Jump to content

S3


nadir@boosted.ro

Postare recomandată

Intr-adevar turatiile inalte vor fi zona preferata a turbinelor mai sus enumerate, dar ce am vrut sa evidentiez este faptul ca lag-ul nu va fi mult mai mare decat la un K04 pe 2.0 TFSi (evident in cazul in care setup-ul va fi unul corect).

Link către comentariu
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nadir@boosted.ro

    342

  • Bogdan_wrc

    71

  • Adrian@revo

    36

  • bbm

    26

Nu stiu prea multe in domeniul 2.0 TFSI, asa ca cred ca voi vedea cand isi va pune cineva o turbina asa mare pe S3.

Tot ce stiu este ca parerea mea este confirmata de un prieten care a testat S3 -ul MTM de 380 cai cu turbina mare.

Link către comentariu

Unul din avantajele injectiei directe pe benzina (FSI) este capacitatea de a rula cu compresie relativ mare pentru un motor turbo, ceea ce se traduce si printr-un lag redus. De aceea un TFSi cu K03 si Stage2-ul nostru se comporta practic ca un motor aspirat (ma refer aici strict la raspunsul motorului deoarece performantele sunt mult superioare :-)

Iar +360 bhp am scos pe dyno cu K04 si benzina de 98 :icon_thumleft: Pe strada, unde ventilatia este una corespunzatoare si masina nu sufera de "heat soak" se poate si mai bine.

Cu un GT28/ GT30 71R +500 bhp nu ar fi o problema in cazul in care putem asigura un fueling corespunzator (si putem). In schimb la aceata putere ar fi necesare niste interne mai rezistente (asta pe termen lung).

Personal rulez cu Stage2+ si K04 si sunt mai mult decat multumit (doar avantaje, zero compromis). Plus ca de regula alimentez cu benzina Shell V-Racing 100 din Ungaria, astfel putem aplica ceva mai mult avans (deci mai multa putere) in comparatie cu benzina OMV100 de la noi.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

"aolo" nu mai da din casa!

lasai sa schimbe turbine pentru 360 + hp pt ca ei nu percep ca, cu k04 se poate scoate 360 lejer!

ei inca mai cred ca k04 de pe S3`ul actual este acelasi K04 de pe s3`ul vechi si ei inca cred ca GT28RS este un UPGRADE pt anoastra turbina!

@ bogdan o sa mananc mai multa fasole sa am gaze si pt GT35 daca este nevoie

oricum cand vre-odata o sa fac din a 6a de la 30 la ora sa ma dau sa sa merg asa .... (acum da acum pot face asta dar cu ce ma ajuta ca solicit turbina, ambreiajul, si bielele?)

Link către comentariu

nadir eu stiu ca , K04 a ta nu e la fel cu ce am eu... dar pe de alta parte un Gt28 sau Gt30 va merge mai lejer la 360+ de cai decat un k04. de aia ma gandeam..ca un GT30 poate incarca(,) cam tarziu...si un K04 poate fi la limita de sus..de aia incercam sa aflu daca GT28 poate fi o solutie de mijloc..nu neaparat si cea mai buna pentru cum mergi tu.

Link către comentariu

abia astept sa-ti pui GT28/30/35 pe masina si sa-mi spui cum este. Partea cu plecatul dintr-a 6a era doar de show , iti dai seama ca eu cand spuneam lag nu ma refeream la faza aia pt ca banuiesc ca nu o sa pleci niciodata cu a 6a de pe loc. Dar daca reusesti 4xx-5xx cai din masina ta cu un monstru de turbina si masina trage la fel de liniar ca acum, jos palaria. Dar nu te supara pe mine ca nu o spun cu rea vointa, 5xx cai din motorul nu o sa obtii decat cu investitii imense si compromisuri mari si la liniaritate 0. CEl putin eu asa cred si nu ramane decat sa ma contrazici prin fapte. Mult succes!!! :(

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

sunt curios ce inseamna pt unii o turbina impinsa la maxim .... daca ko4 vechi se simte bine la 1,5 bari .... k04 nou are unde o avea limita de spuneti voi ca eu am turbina impinsa? nu mai trageti concluzii pripite

ca sa va spun am overboost cu 0,3 bari mai mult decat overboost`ul de fabrica. si cu asta cred ca am spus multe!

@bogdan sunt convins ca doar as fi dobitoc sa pun turbina si doar atat oricum implica un cost de circa 5000 euro si in clipa de fata prefer sa ma mai bucur macar pana in primavara de ce am acum pe masina ca oricum e iarna.

in functie de ce pret imi da mihailescu voi pun niste cauciucuri de iarna ultra performante sau fff ieftine.

Link către comentariu

nadir....daca la ce am zis eu faci referire...eu nu am zis ca tu ai turbina impinsa sau ceva....te rog citeste mai atent...

am zis ca daca un Ko4 merge cu X presiune ca sa scoti 3xx cai...(si aici e vorba de limita de sus), atunci un GT28 nu ar merge mai lejer pentru aceeasi cai? adica decat sa ai...1.8 pe k04 de exemplu, nu mai bine ai 1.4 pe gt28? bine, cifrele sunt doar exemple..ca sa ma fac inteles.

si plus de asta k04 vechi nu se simte bine la 1.5 bari..constant..dar in boost e ok 1.5. dar asta e alta discutie :)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

nu am avut timp de plafon

pt mine gt28rs nu este bun pt ca este doar cu 10% mai mare fata de ce am eu pe masina si decat sa fac 1,3 fata de 1,5 overboost prefer sa fac 1,5 si sa il fac mai repede :P treba cu mai repede este discutabila ca oricum si gt28rs se antreneaza repede pt ca este ball bering dar daca tot o schimb e clar ca o schimb cu ceva mult mai mare nu are rost sa ma chinui doar pt 10%

ce o sa fie gt35 sau gt40 sau gt42 asta nu stiu dar o sa fie. din primavara momentan merge foarte bine asa. vreau oricum ca inainte de turbo sa ii fac si alte minuni sa nu am surprize dar deja o dam in sf`uri

@ bogdan nu vreau sa sar de 420 hp pt ca si asa cu 350+ este ff violenta si oricum vreau sa am un setup pt zi cu zi, nu imi fac masina pt drag dar imi place sa car dupa mine o herghelie de PUR SANGE ARAB

Link către comentariu
e clar ca o schimb cu ceva mult mai mare nu are rost sa ma chinui doar pt 10%

normal.

oricum inca o data felicitari pentru masina si iti doresc sa ajunga asa cum vrei !

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

multumesc la fel

bogdane ai sa razi am primit o oferta de guma de iarna pe care nu o pot refuza si chici ce sunt FULDA

Link către comentariu

ce sa mai rad...nu mai rad deloc cu tine:P

sa te bucuri de cauciucuri de iarna atunci ca stiu ca iarna aduce zambete !

Link către comentariu

Nu cred ca mai are rost sa zic nimic deoarece ne-am intalnit foarte des , heh, dar vad ca nu ma pot abtine :) . Masina este de vis, pot confirma ca masina trage foarte bine si pe langa asta arata impecabil.

Cum spunea si Nadir mai sus masina nu duce lipsa de nimic, ulei de cea mai buna calitate, toate upgrade-urile facute pana acum sunt mai mult decat "gandite" -> evacuare milltek, pompa de benzina, admisia , etc :icon_thumright: . Felicitari pentru tot ce ai facut pana acum si asteptam urmatorul "upgrade" . :blink:

Modificat de MaryS
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

Mersi Marian si iti multumesc inca o data pentru sprijinul acordat si pt ca ti-ai pierdut multe zile si ore langa mine sa imi pun masina la punct.

urmatorul upgrade mai are de asteptat si daca maa apuc de el ma apuc prin ianuarie februarie nu de alta dar ma costa circa 6000 si trebuie sa vad cu ce incept :offtopic:)

ca pe langa 6000 euro in motor mai trebuie bagati

2000 euro in frane si 1500 in suspensie ca vreau sa imi schimb suspensia la peste 400 hp voi avea nevoie de ceva si mai tare mai ales la ce G`uri primeste la plecare

Link către comentariu

bai, ma bucur ca v-ati inteles asa bine si ca amandoi sunteti multumiti si ca s-a legat o prietenie !

Link către comentariu

Nadir poti sa-mi spui cu cit a crescut puterea motorul doar dupa upgrade evacuare?

Cu cit la % poate creste puterea motorul o evacuare performanta? Imi dau seama ca acest upgrade este o completare a celorlalte, dar daca vorbim de o masina standard de peste 300cp cit poate sa scoata in plus?

Rezultatul o sa fie la fel indiferent de motor benzina sau diesel?

Link către comentariu

Iti spun cu cat a crescut la mine daca vrei, tot S3.

Software stock, evacuare completa Milltek (turbo-back) si filtru BMC (care se introduce in carcasa originala): 13 Cp. De notat ca diferenta s-a facut vizibila doar dupa 4.500 rpm, unde evacuarea stock era destul de restrictiva. Dar ca sa profiti pe deplin de modificare este necesar un soft special, Stage 2 (asta la motoarele pe benzina)

Cat despre diesel, unde plaja de turatie este mult mai mica, din evacuare si admisie nu prea castigi mare lucru. Cea mai buna investitie este intr-un soft care la un V10 TDI face o mare diferenta :-)

Cat despre masina lui Nadir, aceasta dezvolta +350 Cp si suntem rezervati in afirmatie pana nu o urcam pe dyno. Spun asta deoarece masini cu modificari similare ca si a lui Nadri au inregistrat +360 Cp pe dyno in UK.

Noi cel mai probabil ne vom testa masinile la Budapesta pe un dyno 4x4 independent ( http://www.teljesitmenymeres.hu ), dar chiar si asa este imposibil ca pe un dyno sa asiguri ventilata necesara ca si pe strada, asadar masina poate sa sufere de "heat soack" adica creste temperatura gazelor de evacuare EGT, iar ECU ca sa protejeze motorul mareste cantitatea de combustibil injectata, astfel amestecul se va imbogati ceea ce se traduce prin cai mai putini. De aceea reglajele fine sunt facute mereu "pe strada" in conditii reale, deoarece masina circula pe strada nu pe dyno :-)

Link către comentariu
Cat despre diesel, unde plaja de turatie este mult mai mica, din evacuare si admisie nu prea castigi mare lucru. Cea mai buna investitie este intr-un soft care la un V10 TDI face o mare diferenta :-)

Ma bucur de citeva luni de acest soft, insa ma gindeam ce modificari pot sa-i mai aduc fara sa afectez prea mult principalele componente ale masinii care sint solicitate in astfel de cazuri.Dar ma gindesc ca e deja prea mult pentru masina un cuplu care sare de 850NM si sa sper si la o viata cit de cit lunga pentru anumite componente ale masinii.

Referitor la filtru de carcasa, am avut si eu experiente tot cu un BMC pe un 850T5 resoftat.Masina respira mult mai bine, ciupea mai bine in reprize, insa am fost dezamagit ca se murdarea foarte repede(dealtfel parca si scrie in instructiuni ca se curata la nu stiu citi km).In momentul cind se imbacsea masina tragea mai prost ca inainte si atunci trebuia sa-l curat destul de des, lucru destul de enervant pentru mine.Nu mai spun ca si curatatul fitrului trebuie facut cu atentie.

La noi nu exista dyno 4x4?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

cei de la bmc fac filtre pt masini de top lasand la o parte wttc fac filtre pt ferrary si alte masini tarii de serie.

dyno 4x4 este unu in ro dar nu prea e relevant un prieten cu rs4 a fost acolo si i-au dat 320 si tot asa altuia la un evo dupa soft i-au dat 460 ....

vad ca deja a raspuns adrian la treaba cu evacuarea eu avand o evacuare mult mai hight flow decat a lui aicu pot sa zic ca am optinut o crestere de 18 cai sus in ture.

la diesel nu castigi mare lucru dar pierzi ca incepi sa dai mai mult fum negruuuuuuuu

la diesel castigi daca pui turbina mai mare si tre sa respire si ea mai bine.

astept sa imi schimb placutele fata curand o sa imi vina Ferodo dupa multe asteptari.

si cu gumele de iarna si sa inceapa distractia tre doar sa mai asteptam zapada

quattro + zapada = sex

Link către comentariu

Bre nu te grabi ca si mie mi-au zis aia de la Colina acu vreo 3 luni ca vin intr-o satamana ! Vad ca la fel ti-au zis si tie. Asa sa fie !

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

daca nu vin punem ATE ca cu ate a venit masina si acum iarna oricum nu am nevoie de frane :lol:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!