Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

:icon_thumleft: pai cam asta ar fi una din cauzele pt care ma gandesc sa schimb distributia pt k se aude un huruit (numai la relanti si mai pronuntat cand se da drumul la un consumator gen faruri) cred eu tocmai de la ceasta rola

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@luciannn am inteles de la un mecanic ca se schimba si atigelul, intrucat cand se demonteaza kitul vechi pentru a se monta unul nou, curge antigelul, si e recomandata si shimbarea acestuia (cu totul, nu doar completarea). dar asta nu e chiar asa de costisitor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu o curiozitate am cumparat pt golf 3 1.9 tdi , cureaua de distributie de la AE (Federal Mogul) si 2 role de la MAPCO si BREDA si am dat 2 mil jumate, este bine? si daca e buna firma Federal Mogul, practic este aceeasi intrebare ca sus. Mecanicul mia cerut cam 1.3 mil e bine? (apropo sunt incepator de aceea intreb)

Modificat de se-ugen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

eu sunt nou pe aici si nici nu prea le am cu mecanica

de curand mi-am achizitionat un passat 1,9 tdi 90CP an 98' si ar dori sa ii schimb distributia

daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi ar fi foarte bine

sfaturi in legatura cu pret, care kit de distributie e mai bun....va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfaturi o sa gasesti destule in acest topic.

Chiar daca e vorba de alte motoare, sfaturile sunt valabile si pentru motorul tau. Spor la citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor

Am un VW Passat 2.0 3C TDI DSG din 1/2006.

Cand pornesc motorul si isi regleaza la relanti zgmotul aud din cand in cand sau o serie contasta de niste

cloncanituri ceva ce ar batea intr-o cutie putin goala, se intampla asta si cand stau la stop

sau cand opresc motorul acest zgomot ramane ultimul care se opreste, sau cand stationez si atunci

comutez pe D si nu se mai aude, in schimb daca o comutez pe N atunci aud cloncaniturile.

Zgomotul nu este trepidant si nu se aude in pedala de frana. Cloncaniturile se aud in partea din fata stanga, jos

inspre sofer de la motor.

Va rog sa ma sfatuiti. Unii zic ca e volant,

Ce ar putea fii?

Multumesc,

Dan

Modificat de MYME
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incredibil ce rau te-ai putut exprima...in fine...din ce-am putut deslusi din ce-ai scris acolo inclin sa cred si eu ca e volantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar poate fi si din alta parte (cum ar fi rola

intinzatoare curea accesorii)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsina are o singura stanga si o singura dreapta la tine care sunt alea?De unde auziti voi volantul? Banuiesc si eu ca si altii cum se pare ca se aude de la accesorii.Nu o sa iti depisteze nimeni zgomotul decat la service.Eu daca vrei iti pot spune orice tu ai incredere in imaginatia noastra?

Din ce ai explicat tu pot fi atat de multe...toate sunt sau pot fi destul de grave asa ca e bine sa te duci la un spcialist daca se aud si din interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deobicei aia suna doar cand comutezi :) pe ceva ce consuma mult si iti solicita alternatorul si implicit cureaua. Deci nu cred ca are legatura cu cutia de viteze daca e de la rola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca omul pomeneste de D si N eu cred ca vorbim de o masina cu cutie automata, asta inseamna ca nu putem vorbi de volant :) .

Dute la un service si verifica asta cu un mecanic, poate pe elevator puteti depista mai usor, cu presupuneri nu cred ca ai sanse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine distributia a fost schimbata la 120.000 deci urmatorul termen sa inteleg ca ar fi 240.000? pt masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa schimb si eu distributia, dar as verifica inainte avansul, ca sa il pot compara cu cel care imi va fi "servit" dupa. Imi poate spune cineva cum fac asta cu vag com 409? Eventual PM, daca e offtopic, dar poate le-ar prinde bine si altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite un exemplu: grupul 4, canalul 2 (synchro angle)

cosmin.th.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul nu e ala de la tdi timing?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat si in aria golf IV inainte sa gasesc acest topic, acolo intra mai putina lume si inca nu m-am lamurit

Peste ~10 000km trebuie sa schimb si eu distributia, am discutat cu mai multi cunoscuti despre cat de pretentioasa este (sau nu) aceasta operatiune.

Un amic a reusit sa ma faca curios spunand ca mecanicii cu adevarat profesionisti regleaza distributia cu ajutorul unui ceas comparator (sper ca nu am gresit denumirea). Acest ceas se ataseaza la pompa de injectie (sper ca nu zic o prostie) si in momentul cand indica o anumita valoare se fixeaza distributia.

Metoda cu fixat distributia la semne si reglatul avansului cu ajutorul testerului, cica se rezuma la starea de spirit a mecanicului din acea zi, daca are sau nu rabdare la mai multe incercari astfel incat sa ajunga cat mai aproape de optim.

Respectivul ceas il poseda foarte putini mecanici.

Alti amici considera ca nu este iesit din comun aceasta operatiune din moment ce se poate realiza si fara aparatura si dotarile unui service respectabil. Sunt multi mecanici care schimba distributia in fata blocului si nu ii ia mai mult de 2 ore, sustin ca nici reclamatii nu are.

Si atunci de ce costa peste 200ron manopera ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina ta nu se foloseste un astfel de "ceas", in general un aparat de masurare a tensiunii din curea se foloseste la distributiile cu rola de tensiune fixa, cum e la logan. La grupul vag se foloseste un set de cale speciale cu care se blocheaza distributia la punct fix, care folosit corect, nu lasa loc de greseli.

Manopera difera de la un service la altul, in general nu depaseste 100euro si mai ai si garantie. Se poate face si in fata blocului, dar trebuie facuta de o persoana care chiar a inteles bine metoda de punere la punct, altfel pot aparea greseli, mai ales ca la motoarele non-pd sunt doua alinieri(axa came si pompa de injectie). La pompa poti vedea ulterior pe vag com daca e ok, dar la axa nu ai cum sa vezi.

Modificat de flavius 76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aloha,eu mi]am schimbat distributia acum 4 ani si o luna,am doar 35 de mii facuti cu ea de atunci ca vreo 2 ani am stat pe bara.oare trebuie sa ii schimb distributia??(stau cam prost si cu banii acum :Driver: )..masina passat 2003 tdi AWX

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Conform prescriptiilor fabricantului, schimbarea distributiei se efectueaza ori la 60k/90k/120k/150k km (in functie de an de fabricatie) ori la 4 ani de zile indiferent de numarul de kilometri efectuati in aceasta perioada. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci flavius 76 pentru lamuriri

Deci fiecare mecanic cu marketing-ul din dotare, probabil se foloseste de aceasta poveste cu ceasul pentru a obtine increderea clientului si in acelasi timp de a creste manopera. Desi el nu o sa-l foloseasca pe masina mea.

O sa caut mai multe oferte si recomandari inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Am un b6 2.0 tdi 140 cp din 2006 luat anul trecut din Germania. Distributia a fost facuta pe la aproximativ 120000 km de fostul proprietar. Acum am 208000 si ma gandesc sa o fac mai devreme (adica la 210000 si nu la 240000 cum scrie in carte) dar am o dilema. Trebuie neaparat sa schimb si cureaua de la alternator cu rola de la capac alternator?? Asa mi-a zis cineva ca ar fi auzit la o reprezentanta vw. Am avut un golf 4 1.9 tdi inainte si i-am facut de 2 ori distributia si nu am schimbat niciodata si cureaua de la alternator (doar cureaua zimtata, role si pompa apa). Ce imi indicati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ca si cum ai zice: sa schimb si placutele de frana?

Doar daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare legata de cureaua de accesorii.

Pentru un ALH, am inteles ca sunt 2 role pentru aceasta curea, una costa vreo 300 RON iar cealalalta ~100 RON.

Trebuie inlocuite ambele role impreuna cu cureaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt una singura e propriu-zis o rola - "Serpentine Belt Relay Roller-Idler Pulley".

Cealalta piesa este un angrenaj - "Serpentine Belt Tensioner".

Am atasat si poze.

Va rog mult, spuneti-mi daca trebuie inlocuita doar rola sau si angrenajul intinzator.

post-753-1267706718_thumb.jpg

post-753-1267706723_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!