Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Bujiile se schimba o data la 90.000km, deodata cu distributia. Dar se poti si verifica daca sunt bune sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai si verifica intre timp...ca e posibil sa le ai arse demult, la 90000, daca faci 10000 pe an...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna..va rog sa ma ajutati si pe mine....am un Passat model 1.9 tDI 110 C.P...model variat...si ieri dimineata la temperatura de minus 18 grade a pornit la sfert de cheie....nu mia facut deloc problema....apoi am mers circa 10 km si mi sa oprit din mers...fara nici un zgomot...mentionez ca eram la un semafor...am dat sa pornesc dar fara succes....am tot incercat dupa dar nu mai pornea deloc....ce pot sa fac?...cine ma poate ajuta?....astazi am incercat sa l pornesc din nou dar fara succes..ba din contra mi sa aprins becul rosu la ulei...uleiul l am schimbat recent..va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul motorina cu apa si a inghetat , motorina naspa ce a format dop de ghiata,dar cel mai important citeste in topic caci s-ar putea sa mai fi avut cineva simptomele decrise de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine o sa schimb filtrul de motorina pentru inceput si verific bujiile....motorina o bade de la petrom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez acest filmulet si chiar va rog sa imi dati niste pareri legat de cum porneste, nu prea cred ca este normal. Pana acum am verificat bujiile (le am de 14 luni si sunt ok toate) , curent vine la ele, azi am mai strans un pic conectorii ce intre pe ele. Timpul de activare a foist marit cu vcds-ul, cam cu 40%. Motorina ii vine, chiar da cu fum pt ca se acumuleaza prea multa si nu o arde pe toata. Ce mai pot verifica? Baterie eu zic ca e ok la cum invarte. Legat de injectoare...ce pot verifica la rece, imediat dupa pornire...compensarile? In masina am motorina de la MOL , evo.

Pana la -10 porneste repede , invarte maxim doua secunde si o ia....fara trancanituri doar cu un mic norisor de motorina nearsa...cam ca la rabe...insotit de mirosul specific.

ps: prima oara s-a oprit singurica....eu plecasem sa filmez norul de fum

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand verificati releul pompei de motorina din rezervor. am gasit foarte multe relee care aveau contactele oxidate. asa se explica ca uneori porneste alteori nu. si in al doilea rand nu e neaparat sa fie bujiile arse, poate fi releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste ca si cum ar fi dezamorsata instalatia de alimentare. parcheaza masina cu botul in jos si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Bujiile n-au nici o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alimentat ieri cu motorina OMV - cea aditivata - 6.21 lei-litru - rezultatul - dimineata a pornit mai urat, respectiv la prima cheie, dar mai lunga.... o sa trec iar la MOL, ca pornea instant cu ea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,ce aditiv anti geluire imi recomandati,pentru Passat 1,9 tdi avf, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Power Service, varianta pentru iarna. Dimineata am pornit la -20* , cate erau la Galati, la prima cheie, dupa ce am pus de doua ori contactul. Ce-mi place la acest aditiv, este ca se elimina trancanitul injectoarelor la rece, si merge rotund motorul de la prima cheie, pe aceste geruri. Am folosit un flacon,de 0,5 l la un plin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..buna revin..astazi am schimbat filtrul de ulei....dar tot nu am putut porni masina..in schimb mia aparut si becul rosu de la ulei cand dau la pompa.....bujiile sunt bune....ma poate ajuta cineva cu un sfat ce trebuia sa mai incerc?..ms mentionez ca mi sa ooprit motorul la semafor si nu am mai putut porni masina...un passat 1.9 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o specificatie....cand pun cheia in contact mi se aude un bazait in fata la motor care persista cca 10 15 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@al bundy si cosmin---am lasat-o ridicata de fund, la fel porneste, dupa 3, 4 secunde de invartire.

Am masurat bateria dupa o noapte de ger, avea 12.3 v...incep sa cred ca bateria este cauza, nu e moarta dar nici in stare buna o sa incerc sa o pornesc cu robotul de pornire sa inlatur si varianta asta sau sa elucidez problema

Am exclus compresie pt ca la -5 nu face asa. Nici daca o opresc si o repornesc nu mai face

Astept orice alta parere...sunt si altii intyeresati de subiect care cred ca vor citii aceste randuri si poate vor afla mai repede daca prezint toate aspectele

P.s--nu am pompa in rezervor si rezervorul era full (cu tot cu rezerva) minus 150km

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare sustin ca e o problema in alimentarea cu motorina.

Pompa tandem sau oring-urile de la injectoare. Nu conteaza ca porneste la fel de greu cu fundul ridicat. In unele cazuri e totuna. La frig se comporta cu totul altfel supapele din pompa sau oringurile de la injectoare.

Nici acumulatorul nu e in cea mai buna stare, dar incearca sa pui robotul si elimini cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin---cum se explica gramada de fum de motorina nearsa? Sunt sigur ca e motorina 90% pt ca miroase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa porneste orice diesel ce are probleme de alimentare. In primele momente scoate un nor mare de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, filmarea este facuta azi la -3 grade. A stat oprita in acelasi loc ca si la -15 , aproape 12 ore.

Eu zic ca pornirea a fost ok , cu un pic de fum , combustibil nears.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Alex, la -3 grade chiar nu are rost sa pui de doua ori bujiile.

Azi au luat-o la sfert...e parfum - 3 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin ....de obicei nu le pun , sunt si marite (timp de incand) dar am vrut sa fie aceleasi conditii cu pornirea la -15.

Urmaresc acest topic in speranta ca va aparea un user cu aceleasi "probleme"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii

am fost in service si am dat jos electromotorul am schimbat carbunii si periile si cam atat. Din pacate nu am rezolvat problema, masina tot nu porneste. S-a mai confruntat careva cu asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu in ce service ai fost tu, dar ala nu-i electrician. Cum adica nu porneste iar electricianul nu stie?? Pai el ce meserie are?

Trebuie verificat daca vine tensiune de comanda cand invarti cheia, daca nu sunt legaturi slabe la bornele electromotorului sau la masa, daca pleaca tensiune din contactul cu cheie, etc...

Sunt verificari care nu le putem face noi aici pe forum. Trebuie executate fizic, la masina. Iar ala electrician... poti sa-l uiti. E bucatar, nu electrician. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A verificat toate astea. Problema la pornire apare numai dimineata sau daca nu o pornesc in jur de 6-8 ore. Odata ce o pornesc dupa aceea pe timpul zilei nu mai am probleme cu ea. Iar ceea ce este curios este faptul ca este de ajuns sa o imping un pic, pe loc 20 - 30 cm nu mai mult, in viteza sau scoasa din viteza, dupa care porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebuia sa lasi masina acolo sa verifice toate din nou dimineata, in conditiile necesare.

Si ar fi bine sa te grabesti pana inca e frig, ca isi revine vremea si ramai cu problema netratata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!