Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Include si manopera... manopera a fost 63E, restul piesele. Operatie facuta la Augsburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot pe cont propriu (adica la mecanicul masinii) am facut-o.

M-a ajuns 6.5 mil piese + 1.5 mil manopera.

Inceput treaba vineri seara la ora 19:00 si pana la 01:00 :D. avem de facut un drum in weekendul respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu aveti garantie..

pai cum sa o iei din germania fara carte de service???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piese : kit konti = 5.6 mil + pompa de apa 1.2 mil + manopera 1.5 mil

neaparat pompa de apa : petru ca am inteles ca astia de la VW au dat o circulara prin care la scimbarea distributiei e musai sa schimbe si pompa de apa(are paletele din plastic).Asta noua e din metal, asa ca stau mai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot pe cont propriu (adica la mecanicul masinii) am facut-o.

M-a ajuns 6.5 mil piese  + 1.5 mil manopera.

Inceput treaba vineri seara la ora 19:00 si pana la 01:00 :huh:. avem de facut un drum in weekendul respectiv.

La care din masini? Daca e la golf 4, mi se pare extrem de putin (manopera nu comentez, da' piesele 6.5mil... ce piese ai luat?! Ai schimbat si pompa de apa?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care din masini? Daca e la golf 4, mi se pare extrem de putin (manopera nu comentez, da' piesele 6.5mil... ce piese ai luat?! Ai schimbat si pompa de apa?)

<{POST_SNAPBACK}>

Da la G4. Am schimbat si pompa de apa. Piesele nu mai stiu exact, stiu k erau aceeasi marca k si pesele inlocuite (masina de 2 zile in tara). imi aduc aminte k rolele erau INA si LUK.

Pretul e fara adaos comercial - de la importator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUGSBURG Distributie 1.9 TDI AJM 85KW

1 Buc. Curea distributie 120 dinti 53,38 53,38

-STOC 96

1 Buc. Rola de ghidaj curea distributie 26,04 26,04

-STOC 96

1 Buc. Amortizor distributie 80,50 80,50

-STOC 96

1 Buc. Rola de intindere curea distributie 60,72 60,72

-STOC 96

1 Buc. Pompa apa 58,80 58,80

-COMANDA DEPOZIT

--------------------------------------------------------------------------------

TOTAL cu TVA: 333 E adika 11 600 000 lei

Manopera 75 e adika 2 600 000 lei

--------------------------------------------

TOTAL: 14 200 000 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am adus masina la 126.000Km si desi zicea ca distributia a fost schimbata la 93.000, am schimbat-o iar, preventiv... :banghead: Nu cred ca merita sa risti... Iar referitor la cat trebuie schimbata, eu am ALH prod 2000, model 2001 si in cartea de service zice ca se schimba distrib (curea + role) la fiecare 60.000Km. Nu zice nimic de pompa de apa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar referitor la cat trebuie schimbata, eu am ALH prod 2000, model 2001 si in cartea de service zice ca se schimba distrib (curea + role) la fiecare 60.000Km. Nu zice nimic de pompa de apa....

Io zic sa citesti mai bine, e vorba de 60.000 de mile!

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intereseaza sa imi schimb si eu distributia, filtrele si uleiul .. astea sunt prioritare .. am citit ce ati scris voi aici si diferentele de preturi sunt destul de mari la un moment dat. Cei care le faceti la "mecanicul personal" va costa in jur de 8 milioane si la Augsburg 13 ? :)

Eu mi-am facut un calcul si am ajuns la :

piese distributie (curea, role + pompa apa) = ~6.5 mil.

filtre = ~1.5 mil.

ulei = ~3 milioane (adica Castrol SLX LL II). Sau, eventual trec si eu pe de-ala mai naspa ... - ( 15W-40 ?! ) asta cat e ?

Deci piesele astea se aduna cam pe la 10-11 mil. + 3 mil. manopera (toate schimbate) ajung la 13-14 mil. cu totul. Si asta la mecanic "personal".

Ce ziceti ? Merita asa sau aveti o oferta mai buna ?

In concluzie, cred ca ma intereseaza de unde iau piesele originale (nu vreau sa ma incurc cu alte piese .. turcesti sau mai stiu eu cum ... ) cel mai ieftin .. ca in ceea ce priveste manopera .. oi mai scalda-o .. :D

Mersi si astept un raspuns de la cineva care stie preturile pt piesele astea cu o marja de eroare de maxim 1 mil. ca vreau sa stiu exact cate zile de vacanta mai raman dupa ce trag linie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chestie importanta la care ar trebui sa te gindesti inainte de bani: mecanicul personal iti da garantie? si a doua intrebare pe care ar trebui sa ti-o pui: sthie ce face? adica face lucrurile ca la carte sa le face dupa cum a auzit el ca se fac? Nu considera a doua intebare ca jignire.... am constatat ca si mecanicii de serviceuri cu renume nu prea shtiu ce fac.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am constatat ca si mecanicii de serviceuri cu renume nu prea shtiu ce fac.... :)

Intr-adevar dar la ei daca iti crapa distributia dupa ce-au schimbat-o, ai sanse mari sa-ti repare pagubele pe garantie (care din ce-am inteles nu sunt deloc de neglijat).... mecanicul din spatele blocului o sa dea din umeri... io zic sa faci manopera la augsburg, pt 2 milioane acum te-ai putea da cu capul de pereti mai tarziu, doamne fereste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu costul pieselor, am factura in masina si TARE mi-e lene sa cobor s-o iau... dar m-a costat tot schimbatul distributiei (inclusiv pompa de apa, am luat pompa originala VW si am dat-o pe cea veche la schimb) 12.700.000... manopera a fost 60E... deci fa si tu un calcul cat m-au costat piesele. Schimbul de ulei a fost cam 2.3mil, cu ARAL 5W40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda .. buna treaba cu garantia asta .. la asta nu m-am gandit. sa vad cum fac .. ca deja am vorbit sa ma duc la el sa fac schimburile :) si de garantie nu mi-a zis nimic.

@Ice_2k : am inteles cum e cu preturile .. mersi. Pana la coada, mai bine ma zbat acu sa o fac calumea (la Augsburg) decat sa plang dup-aia pe langa masina. OK. ramane sa ma vad cu banetul in mana si apoi oi mai vedea ..

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios, stim cazuri concrete de oameni care au avut probleme cu distributia dupa ce au facut-o undeva cu garantie (PBN, Augsburg, Midocar etc.) si sa mearga la ei si sa fie despagubiti? Nu de alta dar si garantia aia are niste termeni, au si ei cate o mentalitate etc.. si nu le place sa dea bani nici cand sunt buni de plata..

De exemplu daca ei ar sustine (si poate si dovedi) ca nu a fost eroare de montaj nici de piese ci vreun viciu ascuns al masinii iti poate refuza despagubirea imediat. Asta nu e ca un CASCO: Il faci si dup'aia dai cu masina in orice zid si iti iei banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In legatura cu distribuita schimbata la service autorizat vw(reprezentante...): Acum 2 ani eu mi-am schimbat distributia la ei, Pe foaia de garantie e trecuta o conditie: pe periaoda de garantie a distribuitiei eu trebuia sa fac toate reviziile la ei. Adica ma obliga sa ma duc din 15 in 15 kkm sa le dau niste bani pe niste operatii care nu au legatura cu distributia. Ceea ce mi se parea corect era sa zica sa vin din x in x km sa se uite la distributie daca totul e ok, eventual sa puna un fel de sigiliu pe ea.

Asa ca fiti atenti la conditiile de garantie. Poate cineva(avocat, priceput al legilor) ne poate lamuri daca acesta conditionare a garantiei este corecta sau nu.

Numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Pe foaia de garantie e trecuta o conditie: pe periaoda de garantie a distribuitiei eu trebuia sa fac toate reviziile la ei.

In acest fel se asigurau ca nu-ti ofera nici-o garantie. Putin probabil sa faci 90K sau 120K Km revizii in acelasi service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest fel se asigurau ca nu-ti ofera nici-o garantie. Putin probabil sa faci 90K sau 120K Km revizii in acelasi service

<{POST_SNAPBACK}>

:) Asta e motivul pt care nu ca o mai fac la ei.

Ca tot veni vorba - pe garantie era trecut 60 kkm. Trebuie sa schimb distributia la 60 kkm? sau la 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce curea si intinzator au folosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios, stim cazuri concrete de oameni care au avut probleme cu distributia dupa ce au facut-o undeva cu garantie (PBN, Augsburg, Midocar etc.) si sa mearga la ei si sa fie despagubiti? Nu de alta dar si garantia aia are niste termeni, au si ei cate o mentalitate etc.. si nu le place sa dea bani nici cand sunt buni de plata..

De exemplu daca ei ar sustine (si poate si dovedi) ca nu a fost eroare de montaj nici de piese ci vreun viciu ascuns al masinii iti poate refuza despagubirea imediat. Asta nu e ca un CASCO: Il faci si dup'aia dai cu masina in orice zid si iti iei banii.

Da, pacman a avut astfel de probleme... au comentat, dar am impresia ca pana la urma s-a rezolvat ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca un episod incantator la augsburg.... dupa ce-am schimbat distributia la ei, am pus masina pe vag-com si-am observat ca nu mi-au reglat avansul... am dat un telefon la ei, le-am spus c-as vrea sa vin sa-mi regleze avansul la care tipul cu care vorbeam mi-a dat la telefon un "specialist" care mi-a explicat de 15 ori ca distributia n-are nici o legatura cu avansul :blink: Degeaba am incercat eu sa-i explic, el ii tot dadea inainte "noi nu v-am umblat la avans"... io zic "ma nene, dupa ce skimbi distributia trebuie sa verifici avansul, nu zic ca mi l-ati stricat voi inadins"... "dar nu domnule, noi n-am avut nici un motiv sa va stricam avansul" :banghead: Dupa vreo 10minute de monolog d-asta, i-am multumit si l-am lasat in pace... dupa ce m-am mai documentat, l-am sunat si a reinceput monologul lui in care-mi spunea ca el nu mi-a stricat avansul... i-am explicat ca am manualul in fata si scrie negru pe alb dupa schimbarea distributiei check timing... In fine, a facut o voce tare nedumerita :offtopic: si a zis ceva gen "ok, veniti aici si vedem ce putem face"... peste vreo 3 zile am sunat, am vorbit cu directorul de service si m-am dus la ei... adica azi. Ajuns acolo i-am zis ca avansul e aiurea (pt cei care stiu cum arata graficul avansului... avansul meu este exact deasupra liniei de minim admis... deci nu a iesit din limite, dar in nici un caz nu este unde trebuie sa fie). Tipul mi-a zis ca daca nu e iesit din limite, el nu mi-l regleaza... degeaba am incercat sa-i explic ca eu am venit la ei, un service care cica se respecta, cu o masina cu un avans reglat perfect si ca ma asteptam sa si plec la fel de la ei si ca reglarea avansului trebuia facuta dupa schimbarea distributiei fara sa-i invat eu ca asa trebuie, el nimic... o tinea p-a lui ca mi-l regleaza daca vreau dar eu platesc operatia. Deci, din pacate.... tot in romania suntem :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

revin la topic pentru ca am aflat acu preturile pieselor pentru distributie, filtre si ulei care arata cam asa :

VW Golf IV, 2003, 1.9 TDI 74kW (101CP) - ATD

================DISTRIBUTIE================ 12.025.000

curea distributie 2.100.000 - Contitech

role 2.900.000 - INA

rola ? 1.800.000

rola alternator 1.395.000

intinzator 2.150.000

rola ghidaj 1.680.000

================FILTRE MANN================ 2.170.000

ulei 300.000

motorina 940.000

aer 410.000

polen 520.000

5l ulei 5W-40 Valvoline. 1.500.000

Total : 15.695.000

Grand total : 15.695.000 + 3.000.000 ? (manopera) = 18.695.000

Cum vi se par preturile ? Piesele sunt originale .. in privinta asta e ok, dar as putea iesi mai ieftin daca le iau din alta parte ?

Pompa de apa nu e inclusa. Cineva zicea ca trebuie schimbata si pompa de apa ca ar avea paletele din plastic. Daca e fabr. 2002, model 2003 mai e necesara schimbarea pompei (am inteles ca modelele mai noi nu mai au paletele din plastic) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat astazi de la Augsburg oferta de preturi pentru distributie, filtre si ulei.

Preturile difera de cele de mai sus pe care le am de la service.

La Augsburg oferta e asa :

Curea distributie (Contitech) : 34 E

Rola intinzatoare (INA) : 80 E

Rola ghidaj : 31 E

Pompa de apa originala (la schimb cu cea veche) : 43 E

Filtre :

- ulei : 6.41 E

- combustibil : 22.8 E

- aer : 9 E

Ulei Castrol SLX LongLife II - 4litri - 75 E

Total : ~ 360 Euro (cu tot cu TVA).

Ce m-a socat este ca cei de la Augsburg mi-au inclus in oferta doar 2 role (intinzatoare si ghidare) iar de la service mi-au spus de 5 role nu mai stiu exact care sunt alea .. (pe langa cea intinzatoare si de ghidaj, au mai bagat rola alternator si inca doua .. :)

Lamuriti-ma si pe mine va rog ce trebuie schimbat si ce nu.. Maine trebuie sa ajung la service .. sa stiu ce vorbesc cu omu' acolo ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul tau (1.9tdi pd? )sunt fix 2 role ....1 rola intinzatoare + 1 rola de ghidaj. Ar mai fi pompa de apa ..si gata. alternatorul se pare ca nu are de-a face cu distributia.... probabil au vazut mecanicii ca ti-ar trebui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!