Jump to content

S3


nadir@boosted.ro

Postare recomandată

@bogdan,

Daca luam un ED.30 si un S3, care au ambele acelasi numar de cai (la motor), odata pus in miscare ED.30 va fi mai rapid decat S3-ul din urmatoarele motive:

1. Este cu aprox. 100 Kg mai usor decat S3-ul

2. S3-ul este 4x4 in timp ce ED.30 este FWD, asta insemnand ca ED.30 are pierderi mult mai mici in transmisie, iar in cazul in care ambele au aceeasi putere la motor (lucru foarte usor de realizat avand in vedere ca motoarele lor sunt practic identice ) , ED.30 va avea mai multa putere la roti.

Evident in cazul unui drag race, treaba sta invers din motive lesne de inteles.

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nadir@boosted.ro

    342

  • Bogdan_wrc

    71

  • Adrian@revo

    36

  • bbm

    26

Din pacate s-au creat anumite confuzii, dar ca sa clarificam am sa enumar modificarile masinii lui Nadir :

1. Evacuare completa Milltek "Turbo-Back"

2. EVO MS Cold Air Intake

3. High Pressure Fuel Pump

4. Soft Superchips Stage 2+

In rest absolut toate piesele sunt standard.

ok, pai deja asta este sincer pentru mine o alta masina.

Adica nu e tocmai genul de interventie la care legi calculatorul si gata. 33% mai mult.

Sincer prin interventie hardware n-am nici un dubiu.

Se pot scoate un numar destul de mare de cai (mergand pana la ceva exorbitant daca investesti in toate matzele aferente).

Iti multumesc pentru invitatie, sper s-o onorez cand si daca trec prin Oradea. Sincer sunt convins ca masinile sunt superbe.

Nu stiu daca extraordinar de superbe pentru ca m-am invatat sincer prost si cu masina proprie (care in mod cert nu e departe de un S3 insa nici in alta galaxie fiind cu 150 kg mai usoara) si cu o caruta de masini oferite de dealer ca sa ma supere din cand in cand la test-drive (incluzand acel RS4 de care tot discutam si caruia zic eu ca ii iau apararea poate in mod subiectiv?).

@golf ED30

daca cineva scoate 350 cai din editie 30 doar din soft (dar doar soft da?), reiterez oferta pentru o bere :lol:.

Sper sa faca si la noi candva circuit in tara ceva mai virajat/rampa/etc, ar fi o chestie faina mai ales pentru alte lucruri decat liniute. Personal m-as baga la asa ceva cu masina din dotare mai degraba decat la o "***" (adica "liniutze" ca tot am fost corectat automat).

Modificat de docman2
Link către comentariu

sa scoti XXX cai doar din soft dintr-un turbo nu e chiar imposibil, sa si tina si sa se mearga pe la "liniute" legale cu ea, e alta treaba. normal ca se schimba macar un minim de piese, DAR 1. Evacuare completa Milltek "Turbo-Back" , 2. EVO MS Cold Air Intake , 3. High Pressure Fuel Pump , 4. Soft Superchips Stage 2+, e un nimic, schimbarile grele inca nu s-au facut, motorul e cam tot ala, cand incepi cu turbo, pistoane etc etc, atunci poti spune ca apare "o alta masina", astea sunt de bun simt.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

@voinea multumesc pt aprecieri

pompa de benzina nu am schimbat-o neaparat pt performante dar necesita sa o schimb, cat am avut-o lovita 4 luni la nurvil a stat pe rezerva range 10! ca ma indreptam spre benzinarie cand am dat in groapa!

si dupa ce am scos-o dupa 4 luni pompa nu mai functiona cum trebuie!

pompa de benzina nu face diferenta sa imi dea 100 cai ci doar imi tine in mid revs presiunea incat sa o faca constant fara nici un pic de intreruperi!

iar modificarile mele am mai spus Evacuare millteck care este cea mai buna (am castigat circa 25 cai) admisie evoms care iar e cea mai buna pt tfsi (am castigat un raspuns mult mai buns pe toata plaja de turatii) si Softul care daca nu ma insel cost 599 lire?

un mic calcul spune ca investitia a fost mai putin de 3000 euro iar masina este absolut schimbata, ca si comportament

+ alte 2 mii frane si suspensie.

amintesc prin evacuare completa turbo-back adica de la turbina pana in spate adica downpipe de care zicea voinea + catalizator sport (in nici un caz DECAT) + trasseu pana in spate un ma asteapta o generoasa toba finala.

masina cu aceste modificari trece absolut toate reviziile si toate testele de la RAR.

eu sa omor masina? imi cer scuze, pt asta mi-am luat o masina sport si nu stiu daca exista vre-unul de aici care sa ingrijeasca masina asa cum o fac eu, din punnct de vedere tehnic!

o ung cu toate alifiile, addica folosesc cele mai bune produse de la ulei, lichid frana, antigel, ulei cutie, ulei diferentiale, vaselina si multi alti "lubrifianti" si btw o revizie dureaza 2 zile si este facuta la fiecare MAXIM 8500 km dar din ce tin minte pot sa va zic ca pe cartea de servis deja am 3 stampile in 30000 km + 2 revizii facute la mine in atelier!

nu cred ca are rost sa mai continui

toate cele bune

btw am ajuns la cheile gradistei este superb

2 ore pana am iesit din buc si 2 ore pana aici :)) consumu a fot sub 11 :P) am rezervorul peste jumatate =))

cand voi schimba turbina daca mai e cazu ca masina e fff tare asa .... o sa vedeti, da o investitie mai mare ca deh tre mai multe schimbate si automat performante mult mai mari......

un soft bine gandit si cu niste mici schiimbari inevitabile (admisie si evacuare) 2000 tfsi este un motor foarte potent!

btw

pt restu mai cititi si voi ca si eu am citit fff mult sii am stat si am calculat si numarat fiecare cent si fiecare lucru inainte sa il fac la masina si uite ca rezultatele sunt pe masura

si masina e la fel de confortabila si fiabila ca si stock.

Link către comentariu
@bogdan,

Daca luam un ED.30 si un S3, care au ambele acelasi numar de cai (la motor), odata pus in miscare ED.30 va fi mai rapid decat S3-ul din urmatoarele motive:

stiu. am vazut asta si real.

@docman.....cate schimbari admisie, evacuare si pompa cu soft nu inseamna chiar alte masina. daca avea alt turbo, pistoane, injectoare, biele, intercooler marit, oil cooler... atunci ce mai ziceai?

Nadir, felicitari inca o data pentru masina si cum fuge. ai ce arata !

Link către comentariu
daca avea alt turbo, pistoane, injectoare, biele, intercooler marit, oil cooler... atunci ce mai ziceai?

pai sunt trei variante:

- "engage Mr. Spock"

- [....]a 4-a, a5-a, a 6-a si R de la racheta !![...]

- capitanul va doreste un zbor placut..

Sincer asa ceva nu mai e masina. E un obiect care intr-un final duce ori la un buget terminat, ori la nefericire. Cand pierzi, cand constati ca se putea si mai bine etc.

In fine, ma opresc pentru ca respect oamenii cu o pasiune (spre diferenta de cei amorfi care fac galerie in general), indiferent de natura ei.

Nu uitati insa si de alte lucruri in viata ca-i pacat.

Link către comentariu

Va rog sa nu va mai impungeti, sa cititi tot ce este nevoie inainte de a face o remarca si sa continuati elegant. Este vorba de pasiune, dar si de multe cunostinte care nu se acumuleaza usor si de oriunde. Sa respectam munca si efortul altora.

In alta ordine de idei, zicea Aicu mai sus de pierderi in transmisie...din cate stiu eu, raportul 95% fata 5% spate ramane acelasi indiferent de acceleratie. Se schimba doar cand se pierde aderenta.

Iar la obiect, felicitari Nadir pentru ce ai reusit sa faci din S3. Desi am considerat mereu ca evacuarea si admisia sunt o investitie prea costisitoare pentru ce rezultate ies, incep sa cred ca gresesc. Sunt esentiale cand incepi sa schimb atat de multe elemente. Succes in continuare.

OT: Imi vand S3-ul ca deja este, cel mai probabil, cel neperformant S3 din oras. :D Kidding.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

multumesc si sincer chiar ma bucur cand apreccierile vin de la o persoana care se pricepe si nu numai.

Link către comentariu
In alta ordine de idei, zicea Aicu mai sus de pierderi in transmisie...din cate stiu eu, raportul 95% fata 5% spate ramane acelasi indiferent de acceleratie. Se schimba doar cand se pierde aderenta.

Raportul este variabil in functie de sarcina/acceleratie chiar si in linie dreapta. Acest lucru poate fi usor monitorizat cu VAG COM. Daca vrei mai multe detalii PM me :offtopic:

Si ca ca sa fac un rezumat a celor scrise pe acest topic as spune in felul urmator:

Cu modificari minore (dar de inalta calitate!) care costa aproximativ 10% din pretul unui S3, am reusit sa-l facem la fel de rapid sau chiar mai rapid decat unele masini care costa de doua sau de trei ori mai mult. Si acest lucru a fost posibil fara nici un compromis, ba din contra acum masina este mult mai placuta la condus, este mult mai elastica si in cazul unui stil de condus economic consuma mai putin decat masina nemodificata. Daca acesta nu este un raport extraordinar pret/performante atunci chiar nu stiu care este acela :-)

Acestea fiind spuse imaginati-va acceleratia in linie dreapta (evident de la 40-50 km/h) a unui ED.30 sau Cupra cu aceeasi putere la motor ca si S3-ul Stage 2+ a lui Nadir. Now that's what i call understatement :-)

Modificat de Adrian@superchips
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

am ajuns acasa sooperb rau la cheile gradistei

distractie pe cinste sooper conditii iar pretul pe masura.

ma apropii de 31k km si vreau sa va zic ca am venit batraneste acasa .... da stiu nici mie nu imi vine sa cred cand aud asta dar altfel nu mi-as explica cum am scos consum de 9,8 cheile gradistei - azuga - brasov - cheia - ploiesti - buftea - bucuresti

cand am ajuns la azuga am facut stanga imprejur si m-am intors pe la cheia ca era haos mare pe dn1

cu un rezervor am facut 500 km!

Link către comentariu

Te vazui pe serpentine spre Predeal. De ce nu ai luat-o spre Campu Lung - Pitesti - Bucuresti?

Link către comentariu

Nadir: S3 nu are frane ca S4 B6/B7 decat pe fata, pe spate sunt mai mari, S4 avand doar 300. :rolleyes: Si , un sfat: eu unul nu ma pricep f bine la motorul tau, dar ai mare grija daca vrei turbo mai mare, sa nu ajungi ca EVO IX FQ 400 la ToP GEAR, ceea ce , din punctul meu de vedere, pt o utilizare in oras cu un lag pana la 4000 rpm :offtopic: In rest, fiecare face ce vrea cu masina lui, iar S3 este o baza solida de plecare pt modificari. Succes

docman2: motorul tau (ca si al meu) este un motor excelent dar nici in visele lui cele mai frumoase nu poate f tunat la fel de usor si "ieftin" ca un 2.0 TFSI, mai ales cel de S3. De aici poate si neincrederea ta in performantele unui S3 dupa soft. Chiar se pot obtine rezultate excelente cu un S3 la o investitie ok. Nu vorbim de fiabilitate, pt ca , pana la un anumit nivel (pistoane, axe etc) masina tunata are aproape fiabilitatea celei stoc DAR depinde foarte mult de modul de utilizare.... Ca a fost in fata unui RS4 pana la o anumita viteza sunt absolut convins pt ca: RS4 nu e o masina facuta pt intreceri "din mers". Daca vrei sa te dai cu ea, o faci de pe loc pe 400 m, daca ti neaparat sa-ti bati joc de banii tai (ma refer doar la mine aici) si, precum toata lumea stie, RS4 nu a fost niciodata gandita in primul rand pt asa ceva. Un pachet care din punctul meu de vedere este PERFECT, dar nu pt liniute legale. Un circuit, e, asta este deja alta poveste. Cred ca un RS4 pe circuit este "distractie" maxima, mult peste un S3 de 3XX cai.!!!

Deci, sa concluzionam, ca S3 face RS4 pe o anumita plaja de viteza: F POSIBIL. Cu turbo mai mare: sigur. Ca S3 nu va fi niciodata RS4 indiferent de performante: mai mult ca sigur.

Modificat de BGDR32
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

Bogdane stiu ce zici

dar 2000 tfsi este un motor care face cuplu de jos chiar si fara turbo fata de motori de evo(nu zic ca moorul de evo e un rahat, departe de mine gandu asta)

rs4 va ramane un dream car chiar si pentru mine si pt ca imi plac masinile in 2 usi o sa imi iau un r8 =))

faptul ca am zis ca am batut un rs4 nu inseamna ca gata rs4 = "caca" nu doamne fereste.

sunt doar niste masini tari pe care le-am luat ca si etalon si la care am sperat sa ajung sa am niste performante similare cu acele masini.

@bogdan vezi ca pe 1/4 m sunt cateva sutimi in fata lui rs4 am cronometrat zilele trecute si pe 402m am scos timp de 12,490

si asta pe asfalt de aeroport .... (recunosc mi-a fost putin teama)

Link către comentariu

:D

Legat de Golf V GTI. Azi trebuia sa ajungi pe la Tavi cu softul pentru Fusco :rolleyes: . Bravo pentru masina ta si daca iese cum vrea Fusco GTI-ul ala o sa fie o nebunie. :angry:

Link către comentariu

stiu nadir, nu am spus ca pe 400 m te bate sau il bati, doar ca e mai potrivit pt RS4 sa concureze pe 400 m decat din mers. Multa bafta pt R8 , chiar cred ca e cel mai bun audi de pana acum.

Te referi la timpii scosi la KOE? Cumva vorbim de RS4 albastru care il stim amandoi? Ce vreau sa spun este ca , asa cum bine stii, este un anumit clasament si intre posesorii de RS4, care cum trage mai bine, si din cate stiu eu cel putin, cel albastru nu se afla printre primii, cu tot cu evacuare si soft.

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

@ bogdan ai pm :)

zilele astea ma voi duce sa incer ca imi fac plafonul negru in prima faza folie sa vad cum vine si daca imi place poate o pastrez

Link către comentariu
@ bogdan ai pm :blink:

zilele astea ma voi duce sa incer ca imi fac plafonul negru in prima faza folie sa vad cum vine si daca imi place poate o pastrez

vreau si eu plafon ... unde il faci cu folie ?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

www.colantari.ro stai sa il fac sa vedem cum e si dac ae ok te trimit acolo daca nu mergi si tu in alta arte

Link către comentariu

Masina lui Nadir trage foarte bine si liniar. Pentru toate versiunile de soft incercate am facut impreuna logurile iar acceleratiile masurate cu vag-com-ul sunt de invidiat ! K04 ramane varianta ideala de turbina care trage peste tot. GT30xx si 35xx fac 5-600CP pe 2TFSI dar sacrificiile la confortul in mers prin oras sunt enorme dupa cum a zis si Bogdan32. Practic masina va deveni un fel de FQ400 care explodeaza de la 4000RPM in sus dar pana acolo Dumnezeu cu mila :(

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

bine ma nu pot sa fac nimic de voi acum ca v0ati prins sa va arat care era marea surpriza

big_turbo.jpg

Link către comentariu

dsc0183mq6.th.jpgthpix.gif

ia varule..si cadoul de la mine :)

fusco..cum mah trage peste tot? si in R?

un GT28 ar avea lagul mai mic ca GT30..si putere mai mare ca (,) K04...dar s-au pus pe S3?

Link către comentariu

Un GT3071R si un GT2871R au acelasi lag :icon_thumright: si chiar nu sufera comparatie cu FQ400-le . De asemenea lag-ul poate fi corectat cu mici modificari hardware si evident software, caz in care din acest punct de vedere nu va fi mult diferit de un K04.

Link către comentariu

Eu am foarte putin lag la GT30 si am motor de 3.2. Cred ca un motor de 2.0 cu aceasi turbina va trage de la 4000 rpm ca un nebun, indiferent de soft si hardware (doar daca maresti capacitatea), pt ca mai jos nu are gaze destule.

Modificat de BGDR32
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!