Jump to content

Pierdere Ulei


vwnicusor
 Share

Postare recomandată

Salut , sunt nou pe forum si vroiam sa va intreb in legatura cu pierderile de ulei , am un golf 3 variant 95' 1.9 TD, si imi lasa o pata de ulei pe jos in fiecare zi sub masina daac o las juma de zi acolo.. am pus mana pe sub filtru si acolo era cam mult ulei dar nu stiu sigur daca , curge de acolo... daca ati mai avut vreo problema dasta , ajutatima si pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Brighidau

    13

  • b-66-six

    9

  • Bogdan-vwg

    6

  • DEY_tm

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca sa strangi mai tare filtru. Daca nu ai cheie de filtre sterge-l bine cu o carpa si invarte cu mana de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Ar fi bine sa iti speli motorul cumva si dupa aia sa incerci sa iti dai seama exact pe unde curge....Din experienta mea se prelinge doar acolo dar curge din alta parte de obicei...Ar fi prea "frumos" sa fie doar filtrul destrans, dar poate ai noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

cred ca este vechea problema - racitorul de ulei (ala pe care se prinde filtrul )

el are o garnitura care este mai problematica. si la mine este la fel.

astea sunt piesele : http://www.germanautoparts.com/Volkswagen/Golf/Engine/146/4

eu inca nu am gasit sa cumpar doar garnitura, tu poate ai noroc.

spor la treaba.

edi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e un simplu inel metalic se poate face la strung.. Sau poate merge un inel de perdea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura am cumparato de la PORSCHE BUCURESTI VEST 1 , costa in jur de 10 LEI, inca nu am schimbato , dupa ce o schimb te anunt... , merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

inca o intrebare...

Modificat de paul_ral
foloseste func
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat.. si nu prea ma inteles.. deci va rog eu frumos.. cineva care stie.. cum intru cel mai rpd in posesia unui abtibild..., platesc eu taxele postale , curier orice.. datimi un numar de telefon al cuiva care trimite.. sau ma intalnesc cu el in bucuresti.. va rog eu frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pm referitor la sticker.Daca nu te descurci cu func

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

O intrebare am si eu. Pe blocul motor sub motor mai exact, am picuri de ulei in partea de catre cutia de viteza. Eu tind sa cred ca de la simeringul de la arborele cotit se trage. Mecanicul meu disperat de mine zice ca nu e nimic si ca nu-mi curge ulei pe acolo. Pete nu sunt sub masina, doar pe blocul motor. Ulei pierd de la cutia de viteza putin pentru ca am schimbat-o si am luat-o de pe o masina lovita. A trebuit sa sudez niste suporti la cutie si ma gandesc ca sudarea a stricat izolatia. Pierderea se face doar in mers deoarece "fisura" este in partea de sus a cutiei.

Sa fie oare de la cutie?

Intrebarea mea este cat ulei curge cand problema vine de la simering? Lasa pete serioase pe jos sau la fel ca si la cutie, scapa ulei doar in mers?

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

de ceva timp cam pierd ulei , lasa mereu pata cand o parchez , nu mult dar lasa. pe sub motor nu se mai intelege nimic e prelins si s-a amestecat cu praf si mizerie . se vede intre motor si cutie murdar tare de ulei. mi-a zis un mecanic ca pierde pe la semeringurile de palier . ce alte semeringuri ar mai fi de schimbat si ce implica schimbarea lor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai jos cutia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi si de la cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poate fi si de la cutie, uleiul de la motor e mai negru si poti face usor diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema asemanatoare si este de la racitorul de ulei garnitura era coapta si pierdeam pe acolo. La inceput am crezut ca e de la filtru si tot l-am strans apoi am fost si am schimbat garnitura si am scapat de problema. Dupa vre-un an am schimbat si la cutie de unde ies planetarele din cutie sunt niste semeringuri. Tot asa pierdeam ulei de la cutie insa doar se umezea nu pierdea mult insa in timp s-ar fi cunoscut si deci am schimbat semeringul.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Mie mi s-a intamplat sa pierd ulei pe la bulbul albastru...cred ca e ceva senzor acolo. Pur si simplu prin mijlocul lui tasnea ulei la turatii de peste 2000 rpm. Partea ciudata e ca acest buson este acoperit cu un cauciuc, astfel daca nu decalotezi cauciucul respectiv nu-ti dai seama ca acolo e problema. Am completat 1 l de ulei in 3 luni pana sa-mi dau seama care-i baiu`...:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De o saptamana tatal meu si-a cumparat un Golf 3 (cel din semnatura) si am observat ca pierde ulei. Din ce am citit aici pe post-ul asta, sflorinp s-a confruntat cu ceva asemanator, daca nu chiar la fel, insa nu am aflat rezolvarea. Deci, unde este filtrul de ulei, deasupra lui este ca un capac..in care intra un papuc acoperit cu un manson de cauciuc. Pe la papucul ala pierde ulei. Cum se poate remedia ca sa nu mai piarda ulei?

Va multumesc!

LE: acum am recitit pagina asta, cuvant cu cuvant, si am vazut ca defapt ar fi fost si alti 2 colegi in aceeasi situatie, insa nu sunt sigur ca am inteles.. ;) La racitorul de ulei - capacul care vine peste filtrul de ulei, se gaseste un senzor in care intra un papuc..si pe acolo pierzand ulei se poate remedia daca se schimba garnitura de la racitorul de ulei? :huh: ;)

Modificat de Bogdan-vwg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu detalii...si cu ceva informatii |rolleyes| Am facut poza la piesa care ma intereseaza pe mine, adica pe acolo pe unde pierde ulei. Am gasit si in manualul de service cum se numeste piesa cu problema. Este vorba despre "senzorul de temperatura al uleiului". As putea sa gasesc undeva sa cumpar? Din ce vad eu in poza, imi pare o problema mai veche si rezolvata cu o improvizatie..

post-55285-1254518090_thumb.jpg

Modificat de Bogdan-vwg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste in orice magazin cu piese vw si costa 20 lei.sa ai grija cand faci comanda sa ii zici ca iti trebuie aia care lucreaza la 1.8 bari in cazul tau dupa cum s vd din poza(sau cea de culoare alba). poti sa o schimbi singur ca nu este greu, tot ceea ce trebuie sa faci este sa desfiletezi piesa veche si sa o inlocuiesti cu cea noua. parca cheie de 17 iti trebuie. in max 5 min este gata treaba. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am ceva probleme cu uleiul.......e Mobile 1 Super S, 10W 40.............ulei pe esapament sub forma de fum negru nu scoate nici daca il turez, pe la motor nici atat....e curat dar am observat ca trebuia cam 300ml de ulei sa complectez si asta am facut la 5000KM de la ultima schimbare de ulei.......deci pe esapament nu, la motor si sub baie etc e curat, intrebare pe unde mai se poate pierde ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E consumul normal al motorului, nu trebuie sa-ti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc foarte mult GenuVW! Am să merg să comand piesa..insă mai am o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan eu cand am cerut piesa respectiva am zis sa-mi de-a "senzor presiune ulei 1.8 bari or cel de culoare alba ". mai mult ca sigur ti-e o sa-ti arate o piesa la care valorile presiunii sa fie intre 1,5- 2.0 bari. este buna aia.daca era originala vw iti dadea exact de 1.8 bari dar e buna si aia. la mine nu a facut probleme. succes la remediat probl :(

Paul e posibil sa fie o probl la el. uite...eu am schimbat pt a 3 a oara uleiul de cand am masina si nu a trebuit sa completez cu nici 1 strop. mentionez ca masina are 224ooo km si uleiul care l-am folosit dintotdeauna este castrol magnatec 15w40.

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca ar fi o problema totusi la mine legat de pierdere ulei, si anume la semeringurile de la supape.........cand am luat masina din germania era depozitata intr-un camp(ferma de cai) sub un pom unde a stat timp de 3-4 ani si poate si din cauza ca a stat atata timp poate sa se fi colmatat semeringurile de la supape sau chiar si cele de la pistoane.....masina mai mult a stat decat sa rulat cu ea......poate fi cauza asta????.....are 108.000km.....si am luat-o la 103.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!