Jump to content

Pierdere Ulei


vwnicusor
 Share

Postare recomandată

Ai verificat nivelul uleiului? Cand ti-a licarit becul era frig afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Brighidau

    13

  • b-66-six

    9

  • Bogdan-vwg

    6

  • DEY_tm

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

am uitat sa zic ca uleiul a fost schimbat acum 500 km.Da azi dimineata erau in jur de -10 -13 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai pierdut ulei nu cred ca e vreo problema chestia cu plapaitul pote fi din cauza frigului si eu am patit la fel cand a fost mai rece chiar s-a si oprit motorul.Nu sunt expert dar eu zic sa nu iti faci griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am o mica nelamurire in privinta consumului de ulei si anume: vara in 3000km nu mi-a mancat deloc in schimb iarna intr-o 1000km mi-a scazut nivelul de la maximul zonei hasurate pana pe mijloc.

E posibil ca masina sa consume mai mult ulei iarna pe frig - ger?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de consumat consuma scrie si in manualul masinii ,dar uitate sa nu ti curca pe undeva pe la simering distributie sau pe la baie uitate sub masina si vezi mai exact bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal nu e . o data ce nuti consuma vara nici iarna nu ar trebui zic eu . la mine cel putin nu se intampla... acum nah.duo pe o groapa/rampa ceva si bagate sub ia. si vezi daca e ulei pe undeva...poti so lasi si pornita poate curge doar cand se face presiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutari. As vrea sa stiu si eu dimensiunile exacte ale simeringului de la axa cu came. Golf 3 1598 cmc, an fab 1994, cod motor ABU. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • 1 month later...

Salutare!

Reinviu si eu topicul dupa ceva timp de cand nu s-a mai postat.

 

Motorul este 1.8 ABS 66kw. cu aprox 280.000 km in bord

 

Am si eu o problema cu pierderile de ulei de la motor, dar spre deosebire de voi, eu nu pierd deloc pe la garniturile de la baie sau culbutori, nici la semeringurile de la axe sau vibro. E complet uscat pe exterior.

 

Din cate mi-am dat seama si din cate am auzit, eu pierd ulei pe la semeringurile de la supape, iar cand zic pierd ma refer ca bag cam 3 litri la un schimb de 12.000. Ca sa eliminam problema segmentilor uzati, am facut test de compresie si am 10 bari pe fiecare piston, iar motorul functioneaza impecabil, implicit relantiul sta perfect la 850rpm. Bineinteles ca imi scoate fum albastru la fiecare pornire daca o las cateva ore oprita.

 

Am mai auzit ca mai este o probabilitate sa am compresie buna, dar sa nu fie aliniati corespunzator segmentii si de aici sa rezulte probleme.

 

Intrebarea mea este daca se pot schimba semeringurile respective fara sa dau chiulasa jos, doar pe la capacul de la culbutori, sa dau jos axa cu came, tachetii si apoi sa scot arcurile de la supape. Plus ca nu vreau sa intervin la motor, pana si garnitura de chiulasa e originala, iar daca il desfac sigur mai gasesc ceva sa mai schimb pe la el.

Din cate m-am interesat eu, sunt mai multe variante de scos arcurile fara sa demontezi chiulasa:

1. un pistol special, dar din cate am auzit nu este prea practic la scos, mai exact nu se poate face treaba.

http://www.sculeauto.com/Produse/VS160.V2.png

2. se baga aer sub presiune pe la bujie, asfel incat sa tina presate supapele.

Ceva idei, a facut cineva treaba asta?

 

Multumesc !

Modificat de morpheus_alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire , desi parca ma conving pe zi ce trece....

 

Imi consuma\pierde ulei , dar in ce fel ?

 

la un momentdat am constatat sau doar mi s'a parut ca imi consuma ulei , dupa un drum de vreo 2000 de km , am pus cam mult ulei , am depasit mijlocul semnului de la joja. In fine , dupa o perioada am avut treaba pe la masina si am constatat ca pe la filtrul de ulei cursese ulei. am sters filtrul , l-am strans bine si am completat cu ulei cam vreo 500 grame. asta dupa alti 2 mii de km. Dupa asta am observat eu ca imi cam consuma ulei prin ardere (fum albastru). am mai completat din cand in cand - cam 300-350 grame dupa inca 1000 km.

 

Azi zic sa ma mai uit pe la ea , surpriza ... nu scotea deloc fum , nici turata nici la relanti ... dar am observat pete iar pe la baia de ulei tot de la filtru scuipat.

 

Masina trage bine in ture , chiar si la 4500-5000, nu mai consuma deloc ulei prin ardere .....

 

Eu sunt de parere ca are prea mare presiune , si nu are pe unde sa o elimine , si asta din cauza furtunaselor de retur sau cum se numesc.

 

Mai exista si alte pareri , exceptand simeringurile supape si segmentii... ?

 

p.s. i-am schimbat acum 7 mii de km cand am luat'o tot (simeringuri supape , supape , garnitura chiulasa, distributia toata). Si la joja ii lipsete plasticul pe care sta, e o improvizatie - se poate sa nu indice corect....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,imi cer scuze ca postez intr-un topic mai vechi,iar functia search nu a facut mari minuni (sau nu stiu eu sa caut bine)

 

Am un Golf MK4 1.4 16V an 1998 la care am observat la "groapa" ca imi scapa ulei,dar din cate am observat e pe undeva prin partea de sus de prin partea dreapta..Nu e excesiv,nu lasa pete de ulei pe jos.stiu ca e indicat sa stergi si apoi sa verifici iar sa vezi exact de unde provine dar ma gandeam ca poate a mai patit cineva asa ceva.(fum albastru sau excesiv nu am)

 

Mentionez ca la joaja uleiul e la nivel,iar uleiul l-am schimbat in urma cu 2 luni si nu ceva ieftin (dar si inainte sa il schimb tot asa era situatia) martori in bord nu am.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este de la epuratorul de gaze. Dar ala este in spatele motorului cum te uiti la el in partea stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cxr2test - poti sa postezi in aria golf4 si vei primi raspunsuri la problema.Aici e aria golf 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Reinviu si eu topicul dupa ceva timp de cand nu s-a mai postat.

 

Motorul este 1.8 ABS 66kw. cu aprox 280.000 km in bord

 

Am si eu o problema cu pierderile de ulei de la motor, dar spre deosebire de voi, eu nu pierd deloc pe la garniturile de la baie sau culbutori, nici la semeringurile de la axe sau vibro. E complet uscat pe exterior.

 

Din cate mi-am dat seama si din cate am auzit, eu pierd ulei pe la semeringurile de la supape, iar cand zic pierd ma refer ca bag cam 3 litri la un schimb de 12.000. Ca sa eliminam problema segmentilor uzati, am facut test de compresie si am 10 bari pe fiecare piston, iar motorul functioneaza impecabil, implicit relantiul sta perfect la 850rpm. Bineinteles ca imi scoate fum albastru la fiecare pornire daca o las cateva ore oprita.

 

Am mai auzit ca mai este o probabilitate sa am compresie buna, dar sa nu fie aliniati corespunzator segmentii si de aici sa rezulte probleme.

 

Intrebarea mea este daca se pot schimba semeringurile respective fara sa dau chiulasa jos, doar pe la capacul de la culbutori, sa dau jos axa cu came, tachetii si apoi sa scot arcurile de la supape. Plus ca nu vreau sa intervin la motor, pana si garnitura de chiulasa e originala, iar daca il desfac sigur mai gasesc ceva sa mai schimb pe la el.

Din cate m-am interesat eu, sunt mai multe variante de scos arcurile fara sa demontezi chiulasa:

1. un pistol special, dar din cate am auzit nu este prea practic la scos, mai exact nu se poate face treaba.

http://www.sculeauto.com/Produse/VS160.V2.png

2. se baga aer sub presiune pe la bujie, asfel incat sa tina presate supapele.

Ceva idei, a facut cineva treaba asta?

 

Multumesc !

 

Care a facut operatiunea asta? Nu de alta, dar am facut km de schimbat consumabilele si as umbla un pic la motor inainte, poate mai scap de consumul de ulei.

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

M-am uitat azi mai atent sub masina si am vazut ca partea din spatele motorului e murdara de ulei , la fel si baia de ulei la partea inferioara.Pe unde se pierde?Se poate rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica bine pe la epuratorul de gaze. De regula pe acolo mai curge ulei si ar trebui sa il cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Am vazut ca furtunul ala care vine in epurator e cam murdar cu ulei intarit si mai am ulei si sub filtrul de aer , deasupra clapetei?De ce il scuipa oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Se pare ca pe a mea al lovit-o frigul. Dupa gerul de zilele trecute a inceput sa piarda ulei in cantitati desul de mari pe undeva in jurul fuliei de la motor.Daca nu vedeam pata de ulei din garaj riscam sa merg fara ulei, norocul meu a fost ca am facut doar un drum scurt. Senzorul de presiune nu a sunat si daca suna cred ca era prea tarziu.

Eu bauiesc semeringul sau ce e acolo dar ramane de vazut oricum trebuie sa schimb si cureaua de distributie deoarece e imbibata de ulei.

Asa ca dupa un fri

 

Pentru cine pierde ulei pe la cutia de viteze verificati semeringul de la tija schimbatoruli de viteze. Schimbarea lui e o operatiune de jumatate de ora ( cel putin asa e la ABU) dar completarea si verificarea uleiului s-ar putea sa dea batai de cap din cauza suruburilor de vizitare , la mine le-am putut desface doar la service cu pistol pneumatic si prelungitor de cheie lung de 1 m.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da are semering,vezi sa nu-ti curga de la semeringu de la axa cu came. daca schimbi semeringu de la arbore o sa-ti desfaca si vibrochenu"rola" sa-ti schimbi si surubu ala cu unu original"odata desfacut trebuie neaparat schimbat scrie in carte" altfel o sa ai surprize.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentu pont, semeringul de la axa cu came nu lasa ulei am verificat, l-am schimat acum vreo 3 ani cand am pus distributia noua oricum suspectez si sepeartorul de gaze deoarece a curs ulei pana si la buson. S-ar putea sa se fi adunat condens acolo, a inghetat a facut suprapresiune si a dat afara pe unde a putut.

De acum inainte invatare de minte, nu mai las masina neporinita zile la rand cand e ger afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare, are cineva cotele surubului de la fulia arborelui cotit ? Deorece nu reusesc se gasesc nicaieri piesa si macar sa am o idee ce comand cand merg la magazin. In carte sunt 2 tipuri, cu cap hexagonal si cu cap cu 12 muchii, la mine e varianata 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este de la condens"pur si simplu a cedat semeringu", uleiu s-a prelins de la arbore pana la buson. Uita-te daca nu curge ulei si din alta parte"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!