti mai dau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura ( G62 ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind mai ,,profan",daca s-ar putea sa-mi localizati printr-o imagine sau altfel,cam pe unde ar fi senzorul asta,v-as ramane f. recunoscator...am cautat prin topic-uri,dar fiind f. multi pe Diesel ,nu am gasit.Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa, stai ca am inteles gresit. Al tau e benzinar. Aici pot fi mai multe cauze. Nu vreau sa mint, dar cred ca poate fi si clapeta de acceleratie, bobina de inductie, etc...

Uite aici mai multe detalii: http://vwforum.ro/topic/1456-reset-adapt-ecu-clapeta-acceleratie/

Eventual mai uita-te prin aria respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare se cam ingroasa gluma la mine, astazi am reusit sa imi fac rost de tacheti si dupa mult chin am reusit sai

schimb 2 bucati

am fost nevoit sa scot roata dintata de pe axa cu came la scoaterea fortata sa sters semnul facut de mine

ok , am chemat un nene mecanic care a spus ca o pune el la punct dupa 20 min ma pus sai dau cheie

surpiza,... motorul se invirte foarte usor mecanicul spune ca nare compresie

inrebarea mea este cum pot sa verific asta motorul eu lam oprit din mers finca mergea in 2,3pistoane si la desfacerea capacului de culbutori um gasit 2 sparti

sau cum pot sa o pun la punct vreun tutorial sau ceva poze finca mecanicul asta ma disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a rupt tachetul, sa nu fii rupt vreo supapa.

Eu ti-as recomanda cu cu caldura sa demontezi chiulasa si sa vezi ce-i acolo.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint de acord cu tine

insa nu cred ca nenea mecanicul a pus bine distributia la punct

dupa ce a plecat de la mine am scos bujiile incandescente si am dat la automat si nu era compresie nici pe pistoanele unde nu am avut probleme cu tachetii plus ca el a sters semnele facute de mine fara sa verifice macar daca am facut bine sau nu

el a procedat in felul urmator

a invirtit vibrochenu pina volant a ajuns la zero (pe gaura de vizitare)

la pompa de injectie a puso intro pozitie in care se poate bloca cu un surub de 6 singura pozitie

la axa cu came a invirtito pina cind a putut sa bage o bucata de platbanda in partea din spate unde axa are o taietura

vreau sa stiu daca a procedat bine sau mai este vreo varianta de a verifica daca axa cu came este in pozitia buna

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu zic ca a cam procedat bine!daca tie ti-au ramas tachetii locati,exista posibilitatea sa iti fi indoit/rupt vreo supapa si din cauza asta nu se simte compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca si voi spuneti ca a procedat corect nu am ce face ..,ma pun sa dau jos chiulasa sa vad ce surprize ma asteapta acolo

va multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la reprez Vw din Bacau si dupa ce m-au tinut vreo 4 ore mi-au spus ca dupa ce au facut o diagnoza(Dzeu stie ce au facut ei acolo) au ajuns la concluzia ca pot fi urmatoarele:G62,sonda lambda sau EGR-ul(pe care l-am schimbat acum 1 an si am dat o gramada de bani pe el).Deocamdata au dat comanda de sonda G62 urmand sa ma duc sa o schimbe saptamana viitoare.Chestia e ca de ieri si pana azi nu mi-a mai facut figuri.Oricum,am ajuns la concluzia ca si la reprezentante o cam bajbaie si ,sincer,nu mai stiu unde sa ma duc sa-mi faca cineva o treaba buna.Sper din tot sufletul sa fie G62 si sa nu o schimb degeaba.Deocamdata,multumesc ptr sfaturi si sugestii si ,daca e ,o sa mai revin cu intrebari.O zi buna tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steliayane schimba g62 si nu o sa ma ai probleme.am trecut prin ce ai trecut si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare astazi am reusit sa montez chiulasa sus pe masina montajul lam facut personal mia luat toata ziua

cu ocazia asta am schimbat si distributia mai aveam 12000 insa daca tot am avut masina desfacuta

masina a pornit la a doua cheie si a scos foarte mult fum alb vreo 10 min la mers pe loc dupa care treptat a disparut

probabil cum am spalat galeria de admisie si turbo

masina nu o mai recunosc acum trage foarte bine si parca si zgomotul la motor sa diminuat

mi sa aprins intermitent becul de la bujiile incadescente trebuie sa vad ce inseamna asta

in rest vreau sa multumesc membrilor acestui forum pentru sfaturi si pareri RESPECT MAXIM BAIETI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu o problema la un passat 99 motor 1.9. Cand las masina pe drept sau cu botu masini in vale porneste la prima cheie dar cand o las cu botu in sus porneste greu de tot. De la ce poate sa fie ? Precizez ca am crezut ca e de la pompa tandem si am schimbato.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!