Jump to content

S3


nadir@boosted.ro

Postare recomandată

nadir@boosted.ro

lol sigur nici nu incape discutie de anturaje la semafor sau de curse ilegale

am depasit cu brio acest prag de ceva vreme (mai multa asa)

oricum nu au fost referiri la curse ci doar la performantele la care am ajuns cu masina mea doar din evacuare admisie si SOFT

pt toti cei care ma intreaba ce fac de miroase asa bine la mine in masina va dezvalui secretul :Driver:

cam la 2 maxim 3 saptamani schimb odorizantul care este bradulet wunder baum.

bradulet care il tin sub scaunul meu, sau sub scaunul din dreapta, in spate

dupa ce pun 3 braduti albastrii (new car) pun unu verde (alpin fres sau pin, nu mai tin minte exact cum)

cam asta e reteta.

Link către comentariu
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nadir@boosted.ro

    342

  • Bogdan_wrc

    71

  • Adrian@revo

    36

  • bbm

    26

Dom'le, eu vreau sa stiu... Sunt braduleti normali sau XXL? Ii pui pe toti 3 odata, sau pe rand? Si nu in ultimul rand, ai observat o crestere a performantelor masinii in perioada imediat urmatoare schimbarii bradutilor? :D

Link către comentariu

Inchipuie-ti ca performatele mai mult ca sigur au scazut simtitor: 2-3 sec% - totusi a bagat 3 brazi in S3... :D :blah:

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

@face ca si tu ai fost la koe ne vom da la fel ca si la koe in cadru organizat ca acolo celule bonuri bradulet (semafor).... alt nivel

@rapier si restu care va tineti de mistouri

pun cate un singur bradulet in masina bradulet pe care il schimb la 3 saptamani si cand il schimb pe cel vechi il arunc....

si da pun xxl ca deh si eu sunt xxl ;;)

va rog nu imi poluati topicul cu prostii! am postat treaba cu odorizantul ca de la sighisoara si pana acum m-au intrebat vreo 5-6 colegi forumisti.

Link către comentariu

nadire....trebuie neaparat sa te dai din nou cu rs4 ala.....plecare de pe loc gen sau mai turat putin pentru rs4 :)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

cand voi mai avea ocazia sa ma dau cu el la evenimente organizate cu cea mai mare placere!

sper ca, gurile rele si proastea sa isi vada de treaba lor

eu plec la cheile gradistei si ma mai intorc abia duminica seara asa ca va tin la curent cu noile nebunii >:)<

toate bune!

Link către comentariu

blazey, update ur profile, varule ca stai mai bine acu' decat ce scrie acolo.

nadir, nu te supara pt fazele cu barduletul..mai radem si noi: ) nu contestam ca bati RS4! doar ca e curiozitatea mare..iti dai si tu seama.

Link către comentariu

eu ma declar toma necredinciosu ca bati un RS4 nou doar din resoftare.

Sunt totusi 420 cai daca masina e ca din fabrica.

Cu toata stima, din soft poti scoate minuni dintr-un motor de 2.0. Hai sa zicem un 350 cai. Mai pui prostii pe el si-l scoti la 380. Insa cutia de viteze cred ca e la limita, franele nu mai vorbesc.

Mai pui si ca S3-ul e mai usor (nu extraordinar de mult insa) insa tot am niste dubii.

Nu contest, insa sugerez ca poate soferul din RS4 nu e cel mai experimentat.

Spun asta intrucat am fost la o tura cu un RS4, cadou oferit de dealer si sincer n-are nici o taina cu suratele mai mici gen TT (includ aici TT-S) sau S3.

Modificat de docman2
Link către comentariu

Poate ar trebui sa faci o tura si cu S3-ul lui Nadir, care nici el, citez: "n-are nici o taina cu suratele mai mici" :-)

Sau daca vrei, te asteptam cu placere la Oradea, unde avem inca doua S3-uri cu setup similar ca si a lui Nadir.

Pe de alta parte din cate am inteles au fost mai multe "simulari pe calculator" si cu alte tipuri de masini (tot foarte puternice), care confirma performantele S3-ului lui Nadir.

Nu ma intelege gresit, RS4 este o masina exceptionala care chiar si in varianta standard este foarte, foarte rapida. Toata treaba este ca masina lui Nadir nu mai este standard.

Oricum povestea nu se termina aici, to be continued ... :-)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

te cred ca iti e greu dar tind sa cred ca nu imi cunosti masina si in acelasi timp nu cunosti ff multe despre s3 in general

sa te lamuresc

s3`ul vine din fabrica cu 345mm discuri fata si 310 mm discuri spate are acelasi sistem de franare ca si S4 asta care inca se mai vine pana apare cel nou care nu m-ar mira sa fie cu aceleasi frane!!! s4 344 cai si 1700 kg

s3`u mei are 1530 kg (cu un sfert de benzina in rezervor si fara sa fiu si eu in masina)

masina mea nu are doar soft si nu are prostii

are evacuare de la cea mai buna firma din domeniu mai ales pt VAG si la fel si cu admisia!!!

si binentels un soft de calitate care culmea mai e si fiabil!

erau ff multe replici gen dosent metter if you wing by a mile or by a inch!

nu am scris nicaieri ca am batut RS4 de nu s-a mai inteles nimic sau am batut rs4

sincer in opinia mea rs4 este o masina foarte ...n-am cuvinte! imi place enorm de mult dar asta ca am ajuns sa am performante similare cu ea pana la un anumit punt asta nu inseamna ca ma C*C pe el de rs4 tot ramane o masina foarte shnekera!

m-am dat zilele trecute cu R8 a se intelege am condus R8 si am fost foarte impresionat de cum franeaza nu m-a uimit atat de mult de felul in care trage cat m-a uimit cat de bine franeaza si cat de bine sta pe sosea si per ansamblu este o masina soooper tare care daca as avea bani poate ca mi-as lua una la mana a 2 a evident ca noua e mult prea scumpa! + totusi iubesc masinile turbo!!!!

si credeti-ma ca atunci cand voi umbla si la turbina ca deja lumea ma intreaba ai schimbat turbina de trage asa tare? atunci o sa se vada vizibil diferenta ..... logic acum crezi ca merita sa schimb turbina doar pt 10-30 cai .... dac afac ceva fac sa obtin un minim de 50 sa nu zic mai mult!

treaba ca soferul de pe rs4 era cam praff ma indoiesc ca cred asta soferii aia praf nu cumpara rs4 ca nu stiu ei ce e aia + ca rs4 nu e maina cu care sa mergi la bammboo aia cumpara alte masini care sa iti fure privira masini gen ferrarry gallardo r8 sau chestii de genuu asta ..... cam toti din romania care ii cunosc cu rs4 chiar stiu sa se dea la masini!

si faptul ca stau cu rs4 pot sa va divulg un secret .... nu a fost testata cu o singura masina nu m-am facut de rusine nici fata de un rs4 cu soft si evacuare!

so ce pot sa va spun? concluziile le trageti singuri si va rog nu mai fiti carcotasi mai ales cei care o faceti gratis

decat sa comentati mai bine va pregatiti si voi masinile sa fie ori puternice ori frumoase ori rezumativa doar la a citi niste impresii ale unora care au ceva de spus prin munca si pasiunea lor!

Link către comentariu

n-am vrut sa jignesc pe nimeni.

Am spus doar ca eu personal nu cred ca dintr-un soft si o evacuare (din cate vad mai sus) poti ajunge de la 265 de cai (sau cat are standard S3, rog sa fiu corectat) sa bati o masina de 420 cai.

Daca schimbi turbina, filtre, ambreiaj in mod cert.

Prin Oradea n-ajung prea curand si sincer nu ma bag la liniute pentru ca nu-mi bat joc de propria masina.

Fac insa un pariu pe o bere (ca asa e cinstit) ca daca n-ati schimbat altceva decat soft si exhaust ca nu bateti un RS4 condus de cineva care stie sa conduca. Asta ar insemna ca doar un soft (sa zicem la un pret exorbitant: 10.000 euro!) ar face diferenta intre o masina de 50.000 si una de 80.000 (un pret complet umflat pt S3 si complet subevaluat pt RS4).

Sper sa nu o luati ca pe un afront (ca vad ca v-ati incins) ci ca pe o modalitate de a demonstra ca softul singur face diferenta intre o masina extraordinara (sa bati un RS4 totusi iti trebuie o masina destul de elaborata) si una de serie (pentru ca un S3 asta este, o masina de serie, sub TT/S pe care la fel o consider o masina de serie).

Accept cu mare placere o imagine video (pe privat) sau macar sa spuneti ca ati pus si altceva decat soft si exhaust.

Link către comentariu

Daca masina lui Nadir are in jur de 350cp (si nu vad de ce n-ar avea) rezulta un raport cp/kg foarte asemanator cu RS4. Asta din punct de vedere static. Dar dinamic intervine inertia care e direct proportionala cu masa. Deci cum zicea si el, pana la un punct (pana cand valoarea acceleratiei e prea mica pentru a mai conta decisiv inertia) sunt foarte asemanatoare. Dupa e altceva dar probabil viteza e deja peste 220km/h deci nu stiu cat mai conteaza.

Link către comentariu

pai 350 cai de la 265 inseamna totusi 85 cai doar dintr-un soft.

Adica o crestere de ~33%? Doar din soft? O crestere de 1/3 de putere doar din soft?

Acum inteleg si eu ca suntem o natiune cu inclinatii inspre software, dar sincer e cam mult.

Link către comentariu
  • Administrator

vrei procente mari ? incearca un TDI ALH de 90CP cu injectoare si chiptuning => 155CP. Fa tu calculul procentelor (sau 5torm cu ASV110CP care are cam 220-230CP acum ;) dar cu foarte multe modificari )

La TFSI softul e un pas mare dar un al doilea pas important este downpipe-ul ce se simte.... si chiar foarte bine. Poate nadir are si de-kat facut pe masina si de aici mai ies 15-20CP... Oricum, un proiect mare S3ul lui si felicitari pentru reprezentarea romaniei la KOE

Link către comentariu

pai domnul voinea, cu toata stima, va contraziceti singur:

"injectoare si chiptuning".

Asta nu inseamna doar soft sau ma insel eu?

Donwpipe-ul, kat-ul, etc.

Asta nu e doar soft sau?

Eu personal nu cred ca o masina fara sa ii schimbi o piesa fizica sa o poti regla la 33% mai multa putere doar din soft.

Link către comentariu
pai 350 cai de la 265 inseamna totusi 85 cai doar dintr-un soft.

Adica o crestere de ~33%? Doar din soft? O crestere de 1/3 de putere doar din soft?

Acum inteleg si eu ca suntem o natiune cu inclinatii inspre software, dar sincer e cam mult.

Softul Giac cu denumirea pompoasa de "hammer" pretinde 330cp. E un stage2 doar soft dar depinde de masina. Unora le merge altora le intra in safe. Turbo back adauga intre 12-15cp masurati. Admisia mai adauga probabil ceva la totalul asta. Cert e ca se poate in unele cazuri.

http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=62770

Unii s-ar putea sa-l stie, deci nu-i pentru ei..

PS. Sper ca nu isi imagineaza cineva ca Nadir are doar soft.

Modificat de Deceunink
Link către comentariu

Aha, deci incepem sa mai indulcim discursul.

S-ar putea (!!) sa mearga 330 (adica 24%, sau pe intelesul tutoror departe de aia 33%, aproape 1/2 mai putin) <daca>!! merge.

Imi reiterez parerea 33% doar din soft, dream on. Poate daca-si codeaza vreo marca auto softul ca naiba. Dar la >200 cai nici macar renault nu-si optimizeaza curba pentru pastrat stratul de ozon.

Daca nu e doar soft, atunci normal. Eu discutia am inceput-o exact cu dubiul acesta. N-am afirmat niciodata altceva decat ca doar din soft, am dubii.

Modificat de docman2
Link către comentariu

In ce sens am indulcit discursul? S-ar putea sa rezulte 330cp fara modificari hardware. N-o fi bine?

Unele masini au DV-uri mai sensibile decat altele, de aceea exista si aftermarket. Majoritatea prefera Forge.

In linkul de mai sus, individul are 358cp cu investitii minime si rapide. Consider ca o evacuare+admisie+DV+soft sunt modificari minime si de bun simt.

Rezulta un MiniRS4 mult sub jumatate de pret.

Link către comentariu

cate discutii degeaba

masina trage foarte tare, am avut ocazia sa merg cu ea ... si sta la egalitate cu rs4

Modificat de guessWHO
Link către comentariu

docman, dar de parere ai de GTI ed 30...care dupa soft ajunge la acelasi nivel cu S3? dar pleaca cu 35 de cai mai jos?

adica de la 230 la 330-350?

am vazut cum GTI cu soft+admisie+evacuare a stat din mers FIX langa S3 cu soft admisie si evacuare (parca)...si aveau peste 350PS pe vagcom. ok.. > 350 pe vagcom pot insemna mai putini..depinde de multi factori...dar ca idee...ca un GTI ed 30 poate ajunge langa un S3...avand motoare 99,9% identice...deci exista si masini cu posibilitate mare de..scoatere a rezervelor sa zic.

o sa ma intrebi..decat din soft? DA..ca pana la urma...are acelasi motor..doar intercoolerul e putin mai mic. deci nu ti se pare ca e GTI ed30 un S3 cu de-tunat?

eu stiu ca unele date par greu de crezut..dar se mai intampla. nu stiu daca bate RS4, nu zic nici da nici nu, pana nu vad live...desi pot sa am incredere in ce zic nadir si aicu din oradea. eu astept sa se intalneasca cu blazey care are RS4 si sa vedem atunci... ce si cum..ca amandoi sunt oameni de incredere.

eu apreciez caculele pe care le faci..si ce date detii...si am citit topicul tau si am apreciat tot..dar uite ca de asta suntem pe forum..sa mai facem schimb de cunostiinte..sa fim updated :offtopic:

Link către comentariu

@docman2

GTI 30 edition - superchips stage 2 = 340cp si 435NM plecand de la puterea de baza de 230cp si 300NM

conteaza foarte multe la masina ...

cu start de pe loc un ed 30 bate A5 3.0TDI quattro care are suta in 5.9 fata de 6.8, pierde pe plecare dar de la treapta a 3a recupereaza si trece in fata.

Link către comentariu

@docman,

Din pacate s-au creat anumite confuzii, dar ca sa clarificam am sa enumar modificarile masinii lui Nadir :

1. Evacuare completa Milltek "Turbo-Back"

2. EVO MS Cold Air Intake

3. High Pressure Fuel Pump

4. Soft Superchips Stage 2+

In rest absolut toate piesele sunt standard.

Aceste modificari au fost enumerate acum 2 pagini, asadar cu ceva mai multa atentie la citit se putea evita acest offtopic.

Iar invitatia nu a fost la "liniute", ci sa vezi personal cum se misca aceste S3-uri ...

Acum daca tu vrei sa crezi sau nu, asta este deja alta discutie. Ideea este ca masina lui Nadir are performante balistice :-)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!