Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Banuiesc ca trebuie sa o faci la ei daca iti cumperi piesele de la ei, nu ? Ca banuiesc ca nu iti dau pompa de apa, si te astepata sa o aduci pe cea veche inapoi ... By the way sti cumva de cine sunt produse piesele care se vand la reprezentanta ? Ma refer la curea, role, pompa de apa ... ms :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face manopera oriunde vrei. Dar duci popa veche atunci cand o ridici pe cea noua.

Piesele vandute de ei pot fi de la mai multe firme care produc pentru echiparea originala. Nu-ti pot da denumiri pentru ca le stiu doar la curele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut poate sa-mi spuna si mie cineva exact ce piese se schimba cand se face distributia ? Cate role sunt, cate curele, intinzatoare, etc ... Am vazut ca unii schimba doar curea si rolele, altii mai schimba si curea de accesorii si pompa, la mine am vazut ca mai sunt 2 curele si un intinzator pe langa cureaua de distributie. Urmeaza si la mine cat de curand si vreau sa schimb si cea de accesorii dar nu stiu daca trebuie schimbat si intinzatorul si cealalta curea ...Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele de la distributie le stii deja. Daca nu schimbi si intinzatorul de la accesorii, s-ar putea sa ai supriza sa trebuiasca sa dai jos iar toata fata ca sa-l schimbi... Prietenii stiu de ce :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimbi ,schimba tot .e mai bine pt siguranta masinii tale.arunca un ochi pe autokarma.ro si fati o parere de pret.(nu fac reclama)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am schimabat ieri distributia, curea, role ,intinzator, pompa de apa. Totul a mers ok, in afara de suruburile de la fulia mare de accesorii care au fost un MARE pain in the ass la demontare. A trebuit sa dau gaura in ele, sa le distrug capul, dupa care a venit jos fulia si ele s-au desfacut cu mana, culmea ca nu erau ruginite. Suruburile toate au fost noi, cele de la fulie, de la role, de la capacul de chiulasa, cat si garnitura de pa pompa de vacuum.

La suruburile cu rol vital in functionarea buna a motorului cat si la cele de la suport am folosit Loctite 243

Acum cu noua curea se aude un vajait care inainte nu era(isi mereste frecventa cu turatia), zic asta pt ca imi cunosc bine sunetul motorului. Eu zic ca e de la cureaua noua care inca nu cade 100% bine pe canelurile fuliilor, voi ce ziceti?

Ati constat asta dupa schimb?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa intreb pe cei cu ochiul format daca axul cu came si tachetii arata ok. Mersi.

post-34985-1257096596_thumb.jpg post-34985-1257096602_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo e alt tip de motor, PD din cate intuiesc, cu arcuri si 2 intinzatoare.

Nu, e exact la semn, a mers din prima, nu am dat motorul peste cap, nimic dubios. Uite, asta e poza de pe masina mea:

post-34985-1257102531_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am vazut ca e alt tip de motor, dar asa se aude la toate daca e prea stansa. Totusi poate se aude asa vreao rola, pana se rodeaza. Oricum, monitorizeaza zilnic motorul sa vezi daca se amplifica sau poate scade zgomotul.

Vezi ca Redfighter a avut o problema asemanatoare la Golf ul lui, dar al lui era pe benzina.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul ala cu came banuiesc ca e doar murdar, nu?

Ca daca e atat de zgariat precum pare in poza, nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, poate o editezi in paint sau fii mai explicit, pare slefuit si de culoarea alamei, nu e zgariat propriu-zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. Daca e slefuit pana la culoarea alamei, numai bine NU e.

Dar o sa mai mearga o vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cam cat e acum un kit de distributie complet la reprezentanta VW ? ma refer la tot, curea, role, intinzator, pompa de apa ...

Multumesc :blink:

Nu stiu daca te ajuta prea mult informatia mea...pentru ca eu am golf 4 (ALH de 90cp). Aseara am trecut pe la reprezentanta VW sa intreb de kit distributie + manopera si mi-a dat un pret de aproape 1500lei (cu conditia ca pompa de pe masina sa fie originala...si sa o dau la schimb!!). Daca e asa...mi-a spus ca pompa de apa ar costa numai undeva pana in 200lei. Am omis sa intreb oare cat ar costa daca nu am pompa originala pe masina...si va trebui sa platesc pretul intreg pentru ea :(

Aaaa...si am uitat sa va spun...ca pretul asta este redus cu 20% (oferta lor pentru masini mai vechi :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, mi-am achizitionat si eu astazi piesele pentru distrubutie motor AWX, o sa va dau mai jos si niste preturi:

Kit Contitech care include:

curea distributie Contitech

rola intinzatoare distributie Litens (Canada)

rola ghidaj distributie Ina (France)

420 RON

pompa apa Hepu (Germany) - 163 RON

curea transmisie (A/C) Contitech - 22 RON

rola intinzatoare transmisie (A/C) Ina (Slovakia) - 99 RON

curea transmisie alternator Contitech - 43 RON

rola intinzatoare transmisie (alternator) cu amortizor Ina (Slovakia) - 467 RON

fulie alternator Ina (Germany) - 159 RON

Cost total piese aproape 1400 RON + manopera care o sa ma coste 100 EUR

Numai bine :)) ... si sper sa se potriveasca piesele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un motor de 1.9 tdi pd asz, 130 cp, si as vrea sa stiu ce contine kit-ul de distributie si ce firme recomndati pentru piesele care-l compun. .mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc si eu o parare de la cei stiutori.

Masina mea fiind din 2001 are amortizor de vibratii la cureaua de distributie. Am cumparat intregul set fara amortizorul respectiv in ideea ca cea actuala are numai 60.000 km si 5 ani. La un service mi sa zis ca nu monteaza mai bine zis nu dau garantie pe distributie(montaj) fara amortizorul acela.

Intrebarea mea: este obligatoriu sa schimb, daca curge lichidul din el (asta sa zis la service) im afecteaza intreaga distributie sau mai rezista inca 50.000 km cat aproximez eu ca o sa fac in urmatorii 5 ani daca o sa mai tin masina atata timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste alti 5 ani o sa ai 120k ceea ce e peste limita admisa de km pt intreg kitul. Intinzatorul nu are nici o legatura cu antigelul, pompa de apa se schimba si aia.

Intinzatorul se schimba neaparat, rolele tin mult ,ale mle erau cele originale cat si pompa de apa la 171k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de antigel ziceam. Intinzatorul hydraulic numit si amortizorul de vibratii care are ulei in el. Cand da semne de oboseala piesa uleiul curge afara din el.

post-30770-1258701243_thumb.jpg

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sanyi, cum ti-am spus acum cateva zile, din punct de vedere al sigurantei, acel amortizor nu prezinta risc. Are si rola intinzatoare arcul sau. Dupa anul 2003 si-au dat seama nemtii ca e o piesa in plus asa ca au renuntat la amortizor si s-a pastrat doar arcul din rola intinzatoare. Al meu era curs si blocat cand am schimbat distributia data trecuta. Neavand la indemana altul (se aducea doar pe comanda) si fiind cu masina desfacuta, i-am tras un ciocan in cap de si-a revenit instantaneu :( si merge si acum.

L-am verificat cand am schimbat tachetii si functioneaza perfect. Si are 170.000 de km (cel putin).

Am si eu intrebare. Cat ati mers voi cu distributia? Ati schimbat-o fix la termen sau mai repede cu 10-15.000 de km?

Eu am acum 80.000 de km cu actuala si nu prea-mi vine sa o schimb inca. Oare pot ajunge la 90.000 cu ea? Am verificat vizual cureaua si arata ca in prima zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeași dilemă o am și eu.

Acum am 107 000 km. Distribuția la BKD-uri se schimbă la 120 000.

Să aștept să facă 120, sau să o schimb mai devreme. Mașina este din 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat vizual cureaua si arata ca in prima zi.

Chiar ca in prima zi? nu prezinta craparuturi mici pe suprafata exterioara, ce marca e cureaua?

A mea era bosch dar se vedea ca are ceva ceva la bord, ce-i drept si vreo 6 ani avea :banghead: , cel putin asta rezulta din cartea de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch e si a mea. E o varianta cu multa tesatura prin ea, chiar si pe suprafata plana care de obicei e doar cauciuc. Are 3 ani dar nu are crapaturi deloc. Cum spuneam, ca-n prima zi... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e de la varsta sau are cu mult peste km reali, who knows!

post-34985-1258888703_thumb.jpg

post-34985-1258888713_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, a ta era clar obosita. Asa era cea schimbata de mine data trecuta. Asta de acum nu e cauciucata pe partea plata. Se vede tesatura cu foarte putin cauciuc prin ea.

Intrebarea ramane... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!