Jump to content

Motorul porneste greu - diesel


florini.
 Share

Postare recomandată

Sonda nu este OEM , nu stiu ce firma este dar este a 2 a montata si spirala sta 2 sec cu ambele sonde noi ... indiferent de temperatura de afara , in bord imi arata temperatura lichidului de racire corect .... am si variatii de turatii pana se incalzeste motorul ... ma chinue in fiecare dimineata si numai rezist :(

Florin am scos mufa de la senzor si spirala sta aproximativ 30 de sec dar masina tot porneste greu ... am observat ca atunci cand o pornesc cu mufa scoasa chiar daca porneste la fel de greu numai scoate fum alb asa cum scoate cand o pornesc cu mufa bagata si nu sta spirala decat 2 sec ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, s-ar putea sa trebuiasca cumparata una OEM..... oricum, asta vedem la urma, sa nu arunci cu banii....

Variatiile pot fii din multe alte cauze - bujii arse, injectoare cu probleme, compresie diferentiata pe pistoane...etc...etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ... sincer am aruncat destul pana acum si degeaba ... cineva ma sfatuise sa cumpar pompa tandem 1500 lei ca acolo ar fi problema ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa se ajunga si la pompa tandem, dar intai trebuie verificate toate cele care concureaza la o buna pornire a motorului, si se incepe cu cele care cad primele si cele mai ieftine.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este de la pompa tandem pentru ca in vara pornea bine ... banuiesc ca daca era de la pompa pornea greu indiferent de temperatura de afara ....plus ca masina merge foarte bine ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unpic off,pompa tandem,pe original,e maxim 1000 ron,in nici un caz 1500!m am gandit ca e utila informatia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem Bosch,cumparata de mine de la PBV1 acum o luna 1400 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vb de o piesa OEM....Alex - pupa tata !

B111WSD - incearca sa o parchezi cu fundul sus - pe o bordura mai inalta - si vezi cum porneste, a doua zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu cam aceeasi problema ca si B-111-WSD,in sensul ca:atunci cand este frig fie el si -5 grade masina porneste mai greu(la prima cheia dar mai greu) si implicit scoate fum care are miros intepator de motorina nearsa(cred ca se datoreaza faptului ca nu porneste la sfert de cheia).vara sau dupa prima pornire masina porneste si merge impecabil (chiar daca e foarte frig si sta 5-6 ore de la prima pornire).ceea ce am facut eu pana acuma:am verificat bujiile(cu aparatul de masura)toate 4 sunt bune,spirala de la bujii sta de ex la -12 grade in jur de 7-8 sec,baterie noua varta,verificat injectoarele (la cald ce-i drept)toate 4 sunt aproape de 0.am scos mufa de la G62 dar nu am vazut nici o schimbare(spirala de la bujii tot 7-8 secunde a durat si cu mufa scoasa),am verificat daca vine curent la bujii(in fise) si vine curent.Senzorul G62 l-am schimbat anul trecut cu unul AM (si iarna trecuta pornea greu dar dadeam vina pe baterie).stiu ca ar trebui sa verific injectoarele la rece dar momentan nu dispun de interfata.astept orice parere.atasez si un filmulet cu modul in care porneste,si spre finalul filmuletului se vede si fumul pe geam.

acuma am vazut ca am postat in aria passat,mea culpa.daca se doreste rog un moderator sa stearga sau sa mute postul meu in aria golf&bora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste relativ bine, pana la urma sunt -12 grade celsius si e diesel. Fumul ala de e la cilindri in care s-a injectat motorina dar aceasta nu s-a aprins dar si datorita motorinei in exces injectate la pornirea la rece. Daca vrei sa imbunatatesti schimba bujiile cu unele noi OEM si umbla la avans. Si pune un pic de ulei 2t si motorina de iarna.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as avea nevoie de aceleasi sfaturi, merg cu motorina de la mol evo, bujii bune, marit timpu lor, injectoarele au compensatii mici max + - 0.4, pun bujiile de doua ori, si invarte cam de 5,6 ori in gol timp in care parca ar porni , in final porneste cu un zgomot scurt, parca in 3, imediat da un fum gen raba, miros de motorina nearsa, dupa 3 sec de la pornire se stabilizeaza relantiul si zero fum. Asta pTesc sub -8 grade. Astept indicii , ce sa verific, ma batea gandu sa curat masa de la electromotor , si fisele de la incandescente. Presupun ca daca nu avea compresie facea urat si la zero grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin , Am parcat o in toate pozitiile si tot asa .... acum de 2 zile am bagat mufa la senzorul g62 si sta pe bujiii ... dar tot greu porneste are aceleasi simtome ca alui "neag" ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru P prima chestie vezi avansul. Mai mare mai bun la pornirea la rece, trage insa mai slab. Apoi mai poti vedea bujiile - schimbate cu OEM sau cu ceva ce pun nordicii. Vezi si admisia, depuneri pe acolo, ceva, filtrul de aer

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgianlaurentiu50

Salutare!Am vazut mai de mult pe o masina un stiker cu VWFORUM!IMi doresc si eu!De unde pot face rost?VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care mai doresc stickere de buna calitate,va recomand un site profesional unde trimiteti dimensiunea dorita si ei va livreaza stickerul vwforum.il au in baza de date numai sa precizati culoarea si dimensiunea in comanda.http://www.customstickers.ro/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi-dimineata -17 la ora 11, sibiu. am stat pe bujii de vreo 15 ori, a pornit abia la a zecea cheie luuuuunga. si evident mi-am facut curaj si am dat jos bujiile - toate patru moarte :exclaim: multumesc pentru sfaturile tuturor in legatura cu demontat/verificat bujiile, mi=au prins tare bine azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul, torsion angle parca are denunirea in vcds este pe zero la relanti. Galeria de admisie inclusiv egr sunt curate, au 3 ani , egr este minimizat cu vcds-ul. Filtrul de aer are 6000 km, mann. Stiti cum se poate vedea daca electromotorul invarte la turatia necesara pornirii? Legat de cablajul bujiilor incandescente , se poate verifica ceva inafara de continuitate, ma refer la contacte slabe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, la platforma asta - G4 - nu se poate verifica cu VCDS-ul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi, la -16 grade, am pus contactul, am pus bujiile si cand am dat la automat nu a miscat nimic,am mai incercat inca o data si la fel, mort nu a schitat nici un gest.Curent aveam, mergea clima la maxim.Bateria am schimbat-o acum 2 zile, bujiile sunt noi.Se poate ca din cauza gerului sa se fi blocat electromotorul sau sa am vreo protectie ceva?La noi in satul Mangalia toti electricienii auto sunt ocupati, iar ceilalti nu lucreaza pe gerul asta.Un sfat, va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barzone - nu ai niciun fel de protectie. Daca ai verificat, bornele stranse, etc, atunci Iti face figuri electromotorul - trebuie dat jos , verificat si schimbat ce e necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci, caut un electrician si ma apuc de treaba.Revin cu defectatia cand termin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine azi dimineata a pornit mai greu, dupa ce am stat pe bujii de vreo 3-4 ori, am dat cheie a luat-o, dar dupa ceva timp s-a oprit pur si simplu motorul, apoi am pornit din nou si a luat-o, ceva sugetii ? sa fie motorina inghetata si sa numai alimenteze? Ma gandesc sa nu se fi format vreun dop de gheata pe conducte, sau ceva, vreo sugestie, a mai patit cineva asa ceva?

Am uitat sa mentionez, bateria este noua schimbata acum 2-3 saptamani, si inca o chestie, am fost la un mecanic weekendul trecut pentru ca imia parea pe bord alternator workshop si mi-a spus ca trebuie sa schimb niste diode, care trebuie luate la set, oare din cauza asta se intampla sa porneasca greu si implicit sa se opreasca motorul imediat dupa prima pornire?

Modificat de ctl01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. obligatoriu - verifica alternatorul - oricum nu ar fi cauza opririi, atata timp cat ai curent in baterie.

2. verifica bujiile - e posibil sa le ai arse - eu am pus de o data bujiile dimineata, le-am luat, am pus iar si a pornit la sfert.

3. posibil sa fie si o problema de alimentare - baga un aditiv de motorina - vezi ca sunt unele special dedicate pronirii la rece si care sa ne protejeze de inghetul acesteia - vezi la benzinarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat aditivi pentru motorina chiar inainte sa vina gerul, ma gandeam sa bag motorina diesel tech, am inteles ca e mai buna si ca are nu stiu ce aditivi direct in ea, o sa verific bujiile sa vad daca sunt arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!