Jump to content

S3


nadir@boosted.ro

Postare recomandată

In cazul in care imi voi schimba jantele (desi nu sunt foarte convins), foarte probabil voi opta pentru configuratia O.Z. Ultraleggera 8x18 cu anvelope Michelin Pilot Sport 2 care mi se pare una ideala dpv al pretului si calitatii. Ar mai fi o idee si cu niste pneuri Michelin Pilot Sport Cup sau Toyo R888 dar parca sunt prea extreme pentru condusul de zi cu zi (adica cand ploua sau cand este frig).

Goodyear Eagle F1 GS-D3 am avut pe Alfa si sunt foarte bune, mai ales pe ploaie cand sunt exceptionale. Singurul minus este ca au o compozitie cam moale si dupa 2 ture de circuit devin gelatinoase si nu mai au aderenta corespunzatoare. Dar pentru condusul de zi cu zi sunt ideale, mai ales ca au si un pret decent.

In legatura cu masuratorile lui Nadir cu acel aparat, par a fi destul de exacte deoarece la Oradea parca tot 14.2 a scos pe 402m tot in conditii de temperatura foarte ridicata (masurat cu fotocelula).

P.S. Nadire, spune-ne si noua motivul timpilor imbunatatiti la a doua masuratoare ;-) Plus nu uita de log-uri :-)

post-8096-1184912489_thumb.jpg

post-8096-1184912496_thumb.jpg

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nadir@boosted.ro

    342

  • Bogdan_wrc

    71

  • Adrian@revo

    36

  • bbm

    26

nadir@boosted.ro

pai motivul este simplu am o inbunatatire de la SKN log`uri cu vag-com nu am reusit sa fac pt ca de fiecaredata mi se arde interfata imi vine sa ma bat!abia astept sa gasesc o interfata potenta care sa nu mi se prajeasca!

cat despre semi slic pe masina 4x4 este o prostie!pe masina voi pune niste cauciucuri de strada pur de strada care sa reziste si la niste G`uri ridicate :offtopic: toata lauda pt ps2 dar profilul de pe gds3 ma unge pe suflet! ramane de vazut!

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. Oare cate S3-uri sa nt pe forum ? . Ai facut niste poze cu adevarat superbe.

Link către comentariu
imag2852gv9.th.jpg

si afara era o temepratura de 28-32 de grade

si pentru cei ce nu inteleg o sa pun acum si o poza cu, cum era masina inainte ca sa intelegeti diferenta

imag2846tw6.th.jpg

Eu nu inteleg altceva... Cum de ai obtinut relativ aceeasi viteza in timp muuult mai bun?! 320cp?! Chiar si asa... nu e logic...

Link către comentariu
Eu nu inteleg altceva... Cum de ai obtinut relativ aceeasi viteza in timp muuult mai bun?! 320cp?! Chiar si asa... nu e logic...

320 cp ? cum ai ajuns la info asta?

Link către comentariu
in prima poza, in dreapta sus scrie 320hp.

aha, pai eu intelesesem ca aparatul ala masoara timpi si viteze nu cai

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

aparatu masoara timpi viteze forte g si multe alte prostii

caii (cred) ca doar ii estimeaza.... oricum teoretic dupa acest mic soft ar trebuii sa am undeva la 300 hp

e logic sa dea si el ceva valori eronate cand e vrb de estimare ;)

dar timpi si vitezele sunt cat se poate de exacte!

masurat cu GPS`ul masina mea pana la 200 km/h (pe afisajul digital) nu are pic de eroare

insa peste 200 incepe sa dea cu 2-3 km mai mult fata de cat arata gps`ul

la 235 gps`ul arata 230-2

am fost pana la mare mers tare 200-240 (unde s-a putut) si in rest am stat numai intre 4000-5500+ RPM

si am consumat pana la mare 15,6

iar la intoarcere am mers cu maxim 140 si am venit cu un consum de 11,1 (a crescut dupa ce am intrat in buc)

dar recunosc nu am depasit 4000 rpm doar de ff putine ori si in depasiri!

pe distanta de 650 km am avut un consum mediu de 13,2

iar la mare am mers numai in ture :D

sunt foarte multumit de masina :wub:

Link către comentariu

Stiu si eu cum lucreaza un aparat de genul ala (si eu am tot facut teste cu ceva de genul - poate nu asa de performant)... Si, m-am exprimat un pic gresit. Timpul pana la sfarsitul celor 400m este cat se poate de real si de "realizabil" cu masina stock (asta in primele teste), desi temperaturile de afara ingreuneaza mult acest lucru. Si viteza, asemeni... Insa aparatul arata si viteza si timpul la 400m, ceea ce nu are logica (in ultimele teste) - timpul e mai bun, dar viteza aceeasi... de asta ziceam. Si, repet, chiar si cu soft, trebuia sa se imbunatateasca si viteza... Apropo, ce greutate are masina? Ca presupun ca ai cantarit-o - cel putin pentru a introduce date cat mai exacte in tester.

Link către comentariu
  • Administrator

pai sa scoata fusco agenda lui cu notite. De cate ori am facut modificari la softul lui si am testat cu beltronics Fx2 el a facut notite. Cand a facut prima modificare (soft ECU pe masina stock) am testat de 3 ori originalul si de 3 ori cu tunat. Diferentele au fost la modul ca cei 400m ii termina si cu timp mai bun dar si cu viteza mai mare. Il astept pe el sa precizeze aceste valori dar din memorie eu stiu ca termina cu 7-8kmh mai mare viteza cei 400m.

Link către comentariu
Diferentele au fost la modul ca cei 400m ii termina si cu timp mai bun dar si cu viteza mai mare.

Pai se poate altfel? :)

Link către comentariu
  • Administrator

vezi postul lui zyx desupra la al meu . Citez " timpul e mai bun, dar viteza aceeasi"

Link către comentariu

aha, nu vazusem. Nu prea cred ca e posibil sa iasa timpul mai bun dar aceeasi viteza... tocma' d-aia iese timpul mai bun, pentru ca accelerezi mai tare si ajungi mai repede la aceeasi viteza, nu?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

mi-am tras numere ;:))imag2863sl7.th.jpg

Apropo, ce greutate are masina? Ca presupun ca ai cantarit-o - cel putin pentru a introduce date cat mai exacte in tester.

masina am cantari-o dar in tester nu am introdus date de genu forta de frecare (aaerodinamica) sau greutatemasina mea are 1530 kg

cat despre viteza pe 402m dupa soft a fost de 165km/h dar nu pot sa compari fffexact pt ca eu unu nu fac nici o data 2 starturi la fel!

oricum se simte o inbunatatire si din cate am inteles este un soft la care se mai lucreaza momentan e stage 1 pt a testa reactiile masini urmeaza si o alta varianta de soft :))

Link către comentariu

ca si la aicu, daca tu esti multumit cu senzatia din masina, caii pe hirtie sau la taste conteaza mai putin - parerea mea

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

Foarte bine spus :Driver:

eu sunt multumit astept evacuare, admisia si abia porma sa vad daca mai are rost sa umblu .... tare cred ca pt moment o sa ma opresc aici :)

oricum va tine la curent

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

azi mi-am facut un update la masina! revin maine cu poze :)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

ambreiajul il voi schimba abia dupa ce va fi nevoie!

momentan isi face foarte bine treaba cel stock

Link către comentariu
azi mi-am facut un update la masina! revin maine cu poze :D

up date de soft ?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

nope

ala va veni odata cu evacuarea pana atunci stau asa :lol: menajam :D

dscf2543fv6.th.jpg

dscf2544ea3.th.jpg

asta ca sa nu mai zica lumea buna ca are sau nu are :D

tot la update intra si cei 6 litri de Motul 300V ;)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

multumesc

se pare ca am uitat sa mentionez de DV`ul de la forge :icon_thumright:

si foarte curand o sa urmeze si un upgrade la frane.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
nadir@boosted.ro

am cantarit

janta si cauciucul stock (cauciucul cu un rulaj de 9,5k km)

janta cantareste 12-12,2kg iar cauciucul cantareste 10-10,5kg

cauciucul este conti sport contact (daca nu ma insel) 225 / 40 / 18

cu jantele de la oz voi castiga circa 16kg la roata care cred ca vor compensa cu discurile de grana de la tarox G88g88.jpg (sincer nu stiu cat de greu este un disc stock dar ala de la tarox este foarte greu), oricum franele le voi schimba prin decembrie deoarece acum nu prea mai sunt in bani prefer sa plec intr-o scurta vacanta :ceuameni:)

cat despre jante mai am de asteptat deoarece pt s3 sunt valabile doar pe gri, iar eu vreau negru mat

maine ma duc sa imi fac revizia si sa pun uleiul cel bun :D

am aproape 10k km mai exact am 9800km

tot maine o sa fac si update`ul care a aparut acum 1 saptaman pt S3

sunt curios daca noile cauciucuri care le voi lua pt masina si anume michelin pilot sport 2 sunt mai usoare sau mai grele fata de cele pe care le am acum.

Link către comentariu

f misto discurile, si eu trebuie sa ma gandes la un upgrade de frane.

asta este un element de "tuning" pe care multi il ignora, si pana la urma nu costa o avere, dar conteaza enorm

bv nadir! (si celor ce si-au upgradat franele)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!