Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Avansul se regleaza automat dupa schimbarea distributiei la un TDI ALH dupa 2001? Din surse de incredere am aflat asta, dar vreau sa imi confirmati :)) . Pana acum nu vad nici o diferena .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se regleaza automat dupa schimbarea distributiei la un TDI ALH dupa 2001? Din surse de incredere am aflat asta, dar vreau sa imi confirmati :beerchug: .

Din ce surse de incredere ai aflat asta ???

Nu, nu se regleaza automat, ci manual. S-a mai discutat asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuz ept OT,

la un ATD, avansul se regleaza cum? ..dupa schimbarea distributiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat distributia (tot kitul inclusiv pompa de apa) si se aude un zgomot ciudat dinspre ea. E mai pronunt la rece. E normal sa se auda asa la inceput, cumva dispare dupa o perioada ? Inainte nu se auzea. E ca un huruit.

Maine ma duc din nou la baieti sa le arat.

La final o sa dau toate detaliile (costuri-piese).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuz ept OT,

la un ATD, avansul se regleaza cum? ..dupa schimbarea distributiei?

La PD-uri nu se regleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P Hopa am gasit raspunsul.

:)) scuze daca nu am postat bine aici, dar daca aveam posibilitatea editam ultimul mesaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Maine este ziua mult asteptata a sch. distributiei( ma duc la mecanicul recomandat de andREI)Intrebare pentu voi.........avand in vedere ca masina este desfacuta, ce trebuie/pot sa mai verific/curat eu in aceasta situatie?

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu detalii.

Schimbat la Echotech, cu piesele lor.Iata si preturile aferente:

560 ROL kit de distributie Gain (fara amortizor);

160 ROL pompa apa Graf;

19 ROL antigel;

51 ROL spray wd40;

170 ROL manopera.

Apropo de zgomotul (aferent rolei), am fost si i-am rugat sa mai slabeasca cureaua. Au slabit-o dar acesta nu a disparut, au incercat sa ma convinga ca o sa dispara dupa ceva kilometri. Dar eu nu cred asa ceva. Oricum o sa mai fac ceva kilometri si ma duc sa-mi schimbe rola. Nu imi place sa am acel zgomot si basta :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD-uri nu se regleaza.

si tutusi pentru ce sant gaurile ovale, poza e facuta la un pd de 130 cp

la mine reglajul e pe mijlocul gaurilor, iar la cel din poza e pe capat , de ce aceasta diferenta?

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D :P :D

mda.. par a fi niste shlitzuri de reglaj..

totusi.. momentul injectiei e reglat electronic. Nu mecanic. Presiunea disponibila insa e limitata mecanic (spre deosebire de CR-uri).

Raman sa cred ca in cazul unor lucrari de intretinere periodica (inclusiv schimb distributie) nu se regleaza nici macar din shlitzurile alea... Poate pentru chestii deosebite. Tu ai vreo informatie in plus legata de acele suruburi? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am inteles faza cu senzurul si alte alea, problema e daca misti de roata dintata schimbi pozitia axelor cu, came, ideea e ca, momentul injectiei este dat de atincerea umarului de pe roata dintata de senzor, dar in momentul in care axul cu, came este rotit inseamna ca schimba momentul injectieie, eu unul nu vad cum poate ecu sa ajusteze injectia, deoarece e totusi o chestie mecanica, eu am sa incerc sa-l ajustez cu vag comul, sa vad daca da roade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma care ar fi cel mai indicat service pt schimbarea distributiei in Bucuresti tinand cont de calitatea manoperei, pret, garantie si sa te lase sa vezi ce fac.

Exista ceva mai bun decat Augsburg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal eu am un atelier de reparatii si vreau sa sa explic tuturor momentul injectiei este foarte important pentru puterea motorului si un consum bun dar nu se deregleaza la inlocuirea distibutiei daca a fost bine reglat inainte,dar totusi trebuie verificat la fiecare inlocuire si ajustat daca este nevoie .Si la pd se regleaza momentul injectiei . ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD-uri nu se regleaza.
Sal eu am un atelier de reparatii si vreau sa sa explic tuturor momentul injectiei este foarte important pentru puterea motorului si un consum bun dar nu se deregleaza la inlocuirea distibutiei daca a fost bine reglat inainte,dar totusi trebuie verificat la fiecare inlocuire si ajustat daca este nevoie .Si la pd se regleaza momentul injectiei . ;)

Pana la urma se regleaza sau nu la PD ??? eu am schimbat distributia la dealerul din PL, dar nu stiu daca mi l-a reglat sau nu..si vreau sa stiu daca se regleaza..ca nu il pot intreba pe el direct....

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal eu am un atelier de reparatii si vreau sa sa explic tuturor momentul injectiei este foarte important pentru puterea motorului si un consum bun dar nu se deregleaza la inlocuirea distibutiei daca a fost bine reglat inainte,dar totusi trebuie verificat la fiecare inlocuire si ajustat daca este nevoie .Si la pd se regleaza momentul injectiei . ;)

fa un print sreen la graficul din vag-com pentru motorul tau sa vad diferenta fata de al meu pls

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD nu se regleaza. Se pune la punct doar axa cu came fata de arborele cotit.

Momentul injectiei este ajustat electronic de catre ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci cum se explica faza din postul 178 ? de ce e diferenta aia de reglaj intre motorul meu si celalalt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu aceeasi intrebare:

Deci pana la urma care ar fi cel mai indicat service pt schimbarea distributiei in Bucuresti tinand cont de calitatea manoperei, pret, garantie si sa te lase sa vezi ce fac.

Exista ceva mai bun decat Augsburg?

Sunt f interesat deoarece m-am fericit cu un G4 :unsure: si ca sa stau linistit trebuie sa-i schimb distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci cum se explica faza din postul 178 ? de ce e diferenta aia de reglaj intre motorul meu si celalalt?

Oare nu trebuie aliniata axa cu came relativ la arborele cotit? Pentru a nu lovi pistonul supapele?

Eu cred ca voi confundati reglajul de avans static al injectiei cu reglajul de non interferenta al pistonului cu supapele.

La motoarele non PD se fac doua "puneri la punct":

1. axa cu came relativ la volant

2. axa cu came relativ la pompa de injectie (reglajul static al momentului injectiei - basic setings)

La PD-uri nu exista acest din urma reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal eu am un atelier de reparatii

...

Si la pd se regleaza momentul injectiei . :(

Cum reglezi momentul injectiei la PD? Explica-ne si noua... dar asa, mai pe larg te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal reglajul lam facut din cele trei suruburi de la pinionul axa cu came si cu vag-com in grupul 000 casuta 4 sa modificat 013 la 020 cantitatea injectata valoare masurata la relanti era de 3,2 mg/cura acum este 5,5mg/cursa, puterea motorului a crescut considerabil cuplu de la 250Nm la 290Nm, consumul in relanti pe BC a crescut de la 0,5l/h la 0.7l/h si in mers in afara oras a scazut cu 0,6 l/100km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super interesant!

Dar vreau sa stiu daca acest reglaj se verifica numai atunci cind se inlocuieste distributia, sau, de exemplu daca simt eu ca masina nu trage sau consuma prea mult (evident nu ma gindesc sa desfac masina sa vad "de ce merge") ? Avind in vedere ca am si eu acest tip de motor, si distributia a fost schimbata anul trecut - reglajul acesta nu a fost cu siguranta dublat de masuratoarea parametrilor! - ce ar fi de recomandat? Sa citesc acesti parametri si sa-i compar cu cei scrisi de tine?...mmm, ma tem ca mi-am dat raspunsul singur...

Totusi: "consumul in mers in afara oras a scazut cu 0,6 l/100km" - de la ce valoare/ce regim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferta Augsburg:

Livrare

Cant. Articol Termen PrUnit.RON

Total RON

----------------------------------------------------------------------------------

VW GOLF WVWZZZ1JZ2P041044 ALH 2002

1 Buc. Curea distributie(Z=141) 133,94

133,94

Producator CONTITECH termen livrare 1 zi

1 Buc. Rola intinzatoare curea distributie 156,91

156,91

Producator INA STOC(11)

1 Buc. Rola ghidare curea distributie 144,51

144,51

Producator INA STOC(11)

1 Buc. Rola ghidare curea distributie 75,25

75,25

Producator INA STOC(11)

1 Buc. Rola ghidaj distributie 72,37

72,37

Producator INA STOC(11)

1 Buc. Pompa apa 185,46

185,46

Producator RUVILLE termen livrare 2 zile

1 Buc. INLOCUIRE KIT DISTRIBUTIE-GR.3 326,00

326,00

-garantie 18 luni sau 60.000 KM

------------------

Total cu TVA RON

1.094,44

Parca din ce am citit in paginile anterioare.....faza cu 18 luni nu aparea. Cam naspa faza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!